Hoezo kook je niet gewoon een vijfgangenmaaltijd voor jezelf?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
Zie TT. Ik ga yumyum noodles kopen. Tot dalijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat honger, moeder heeft niks gekookt en supermarkt is om de hoek.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:
Waar koop je noodles om 20:16 uur trouwens
Grapjas.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo kook je niet gewoon een vijfgangenmaaltijd voor jezelf?
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
Nieuwe weervrouw bij NOS Journaal, ze komt uit Rotterdam/Den Haag ofzo![]()
"Moregen wordt het weer iets wareggmer"
![]()
Ayça, pic van schoen in spoiler:Mooie schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe een wilde gok en raad: de supermarkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:
Waar koop je noodles om 20:16 uur trouwens
Oh, er stond 'waar', ik las 'waarom'.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe een wilde gok en raad: de supermarkt.
Ik heb dat ook weleens. Dat ik random een schoenenwinkel binnenloop en er de perfecte schoenen tegenkom. Maar wanneer ik op schoenenjacht ga vind ik nooit iets.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Thanks, in 10 minuten gekocht, beat that
Allstars, binnen één minuut is dat klusje altijd geklaard.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Thanks, in 10 minuten gekocht, beat that
True, dat is: okee, die kleur en maat, doeiquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allstars, binnen één minuut is dat klusje altijd geklaard.
Is er al een 6e deel uit? Damn. Ik heb alleen de eerste twee delen gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef ModernFamily het volgende:
Vanavond Saw 6 kijken
En een goede comedy film
Je adres was?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
OMG OMG. Misschien mag ik toch alleen thuis blijven.![]()
![]()
ik geen enkele, ben geen fan van horror.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is er al een 6e deel uit? Damn. Ik heb alleen de eerste twee delen gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |