abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 18:11:05 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83690094

Ik krijg hier een mail binnen van Falco van Fok en die vraagt: "Beste Johan, wat vind jij nou van het gedrag van Cancellara, die bepaalt hoe er gekoerst moet worden?"

Derksen: Zo'n Cancellara, die denkt dat ie Mr. Bigstar is, die wel eventjes iedereen uitlegt hoe gekoerst gaat worden. Nou, ik vind dit ijdeltuiterij van de hoogste orde. Het is ook heel slecht voor het entertainment van het wielrennen, want de kijker haakt af en ziet ook wel wat voor hypocriet gedoe dit is.

He Wilfred, heb je Cavendish die berg op zien gaan? Die kan er helemaaal niks van. Duurt maar 3 kilometer die Stockeu, maar hij doet er wel een halve middag over! Hahaha!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83690476
Haha, briljant
  maandag 5 juli 2010 @ 18:37:36 #3
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83690944
Wilfred: "Johan, hier een vraag van Piet Zaliger uit Dodenakker... wat vind jij ervan dat Maarten Ducrot het van Herbert Dijkstra niet meer over de MONGOLENWAAIER mag hebben?"

Johan: "Ik vind dat zo'n hypocriet politiek correct gedoe. Kijk zo'n Dijkstra, die slaat alleen maar wartaal uit, die heb ik nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Hij trapt alleen maar open deuren in en vermoeit me met dingen waarvan ik denk: waar heeft die mafkees het in godsnaam over?

Kijk ik heb zelf ook in Drente verkering gehad, want zoals je weet heb ik in alle uithoeken van het land gevoetbald, ik heb alle clubs uit de Eerste Divisie wel gehad .. maar reken er maar op dat types als Dijkstra daar een flinke hoek krijgen en voor hun leven moeten rennen als ze zich zo als een dorpsidioot gedragen.

Ducrot had hem gewoon de mond moeten snoeren met "He Koekwaus, wie denk je wel dat je bent om mij de les te lezen? Je hebt zelf nooit een pepernoot plat gereden toen jij nog koerste."
  maandag 5 juli 2010 @ 18:39:01 #4
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_83690982
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_83691164
Fantastisch
  maandag 5 juli 2010 @ 18:51:11 #6
67174 Dos37
Come on Twente
pi_83691462
Geniaal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_83691627
Meesterlijk
pi_83691749
Wilfred Genee: Het feit dat er nu wel op Lance Armstrong wordt gewacht en vorig jaar niet op Gesink, hoe noem jij zo iemand dat?
Derksen: Buiten dat ik Lance, Alberto en Andy mag zeggen, want Mart mag dat ook, denk ik dat zij zelden naar een haararchitect zijn geweest geweest. De Sjour de France wordt aan het einde beslist en niet op lullig weggetje in Hoogeveen..je moet zulk soort figuren niet letterlijk nemen, want dan denken ze dalijk dat ze heel wat zijn.
Genee: Maar hoe noem je hem dan?
Derksen: Ik denk dat deze renners niet weten wat echt hard rijden is, als Frohlinger straks een keer demareert, want dan heb je dus écht een probleem. Ik vind het lachwekkend. In de Sjempions League wordt ook niet gewacht wanneer iemand over zijn veters struikelt. Deze jongens mogen nog niet mijn snor kammen.
Genee: Welk woord gebruik je dan?
Derksen: Oh, je wilt demagoog horen?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_83693231
Wilfred Genee: Hoe kijk jij daar nu tegenaan dat die Franse renner nog net even z'n wiel ervoor gooide?
Johan Derksen: Daar til ik niet zo zwaar aan. Bouet is slechts een broodrenner en laat zich niet de mond snoeren door die Cancellara die Mr. Big Star aan uithangen was.
Van der Gijp: ach laat gaan joh. Daar raak je toch niet van in de war man. Schei uit zeg!
pi_83698360
Genee: Johan, wat vond je van het gedrag van de vriendin van Tony Martin, die uitgebreid in beeld kwam gedurende de proloog?
Johan: Het is natuurlijk not dun dat deze juffrouw zich zo aan ons opdringt. De aanwezigheid van juffrouw Martin is namelijk helemaal niet rullevant. En het beschamende is natuurlijk dat Martin dit allemaal toelaat. Ik heb niets aan te merken op zijn kwaliteiten als wielrenner, maar ik ben bang dat dat meisje hem helemaal onder de duim houdt.
Gijp: Laat gaan man, is toch heerlijk man!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83698865
Die van Perico is onovertroffen.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:37:45 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83699146

Gijp: Mag ik die val met die hond nog eens zien? Vond ik zo grappig man, dat die hond opeens tussen al die wielrenners loopt. Kijk, hier! Hahaha, en daar gaan ze, hopsakeeee! En die hond helemaal niks dr aan over houden. Hahahaha!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83699691
Wilfred: Er komt net een kijkersvraag binnen van Leatherface van FOK, Rene. Hij vraagt waarom Chavanel drie minuten kan pakken.
Rene: Omdat dat peloton er geen reet van kan. En dan wilde die Hunt ook nog dat gat dichtrijden. (schaterlach insert) Als je bij Cervelo rijdt moet je met 5 minuten kopwerk beginnen. Bij Saxo mag je het een kwartier proberen en bij RadioShack een uur.
pi_83700179
Leuk

Johan Derksen en vd Gijp kijken wel regelmatig naar wielrennen/Tour de France.

[ Bericht 0% gewijzigd door groenen op 05-07-2010 22:02:45 ]
- verwijderd door admin -
pi_83700320
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef groenen het volgende:
Leuk

Johan Derksen en vd Gijp kijken wel regelmatig naar de wielrennen/Tour de France.
Zes man kijken naar dat programma van Smeets, en dan is het ook nog zijn eigen familie.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:13:01 #16
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83701029
Derksen: "Ik vind het belachelijk dat Mart Smeets van onze belastingcenten drie weken in Frankrijk rondtourt. Je kunt op tv niet eens zien dat hij er zit, want op de achtergrond zie je vaak struikgewas of een betonnen muur. Dat kan ook de Betuwe of Tilburg zijn of weet ik veel waar. Dus het is allemaal weggegooid geld."
pi_83701236
Wilfred: Maar het is niet best natuurlijk wat daar gebeurde. Maar wie gooit er nou met 1 hand een duif de lucht in? dat moet je met liefde doen! Je bent toch niet aan het bowlen man. Je gooit dat ding weg alsof je een bal weg gooit ofzo!
pi_83705023
Derksen: ,,De mening van Ducrot is niet zo rulluvant."
pi_83706973

Johan zit dus regelmatig zelf op een fiets, naar eigen zeggen dezelfde fiets als waar Basso op rijdt. En elke ochtend probeert hij dan de postbode te lossen, maar dat lukt nooit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83714724
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]

Ik krijg hier een mail binnen van Falco van Fok en die vraagt: "Beste Johan, wat vind jij nou van het gedrag van Cancellara, die bepaalt hoe er gekoerst moet worden?"

[ afbeelding ]

Derksen: Zo'n Cancellara, die denkt dat ie Mr. Bigstar is, die wel eventjes iedereen uitlegt hoe gekoerst gaat worden. Nou, ik vind dit ijdeltuiterij van de hoogste orde. Het is ook heel slecht voor het entertainment van het wielrennen, want de kijker haakt af en ziet ook wel wat voor hypocriet gedoe dit is.

[ afbeelding ]

He Wilfred, heb je Cavendish die berg op zien gaan? Die kan er helemaaal niks van. Duurt maar 3 kilometer die Stockeu, maar hij doet er wel een halve middag over! Hahaha!
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef Perico het volgende:
Wilfred: "Johan, hier een vraag van Piet Zaliger uit Dodenakker... wat vind jij ervan dat Maarten Ducrot het van Herbert Dijkstra niet meer over de MONGOLENWAAIER mag hebben?"

Johan: "Ik vind dat zo'n hypocriet politiek correct gedoe. Kijk zo'n Dijkstra, die slaat alleen maar wartaal uit, die heb ik nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Hij trapt alleen maar open deuren in en vermoeit me met dingen waarvan ik denk: waar heeft die mafkees het in godsnaam over?

Kijk ik heb zelf ook in Drente verkering gehad, want zoals je weet heb ik in alle uithoeken van het land gevoetbald, ik heb alle clubs uit de Eerste Divisie wel gehad .. maar reken er maar op dat types als Dijkstra daar een flinke hoek krijgen en voor hun leven moeten rennen als ze zich zo als een dorpsidioot gedragen.

Ducrot had hem gewoon de mond moeten snoeren met "He Koekwaus, wie denk je wel dat je bent om mij de les te lezen? Je hebt zelf nooit een pepernoot plat gereden toen jij nog koerste."
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:40:30 #21
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_83717540
beste topic evah!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:38:19 #22
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_83719926
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]

Gijp: Mag ik die val met die hond nog eens zien? Vond ik zo grappig man, dat die hond opeens tussen al die wielrenners loopt. Kijk, hier! Hahaha, en daar gaan ze, hopsakeeee! En die hond helemaal niks dr aan over houden. Hahahaha!
Trotse Belg.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:55:03 #23
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_83720670
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:04:57 #24
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83721120
Mooi topic
Jij ook?
pi_83721163
Creatieve mensen, keep up the good work!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:16:15 #26
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83727161
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef marcodej het volgende:
Genee: Johan, wat vond je van het gedrag van de vriendin van Tony Martin, die uitgebreid in beeld kwam gedurende de proloog?
Johan: Het is natuurlijk not dun dat deze juffrouw zich zo aan ons opdringt. De aanwezigheid van juffrouw Martin is namelijk helemaal niet rullevant. En het beschamende is natuurlijk dat Martin dit allemaal toelaat. Ik heb niets aan te merken op zijn kwaliteiten als wielrenner, maar ik ben bang dat dat meisje hem helemaal onder de duim houdt.
Gijp: Laat gaan man, is toch heerlijk man!
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:30:34 #27
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_83727963
Genee: Hier een vraag van Terreros85 van Fok. Beste Johan, wat vond je van de uitlatingen van Cancellara na de etappe.
Derksen: De Zwitser is een demagoog. Zogenaamd begaan met het lot van het peloton. Wij zitten met een brok in de keel, maar uiteindelijk is het louter eigenbelang. De Zwitser is alleen begaan met het lot van zijn eigen ploeg. Laat hij dat dan zeggen. Ik vind het 'not dun'.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_83752437

Derksen: ,,Gesink gaat de Tour winnen. Dat is de enige die nog 25% beter kan. Komop, dat gerommel in de marge van Contador en de Schlecks is toch niet om aan te gluren. Als die Gesink een paar keer echt demarreert, schreeuwen Contador en zijn helpers om hun moeder."

Gijp: ,,Hahaha. Die Contador ook over de zeik ook Vino bij de aankomst. Mag ik die nog 1 keer zien?"

[ Bericht 24% gewijzigd door Leatherface op 07-07-2010 08:30:48 ]
pi_83759763
Johan: ,,Die Kevvendisj is maar een ordinaire Engelse straatrat. Die misbaar en dat vechten met andere sprinters is not dun."
Wilfred: ,,Hij komt uit Man, Johan."
Johan: ,Guttegut, het presentatortje moet weer de wijsneus uithangen. Ga jij nou maar presenteren, mr. ijdeltuit."
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:30:03 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83759861

Gijpie: En dan komp die Gesink daar me ze gele hellempie, ghehe, en dan moejje Erik Breukink zien kijke joh, assof die zo ze kop deraf trek me da gekke hellempie, ghihihi
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83768161
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:34 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Johan zit dus regelmatig zelf op een fiets, naar eigen zeggen dezelfde fiets als waar Basso op rijdt. En elke ochtend probeert hij dan de postbode te lossen, maar dat lukt nooit.
datis toch geen porum!! die ouwe snor op een jonge fiets
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_83775745
Hahahaha heerlijk topic jongens!
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:38:42 #33
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83775846
Van der Gijp: Die vlakke etappes hè. Niet om aaaaaan te gluren. In plaats van dat ze gewoon even gauw de laatste 20 km afraffelen, maar nee ze doen er uren over. Kan ik wel lekker een middagdutje doen, vind ik helemaal niet erg.
pi_83837680

Johan: ,,Ik ben niet zo onder de indruk van de krokodillentranen van Kevvendis."

Gijp: ,,Ach, Johan. Maar kijk die sprint dan van dat kleine opdondertje. Het is toch -ge-wel-dig hoe snel die gozert fietst. En die Sjiolek, of hoe heet die Duitsert, maar spartelen. Hij komt gewoon niet aan zijn wiel. Ha ha."

Het gelach verstomt.

Johan: ,,Jawel, ik heb ook niets aan te merken op de fietskwaliteiten van Kevvendis. Maar van dat dramaqueen-gedrag krijg ik plaatsvervangende schaamte."
pi_83973011
Genee : "Johan, wat denk je van Armstrong? Heeft de man nog kans, of is het eigenlijk overbodig dat hij nu nog op zal stappen?"

Derksen: "Ach ik ben nooit zo onder de indruk geweest van Armstrong, vind het maar een beetje een patjepeëer. Ik wist, als voetballer, wanneer het over was. Wanneer je niet meer kon. En dan moet je niet alleen puur voor het geld nog terugkomen. De kijker weet dat en en ziet dat. Het is eigenlijk gewoon een soort minachting naar de kijker toe"

Gijp" Ach Genee, die Armstrong...die ken er eigenlijk he-le-maal niks van. Kijk hier nou, bij die rotonde. Dit zie je aankomen he. Nee NEE NEE niet zo scherp die bocht NEE NEE doe nou niet nee en huppakee daar gaattie. Ah laat toch gaan joh. Die Armstrong moeten ze morgen laten gaan en zeggen: Joh, ga er maar voor. Kijken hoe ver je komt haha"
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 12 juli 2010 @ 20:50:08 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83973284
Gijp: Ik zeg het al twee weken, maar de Tour wordt beslist in de tijdrit tussen Contador en Schleck. Die Contador he, zie dan hoe mooi kan ie rijden he. Kan ik wel uren naar kijken .
Als Schleck een hele goede dag en Contador een slechte dag heeft, dan wint Schleck. Anders wordt het Contador.

[ Bericht 8% gewijzigd door Falco op 13-07-2010 19:54:52 ]
pi_83976905
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:44 schreef kalinhos het volgende:
Genee : "Johan, wat denk je van Armstrong? Heeft de man nog kans, of is het eigenlijk overbodig dat hij nu nog op zal stappen?"

Derksen: "Ach ik ben nooit zo onder de indruk geweest van Armstrong, vind het maar een beetje een patjepeëer. Ik wist, als voetballer, wanneer het over was. Wanneer je niet meer kon. En dan moet je niet alleen puur voor het geld nog terugkomen. De kijker weet dat en en ziet dat. Het is eigenlijk gewoon een soort minachting naar de kijker toe"

Gijp" Ach Genee, die Armstrong...die ken er eigenlijk he-le-maal niks van. Kijk hier nou, bij die rotonde. Dit zie je aankomen he. Nee NEE NEE niet zo scherp die bocht NEE NEE doe nou niet nee en huppakee daar gaattie. Ah laat toch gaan joh. Die Armstrong moeten ze morgen laten gaan en zeggen: Joh, ga er maar voor. Kijken hoe ver je komt haha"
Geniaal
  maandag 12 juli 2010 @ 22:02:14 #38
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83976975

Goed hè
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83987472
U MAD?
pi_83987908
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef Falco het volgende:
Gijp: Ik zeg het al twee weken, maar de Tour wordt beslist in de tijdrit tussen Contador en Schleck. Die Contador he, zie dan hoe mooi kan ie rijden he. Kan ik wel uren naar kijken .
Derksen: Hier ben ik het helemaal niet mee eens. Het is armoe troef deze tour. Ze zitten allemaal aan hun limiet te harken. En volgens mij kan Gesink als enige nog zeker 25% beter. Ik zeg het al weken en werd vaak belachelijk gemaakt, maar Gesink wint deze Tour.
pi_83987980
Dit is nu al een TTT
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_83989431
geweldig topic.
pi_84021911
Genee: Rene, wat is jouw moment van de dag?

Gijp: Heb je die Belg gezien, die Vandenbergh? Die was tijdens de etappe al drie keer naar boven gereden op die slotklim om nieuwe bidons te halen voor McEwen, en dan komt die uiteindelijk te laat binnen hahaha.
Daar zal zijn vrouw blij mee geweest zijn. Die denkt: die halve zool is eindelijk 3 weken weg, en wat denk-ie, binnen een week klopt die alweer aan de deur hahaha. Is toch heerlijk he, Hansie?

Kraaij Jr.: Toch vind ik dat je respect moet tonen voor de prestatie die zo'n jongen levert.

Derksen: Je praat weer als een dorpsidioot Hans. Een professionele organisatie als de Tour heeft geen behoefte aan dit soort notoire domoren. Jouw vader was er ook zo eentje.

Kraaij Jr.: Wat heeft mijn pa er nou weer mee te maken !!! Ik zal jou eens iets zeggen....

Genee: Hou dat even vast tot na de reclame Hans.

Ik vind het nog steeds jammer dat Hansie er niet bij was tijdens het WK [/off-topic]
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_84023178
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef Fred_B het volgende:

Gijp: Heb je die Belg gezien, die Vandenbergh? Die was tijdens de etappe al drie keer naar boven gereden op die slotklim om nieuwe bidons te halen voor McEwen, en dan komt die uiteindelijk te laat binnen hahaha.
Daar zal zijn vrouw blij mee geweest zijn. Die denkt: die halve zool is eindelijk 3 weken weg, en wat denk-ie, binnen een week klopt die alweer aan de deur hahaha. Is toch heerlijk he, Hansie?

Kraaij Jr.: Toch vind ik dat je respect moet tonen voor de prestatie die zo'n jongen levert.

Derksen: Je praat weer als een dorpsidioot Hans. Een professionele organisatie als de Tour heeft geen behoefte aan dit soort notoire domoren. Jouw vader was er ook zo eentje.

Kraaij Jr.: Wat heeft mijn pa er nou weer mee te maken !!! Ik zal jou eens iets zeggen....

quote:
Ik vind het nog steeds jammer dat Hansie er niet bij was tijdens het WK [/off-topic]
Yep. Overigens zou die anders Hans (van Breukelen dus) een goede vervanger. Van Breukelen en Derksen mogen elkaar ook niet dus dat levert weer vuurwerk op.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:04:25 #45
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_84023459
Wtf! Goed topic!
pi_84023822
Genee: Wat vind je eigenlijk van het commentaar van Michael Boogerd?

Derksen: Nou, ik ben daar niet zo van onder de indruk hoor. Het is een kwalijke zaak dat die man er niet in slaagt om de kijker van degelijk commentaar te voorzien. Daarnaast zal iedereen die hem ziet hem een onuitstaanbaar vervelende vent vinden die er maar zit om zelf te scoren en om als de leuke man over te komen. In mijn tijd was deze onzin nog niet aan de orde, maar dit is een beetje de softiestijd.

vd Gijp: Ach Johan laat gaan, is toch heerlijk man.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 23:29:14 ]
pi_84024425
Heerlijk topic!
٩๏̯͡๏)۶
pi_84025139
Genee: "Beloki, dat is toch die man die ooit een keer gevallen is?"

En dat ze dan iedere dag die crash van m laten zien
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_84025525
poging doet...

Insert huldiging filmpje.

Gijp: Hahaha, zag je hoe die gozer naar dat rondevrouwtje keek, ze ogen rolden zowat ze kop uit haha.

Genee: Goed dat je daarover begint, want ik heb hier een mailtje van M. Smeets die graag wil weten wat Johan vindt van al die missen, Johan?

Wie maakt em af...
pi_84025530

"Die Contador, da´s een Spanjaard toch? Ja zie je.. die rijdt ie-de-reen zoek! Geweldig om naar te kijken. Daar wint niemand het van hoor, ech nie. Kom op man."

"Nou Rene dat zeg je nou wel, maar we moeten niet vergeten dat de Raboploeg uitstekend presteert onder Erik Breukink, en louter bestaat uit renners die altijd meedoen in de grote rondes, Gesink voorop. Al vind ik dat wel een beetje een demagoog hoor, maar ach, als je wint heeft niemand het daar meer over. Gesink heeft de focus op de gele trui gezet, en als je het mij vraagt gaat ´ie ´m winnen ook. Heeft ´ie nog een leuke vriendin eigenlijk? Zoveel geld valt er niet te halen in de wielersport, anders hadden de Yolanthes om Gesink heen gedanst. Ik heb toch een beetje met die jongen te doen."

"Ja dat zijn duidelijke teksten dames en heren! We gaan even naar de reclame maar zijn zo weer bij u terug met WI Oranje, hier vanuit het mooie Den Haag-Scheveningen. Tot zo na de reclame! Dag!"
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
pi_84025711
En dat brengt ons bij de "Batavus renner van de dag"

Rene "Geen idee, Sanchez?"
Genee: "Nee, Schleck"
Rene: "Oh dat zou best kunnen ook, vond ze allebei wel aardig"

Johan: "Ja Rene dat zeg jij wel zo makkelijk, maar je moet niet vergeten dat die Schleck het niet makkelijk heeft he. Nu zijn broer er, overigens in mijn ogen onterecht, is uitgegaan wordt et veel van Andy verwacht. Ik moet het nog maar zien hoe die jongen met die druk kan omgaan"
  woensdag 14 juli 2010 @ 01:01:18 #52
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_84028799
quote:

De beste. De enige waar ik me kan inleven in de personen en ook meteen voor me zie dat zij die teksten zeggen,
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_84075581
Mee eens.
pi_84082393
Genee: Wat vond je van de etappe naar Gap, Rene?

Gijp: Ja, echt een etappe die af en toe niet om aan te gluren was. Het is natuurlijk jammer dat er niemand van de Rabobank met de kopgroep mee was.
Maar dat is ook niet makkelijk hoor. In mijn tijd bij PSV had ik ook een trainer die altijd voor de wedstrijd riep: Vanaf de start vol erop en alles geven! Maar ja, ga er maar aanstaan in zo'n etappe, dat lukt niet altijd.

Genee: Voetbalden ze bij PSV in die tijd op de fiets dan? Hahaha

Gijp: Wat ik trouwens wel prachtig vond, was die ontsnapping van Nicolas Roche aan het einde. Dat sloeg he-le-maal nergens op. De kopgroep was al een kwartier weg en hij wilde er nog even naartoe rijden. Die dacht zeker dat die op een Harley Davidson reed hahaha.

Derksen: Toch was dat best een goede actie, want hij pakte zo zonder veel moeite wat tijd terug. Ik keek al in de tijd dat zijn vader nog reed, dat was ook een begenadigde coureur.

Genee: Jij hebt wel iets met vaders deze dagen he, gisteren die van Hans, nu Roche. En het is nog geen eens vaderdag hahaha.

Derksen: Ja, leuk. Allemaal even lachen jongens, anders is hijzelf de enige.

Genee: Nou Johan...

Derksen: Weet je wat jij eens moet leren? Dat het publiek niet zit te wachten op van die schijtlollige opmerkingen van jou terwijl ik een serieus antwoord geef. Dat je dat doet, is louter minachting van de kijker.

Genee: Ik zal het proberen Johan... Dan gaan we nu verder met 'Dat zeg ik', met vandaag de stelling: Andy Schleck en Alberto Contador zouden goede aankopen zijn voor de Rabobank.
pi_84083725
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:33:46 #56
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_84085448
Genee: Hier weer een kijkersvraag: "Beste Johan en Rene, wat is tot dus ver jullie opgevallen in de Tour?" van Theo Voskamp uit Spijkernisse.

Gijp: Nou dat zal ik je vertellen Wilfred. Ik lag gistermiddag op de bank te kijken en ik zie dat Armstrong de bochten naar links veel beter neemt dan naar rechts. En ik denk bij mezelf: "Hoe kan dat?" Dus ik zit 4 uur lang naar Armstrong te kijken bocht na bocht en opeens zie ik het! Hij het z'n overgebleven zakkie dus naar links hangen! Da's godverdomme een gewicht jongen! Aan de rechterkant zit niks meer en dan werkt z'n zakkie als contra-gewicht waardoor hij die bochten minder scherp kan aansnijden! HAAHAAAHAHAAAAAAAAA

Derksen: He he he... ja Rene die ziet dat soort dingen, die kijkt de hele dag naar niks anders. Maar voor mij zijn de kutscheetjes van Armstrong het meest opgevallen.

Genee: Maar Johan Armstrong, is een man, mannen kunnen toch geen kutscheetjes laten?

Derksen: Nou hij fietst als een wijf en misschien heeft hij iets te veel straling op z'n zaakje gehad...

Gijp: Daarom weegt die linkerkant van z'n zakkie ook net zoveel als een bowlingbal HAHAHAHAHAHAA
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_84086114
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:20 schreef Fred_B het volgende:

Gijp: Ja, echt een etappe die af en toe niet om aan te gluren was. Het is natuurlijk jammer dat er niemand van de Rabobank met de kopgroep mee was.
Maar dat is ook niet makkelijk hoor. In mijn tijd bij PSV had ik ook een trainer die altijd voor de wedstrijd riep: Vanaf de start vol erop en alles geven! Maar ja, ga er maar aanstaan in zo'n etappe, dat lukt niet altijd.

Gijp: Wat ik trouwens wel prachtig vond, was die ontsnapping van Nicolas Roche aan het einde. Dat sloeg he-le-maal nergens op. De kopgroep was al een kwartier weg en hij wilde er nog even naartoe rijden. Die dacht zeker dat die op een Harley Davidson reed hahaha.

Derksen: Toch was dat best een goede actie, want hij pakte zo zonder veel moeite wat tijd terug. Ik keek al in de tijd dat zijn vader nog reed, dat was ook een begenadigde coureur.

Genee: Jij hebt wel iets met vaders deze dagen he, gisteren die van Hans, nu Roche. En het is nog geen eens vaderdag hahaha.

Derksen: Weet je wat jij eens moet leren? Dat het publiek niet zit te wachten op van die schijtlollige opmerkingen van jou terwijl ik een serieus antwoord geef. Dat je dat doet, is louter minachting van de kijker.

Genee: Ik zal het proberen Johan... Dan gaan we nu verder met 'Dat zeg ik', met vandaag de stelling: Andy Schleck en Alberto Contador zouden goede aankopen zijn voor de Rabobank.
Super
pi_84087401

Genee:
Ik krijg net een mail van A. Nus uit Ijmuiden. Hij mailt: Johan, ik las op internet dat de filmpjes van SigaarSnor verwijderd moeten worden.
Wat vind jij hier van?

Derksen:
Absolute minachting van de kijker dit. Maar goed als er zo'n ijdeltuit bij RTL beslist dat die filmpjes
auteursrecht bevatten dan schakelen ze gewoon een overijverige stagair in om die filmpjes te verwijderen.
Uiteindelijk wordt ons niks gevraagd, wij betalen het programma maar de hoge heren op het pluche strijken met de eer.
Mede door onze fans op internet hebben we hoge kijkcijfers behaald op een marginale zender als RTL7.
En dat met een leadin van de A-Team of vrachtwagens op het ijs.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:09:16 #59
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_84089750
quote:

Zie meteen voor me hoe die Wilfred weer opeens keihard zit te lachen om zichzelf, maar als je dan nog 'Sorry" erachter had getypt was ht helemaal briljant
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_84089914

Genee: Rene, jij hebt weer zitten kijken, neem ik aan?

Van der Gijp: Ja..nou. Wilfred, moet je nou eens weten wat er nou was... Die Schleck.. die Andy..Die was er met Contador op de Madeleine vandoor. Heeft die Riis Voigt laten afzakken uit het kopgroepje, zodat die op het vlakke en in de afdaling nog werk kon verrichten. Bleek die Voigt zo kapot te zijn, dat ze hem 2 kilometer voor de top al bijhalen! En dan zie je die Andy Schleck tegen Voigt zeggen. WAT DOE JE HIER! Die Voigt, die man is al bijna 50, zegt zo: Ja ik probeer het nog effe.

Rijdt ie 500 meter op kop, moet ie weer lossen. HE-LE-MAAL kapot gereden, was die Jens. Hij stond geparkeerd, zo had ik het nog NO-O-O-IT gezien. HAHA.

Genee: HAHA, ja, die Voigt komt nog uit de tijd van Johan.

Derksen: Haha, leuk. Jongens, willen jullie eventjes om hem lachen. Dan heeft hij zijn moment ook weer gehad.

Van der Gijp: Whaha!!

Genee: haha, maar Johan, wat vind jij eigenlijk van die Jens Voigt?

Derksen: Nou, die Voigt vind ik toch echt vergane glorie, voor hoever er al glorie kan zijn bij die man. Hij is al tegen de 40 en rijdt nog steeds in het peleton. Dat is toch een minachting naar de kijker? Hij trekt ook altijd zo'n kop alsof hij zijn stinkende best doet. Om een paar zieltjes te winnen van de mensen die TV kijken.

Genee: Maar Johan, hij kan toch ook echt zijn stinkende best doen?

Derksen: Nou goed, als jij dat vindt... Jij bent de presentator. Wij zijn de analisten.

Van der Gijp: Whaha!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_84094265
.
pi_84097164
Genee: Johan, Ullrich kwam regelmatig met overgewicht de winter uit. Wat vind je van zo'n renner?

Derksen: Ja zo iemand is natuurlijk not dun.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_84099108
quote:

pi_84099594
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Genee: Johan, Ullrich kwam regelmatig met overgewicht de winter uit. Wat vind je van zo'n renner?

donderdag 15 juli 2010 @ 18:05:50 #65
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84099773
quote:

Derksen nogmaals, in de rebound: Hij kan dan wel goed aankomen, maar nog steeds slecht afdalen.
pi_84113322
quote:

pi_84123037
Genee: Wat vind jij van de uitsluiting van Mark Renshaw, Rene?

Gijp: Ja, wel correct, lijkt mij. Je kan moeilijk accepteren dat ze mekaar de hekken in koppen...
Ik heb trouwens begrepen dat die Renshaw in die ploeg is gekomen op basis van een tip van Piet de Visser. Ja, ze zochten een aangever die zijn hoofd gebruikt in de wedstrijden. Toen zei Piet: "Dan heb ik er eentje voor jullie gescout" hahaha

Genee: Wat denk jij ervan Johan?

Derksen: Ja, ik moet hier nu niet al te hypocriet reageren. Ik heb zelf in het verleden ook weleens een stevige kopstoot uitgedeeld. Dat was toen ik zelf nog bij Veendam speelde. Toen hadden we op een gegeven moment de beladen derby tegen FC Kropswolde. Daar speelde toen een zekere Jopie Hamerhuis. Dat was zo'n zelfingenomen blaag van een jaar of 20. Die had vantevoren in de lokale media al geroepen dat die er tegen die Derksen met zijn bolle kop wel even een paar in zou schieten. Ja, dat moest je bij mij niet doen natuurlijk. Toen er 5 minuten gespeeld was, heb ik hem in een kopduel een stevige draai om zijn oren gegeven.

Gijp: Hahahaha

Derksen: En het mooie was, tienduizend man hadden het gezien, maar scheidsrechter Bob van den Brink was het ontgaan!
Ja, ik heb daar later nog wel last mee gekregen, want een KNVB-bobo op de tribune had het ook opgemerkt. Toen mocht ik me de maandag erna melden op het hoofdkantoor van de KNVB in Groningen.

Genee: Waar gaat dit heen allemaal?

Derksen: Toen moest ik me samen met de trainer melden bij de voorzitter van de bond, ene Rinus Burgerveen. Zo'n baantjeszieke ijdeltuit, die daar alleen maar voor zijn eigen eer en glorie zat. Hij was de vader van Harry Burgerveen die daarna nog jarenlang als linksbinnen gespeeld heeft voor Winschotense Boys.

Genee: Wie kent hem niet?

Derksen: Wie kent hem niet inderdaad. Maar goed, ik had toen het geluk dat ik getraind werd door Bertus Scheurwater, die destijds een gezaghebbende column schreef in het Scheemda's Dagblad. Want het was zo, die bondsvoorzitter Rinus Burgerveen, die kwam uit zo'n streng gerefomeerd gezin. Die hadden ook een stuk of 5 kinderen. Maar ja, die vader wilde ook weleens wat, en die heeft toen een tijdje een geheime relatie gehad met de dochter van Bertus Scheurwater, van mijn trainer dus. En ja, toen wist Rinus wel dat als ik een zware schorsing zou krijgen, dat hij dan al zijn jeugdzonden de week erna in de krant zou kunnen lezen. Dus ik ben uiteindelijk vrijgesproken.

Genee: Bedankt voor de anekdote Johan. Ik zal voortaan oppassen als ik iets over je carriere zeg, voor je het weet hebben we Bertus aan de telefoon hahaha
Maar wat vind je dan van het geval Renshaw?

Derksen: Ja, die verdient die schorsing. Een miljoenenpubliek heeft vals spel kunnen waarnemen, en die mensen laten zich niet voor de gek houden.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:51:27 #68
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_84124262
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:03 schreef Fred_B het volgende:

Gijp: Ja, wel correct, lijkt mij. Je kan moeilijk accepteren dat ze mekaar de hekken in koppen...
Ik heb trouwens begrepen dat die Renshaw in die ploeg is gekomen op basis van een tip van Piet de Visser. Ja, ze zochten een aangever die zijn hoofd gebruikt in de wedstrijden. Toen zei Piet: "Dan heb ik er eentje voor jullie gescout" hahaha

Derksen: Ja, ik moet hier nu niet al te hypocriet reageren. Ik heb zelf in het verleden ook weleens een stevige kopstoot uitgedeeld. Dat was toen ik zelf nog bij Veendam speelde. Toen hadden we op een gegeven moment de beladen derby tegen FC Kropswolde. Daar speelde toen een zekere Jopie Hamerhuis. Dat was zo'n zelfingenomen blaag van een jaar of 20. Die had vantevoren in de lokale media al geroepen dat die er tegen die Derksen met zijn bolle kop wel even een paar in zou schieten. Ja, dat moest je bij mij niet doen natuurlijk. Toen er 5 minuten gespeeld was, heb ik hem in een kopduel een stevige draai om zijn oren gegeven.

Derksen: En het mooie was, tienduizend man hadden het gezien, maar scheidsrechter Bob van den Brink was het ontgaan!
Ja, ik heb daar later nog wel last mee gekregen, want een KNVB-bobo op de tribune had het ook opgemerkt. Toen mocht ik me de maandag erna melden op het hoofdkantoor van de KNVB in Groningen.

Derksen: Toen moest ik me samen met de trainer melden bij de voorzitter van de bond, ene Rinus Burgerveen. Zo'n baantjeszieke ijdeltuit, die daar alleen maar voor zijn eigen eer en glorie zat. Hij was de vader van Harry Burgerveen die daarna nog jarenlang als linksbinnen gespeeld heeft voor Winschotense Boys.

Derksen: Wie kent hem niet inderdaad. Maar goed, ik had toen het geluk dat ik getraind werd door Bertus Scheurwater, die destijds een gezaghebbende column schreef in het Scheemda's Dagblad. Want het was zo, die bondsvoorzitter Rinus Burgerveen, die kwam uit zo'n streng gerefomeerd gezin. Die hadden ook een stuk of 5 kinderen. Maar ja, die vader wilde ook weleens wat, en die heeft toen een tijdje een geheime relatie gehad met de dochter van Bertus Scheurwater, van mijn trainer dus. En ja, toen wist Rinus wel dat als ik een zware schorsing zou krijgen, dat hij dan al zijn jeugdzonden de week erna in de krant zou kunnen lezen. Dus ik ben uiteindelijk vrijgesproken.

Genee: Bedankt voor de anekdote Johan. Ik zal voortaan oppassen als ik iets over je carriere zeg, voor je het weet hebben we Bertus aan de telefoon hahaha

Derksen: Ja, die verdient die schorsing. Een miljoenenpubliek heeft vals spel kunnen waarnemen, en die mensen laten zich niet voor de gek houden.
hij is sterk
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_84126332
quote:

Geweldig topic wordt dit.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:15:25 #70
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_84127404
quote:

Post van de week dit.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:35:33 #71
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84128202
Die Derksen annekdote van Fred_B
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:46:54 #72
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_84128687
Sommige hier zijn echt briljant! Onder andere die van Fred_B
.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:01:32 #73
67174 Dos37
Come on Twente
pi_84129297
geniaal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_84129697
Briljante post Fred_B!
Enkel de opmerking 'dat is minachting van de kijker' mis ik op het laatst
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:57:17 #75
215 misterDre
Paint it black!
pi_84131610
Fantastisch topic
  vrijdag 16 juli 2010 @ 15:20:49 #76
10721 dolfg
RegiZeur
pi_84134725
Wat een fantastisch topic! Fred B is de weekwinnaar.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_84134801
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef dolfg het volgende:
Wat een fantastisch topic! Fred B is de weekwinnaar.

Ik ben toch wel een mooie 2e, he?
pi_84135633
quote:

Ik zie het zo voor me.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_84176609
quote:

Verzoekje:
Genee, Van der Gijp en vooral Derksen hebben vast wel een mening over Voeckler.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:45:27 #80
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84176915

Derksen: Voeckler is op zich een hele bruikbare wielrenner, maar het is wel een blaag. Vorig jaar ging ie zich expres afzakken door het peloton, omdat hij van zijn ploegmaatje François Minard had gehoord dat daar de cameramotor zich bevond en je weet, die Fransen zijn helemaal gek van dit soort ijdeltuiterij. Nou, ik ben niet zo onder de indruk van mooiboys als Voeckler, die zich op zo'n manier in de kijker willen rijden. Ze moeten hun benen laten spreken in plaats van dit soort fratsen. Deed ik zelf vroeger ook en Hansje Binsma van Fc Kropswolde weet daar nog alles van, 30 jaar na dato! Die moet nog elke maand naar het revalidatiecentrum in Winschoten, omdat ik per ongeluk op zijn scheenbeen hakte tijdens een zwaar beladen derby.

Genee: Wat een anekdote Johan, we gaan nu naar de reclame en zijn zodirect weer bij u terug met veel meer wielernieuws!
pi_84177772
Ik hoor het Gijp ook gewoon zeggen over Kenny van Hummel bijv.: Die jongen kan er helemaal niks van berg op dus die laat het gewoon lopen!!
pi_84179412
Ik probeer het ook eens

Genee: We gaan even naar onze correspondent in Zuid-Frankrijk. Iwan hoe is het daar!?
Iwan: Ja, het is geweldig hier Genee haha. Het is natuurlijk ongelofelijk warm, maar dat mag de pret niet drukken. De boterbloemen langs de weg hebben het zwaar, niet alleen de hitte, maar de bidons krijgen ze op hun dak. Maar het is geweldig hier haha, echt geweldig, heb ik dat al gezegd? Het is hier geweldig! Wat een sfeer. De mussen vallen van de daken, maar iedereen heeft er nog zin in haha.

Genee: Duidelijke taal, Iwan.

Derksen: Ja, wij vliegen geen bobo’s in, maar doen het gewoon met onze klasse reporters. Natuurlijk is het geen mister bigstar en komt hij niet uit de betuwe zoals deze boerenlul.

Genee: Tot de volgende keer Iwan, nu eerst na de reclame en daarna zal Johan Derksen bekend maken wie er vandaag als een oud wijf op de fiets zat.

Genee: Renner van de dag, de onvermijdelijke vraag, Rene?

Gijp: Vino?

Genee: Je hebt weer gekeken zo te horen HAHAHAHAHAHAHAH, sorry.

Derksen: Even allemaal lachen mensen, dan voelt hij zich weer goed.

Gijp: Laat toch gaan joh.
pi_84180341
Dit topic wordt steeds briljanter.
pi_84181572
Wilfred: Oke even tussendoor, een vraag uit Frankrijk van ASW. Beste Johan, Wat vind u ervan dat zevenmalig Tourwinnaar Lance Armstrong deze Tour al zo'n 76 maal tegen het asfalt is gegaan?

Johan: Nou kijk, dat is natuurlijk zeer pijnlijk als je zoveel keer met 50 p/h valt, maar kom op zeg. Als je zeven keer de grootste wielerronde ter wereld wint moet je niet zo zeuren dat je eens op je bek gaat.

Wilfred: Nou nou Johan dat taalgebruik van jou dat kan echt niet meer hoor, we zijn wel live op tv.

Rene: Ach Wilfred schei toch uit man, je moet eens wielrennen kijken als je ziet wat er daar in die 200 km allemaal wordt gescholden en gevloekt, en dan begin te zeuren dat Johan te grof taalgebruik gebruikt, schei toch uit!
pi_84186069
Omdat Hansie en zijn (pogingen tot) humor eigenlijk onmisbaar zijn...:

Genee: Welkom terug bij WI Oranje, vanuit het Formule 1-Hotel in Almere-Buiten. En zoals voor de reclame gemeld: Hans heeft nieuws!

Kraaij Jr.: Ja, ik heb groot nieuws.

Gijp: Oh jee mensen, sluit deuren en ramen, pak alvast de telefoon om 112 te bellen, stel de noodpakketten samen, Hansie gaat iets legendarisch aankondigen!

Genee: Laat ons niet langer in spanning Hans!

Kraaij Jr.: Ja, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Johan volgend jaar gaat deelnemen aan de Tour de France!

Genee: Zo! Dat is nieuws Hans!

Kraaij Jr.: Ja, en hij gaat niet meedoen op een gewone fiets. Nee hij gaat op een speciale fiets. Hij gaat speciaal op een snorfiets!

Gijp & Genee: Hahahaha

Derksen: Jaha, met die tourdeelname van mij zit het wel snor.

Genee: Dan moet je natuurlijk nog wel hopen dat Johan niet zijn snor drukt enzovoort.

Gijp: Hahahahaha! Ik zie het al helemaal voor me! Johan, die rechtop en breeduit op zo'n snorfiets zit, keurig in een jasje en een stropdas om. En met zo'n dikke walmende sigaar in zijn mond en zo'n grote koptelefoon op, met allemaal van die ouwe-lullen-muziek hahaha. En dat Cancellara erachter dan alle mogelijke moeite moet doen om in het wiel te blijven, is toch heerlijk man!

Kraaij Jr.: En dan elke 5 kilometer zo'n harde kutscheet naar degenen die achter hem rijden!

Derksen: Ja, als je een geheim wapen hebt, moet je het ook gebruiken.
  zondag 18 juli 2010 @ 11:49:31 #86
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_84193145
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 18 juli 2010 @ 12:14:18 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_84193770

Ge-wel-dig topic .

Hulde aan Fred_B .
Huilen dan.
pi_84197461
Genee: ik krijg hier een mailtje binnen: "beste Rene, wat vind jij nou van Contador?"

Gijp: die kan er helemaal niks van! hahahaha, Contador. hahahahaha.

Genee: maar waarom dan?

Gijp: Contador, hahaha! Con-ta-dor, hahahahaha!
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 18 juli 2010 @ 14:19:12 #89
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_84197846
Sommige zijn echt heel grappig en anderen zijn echt zooooo ontzettend niet leuk.....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 18 juli 2010 @ 17:38:55 #90
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84203864

Rene, is je nog iets opgevallen vandaag?

Nooou, die Contador en Schleck maken er wel een showtje van hoor. Gaat die Andy eerst een reepje chocola halen. In plaats van dat ie, hoe heet ie gozer, Vogelzang?, postduif laat spelen, gaat ie zelf naar de ploegleiderswagen daarvoor . Dat zegt wel dat het tot nu toe nog nergens over gaat.

En dan later he, zie je Contador en Schleck samen de hele tijd klieren met elkaar op die eindklim. Ik dacht wat zijn ze nou aan het bekokstoven man, maken ze nou een afspraakje voor vanavond bij de Baja Beach club? Dan mogen ze toch wel beter opletten waar ze rijden. Want bij dat ax drie thermes, vind je alleen maar van die bronnen en ligbaden ipv zo'n feesttent hahaha!

Derksen: Al met al was het vandaag geen ongunstige etappe voor de Rabo-ploeg hoor. Robert Mentsjov en Dennis Gesink pakt...

Genee: Dennis Menstjov en Robert Gesink, hmrpfghghighihiha

Derksen: Wat...? Oooh, ik vergis me weer eens. Jongens allemaal lachen, want ik haal twee namen door elkaar.

Genee: Ja ik kan het niet helpen

Derksen: Nee, jij kan het niet helpen dat je geen analist bent, maar een doodeenvoudige presentator die onze vakkundige analyses aan elkaar probeert te praten. Maar als je een klein foutje bespeurt, duik je dr als een betweterige aasgier bovenop.
pi_84212124
Genee: Johan, ik heb hier een e-mail van K.Jansma uit Alphen aan den Rijn, die vraagt wat jij van het programma van Mart Smeets vindt?

Derksen: Zo, Kale Kees heeft blijkbaar niets te doen tijdens zijn vakantie. Maar goed, je kunt vinden van Mart Smeets wat je wil, maar het is natuurlijk wel somebody, in tegenstelling tot al die middelmatige presentatoren die daar ook werken. Zijn programma zit dan ook goed in elkaar.

Genee: Zo Johan, wat een vriendelijke woorden opeens! In het verleden was je nooit zo'n fan van Mart...

Derksen: Ja, eigenlijk ben ik gewoon een hele vriendelijke man. Maar goed, ik heb inderdaad niets tegen Mart Smeets, maar hij wordt natuurlijk wel gedreven door een enorm ego. Mart is Mister Big Star en de gasten zijn er louter als beeldvulling, want Mart stelt de vragen en geeft het liefst nog de antwoorden ook. Hij spreekt ons toe als een demagoog, alsof wij allemaal kleuters zijn. En ja, dat kan die ook, want zijn gasten zijn meestal van die notoire ijdeltuiten, die louter onzin verkondigen en alleen aanschuiven om zelf in beeld te komen. Of het zijn van die cliché-brakende oud-wielrenners, die eerst de cursus mediatraining gevolgd hebben en daardoor louter open deuren intrappen.

Genee: Maar Johan, hij maakt wel elke dag een nieuw programma vanaf een andere locatie in Frankrijk.

Derksen: Ja, en dat doet hij wel van onze belastingcenten. Wij mogen de knip trekken, omdat Mart zonodig de TV-personality moet uithangen vlak voor een kale muur in 1 of ander Frans gehucht. Want kale muren heb je hier in Hilversum niet.
En dan aan het eind van het programma heb je het ergste. Dan komt Philip Freriks ineens in beeld. Ik wist niet eens dat die man nog bestond, zeg. Die mag elke dag een paar minuten de dorpsidioot komen uithangen in die show. Op onze kosten mag hij tenenkrommende reportages maken hoe de plaatselijke jeu-de-boulesvereniging ergens een wedstrijdje speelt. En die Freriks is zo zelfingenomen dat die niet eens doorheeft dat hij feitelijk wordt misbruikt als een uithangbord van de Franse VVV.

Genee: Maar het programma heeft wel goede kijkcijfers.

Derksen: Ja, in een land waar Sieneke op 1 komt en de Toppers de Arena vol krijgen, verbaas ik me nergens meer over qua smakeloosheid. Maar je zult het toch met me eens zijn dat dit soort dure televisie met louter nonsens-items getuigt van een geweldige minachting van de kijker.

Gijp: Ach, laat gaan joh. Die Freriks is toch met pensioen ondertussen...? Dan zal zijn vrouw ook wel blij zijn dat die even het huis uit is hahaha. Moet je je voorstellen: de he-le dag zinnen vol met versprekingen aanhoren! Daar word je ook niet vrolijk van hahaha. Laat gaan joh, is toch mooi man!
pi_84215965
Wilfred ; "Johan, geruchten gaan dat Contador naar de ploeg van Riis gaat"

Johan ; "Ja kijk, zo'n jongen als Contador is natuurlijk niet te benijden. Zelf ben ik maar een simpele boerenlul uit de Betuwe, maar op zo'n Contador staan alle schijnwerpers op gericht. Hij is echt Mr. Bigstar. En ik kan me wel voorstellen dat Riis hem wil hebben, Riis is een goede piepelmanager, en kan zulke ego's wel onder controle houden."

Rene ; "Ah ja, lekker laten gaan joh, kan jou het schelen hahaha"
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_84218739
Ik vind die van Fred_B weer
pi_84225212
Genee: Welkom bij alweer een nieuwe WI Oranje met vanavond te gast Johan Derksen, Rene van der Gijp en Hans Kraay junior. Rene is je weer iets opgevallen vandaag?

Gijp: Ik heb heerlijk in mijn kamer de beelden zitten analyseren en ik heb weer een juweeltje hoor. Moet je kijken. Zie je hier die Auge vrolijk voorop rijden alsof er niets aan de hand is. Kijk, hij lacht ook nog een keer naar de camera. Rijdt ondertussen al tientallen kiometers voorop. Moet je kijken wat er gebeurt zodra het eindelijk een keer re-de-lijk bergop gaat. Hier net 100 meter iets boven de 6% en hij staat he-le-maal stil! Haha, die kan er echt helemaal niets van. Ik vraag me echt af wat hij dacht toen hij demareerde. Hij had zeker die pukkels in het etappeprofiel over het hoofd gezien. Slaat toch helemaal nergens op?

Genee: Nou, ik zie het Johan niet beter doen hoor. Haha.

Derksen: Kunnen jullie allemaal even lachen, dan heeft Wilfred ook weer zijn minute of fame gehad voor vanavond. Alleen kunnen we dan gelijk ophouden, want zodra wielrennen cabaret wordt, haak ik af.

Hansie: Nou Johan, ik wil toch wel even in de bres springen voor Auge. Ik vind dat we met respect over deze man moeten praten. Die jongen heeft zo een goede instelling. Altijd in de aanval, nooit zeuren . . .

Gijp: Maar Hansie, Hansie

Hansie: . . . En hij is ook zeer geliefd in het peleton. Ik hoor alleen maar lovende woorden over hem.

Gijp: Hansie, Hansie, luister dan Hansie . . .

Hansie: Wat is er nou, wat zit je nou aan me?

Gijp: Maar luister dan Hansie. Je wil toch niet zeggen, dat deze fan-ts-tische renner niet ontzettend kansloos bezig is door vooruit te rijden met deze kopgroep? Die Auge rijdt daar rond, rijdt even op kop, wordt overgenomen, laat zich afzakken naar de staart en ziet onderweg allemaal mannen die in de tijd dat hij de Tourmalet oprijdt, al drie keer de tour hebben uitgereden. ik zeg je, die zit daar niet lekker. Ik zag hem ook na elke overname kleiner en kleiner worden.

Hansie: Dat kan wel wezen, maar ik wil alleen even duidelijk maken dat Auge respect verdiend. Ik sprak laatst met een ploeggenoot en ze zijn vol lof over hem. Een echte teamplayer, die op handen gedragen wordt. Ze zetten nog net geen standbeeld neer voor hem.

Derksen: Die zal er voor jou nooit komen vrees ik Hans. Ook niet voor je vader denk ik zo. Maar bedankt voor deze bijdrage Hans, je hebt je zegje weer kunnen doen, dan kunnen we nu weer verder met journalistiek. Dat gezever van jou wordt nu toch wel een beetje vermoeiend.

Hansie: Wat zit je nou weer te zeuren over mijn vader? Die man heeft meer bereikt in zijn carriere dan jij ooit zult bereiken.

Derksen Maar Hans, dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Maar ik zeg wat ik denk over je vader. Toen hij nog trainer was, stond hij als een minister van Buitenlandse Zaken persconferenties te geven. Zo klink jij nu ook een beetje. Nou, geloof me dat was hij allerminst. Mag hij meer bereikt hebben, maar als ik tot mijn 65e een praatprogramma kan doen in Quatar, met een man die tot in zijn broek het haar geföhnd heeft, dan vind ik het prima!

Genee Nou, nou, nou, zo kan ie wel weer.

Derksen Wil je zeggen dat je je haar daar niet föhnt dan?

Maar die Auge is natuurlijk maar een modale wielrenner, die als mister Big Star wel even meegaat in een etappe, die ver boven zijn pet gaat. Maar de blaag rijdt daar rond als een aap met zeven lullen denkend dat hij het helemaal gaat maken deze etappe, maar bij de eerste beklimming blijkt het al een gemankeerde klimmer te zijn hè? Maar goed, ik ben maar een boerenlul uit de betuwe die ook af en toe op de fiets zit en nog net de dorpsidioot achter zich houdt. In de sjempjuns liek van het wielrennen zal ik me nooit kunnen vertonen, zal ik maar zeggen.

Genee: Nee zeker niet, maar dat brengt me op het volgende onderwerp, de zus van Ivan Basso.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:45:47 #95
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_84226026
Doe je goed Robar
.
pi_84231766
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:14 schreef Robar het volgende:

Genee: Nee zeker niet, maar dat brengt me op het volgende onderwerp, de zus van Ivan Basso.
  maandag 19 juli 2010 @ 13:28:14 #97
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_84231854
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:26 schreef ThaTim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

.
  maandag 19 juli 2010 @ 17:24:56 #98
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_84241146

Gijp
:

Mag ik die mislukte schakel actie van Andy Schleck nog eens zien? Dit vond ik zo goed zeg.

Laat nog eens zien , hier moet je kijken hij rijd gewoon door een gat in de ZOAB en ja dan vliegt je ketting er natuurlijk af. Hahahaha moet je eens zien dan.....

En die Contador ziet dat natuurlijk gebeuren. Je hoort die Contador gewoon denken "Hahaha schweinhund" jij dacht gisteren te callen, ik ga ga vandaag ALL INN hahahahhahaah.

2 weken later :

Genee : Die Schleck was hij niet die man ......<insert bandje met mislukte schakel actie>.
Gijp : Ja die man die verkeerde schakelde ja dat is hij.

Hele tafel ligt dubbel.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_84243434
Mooi topic
Waarom hebben deze 3 mensen nog geen talkshow
pi_84266782
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:26 schreef ThaTim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:28 schreef Yankee het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

pi_84267066
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Mooi topic
Waarom hebben deze 3 mensen nog geen talkshow
Die geruchten gingen al dat ze een dagelijkse show moesten gaan krijgen.
pi_84353014
Kick.. en poging tot nieuwe inspiraties
Aangezien ik er slecht in ben zal ik alleen de vraag stellen

Wilfred: Rene, wat vind je van het verhaal dat Jens Voigt 20 km op een kinderfiets heeft gereden in de tour?
Hell To The Liars
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:48:06 #103
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_84356756
Rene: Wilfred, kan ik dat haha… dat beeld nog eens zien van die Voigt haha… op dat.. op dat kinderfietsje hahaha. Enkel…ha.. de oefenwieltjes ontbreken nog. Tsjonge tsjonge… En kijk hoe die der ook op zit hé, zo krom dat ie haast he..le..maal dubbel plooit hahaha. Nou ga der maar aan staan op die leeftijd, hij breekt nog net niet in tweeën. Hahaha De ploegfysio zal straks zijn werk wel met ‘m hebben om hem terug glad te strijken. *nipt van zijn drankje*

Johan: Ja Rene, je kan der wel om lachen maar deze meneer die al verschillende wielerwatertjes doorzwommen heeft, geeft de I-pod jeugd hier wel het nakijken. Dit ouderdomsdeken van het peleton is des te meer een voorbeeld van doorzettingsvermogen die nog eer weet halen uit het wielrennen an sich. Deze meneer toont dat je een sumbuddy kan zijn zonder de Mr. Bigstar van het wielrennen te moeten spelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door kl1172 op 22-07-2010 15:14:54 ]
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:19:34 #104
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_84357996
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:48 schreef kl1172 het volgende:
Rene: Wilfred, kan ik dat haha… dat beeld nog eens zien van die Voigt haha… op dat.. op dat kinderfietsje hahaha. Enkel…ha.. de oefenwieltjes ontbreken nog. Tsjonge tsjonge… En kijk hoe die der ook op zit hé, zo krom dat ie haast he..le..maal dubbel plooit hahaha. Nou ga der maar aan staan op die leeftijd, hij breekt nog net niet in tweeën. Hahaha De ploegfysio zal straks zijn werk wel met ‘m hebben om hem terug glad te strijken. *nipt van zijn drankje*

Johan: Ja Rene, je kan der wel om lachen maar deze meneer die al verschillende wielerwatertjes doorzwommen heeft, geeft de I-pod jeugd hier wel het nakijken. Dit ouderdomsdeken van het peleton is des te meer een voorbeeld van doorzettingsvermogen die nog eer weet halen uit het wielrennen an sich. Deze meneer is werkelijk een sumbuddy zonder de Mr. Bigstar van het wielrennen te moeten spelen.
Wilfred: Johan, je laat het woord Ipod vallen. Voor veel kijkers van jou generatie misschien niet helemaal bekend wat dat is maar het is een apparaatje waar muziek uit komt.

Johan: Laat me raden. Meneer de presentator heeft weer een bruggetje ontdekt.

Wilfred (in de camera): Inderdaad dames en heren. Het is alweer tijd voor een optreden van Danny Vera.

Rene: Haha, ik denk al, waar hep ie het over maar dan kan ik mooi even naar het toilet hahaha...
Wie dit leest is gek
pi_84430578
pi_84448087
Wilfred: Heren kijk even naar het volgende filmpje

Hell To The Liars
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:35:21 #107
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84449145
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef Falco het volgende:
Gijp: Ik zeg het al twee weken, maar de Tour wordt beslist in de tijdrit tussen Contador en Schleck. Die Contador he, zie dan hoe mooi kan ie rijden he. Kan ik wel uren naar kijken :Y.
Als Schleck een hele goede dag en Contador een slechte dag heeft, dan wint Schleck. Anders wordt het Contador.
Gijp: Zie je! Had ik weer gelijk!
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_84460305
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:25 schreef Leatherface het volgende:
[ afbeelding ]

Derksen: ,,Gesink gaat de Tour winnen. Dat is de enige die nog 25% beter kan. Komop, dat gerommel in de marge van Contador en de Schlecks is toch niet om aan te gluren. Als die Gesink een paar keer echt demarreert, schreeuwen Contador en zijn helpers om hun moeder."

Johan: Nou ja, ik kan er wel eens naastzitten he?
pi_84461243
_O_ _O_ _O_
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:45:06 #110
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_98748280
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2010 10:03 schreef Fred_B het volgende:

Simpelweg briljant. Bertus Scheurwater, Harry Burgerveen, Winschotense Boys... :D Hahaha.

[ Bericht 0% gewijzigd door TC03 op 28-06-2011 00:45:27 (Oeps, schop. :@) ]
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:53:16 #111
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_98748610
:d
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_98778222
Genee en Derksen over Dalida

Genee: en Johan, wat is er nodig om jou volledig uit je plaat te zien gaan?

Derksen: eens een keer fatsoenlijke muziek draaien!

Genee: Maar Dalida is toch een Franse topartiest Johan!

Derksen: Het schijnt een topartiest te zijn maar ik vind het vreselijk. Geef mij maar Mickey
Newbury of Johnny Kendall & The Heralds!

Genee: Maar Johan! We zijn in Frankrijk!

Derksen: Kan me niets schelen. Als ik die tv aanzet en die vervelende Fransen met hun phoney-smile en stokbrood zie.. Wat een eng gezelschap, laten we er mee kappen!

Gijp: Dat kunnen ze ook als een compliment opvatten Johan, HAHAHAHAHAHA!!

Genee en Gijp over de ketting van Schleck

Genee: Rene! Hoe kan het dat Andy Schleck zijn ketting er alweer afvalt op zo'n beslissend moment!

Gijp: Omdat ie er niks van kan, HAHAHAHAHAHA. Wat dacht jij dan, dat ie het expres deed! HAHAHAHA
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:28:44 #113
3878 Vork
Manisch creatief
pi_98799073
Nederland 1, nu :)
pi_98814526
Dit wordt een topic die het waard is te volgen. :Y :D
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:58:52 #115
330854 NightDream
Slaap lekker.
pi_98833684
Prachtig topic! Volgen waard. :D
pi_98834064
Verliest wel een beetje z'n waarde nu het programma er ook gewoon daadwerkelijk is.
WI Oranje; Wat ze óók hadden kunnen zeggen...
pi_98837691
Komt Gijp nog langs? Zal wel toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')