soaky biscuit dusquote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als circlejerk, komen op een cracker en wie als laatste komt moet het opeten?
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen van uitgaan. Ik ken niet iedereen van bed.
Soggy biscuit.quote:
Ik zie me dit al voorstellen bij m'n vrienden... "Jongens vanavond geen Mens-erger-je niet... we gaan crackertrekken"quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat komt dan door de taalfout van hun, je moet het andersom zien.
http://www.crackertrekken.nl/
Deze website is overigens niet van mij.
En nee, het is niet zo dat ik denk, hey, iemand was me vóór.
wat een taal, ben ik niet van je gewend.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als circlejerk, komen op een cracker en wie als laatste komt moet het opeten?
is meestal op school. Jongens onder elkaar.quote:
Whooo, ik zeg circlejerk! BEL DE PERS!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat een taal, ben ik niet van je gewend.
ik heb nog nooit zoiets meegemaakt!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is meestal op school. Jongens onder elkaar.
Zien jullie dezelfde web ad eronder van Tuinmeubel Plaza? En zo ja, want heeft dat in hemelsnaam met crackertrekken te maken?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat komt dan door de taalfout van hun, je moet het andersom zien.
http://www.crackertrekken.nl/
Deze website is overigens niet van mij.
En nee, het is niet zo dat ik denk, hey, iemand was me vóór.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whooo, ik zeg circlejerk! BEL DE PERS!
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie me dit al voorstellen bij m'n vrienden... "Jongens vanavond geen Mens-erger-je niet... we gaan crackertrekken"
niet op mijn scholen hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is meestal op school. Jongens onder elkaar.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Die eerste was een tribute naar Marilyn. Dat waren de oscars ('91)
en de tweede, ja, zo steunen mensen hun hoofd. Sinds jaar en dag.
Nee hoor, xit je maar te flessen.Vond mijn filmpje op sommige punten ook wat vergezocht.
![]()
Iedereen aapt iedereen na.
Ja inderdaad!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zien jullie dezelfde web ad eronder van Tuinmeubel Plaza? En zo ja, want heeft dat in hemelsnaam met crackertrekken te maken?
Nee hoor, bestaat al sinds jaar en dag. Tuurlijk tis niet zo'n hype als een tampon vol met alcohol in je reet stoppen of drank in je ogen gieten, maar tis oud.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zoiets meegemaakt!
zegt dat nou iets over mijn maagdelijkheid, over de opleiding die ik gedaan heb, of de jongens in nederland
Je kent het spel gieterfappen niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zien jullie dezelfde web ad eronder van Tuinmeubel Plaza? En zo ja, want heeft dat in hemelsnaam met crackertrekken te maken?
Oke, AD wil morgenmiddag komen, de Gaykrant heeft nu wel zin.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whooo, ik zeg circlejerk! BEL DE PERS!
Kut, ze lezen mee!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
http://www.gay.nl/basendanny
Inmiddels verbeterd.
Behalve 'mals' dan.
Wie heet er hier Bas?!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kut, ze lezen mee!Mals is nu ook verbeterd!
![]()
![]()
Eeewquote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cheetara van the thundercats
en fake?quote:
Hier staat het nog hoor!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar waar nu lekker staat, stond eerder ook mals inderdaad!quote:halllo
wij zijn twee leuke jongens van 18 en 21 jaar en hebben een vaste relatie.
Wij zijn nergens op zoek, maar willen wel graag voor een keer een lekker beschuitje eten met een leuke jongen rond onze leeftijd.
Wil jij een lekker mals beschuitje eten. Laat dan een berichtje achter!!
Die onderste is bewerkt! Die ken ik al.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze wel beetje op Lady GnaGna.
Ik ben eigenlijk 18 en hou van beschuitjes.... aangenaamquote:
Zouden e weten dat het eigenlijk ook 'berigtje' is?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom verdedig je haar? Ik zit je maar te plagenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Die onderste is bewerkt! Die ken ik al.En de eerste is wel echt.
Ik vind het ook lelijk die wang-implantaten. Maar die foto was net haar tour van anderhalf jaar lang gemaakt en dan valt ze veel af. En ja, dan zie je ze zitten. Foto's van een paar maanden daarna ziet ze er wat voller uit en beter. Maar nog zie je ze af en toe zitten.
Tuurlijk tis lelijk, bitch moet stoppen met plastische chirurgie. Las van de week dat ze haar handen wil gaan laten doen.
daarom wil je geen foto's postenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk 18 en hou van beschuitjes.... aangenaam
in wat dan? xie nog steeds mals staan..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag ik die kerel op de achtergrond? Je hoeft hem niet in te pakken, ik neem hem zo wel meequote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cheetara van the thundercats
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze wel beetje op Lady GnaGna.
Lees dan wad ik zij.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in wat dan? xie nog steeds mals staan..
Kroketjesquote:Op maandag 5 juli 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
-edit-
Die was wel heeeeeeeeeeellll erg Str****, bij nader inzien.
automatisme en jointje.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Waarom verdedig je haar? Ik zit je maar te plagen.
Green fairy?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Bottoms up bitches!
(En nee, da's niet hetzelfde als ass up Mike!)
Pisang Ambon! Je glazuur!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Bottoms up bitches!
Zit je nou aan de absinth?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Bottoms up bitches!
Oh, er staat er nog één keer mals inderdaad. Als ze die nu ook verbeteren, dan is het zeker. Ze lezen mee.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hier staat het nog hoor!
[..]
Maar waar nu lekker staat, stond eerder ook mals inderdaad!Hebben ze een mals over het hoofd gezien!
Ik kan niet meer in vrijheid waxxeren!
quote:
Stoned de vierdaagse uitlopen, daar zou je een extra medaille voor moeten krijgenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als u betrapt wordt jonge, dan kun je je vierdaagse wel shaken.
Zeg dat nou niet, hij probeert vast weer een smoesje te vindenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mooie tumblerquote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Bottoms up bitches!
dan is ie straks een prisonbitchquote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |