waar je post wel iedere keer dat je aan de doorslobertjes zitquote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sieneke
![]()
Nee, je bent in de war met HIPS denk ik. Ik drink niet dagelijks.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Herkennen jullie dit: dat je 's avonds per ongeluk in slaap valt en dan wakker schrikt en even helemaal je besef van tijd kwijt bent?
Hiquote:
ik heb z'n DNprofiel ook gezien, maar daar stond geen gezicht bijquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
TheVulture ishij heeft mij allemaal privefoto's opgestuurd
Woensdag pas hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
tzt Plundra jeweetz.
Wordt voorbereiden.
Forever?quote:bonjour,
i'm glad to know that you are still thinking of me while you are thinking of Berlin
i'm in NY
I will have a small trip to Europe in July and August 6th is my one way ticket to NY
for ever!
how are you?
J.
Nee, dat denk je. Je hebt het misschien een paar keer gelezen dus associeer je dat bij mij.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar je post wel iedere keer dat je aan de doorslobertjes zit
Wie is dat?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forever?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............huuuuuuhuhuhuuuuu....
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat denk je. Je hebt het misschien een paar keer gelezen dus associeer je dat bij mij.
enne, ik zit niet elke dag hier, dus ik ben officieel geen HIPSlig ik laveloos ergens anders nee das niet waar.
Jullie zullen zeker niet stoppen he, om erachter te komen hoe ie eruit ziet.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb z'n DNprofiel ook gezien, maar daar stond geen gezicht bij
Eh nee... dat ben ik nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
is rechts TheVulture ?
is er eindelijk een foto van hem geplaatst ?
vandaar the tumbler?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forever?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............huuuuuuhuhuhuuuuu....
Ja, samen wegduiken ergens heenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh nee... dat ben ik niet
Ik was op tijd weggedoken met Erik
verdwaald?quote:
Nee, maar ik kan er maar beter nog 1 vullen.quote:
Heerlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, samen wegduiken ergens heen. Toppunt van de avond.
dit klinkt/leest wel zo fout op so many levels.quote:
Doe eens lief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |