Hoezo kook je niet gewoon een vijfgangenmaaltijd voor jezelf?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
Zie TT. Ik ga yumyum noodles kopen. Tot dalijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat honger, moeder heeft niks gekookt en supermarkt is om de hoek.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:
Waar koop je noodles om 20:16 uur trouwens
Grapjas.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo kook je niet gewoon een vijfgangenmaaltijd voor jezelf?
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
Nieuwe weervrouw bij NOS Journaal, ze komt uit Rotterdam/Den Haag ofzo![]()
"Moregen wordt het weer iets wareggmer"
![]()
Ayça, pic van schoen in spoiler:Mooie schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe een wilde gok en raad: de supermarkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:
Waar koop je noodles om 20:16 uur trouwens
Oh, er stond 'waar', ik las 'waarom'.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe een wilde gok en raad: de supermarkt.
Ik heb dat ook weleens. Dat ik random een schoenenwinkel binnenloop en er de perfecte schoenen tegenkom. Maar wanneer ik op schoenenjacht ga vind ik nooit iets.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Thanks, in 10 minuten gekocht, beat that
Allstars, binnen één minuut is dat klusje altijd geklaard.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Thanks, in 10 minuten gekocht, beat that
True, dat is: okee, die kleur en maat, doeiquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allstars, binnen één minuut is dat klusje altijd geklaard.
Is er al een 6e deel uit? Damn. Ik heb alleen de eerste twee delen gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef ModernFamily het volgende:
Vanavond Saw 6 kijken
En een goede comedy film
Je adres was?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
OMG OMG. Misschien mag ik toch alleen thuis blijven.![]()
![]()
ik geen enkele, ben geen fan van horror.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is er al een 6e deel uit? Damn. Ik heb alleen de eerste twee delen gezien.
Binnenkort komt deel 7 alquote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is er al een 6e deel uit? Damn. Ik heb alleen de eerste twee delen gezien.
Daaromquote:Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
oh hahamooi hoor
niet geheel mijn smaak maar het zijn jouw schoenen
46quote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze zien er best groot uit trouwens :p welke maat?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pics?
Omdat je altijd een tegenfoto wilt
[ afbeelding ]VansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
--
pic van schoen in spoiler:Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel groot, hehe
.
quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Vans?
[..]
Leuk hoor. Wel groot, hehe
.
Kan aan mij liggen maar de OP is nooit weggeweestquote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Julis het volgende:
De OP: http://wiki.fok.nl/index.php?title=TurkenSC&action=edit
Ja, dat klopt. Ik had de OP laatst nog bewerktquote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar de OP is nooit weggeweest
Iedereen was gewoon te lui om de OP in te vullen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Derksenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:08 schreef Julis het volgende:
Johan Derksen in de Turkse politiek:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:08 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Altijd die comments bij Turkse dingen
Gescheld, ruzie etc.
quote:
Ja altijd grote bek, vooral bij internationale dingen (Tr. vs. Gr/Arm/etc.) is dit echt niet normaalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja! De jongeren in Turkije schelden dan ook heel veel
. [edit]
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:14 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Ja altijd grote bek, vooral bij internationale dingen (Tr. vs. Gr/Arm/etc.) is dit echt niet normaal
Hihiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Hihi, Ayca vind weirdo's leuk
Sheldon en Abed hihi
leer ruikt sowieso lekker.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:52 schreef Rookert het volgende:
Beter dan weer wit worden
Leer van nieuwe schoenen ruikt lekker
Daarom. Het was dan wel geen duidelijke foto, maar toch.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nja dit is geen privé topic verder ofzo. Iedereen ken meeleze.
Er stonden zoveel personen op dat je altijd had kunnen beweren dat jij niet die ene was.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:48 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daarom. Het was dan wel geen duidelijke foto, maar toch.
Ik heb ze er niet voor niets afgehaald.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:00 schreef Rookert het volgende:
Oh pics van maartjeh heeft iedereen toch gezien
Ware het niet dat dat allemaal mannen waren, op mij na.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er stonden zoveel personen op dat je altijd had kunnen beweren dat jij niet die ene was.
Gewoon je geslachtspoppetje naast je gebruikersnaam naar man veranderen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:09 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik heb ze er niet voor niets afgehaald.
[..]
Ware het niet dat dat allemaal mannen waren, op mij na.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon je geslachtspoppetje naast je gebruikersnaam naar man veranderen!
Ik zag geen Mahtmutten, maar wel Tjeerds en Gijsbrechten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:29 schreef maartjeh het volgende:
[..]
'ik heet geen maartjeh, ik heet mahmut.'
Was een grapje, i.t.t. Ayça sla ik geen foto's van fokgebruikers op op mijn computer.quote:
Die heb ik allang niet meer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was een grapje, i.t.t. Ayça sla ik geen foto's van fokgebruikers op op mijn computer.
Community is echt zo fucking leuk, hè.quote:
Succes.quote:
Ja, dat filmpje dat hierboven gepost is ziet er echt Turks uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:01 schreef Rookert het volgende:
Community moet ik downloaden?
Dacht eerst dat het een gare Turkse serie was, maar IMDB tells me otherwise
Paupermobielquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje dat hierboven gepost is ziet er echt Turks uit.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:01 schreef Rookert het volgende:
Hé, Fikkie, waarom zeg je hier niks over?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:01 schreef Rookert het volgende:
Klopt. En het is nog welgemeend ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat is wel een recordhoeveelheid "" die je daar post, GB.
Recht uit het hart, zo zie ik het graag.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. En het is nog welgemeend ook.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Turkse serie die Community heet.
Denken dat het een "gare Turkse serie" is, zonder enig aanknopingspunt voor het "gare" aspect.
Jij bent me er wel eentje, Tjeerd.![]()
![]()
Wik is bedroefd dat je hem nog niet hebt gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hé, Fikkie, waarom zeg je hier niks over?
The virtuous individual is sincere and truthful.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Recht uit het hart, zo zie ik het graag.
Haha. Die had ik laatst ook gepost.quote:
Wikkie was jarig?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wik is bedroefd dat je hem nog niet hebt gefeliciteerd
Wat een vermogen tot associatie heb jij, zeg. Chapeau.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
O, ik ben "Fikkie",. Ik dacht Rookert, roken, fikkie.
Tsja, met 19 jaar ervaring op deze wereld moet dat ook wel, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een vermogen tot associatie heb jij, zeg. Chapeau.
Check deze tiener omin biggie praten dan, ajooo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, met 19 jaar ervaring op deze wereld moet dat ook wel, natuurlijk.
Aite broeder no spang mattie weet jequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Check deze tiener omin biggie praten dan, ajooo.
Tieners.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aite broeder no spang mattie weet je
Héquote:
Nee, maar koos dit plaatje maar als UI omdat ik die oude zo snel niet kon vinden.quote:
Je moet CTRL+Shift doen met je walgelijke apostrof.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meneer voelt zich verheven met z´n 20 jaartjes.
Kijk hem dan commanderenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet CTRL+Shift doen met je walgelijke apostrof.
Ik ben verheven.
Morgen 12.00 Leiden CS.quote:
Als je bij je profiel kijkt staat er 'je oude webicon was blablablabla' ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar koos dit plaatje maar als UI omdat ik die oude zo snel niet kon vinden.
quote:
Niet te geloven dit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:17 schreef IHVK het volgende:
Spanje gaat wereldkampioen worden denk ik eerder.
Gerizekali.quote:
Geçmis olsun, pop.quote:
Ga dan kijken ipv Fokkenquote:
En je hebt het niet eens teruggenomen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:57 schreef GenusButeo het volgende:
Wat een tegenstrijdigheid in de voorgaande posts.
Ja. Er leek zelfs meer emotie in te zitten dan toen NL speelde.quote:
Hij was gewoon geïrriteerd dat Duitsland bagger speelde!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja. Er leek zelfs meer emotie in te zitten dan toen NL speelde.
Op een gegeven moment zei hij: Schiet m er dan in!!
Tegen zo een Spanjaard.
Het moet kunnen daar niet van, maar ik wil er graag op kankeren dat moet ook kunnen.
Ook gewoon bij een random lied dat niks met iets te maken heeft.quote:@yildizeli65 Biji Kurdistan
@FreiheitB45 biji götüne girsin
Het enige wat ik ervan kan ontcijferen is iets met Koerdistan, maar ik denk dat dat al genoeg zegt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook gewoon bij een random lied dat niks met iets te maken heeft.
Biji Kurdistan = leve Koerdistan in het Koerdischquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan kan ontcijferen is iets met Koerdistan, maar ik denk dat dat al genoeg zegt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Biji Kurdistan = leve Koerdistan in het Koerdisch
Biji Götüne girsin = Laat biji in je kont kruipen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Biji Kurdistan = leve Koerdistan in het Koerdisch
Biji Götüne girsin = Laat biji in je kont kruipen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:17 schreef IHVK het volgende:
[ code verwijderd ]
Het was trouwens dit liedje
-no-emo
Ha-ha! Lekker voor hem.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:21 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/15262282.asp
![]()
Ik mag thuisblijven!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Ha-ha! Lekker voor hem.
Een paar mensen (bij de reacties) hekelen door dit nieuws de 'açılım' . Mah, dit soort nieuwsberichten lijken wel meer haat op te wekken tegen Koerden (inplaats van de PKK). Natuurlijk, dit bericht valt nog wel mee vergeleken met de andere nieuwsberichten over dit soort tuig...
Maar Zeliha, mag je thuis blijven of moet je toch mee naar Turkije?
De wattes?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Ha-ha! Lekker voor hem.
Een paar mensen (bij de reacties) hekelen door dit nieuws de 'açılım' . Mah, dit soort nieuwsberichten lijken wel meer haat op te wekken tegen Koerden (inplaats van de PKK). Natuurlijk, dit bericht valt nog wel mee vergeleken met de andere nieuwsberichten over dit soort tuig...
Maar Zeliha, mag je thuis blijven of moet je toch mee naar Turkije?
Dictator! Revolutie!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Dingen van tinypic en zo mogen niet meer, je moet hem nu direct uploaden op fok.
Ja, ik zei toen toch dat je hem moest croppen en resizen. Maar volgens mij gaat het er bij een oor in en bij het andere er weer uit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een bull zeg. Maar als ik mijn avatar upload dan vervormd die helemaal.
Als je de link stuurt zal ik wel over mijn hart strijken en eens aardig doen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar dan gaat de kwaliteit achteruit. Het lukt nooit bij mij. Waar is TM? Hij deed dat altijd voor mij.
http://i48.tinypic.com/n6chzo.pngquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je de link stuurt zal ik wel over mijn hart strijken en eens aardig doen.
Tijdens de wedstrijd van de eeuw fokken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:15 schreef Ayca het volgende:
Zondag tijdens de wedstrijd krijg je hem weer te zien.
En nu ga ik praten!! Ben mijn leven niet zeker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
IHVK was gewoon onderdeel van de goed geoliede dictatuur die FOK! heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik zie opeens een nieuwe layout.
BLOCKquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.oldspice.com/videos/
Deze reclames zijn echt geniaal.
die negert is mijn heldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:26 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
BLOCK
BUILDING KICK
EXPLOSION
De oude reclame's zijn het leukst
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:26 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
BLOCK
BUILDING KICK
EXPLOSION
De oude reclame's zijn het leukst
Zo kun je het ook noemen, inderdaadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef IHVK het volgende:
Pakket aan maatregelen dat Koerden meer rechten biedt.
Je moet sowieso even de kleuren veranderen naar de GoT-layout, want dan is het tenminste nog een beetje leesbaarquote:
Ja, wat voor oplossingen en maatregelen had jij wel niet in gedachte, jongedame?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen, inderdaad. Die van mij kun je ook anders interpreteren
![]()
.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, wat voor oplossingen en maatregelen had jij wel niet in gedachte, jongedame?
Oh, je hebt dus nog veel taart over van je verjaardagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ontbijt al twee dagen met taart. Voel me wel een sloeber nu.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen, inderdaad. Die van mij kun je ook anders interpreteren
![]()
.
Nee, ik kom gewoon nooit meer op fok!. Gelukkig is de nieuwe layout even weg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet sowieso even de kleuren veranderen naar de GoT-layout, want dan is het tenminste nog een beetje leesbaar.
Hehe. Ik heb net spekkoek gebakken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ontbijt al twee dagen met taart. Voel me wel een sloeber nu.
Het was leuk, jammer van het tentamen dat een flinke domper was, maar 's avonds was het tof. Tot nu toe nog weinig gehad behalve taart en staatsloten, maar dat is meer omdat ik niet wist wat ik op mijn verlanglijstje moest zettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Hihih, daarom. Die van Sinan klopt dus
.
Wik! Hoe was je verjaardag eigenlijk
? Wat heb je gekregen? Of ga je het nog vieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |