Oh die heb ik tussen jouw foto's volgens mij ook wel voorbij zien komenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:07 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder had hem nog wel:
http://picasaweb.google.c(...)#5453764287496242018
Ik had hem zelf niet (ik heb een selectie gemaakt en die op mijn site gepleurd).quote:Op maandag 5 juli 2010 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh die heb ik tussen jouw foto's volgens mij ook wel voorbij zien komen.
Nee niet die foto, maar wel Nathan:quote:Op maandag 5 juli 2010 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had hem zelf niet (ik heb een selectie gemaakt en die op mijn site gepleurd).
Wie zijn die andere 2 griezels?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:07 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder had hem nog wel:
http://picasaweb.google.c(...)#5453764287496242018
dat zijn toch die 2 die op alle glamourevenementen zijnquote:
Michelle Pfeiffer en Glenn Close?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zijn toch die 2 die op alle glamourevenementen zijn
Arend en Kevinquote:
En wat is jouw vete met Nathan?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik moest aan Jan des Bouvrie en zijn Monique denken.![]()
Maar enfin.
OMG! Je bent een kloon van Deceit!quote:
Ik zei tegen hem: volgens mij ken ik jou ergens van.. En volgens mij had hij het gevoel dat ik hem probeerde te versierenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou 'm irl niet herkennen denk ik. En hij mij nog minder
.
Het is ook wel zo'n cheesy openingszin hequote:Op maandag 5 juli 2010 20:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zei tegen hem: volgens mij ken ik jou ergens van.. En volgens mij had hij het gevoel dat ik hem probeerde te versieren
Ik zei het gewoon omdat ik het meende dat ik hem ergens van kendequote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook wel zo'n cheesy openingszin he?
Nou... ja... Ik weet het niet eens (meer).quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En wat is jouw vete met Nathan?
"opa, toe vertel nog eens van hoe het was toen ZakjeGate begon!! ahhhh tooeeeeee"quote:Op maandag 5 juli 2010 20:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... ja... Ik weet het niet eens (meer).Maar de vernathanisering van de reeks ken ik nog wel als term, dus ik denk dat het gewoon de Virtual Air is. Net zoals er mensen zijn die zich doodergeren aan mijn houding hier. Die zijn er vast wel.
Want dat hele gedoe met ene Zakje is volkomen aan mij voorbij gegaan. Die hele Zakje heb ik nooit meegemaakt. Bewust. Maar ja, dat is echt een eeuwenoud en tot in den treure hier besproken iets, laten we dat maar niet voor de zeventiende keer over beginnen.![]()
Bah bah bah bah!!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef mike_hunt het volgende:
Sensation White Brown knallend succes![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja, coke is laxerend.![]()
Was iemand van hier toevallig daar heen geweest?
http://blog.nietoverdrijven.com/quote:Op maandag 5 juli 2010 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
Wonderer, hoe was concert? Heb je je vermaakt?
lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef mike_hunt het volgende:
Sensation White Brown knallend succes![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja, coke is laxerend.![]()
Was iemand van hier toevallig daar heen geweest?
quote:
ja, en dan ook nog terug de dansvloer op.quote:
Dat viel nu wel mee, maar na drie liedjes was ie echt kapot. Hij ging wel door, maar... nou ja. Het was wel aardigquote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Heb weleens footage van hem gezien dat ie na een twee liedjes steeds backstage ging om aan een zuurstoffles te lurken.
IK had dat met Kelly Clarkson. Nee, ik moest mee omdat Jonhny niet alleen wilde. Alhoewel ze best een paar aardige nummers heeft, is het niet mijn kop of thee. Maar live is ze toch echt minder en buitenadem (kwam ook omdat ze dikker was geworden). Of ze zal wel een slechte dag hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat viel nu wel mee, maar na drie liedjes was ie echt kapot. Hij ging wel door, maar... nou ja. Het was wel aardigIk post de videos wel als ik eraan toe kom ze te uploaden (en het ww van mijn andere youtube account nog weet).
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef mike_hunt het volgende:
O, dit kwam voorbij als topic. En ik had zoiets van: que?![]()
![]()
Hae you ever discovered a roomates cum rag??
If so what did you do with it??
when I was in college I used to go get my roomates cum rag and Jerk off into it too it always made me hot to think of him cumming in the same rag!
vertelde iemand anders:
Default Re: Roomate cum rag??
I picked my roommates up out of his trash can once and sniffed it. Once, I considered rubbing it all over my face, but thought, what would he do if he came into the room and I had his cum rag up against my nose? LoL - It was HOT sniffing it though. (This was my freshmen year in college)
Ik denk 't wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Waxxer het volgende:
Cumrag is ook een twitteraar.
Zal hij gelukkig zijn?
quote:
ja uiteraard!quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef Ang3l het volgende:
I'm so heavy, heavy, heavy in your arms.............
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
en ik moest meteen aan Enya denken. waarom weet ik niet.
Geen ideequote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
en ik moest meteen aan Enya denken. waarom weet ik niet.
genoeg vreemde mensen op het internetquote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja uiteraard!
Er kwamen ook zelfs topics voorbij over verhalen over dat ze met hun broers/uncles en zelfs vaders deden. En de verhalen die er toen kwamen dat er een paar en zelfs ik aangaven van dat dat wel so disturbing was on soooo many levels.
Ik begrijp het gewoon echt niet. Hoe kom je aan zo'n fetish?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja uiteraard!
Er kwamen ook zelfs topics voorbij over verhalen over dat ze met hun broers/uncles en zelfs vaders deden. En de verhalen die er toen kwamen dat er een paar en zelfs ik aangaven van dat dat wel so disturbing was on soooo many levels.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
genoeg vreemde mensen op het internet ja
Die mensen zijn vroeger vast als kind eens alleen gelaten in een auto in de hitte bij een mall.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begrijp het gewoon echt niet. Hoe kom je aan zo'n fetish?
Ja zaterdag nog. Was het ineens 22:30 en had ik nog helemaal niets gegeten.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Herkennen jullie dit: dat je 's avonds per ongeluk in slaap valt en dan wakker schrikt en even helemaal je besef van tijd kwijt bent?
Ik dacht daarstraks even dat het 9.15 in de ochtend was, en dat ik mij had verslapen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zaterdag nog. Was het ineens 22:30 en had ik nog helemaal niets gegeten.
Enya jaaaaaaaaaaquote:
Ja, wel eens gehad na een nacht met veeeeeeeeelll te weinig slaap.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Herkennen jullie dit: dat je 's avonds per ongeluk in slaap valt en dan wakker schrikt en even helemaal je besef van tijd kwijt bent?
waarschijnlijk een jeugd gebeurtenis ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand, Ang3lein?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef Ang3l het volgende:
My love has concrete feet
My love's an iron ball
Wrapped around your ankles, over the waterfall
I'm so heavy, heavy, heavy in your arms
Perfect depressienummer
Dus jij in paniek en dan komt er zo'n kalme(rende) reactie vanuit de living...quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht daarstraks even dat het 9.15 in de ochtend was, en dat ik mij had verslapen.
It's an U.S. of A thing. Nee, serieus, echt raar! Ik ben voor veel in, maar dit is echt freaky.. zat reacties te lezen die dat ook hebben meegemaakt. Gelukkig was ik niet de enige in mijn commentaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Enya jaaaaaaaaaa![]()
ik heb vroeger zo'n EF-talenreis gedaan. (dat is dat je met een groep naar een land toegaat en je dat je dan ondergebracht wordt bij een gastgezin.) Ik heb Frankrijk en Engeland gedaan. En in Engeland zat ik bij een gastgezin waar moeders nog al een Enya fan was.Dus kreeg dat regelmatig te horen en ben dat gaan waarderen. Heb zelfs nog ergens een Best of van haar.
![]()
Straks betrap je nog een zongebruinde en gespierde zwemhunk die nét een flinke snuif neemt.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik durf nu mijn kleren en schoenen niet meer onbewaakt achter te laten in de kleedruimte van het zwembad.
Bang dat je er een kwakje in terugvindt?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik durf nu mijn kleren en schoenen niet meer onbewaakt achter te laten in de kleedruimte van het zwembad.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij in paniek en dan komt er zo'n kalme(rende) reactie vanuit de living...![]()
Ik werd juist wakker omdat ik heel hard hoorde lachen. Heel raar.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij in paniek en dan komt er zo'n kalme(rende) reactie vanuit de living...![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Een fetish voor een persoon snap ik dan nog wel... maar voor een object?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
It's an U.S. of A thing. Nee, serieus, echt raar! Ik ben voor veel in, maar dit is echt freaky.. zat reacties te lezen die dat ook hebben meegemaakt. Gelukkig was ik niet de enige in mijn commentaar.![]()
zelfs ook leraren, maar goed..dat is dan geen familie...
Ik luisterde dit:quote:
vraag me ook altijd wel af hoe waar die verhalen zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
It's an U.S. of A thing. Nee, serieus, echt raar! Ik ben voor veel in, maar dit is echt freaky.. zat reacties te lezen die dat ook hebben meegemaakt. Gelukkig was ik niet de enige in mijn commentaar.![]()
zelfs ook leraren, maar goed..dat is dan geen familie...
Aan de andere kant kost het me geen enkele moeite om een RPG-personage te bedenken en te spelen met zo'n fetish... maar het logisch beredeneren lukt me niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een fetish voor een persoon snap ik dan nog wel... maar voor een object?
een opliftende of zo'n waar-is-een-mes-en-mijn-pols nummer?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef Ang3l het volgende:
My love has concrete feet
My love's an iron ball
Wrapped around your ankles, over the waterfall
I'm so heavy, heavy, heavy in your arms
Perfect depressienummer
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik zie/hoor het voor me
. Terwijl ik me van G_E maar vaag een beeld kan vormen, van G_L nog veel minder en van zijn huis/living ook niet echt
.
Leuk!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoi
Ik ben als getuige gevraagd op de bruiloft van mijn nichtje
Die had ik even niet zien aankomen... wel leuk
Oh het is wel mooi.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Dat laatstequote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een opliftende of zo'n waar-is-een-mes-en-mijn-pols nummer?
jaaaaaaaaaaaaaaa die!quote:
en dat vond je het ergste???? het sneaker verhaal...quote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bang dat je er een kwakje in terugvindt?
Ja, jee, Great.Exp, waar moet ik beginnen?quote:
Die sleep ik dan wel mee naar huis, als cadeau voor bij het ontbijt op bed, met beschuidje.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Straks betrap je nog een zongebruinde en gespierde zwemhunk die nét een flinke snuif neemt.
Nee, dat was het eerste dat in me opkwamquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dat vond je het ergste???? het sneaker verhaal...niet dat sokverhaal?
hoe kan dat? Je bent altijd vrolijk hier, a bitch, maar vrolijk..quote:
kan je nog geld mee verdienen door je sokken te verkopenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dat vond je het ergste???? het sneaker verhaal...niet dat sokverhaal?
Beschuidje?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die sleep ik dan wel mee naar huis, als cadeau voor bij het ontbijt op bed, met beschuidje.
Fixed.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die sleep ik dan wel mee naar huis, als cadeau voor bij het ontbijt op bed, met mals beschuidje.
Neeee, doe maar niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, jee, Great.Exp, waar moet ik beginnen?Je gaat mij toch geen toestemming geven om alles te beschrijven en alles en dat als de wind goed staat, dat je dan de graspollen van PSV op je balkon kan ruiken en dat er allemaal ditjes en datjes zijn en dingen over jullie hobby's waarvan ik niet eens weet of ik überhaupt wel mag zeggen dat het hobby's van jullie zijn?
![]()
Héél Noord/Wst Texas neukt (met) zijn vader.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vraag me ook altijd wel af hoe waar die verhalen zijn
Mits vrouw dan, hartstikke homofoob daarquote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Héél Noord/Wst Texas neukt (met) zijn vader.
Wist je dat niet ja?!
Tuurlijk wel, anders blijven er geen onderwerpen meer over.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, jee, Great.Exp, waar moet ik beginnen?Je gaat mij toch geen toestemming geven om alles te beschrijven en alles en dat als de wind goed staat, dat je dan de graspollen van PSV op je balkon kan ruiken en dat er allemaal ditjes en datjes zijn en dingen over jullie hobby's waarvan ik niet eens weet of ik überhaupt wel mag zeggen dat het hobby's van jullie zijn?
![]()
Kap eens met dat beschuidquote:
Dat was de aanleiding van die hele trio discussie. Een stel van een jaar of 18 die iemand zochten om een beschuidje mee te eten. Geen beschuitje, maar beschuidje.quote:
Ach jawel, die zijn er al já-ren.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders blijven er geen onderwerpen meer over.
Lees es terugquote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kap eens met dat beschuid
Het staat lelijk en is fout.
Oh ja, dat is waar.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mits vrouw dan, hartstikke homofoob daar
of dat is alleen maar voor de buitenwereldquote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
vind die incestueuze handelen toch wel erg ver gaan. Tuurlijk tis beiden raar, maar de meter gaat toch meer uit naar sucking daddy.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat was het eerste dat in me opkwamHet zou mij meer boeien om iets terug te vinden dan te weten dat iemand eraan ruikt, jij niet?
met een 'd'? really?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die sleep ik dan wel mee naar huis, als cadeau voor bij het ontbijt op bed, met beschuidje.
O.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat was de aanleiding van die hele trio discussie. Een stel van een jaar of 18 die iemand zochten om een beschuidje mee te eten. Geen beschuitje, maar beschuidje.
Ik ken die rechter.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
http://www.gay.nl/basendanny
Inmiddels verbeterd.
Behalve 'mals' dan.
Blijkbaar moeten we teruglezen.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind die incestueuze handelen toch wel erg ver gaan. Tuurlijk tis beiden raar, maar de meter gaat toch meer uit naar sucking daddy.
Mja, daar heb ik minder moeite mee, eigenlijk. Zeker als het twee mannen betreft en je dus geen gevaar op debiele kindjes loopt.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind die incestueuze handelen toch wel erg ver gaan. Tuurlijk tis beiden raar, maar de meter gaat toch meer uit naar sucking daddy.
Ik weet niet in hoeverre de verhalen zijn aangedikt of verzonnen. Er kwamen zelfs reacties voorbij over users die als kind abused waren en heel kwaad daarover waren over de verheerlijking daarvan.
Was dat een van de D's?quote:
ja er zijn daar sites van. Gebruikte onderbroeken, sokken etc. kopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je nog geld mee verdienen door je sokken te verkopen
Da's het hele punt ook, geloof ikquote:
straks lezen ze mee hierquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
Inmiddels verbeterd.
Behalve 'mals' dan.
Nee dat was een andere Dannyquote:
ohh nu begrijp ik het..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
Inmiddels verbeterd.
Behalve 'mals' dan.
Alleen van uitgaan. Ik ken niet iedereen van bed.quote:
of van die mensen die gebruikte/gevulde condooms willen ruilenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja er zijn daar sites van. Gebruikte onderbroeken, sokken etc. kopen.
quote:
nee hoor, redneck gaysites genoeg.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen van uitgaan. Ik ken niet iedereen van bed.
Aan wat?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
We moeten dat profiel wel in de gaten houden, misschien doen ze volgende maand wel aan krekkertracken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet niet meer wie dat was die dat hier zei over X-tina die Lady Gaga copieert, maar zij kan er ook wat van.
En ja, ik heb dat van 'jullie' site afgehaald.![]()
![]()
http://www.gay.nl/article(...)ga_de_overeenkomsten
Sssshhh.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Dat zijn slechts de verhalen.quote:
Die rechter is eigenlijk ene hele rustige lieve schattige jongen op stap.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sssshhh.Zo bedoelde ik het ook niet.
Maar het zijn op het oog wel twee, ja, ietwat aparte jongetjes.
Is dat niet zoiets als circlejerk, komen op een cracker en wie als laatste komt moet het opeten?quote:
Disclaimer: die heb IK niet de wereld ingeschrevenquote:
Oh, crackertrekkenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als circlejerk, komen op een cracker en wie als laatste komt moet het opeten?
Ja dat komt dan door de taalfout van hun, je moet het andersom zien.quote:
tuurlijk, het zijn volwassenen. maar, come on, je vader??quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik minder moeite mee, eigenlijk. Zeker als het twee mannen betreft en je dus geen gevaar op debiele kindjes loopt.
I did it all for the nookie, so you could take that cookiequote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als circlejerk, komen op een cracker en wie als laatste komt moet het opeten?
Maar nu ga je wel even reageren op hun oproepje?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die rechter is eigenlijk ene hele rustige lieve schattige jongen op stap.
Verbaast me dus wel enigszins van dat beschuidje
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk, het zijn volwassenen. maar, come on, je vader??
Ik denk dat als ik aan de man gaik liever heb dat ie een schoen pakt en niet zijn vader.
of nooit met hem door gaan, kan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb liever dat ie zijn vader pakt dan mijn schoen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat komt dan door de taalfout van hun, je moet het andersom zien.
http://www.crackertrekken.nl/
Deze website is overigens niet van mij.
En nee, het is niet zo dat ik denk, hey, iemand was me vóór.
soaky biscuit dusquote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soggy biscuit.quote:
Ik zie me dit al voorstellen bij m'n vrienden... "Jongens vanavond geen Mens-erger-je niet... we gaan crackertrekken"quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wat een taal, ben ik niet van je gewend.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
is meestal op school. Jongens onder elkaar.quote:
Whooo, ik zeg circlejerk! BEL DE PERS!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat een taal, ben ik niet van je gewend.
ik heb nog nooit zoiets meegemaakt!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is meestal op school. Jongens onder elkaar.
Zien jullie dezelfde web ad eronder van Tuinmeubel Plaza? En zo ja, want heeft dat in hemelsnaam met crackertrekken te maken?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whooo, ik zeg circlejerk! BEL DE PERS!
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie me dit al voorstellen bij m'n vrienden... "Jongens vanavond geen Mens-erger-je niet... we gaan crackertrekken"
niet op mijn scholen hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is meestal op school. Jongens onder elkaar.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Die eerste was een tribute naar Marilyn. Dat waren de oscars ('91)
en de tweede, ja, zo steunen mensen hun hoofd. Sinds jaar en dag.
Nee hoor, xit je maar te flessen.Vond mijn filmpje op sommige punten ook wat vergezocht.
![]()
Iedereen aapt iedereen na.
Ja inderdaad!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zien jullie dezelfde web ad eronder van Tuinmeubel Plaza? En zo ja, want heeft dat in hemelsnaam met crackertrekken te maken?
Nee hoor, bestaat al sinds jaar en dag. Tuurlijk tis niet zo'n hype als een tampon vol met alcohol in je reet stoppen of drank in je ogen gieten, maar tis oud.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zoiets meegemaakt!
zegt dat nou iets over mijn maagdelijkheid, over de opleiding die ik gedaan heb, of de jongens in nederland
Je kent het spel gieterfappen niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zien jullie dezelfde web ad eronder van Tuinmeubel Plaza? En zo ja, want heeft dat in hemelsnaam met crackertrekken te maken?
Oke, AD wil morgenmiddag komen, de Gaykrant heeft nu wel zin.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whooo, ik zeg circlejerk! BEL DE PERS!
Kut, ze lezen mee!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
Inmiddels verbeterd.
Behalve 'mals' dan.
Wie heet er hier Bas?!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kut, ze lezen mee!Mals is nu ook verbeterd!
![]()
![]()
Eeewquote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cheetara van the thundercats
en fake?quote:
Hier staat het nog hoor!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar waar nu lekker staat, stond eerder ook mals inderdaad!quote:halllo
wij zijn twee leuke jongens van 18 en 21 jaar en hebben een vaste relatie.
Wij zijn nergens op zoek, maar willen wel graag voor een keer een lekker beschuitje eten met een leuke jongen rond onze leeftijd.
Wil jij een lekker mals beschuitje eten. Laat dan een berichtje achter!!
Die onderste is bewerkt! Die ken ik al.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze wel beetje op Lady GnaGna.
Ik ben eigenlijk 18 en hou van beschuitjes.... aangenaamquote:
Zouden e weten dat het eigenlijk ook 'berigtje' is?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom verdedig je haar? Ik zit je maar te plagenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Die onderste is bewerkt! Die ken ik al.En de eerste is wel echt.
Ik vind het ook lelijk die wang-implantaten. Maar die foto was net haar tour van anderhalf jaar lang gemaakt en dan valt ze veel af. En ja, dan zie je ze zitten. Foto's van een paar maanden daarna ziet ze er wat voller uit en beter. Maar nog zie je ze af en toe zitten.
Tuurlijk tis lelijk, bitch moet stoppen met plastische chirurgie. Las van de week dat ze haar handen wil gaan laten doen.
daarom wil je geen foto's postenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk 18 en hou van beschuitjes.... aangenaam
in wat dan? xie nog steeds mals staan..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag ik die kerel op de achtergrond? Je hoeft hem niet in te pakken, ik neem hem zo wel meequote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cheetara van the thundercats
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze wel beetje op Lady GnaGna.
Lees dan wad ik zij.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in wat dan? xie nog steeds mals staan..
Kroketjesquote:Op maandag 5 juli 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
-edit-
Die was wel heeeeeeeeeeellll erg Str****, bij nader inzien.
automatisme en jointje.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Waarom verdedig je haar? Ik zit je maar te plagen.
Green fairy?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Bottoms up bitches!
(En nee, da's niet hetzelfde als ass up Mike!)
Pisang Ambon! Je glazuur!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Bottoms up bitches!
Zit je nou aan de absinth?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Bottoms up bitches!
Oh, er staat er nog één keer mals inderdaad. Als ze die nu ook verbeteren, dan is het zeker. Ze lezen mee.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hier staat het nog hoor!
[..]
Maar waar nu lekker staat, stond eerder ook mals inderdaad!Hebben ze een mals over het hoofd gezien!
Ik kan niet meer in vrijheid waxxeren!
quote:
Stoned de vierdaagse uitlopen, daar zou je een extra medaille voor moeten krijgenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als u betrapt wordt jonge, dan kun je je vierdaagse wel shaken.
Zeg dat nou niet, hij probeert vast weer een smoesje te vindenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mooie tumblerquote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Bottoms up bitches!
dan is ie straks een prisonbitchquote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Bottoms up bitches!
SSDDquote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan is ie straks een prisonbitch
vierdaagse? that you remember?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zou een leuk initiatief zijn van een coffeeshop.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stoned de vierdaagse uitlopen, daar zou je een extra medaille voor moeten krijgen
Als je die met zoveel drinkt val je omquote:
ik heb er ook wel een beetje last van die hitte.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef wonderer het volgende:
Godver, ik kan niet eens alleen in een T-shirt zitten hier
Ik merk het.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vierdaagse? that you remember?
Nee, maar dat moet je ook niet doen tijdens die vierdaagse. Tis 'top'sport.
met die hitte daar?? dacht het van niet! Nee, misschien een advil op dag 3 ofzo..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stoned de vierdaagse uitlopen, daar zou je een extra medaille voor moeten krijgen
hie ris het nu wat koeler maar woensdag gaan we weer richting de 30 gradenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb er ook wel een beetje last van die hitte.
Het is idd wel erg zoet nu ik het niet gemixed heb.quote:
weer een smoesje?? hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, hij probeert vast weer een smoesje te vinden
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan is ie straks een prisonbitch
Oohhh ik dacht het zal wel met het groengebeuren te maken hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is idd wel erg zoet nu ik het niet gemixed heb.
Is ene jeugdsentiment drankje. Als pap ging kaarten met de Belgen dan dronk de Belg dit altijd.
E dan snoepte ik er soms van omdat het me aan bananenschuimpjes deed denken. Dus daarom heb ik een fles in m;'n drankkast staan.
Ja, een drankkast. Zo eentje met een klp met een sleutel en spiegels aan de binnenkant.
hondquote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik merk het.
Ja, ik onthoud dat, je hele pornoverleden ben ik ondertussen al vergeten.Zeg, maar wanneer mag je?!
quote:
ach jezus, ik hoop dat er geen hittegolf is als ik moet lopen. Er waren toen al twee dooien gevallen in 2006.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hie ris het nu wat koeler maar woensdag gaan we weer richting de 30 graden
Jah. Met dropshot, cointreau. liquor 43, wijn, bier, apfelkorn, wodka, absint, crea catalana, goldstrike, creme de cassis, creme de menthe, boswandeling, pisang ambon (groene en paarse).quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh ik dacht het zal wel met het groengebeuren te maken hebben.
Maar een drankkast! Met Martini en alles en ijsblokjes op voorraad?
Ik herken die middelste twee, wie zijn links en rechts? Zijn die van hier?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is idd wel erg zoet nu ik het niet gemixed heb.
Is ene jeugdsentiment drankje. Als pap ging kaarten met de Belgen dan dronk de Belg dit altijd.
E dan snoepte ik er soms van omdat het me aan bananenschuimpjes deed denken. Dus daarom heb ik een fles in m;'n drankkast staan.
Ja, een drankkast. Zo eentje met een klp met een sleutel en spiegels aan de binnenkant.
Links is Steve ya vimdevouring bitchquote:Op maandag 5 juli 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik herken die middelste twee, wie zijn links en rechts? Zijn die van hier?
Sufjan Stevens muziekquote:Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef Great.Expectations het volgende:
http://vimeo.com/12816548
Wauw.
Ik haat onweer.quote:
is rechts TheVulture ?quote:
En hij een drankorgel waar Sieneke mee zou kunnen shalaliejen en winnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jouw hele appartement is toch een drankkast
onweer isquote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat onweer.
Zou ook nooit boven in de Regent willen wonen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij een drankorgel waar Sieneke mee zou kunnen shalaliejen en winnen.
Ik dacht altijd aan jou als het onweerde in Eindhovenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat onweer.
Zou ook nooit boven in de Regent willen wonen.
hij dook op tijd wegquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
is rechts TheVulture ?
is er eindelijk een foto van hem geplaatst ?
TheVulture isquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
is rechts TheVulture ?
Music: Sufjan Stevens - To the Workers of the Rock River Valley Region,quote:
Ja half Eindhoven denkt aan mij als het onweertquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd aan jou als het onweerde in Eindhoven.
heeequote:
Thanks for making me feel specialquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja half Eindhoven denkt aan mij als het onweert
Als het flink knalt stromen de sms-jes binnen
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jouw hele appartement is toch een drankkast
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij een drankorgel waar Sieneke mee zou kunnen shalaliejen en winnen.
Graag gedaan.quote:
achja beter teveel dan te weinig in huisquote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, Spanjaard he? Wijn bij het het eten etc..Maar iedereen lust em wel hier en feestjes hier natuurlijk.
Whehe.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sieneke
![]()
Nee, je bent in de war met HIPS denk ik. Ik drink niet dagelijks.
waar je post wel iedere keer dat je aan de doorslobertjes zitquote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sieneke
![]()
Nee, je bent in de war met HIPS denk ik. Ik drink niet dagelijks.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Hiquote:
ik heb z'n DNprofiel ook gezien, maar daar stond geen gezicht bijquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
TheVulture ishij heeft mij allemaal privefoto's opgestuurd
Woensdag pas hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
tzt Plundra jeweetz.
Wordt voorbereiden.
Forever?quote:bonjour,
i'm glad to know that you are still thinking of me while you are thinking of Berlin
i'm in NY
I will have a small trip to Europe in July and August 6th is my one way ticket to NY
for ever!
how are you?
J.
Nee, dat denk je. Je hebt het misschien een paar keer gelezen dus associeer je dat bij mij.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar je post wel iedere keer dat je aan de doorslobertjes zit
Wie is dat?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forever?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............huuuuuuhuhuhuuuuu....
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat denk je. Je hebt het misschien een paar keer gelezen dus associeer je dat bij mij.
enne, ik zit niet elke dag hier, dus ik ben officieel geen HIPSlig ik laveloos ergens anders nee das niet waar.
Jullie zullen zeker niet stoppen he, om erachter te komen hoe ie eruit ziet.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb z'n DNprofiel ook gezien, maar daar stond geen gezicht bij
Eh nee... dat ben ik nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
is rechts TheVulture ?
vandaar the tumbler?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forever?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............huuuuuuhuhuhuuuuu....
Ja, samen wegduiken ergens heenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh nee... dat ben ik niet
Ik was op tijd weggedoken met Erik
verdwaald?quote:
Nee, maar ik kan er maar beter nog 1 vullen.quote:
Heerlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, samen wegduiken ergens heen. Toppunt van de avond.
dit klinkt/leest wel zo fout op so many levels.quote:
Doe eens lief.quote:
ja, maar iedereen weet hoe hij eruit ziet. Ze jagen alleen op jouw foto's.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh nee... dat ben ik niet
Ik was op tijd weggedoken met Erik
Ik krijg er altijd zo'n 80s rijke nicht gevoel vanquote:Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dit klinkt/leest wel zo fout op so many levels.![]()
ja, heb honger. ik hap. ik weet.quote:
Ja, inderdaad, dat stukje haalde ik me voor de geest en toen wist ik het weerquote:
Eén woord, Erik, één woord. Meer zei ik niet.quote:
ik vind het altijd zwoel klinken, niet te verwarren met schwülquote:Op maandag 5 juli 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd zo'n 80s rijke nicht gevoel vanZo'n Frank... eh... van Robijn. Blouhouse figuur.
Ik ben dus niet verdwaaldquote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eén woord, Erik, één woord. Meer zei ik niet.
heb je geen ventilator/arco o.i.d.?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd zo'n 80s rijke nicht gevoel vanZo'n Frank... eh... van Robijn. Blouhouse figuur.
Ik hoorde wel wat er tussen de regels gezegd werd!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eén woord, Erik, één woord. Meer zei ik niet.
Jawel, maar toch.quote:
Wij zijn echt een match, Mikequote:
Tis veranderd.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
???
hoeveel heb je al op vandaag?![]()
Ik ben nogal een happening geloof ik jaquote:Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar iedereen weet hoe hij eruit ziet. Ze jagen alleen op jouw foto's.
wat? Nee, hij dacht zeker dat ik iets negatief zou zeggen. da's helemaal niet waar.quote:
Als je gewoon in het begin een foto had gepost, had niemand je een blik waardig gekeurdquote:Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nogal een happening geloof ik ja
Nou zo spannend is het allemaal niet
regels? als in meervoud?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat er tussen de regels gezegd werd!
Hoe kan dat dan dat hij dat denkt?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? Nee, hij dacht zeker dat ik iets negatief zou zeggen. da's helemaal niet waar.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij zijn echt een match, Mike
Trouwen?
Misschien ben ik vreemd of kan ik mensen slecht lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |