ja, maar iedereen weet hoe hij eruit ziet. Ze jagen alleen op jouw foto's.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh nee... dat ben ik niet
Ik was op tijd weggedoken met Erik
Ik krijg er altijd zo'n 80s rijke nicht gevoel vanquote:Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dit klinkt/leest wel zo fout op so many levels.![]()
ja, heb honger. ik hap. ik weet.quote:
Ja, inderdaad, dat stukje haalde ik me voor de geest en toen wist ik het weerquote:
Eén woord, Erik, één woord. Meer zei ik niet.quote:
ik vind het altijd zwoel klinken, niet te verwarren met schwülquote:Op maandag 5 juli 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd zo'n 80s rijke nicht gevoel vanZo'n Frank... eh... van Robijn. Blouhouse figuur.
Ik ben dus niet verdwaaldquote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eén woord, Erik, één woord. Meer zei ik niet.
heb je geen ventilator/arco o.i.d.?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd zo'n 80s rijke nicht gevoel vanZo'n Frank... eh... van Robijn. Blouhouse figuur.
Ik hoorde wel wat er tussen de regels gezegd werd!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eén woord, Erik, één woord. Meer zei ik niet.
Jawel, maar toch.quote:
Wij zijn echt een match, Mikequote:
Tis veranderd.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
???
hoeveel heb je al op vandaag?![]()
Ik ben nogal een happening geloof ik jaquote:Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar iedereen weet hoe hij eruit ziet. Ze jagen alleen op jouw foto's.
wat? Nee, hij dacht zeker dat ik iets negatief zou zeggen. da's helemaal niet waar.quote:
Als je gewoon in het begin een foto had gepost, had niemand je een blik waardig gekeurdquote:Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nogal een happening geloof ik ja
Nou zo spannend is het allemaal niet
regels? als in meervoud?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat er tussen de regels gezegd werd!
Hoe kan dat dan dat hij dat denkt?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? Nee, hij dacht zeker dat ik iets negatief zou zeggen. da's helemaal niet waar.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij zijn echt een match, Mike
Trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |