Het zit die jongen zo tegen altijd. Iedereen valt, maar hij heeft weer een scheurtje in z'n ellepijp. Éen dag voordat ze over kasseien gaan rijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was al eerder gedonderd, van zijn fiets gereden door een andere renner.
Beter: val samen met Armstrong of de Schleckjesquote:Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Devies voor morgen: mocht je het niet bij kunnen houden; vallen! Dan wachten ze op je.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:16 schreef Ericr het volgende:
Was al eerder gedonderd, van zijn fiets gereden door een andere renner.
Gesink moet aardig in puin liggen wil hij er af gaan, dat is wel weer een sterk punt van hem. Maar het blijft natuurlijk jammer dat hij bij bijna iedere valpartij gelijk zwaar gehavend is.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ja, je gaat ervan uit dat dat dan wel meeviel, aangezien hij voorin zat na de grote crash.
Armstrong van de fiets schoppen, zelf ook (zachtjes) vallen, doen alsof het een ongelukje was en heel rustig naar de finish rijden met zijn allen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Beter: val samen met Armstrong of de Schleckjes
Als er (letterlijk) 70 man plus motoren vallen in één enkele afdaling dan vind ik het geen bizarre beslissing. Daarnaast is het natuurlijk al uitgebreid besproken, maar als Gesink lekker op kop had willen dokkeren had hij dat moeten doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij lijkt het terecht te vinden dat ze morgen niet wachten en vandaag wel?
Want even doorgeredeneerd;
De mensen die vandaag vielen, vielen óf door pech, óf door onkunde. Kan ik niet over oordelen.
De mensen die morgen vallen (of lek rijden), doen dat óf door pech, óf door onkunde. Dan zou je toch gewoon óf in beide gevallen moeten wachten, óf in beide gevallen moeten doorrijden?
Dat het één massaler is, en onverwachter lijkt me niet ter zake doen. Je gaat niet zeggen als er 100 niet kunnen sturen (/pech hebben) wachten we, als er 30 niet kunnen sturen niet
Ik vraag me ook af wat het plan zal zijn morgen. De Schlecks veilig over de kasseien begeleiden ? Of proberen te gaan voor de dagzege ? Ik neem aan dat de Saxo-ploeg gaat voor zekerheid gezien gisteren. Want mocht er een van de Schlecks een smak maken en op achterstand rijden en Cancellara is vooruit dan gaat het natuurlijk weer een rare toestand worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef Felagund het volgende:
Ook een dilemma voor Cancellara, moet hij gaan voor de etappe-overwinning, of moet hij zijn ploeg beschermen en bij de Schleckjes blijven. Want die lijken me niet echt heel natuurlijke kasseienvreters.
Ik hoop het niet. Zal zonde zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben zomaar ineens bang dat het complete peloton, onder het motto 'protest tegen het parcours', er morgen een wandeletappe van gaat maken. Of zouden er een paar zijn die dat niet pikken?
Zo kijk ik er ook tegenaan. Bovendien is zo iets nauwelijks een beslissing, het is niet dat alle ploegleiders en coureurs uitgebreid vergaderd hebben en tot deze slotsom zijn gekomen, het is gewoon de manier waarop de dingen vandaag gelopen zijn. Blijkbaar waren de voorstanders machtiger dan de tegenstanders. Morgen gaan er zeker mensen op achterstand komen op wie niet gewacht wordt. Het enige wat ik wel raar/inconsequent vind is dat er niet gespurt werd voor de tweede plaats/groen om bijv. Petacchi niet te benadelen maar dat er wel tijdsverschillen gerekend zijn voor de klassementsrenners op achterstand (bijv. VdV).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er (letterlijk) 70 man plus motoren vallen in één enkele afdaling dan vind ik het geen bizarre beslissing. Daarnaast is het natuurlijk al uitgebreid besproken, maar als Gesink lekker op kop had willen dokkeren had hij dat moeten doen.
Hij mag de wond wel even schoon (laten) maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://twitpic.com/22q5pn
McEwen voelt deze krater in z'n arm morgen ook wel.
Ik zeg ook zeker niet dat het bizar is, alleen dat als je kijkt naar wat er feitelijk gebeurt is je gewoon bij elke valpartij moet wachten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er (letterlijk) 70 man plus motoren vallen in één enkele afdaling dan vind ik het geen bizarre beslissing. Daarnaast is het natuurlijk al uitgebreid besproken, maar als Gesink lekker op kop had willen dokkeren had hij dat moeten doen.
+1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Sheepcidus het volgende:
Gaat ook helemaal niet om die 70 man, als de Schlecks er niet bij zaten had Cancelarra echt niets gedaan.
Maar die Rabos hadden zelf moeten door rijden niet achteraf zeuren.
In een interview bij dat programma van Mart Smeets vertelde hij dat hun eerste doel is om de Schlecks veilig over de kasseien te krijgen en dat hij hoopt dan nog een vrije rol te krijgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef Felagund het volgende:
Ook een dilemma voor Cancellara, moet hij gaan voor de etappe-overwinning, of moet hij zijn ploeg beschermen en bij de Schleckjes blijven. Want die lijken me niet echt heel natuurlijke kasseienvreters.
Wel een gebroken pols:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:14 schreef Steven184 het volgende:
Terpstra start dus niet, VandeVelde start niet, want die heeft twee gebroken ribben.
Farrar start wel, geen gebroken elleboog zoals gevreesd, maar schijnbaar enkel zware kneuzingen. Wel jammer, hij had het goed kunnen doen in de etappe van vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |