Beschuidje?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die sleep ik dan wel mee naar huis, als cadeau voor bij het ontbijt op bed, met beschuidje.
Fixed.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die sleep ik dan wel mee naar huis, als cadeau voor bij het ontbijt op bed, met mals beschuidje.
Neeee, doe maar niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, jee, Great.Exp, waar moet ik beginnen?Je gaat mij toch geen toestemming geven om alles te beschrijven en alles en dat als de wind goed staat, dat je dan de graspollen van PSV op je balkon kan ruiken en dat er allemaal ditjes en datjes zijn en dingen over jullie hobby's waarvan ik niet eens weet of ik überhaupt wel mag zeggen dat het hobby's van jullie zijn?
![]()
Héél Noord/Wst Texas neukt (met) zijn vader.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vraag me ook altijd wel af hoe waar die verhalen zijn
Mits vrouw dan, hartstikke homofoob daarquote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Héél Noord/Wst Texas neukt (met) zijn vader.
Wist je dat niet ja?!
Tuurlijk wel, anders blijven er geen onderwerpen meer over.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, jee, Great.Exp, waar moet ik beginnen?Je gaat mij toch geen toestemming geven om alles te beschrijven en alles en dat als de wind goed staat, dat je dan de graspollen van PSV op je balkon kan ruiken en dat er allemaal ditjes en datjes zijn en dingen over jullie hobby's waarvan ik niet eens weet of ik überhaupt wel mag zeggen dat het hobby's van jullie zijn?
![]()
Kap eens met dat beschuidquote:
Dat was de aanleiding van die hele trio discussie. Een stel van een jaar of 18 die iemand zochten om een beschuidje mee te eten. Geen beschuitje, maar beschuidje.quote:
Ach jawel, die zijn er al já-ren.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders blijven er geen onderwerpen meer over.
Lees es terugquote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kap eens met dat beschuid
Het staat lelijk en is fout.
Oh ja, dat is waar.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mits vrouw dan, hartstikke homofoob daar
of dat is alleen maar voor de buitenwereldquote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
vind die incestueuze handelen toch wel erg ver gaan. Tuurlijk tis beiden raar, maar de meter gaat toch meer uit naar sucking daddy.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat was het eerste dat in me opkwamHet zou mij meer boeien om iets terug te vinden dan te weten dat iemand eraan ruikt, jij niet?
met een 'd'? really?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die sleep ik dan wel mee naar huis, als cadeau voor bij het ontbijt op bed, met beschuidje.
O.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat was de aanleiding van die hele trio discussie. Een stel van een jaar of 18 die iemand zochten om een beschuidje mee te eten. Geen beschuitje, maar beschuidje.
Ik ken die rechter.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
http://www.gay.nl/basendanny
Inmiddels verbeterd.
Behalve 'mals' dan.
Blijkbaar moeten we teruglezen.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind die incestueuze handelen toch wel erg ver gaan. Tuurlijk tis beiden raar, maar de meter gaat toch meer uit naar sucking daddy.
Mja, daar heb ik minder moeite mee, eigenlijk. Zeker als het twee mannen betreft en je dus geen gevaar op debiele kindjes loopt.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind die incestueuze handelen toch wel erg ver gaan. Tuurlijk tis beiden raar, maar de meter gaat toch meer uit naar sucking daddy.
Ik weet niet in hoeverre de verhalen zijn aangedikt of verzonnen. Er kwamen zelfs reacties voorbij over users die als kind abused waren en heel kwaad daarover waren over de verheerlijking daarvan.
Was dat een van de D's?quote:
ja er zijn daar sites van. Gebruikte onderbroeken, sokken etc. kopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je nog geld mee verdienen door je sokken te verkopen
Da's het hele punt ook, geloof ikquote:
straks lezen ze mee hierquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
Inmiddels verbeterd.
Behalve 'mals' dan.
Nee dat was een andere Dannyquote:
ohh nu begrijp ik het..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
Inmiddels verbeterd.
Behalve 'mals' dan.
Alleen van uitgaan. Ik ken niet iedereen van bed.quote:
of van die mensen die gebruikte/gevulde condooms willen ruilenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja er zijn daar sites van. Gebruikte onderbroeken, sokken etc. kopen.
quote:
nee hoor, redneck gaysites genoeg.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen van uitgaan. Ik ken niet iedereen van bed.
Aan wat?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
We moeten dat profiel wel in de gaten houden, misschien doen ze volgende maand wel aan krekkertracken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet niet meer wie dat was die dat hier zei over X-tina die Lady Gaga copieert, maar zij kan er ook wat van.
En ja, ik heb dat van 'jullie' site afgehaald.![]()
![]()
http://www.gay.nl/article(...)ga_de_overeenkomsten
Sssshhh.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen van uitgaan. Ik ken niet iedereen van bed.
Neh. Dat zijn slechts de verhalen.quote:
Die rechter is eigenlijk ene hele rustige lieve schattige jongen op stap.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sssshhh.Zo bedoelde ik het ook niet.
Maar het zijn op het oog wel twee, ja, ietwat aparte jongetjes.
Is dat niet zoiets als circlejerk, komen op een cracker en wie als laatste komt moet het opeten?quote:
Disclaimer: die heb IK niet de wereld ingeschrevenquote:
Oh, crackertrekkenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als circlejerk, komen op een cracker en wie als laatste komt moet het opeten?
Ja dat komt dan door de taalfout van hun, je moet het andersom zien.quote:
tuurlijk, het zijn volwassenen. maar, come on, je vader??quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik minder moeite mee, eigenlijk. Zeker als het twee mannen betreft en je dus geen gevaar op debiele kindjes loopt.
I did it all for the nookie, so you could take that cookiequote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als circlejerk, komen op een cracker en wie als laatste komt moet het opeten?
Maar nu ga je wel even reageren op hun oproepje?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die rechter is eigenlijk ene hele rustige lieve schattige jongen op stap.
Verbaast me dus wel enigszins van dat beschuidje
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk, het zijn volwassenen. maar, come on, je vader??
Ik denk dat als ik aan de man gaik liever heb dat ie een schoen pakt en niet zijn vader.
of nooit met hem door gaan, kan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb liever dat ie zijn vader pakt dan mijn schoen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat komt dan door de taalfout van hun, je moet het andersom zien.
http://www.crackertrekken.nl/
Deze website is overigens niet van mij.
En nee, het is niet zo dat ik denk, hey, iemand was me vóór.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |