abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 22:59:00 #26
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83703229
Jezus, niet misselijk allemaal .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83703326
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef wimderon het volgende:
Ik zeg het maar vast: er zal wellicht niet gewacht worden bij lekke banden en valpartijen.
Jij lijkt het terecht te vinden dat ze morgen niet wachten en vandaag wel?

Want even doorgeredeneerd;
De mensen die vandaag vielen, vielen óf door pech, óf door onkunde. Kan ik niet over oordelen.
De mensen die morgen vallen (of lek rijden), doen dat óf door pech, óf door onkunde. Dan zou je toch gewoon óf in beide gevallen moeten wachten, óf in beide gevallen moeten doorrijden?

Dat het één massaler is, en onverwachter lijkt me niet ter zake doen. Je gaat niet zeggen als er 100 niet kunnen sturen (/pech hebben) wachten we, als er 30 niet kunnen sturen niet
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 juli 2010 @ 23:06:42 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_83703572
Godver, goede valpartij geweest dus.
Ben echt super benieuwd wat er morgen gebeurt als er niet gewacht wordt, en wat dan de reacties na afloop zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 juli 2010 @ 23:10:15 #29
862 Arcee
Look closer
pi_83703709
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef edraket31 het volgende:
De schade van vandaag:
Robert Gesink (Rabobank): scheur in ellepijp, start met pijnstillers.


Hij zat voorin, was een keer niet gevallen, maar is toch gevallen en heeft een scheur in z'n ellepijp.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:16:27 #30
40566 Ericr
Livewrong
pi_83703947
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:

[..]



Hij zat voorin, was een keer niet gevallen, maar is toch gevallen en heeft een scheur in z'n ellepijp.
Was al eerder gedonderd, van zijn fiets gereden door een andere renner.
pi_83704630
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:16 schreef Ericr het volgende:

[..]

Was al eerder gedonderd, van zijn fiets gereden door een andere renner.
Het zit die jongen zo tegen altijd. Iedereen valt, maar hij heeft weer een scheurtje in z'n ellepijp. Éen dag voordat ze over kasseien gaan rijden.
pi_83704723
Devies voor morgen: mocht je het niet bij kunnen houden; vallen! Dan wachten ze op je.
pi_83705040
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Devies voor morgen: mocht je het niet bij kunnen houden; vallen! Dan wachten ze op je.
Beter: val samen met Armstrong of de Schleckjes
Neil LOVES Carrots!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 juli 2010 @ 23:50:29 #34
862 Arcee
Look closer
pi_83705177
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:16 schreef Ericr het volgende:
Was al eerder gedonderd, van zijn fiets gereden door een andere renner.


Is ook zo, maar ja, je gaat ervan uit dat dat dan wel meeviel, aangezien hij voorin zat na de grote crash.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:52:33 #35
40566 Ericr
Livewrong
pi_83705245
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:

[..]



Is ook zo, maar ja, je gaat ervan uit dat dat dan wel meeviel, aangezien hij voorin zat na de grote crash.
Gesink moet aardig in puin liggen wil hij er af gaan, dat is wel weer een sterk punt van hem. Maar het blijft natuurlijk jammer dat hij bij bijna iedere valpartij gelijk zwaar gehavend is.
  FOK!fotograaf maandag 5 juli 2010 @ 23:59:33 #36
73911 ultra_ivo
pi_83705583
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef Falco het volgende:
Jezus, niet misselijk allemaal .
Ik heb nog veel meer renners met schade gezien, behoorlijk wat bloederige wonden.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:01:08 #37
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_83705653
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef Gitank2 het volgende:

[..]

Beter: val samen met Armstrong of de Schleckjes
Armstrong van de fiets schoppen, zelf ook (zachtjes) vallen, doen alsof het een ongelukje was en heel rustig naar de finish rijden met zijn allen.
pi_83706496
Iemand een idee wat de weersverwachtingen in de gebieden van de koers morgen zijn ? Gladde kasseitjes ?
pi_83706701
Ook een dilemma voor Cancellara, moet hij gaan voor de etappe-overwinning, of moet hij zijn ploeg beschermen en bij de Schleckjes blijven. Want die lijken me niet echt heel natuurlijke kasseienvreters.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_83706708
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Jij lijkt het terecht te vinden dat ze morgen niet wachten en vandaag wel?

Want even doorgeredeneerd;
De mensen die vandaag vielen, vielen óf door pech, óf door onkunde. Kan ik niet over oordelen.
De mensen die morgen vallen (of lek rijden), doen dat óf door pech, óf door onkunde. Dan zou je toch gewoon óf in beide gevallen moeten wachten, óf in beide gevallen moeten doorrijden?

Dat het één massaler is, en onverwachter lijkt me niet ter zake doen. Je gaat niet zeggen als er 100 niet kunnen sturen (/pech hebben) wachten we, als er 30 niet kunnen sturen niet
Als er (letterlijk) 70 man plus motoren vallen in één enkele afdaling dan vind ik het geen bizarre beslissing. Daarnaast is het natuurlijk al uitgebreid besproken, maar als Gesink lekker op kop had willen dokkeren had hij dat moeten doen.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 6 juli 2010 @ 00:26:32 #41
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_83706841
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef Felagund het volgende:
Ook een dilemma voor Cancellara, moet hij gaan voor de etappe-overwinning, of moet hij zijn ploeg beschermen en bij de Schleckjes blijven. Want die lijken me niet echt heel natuurlijke kasseienvreters.
Ik vraag me ook af wat het plan zal zijn morgen. De Schlecks veilig over de kasseien begeleiden ? Of proberen te gaan voor de dagzege ? Ik neem aan dat de Saxo-ploeg gaat voor zekerheid gezien gisteren. Want mocht er een van de Schlecks een smak maken en op achterstand rijden en Cancellara is vooruit dan gaat het natuurlijk weer een rare toestand worden.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:01:46 #43
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_83707574
Ik ben zomaar ineens bang dat het complete peloton, onder het motto 'protest tegen het parcours', er morgen een wandeletappe van gaat maken. Of zouden er een paar zijn die dat niet pikken?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 6 juli 2010 @ 01:03:14 #44
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_83707612
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben zomaar ineens bang dat het complete peloton, onder het motto 'protest tegen het parcours', er morgen een wandeletappe van gaat maken. Of zouden er een paar zijn die dat niet pikken?
Ik hoop het niet. Zal zonde zijn.
En ik denk dat de Rabo's het zeker niet pikken, een tweede keer kansen laten liggen.
pi_83707682
quote:
http://twitpic.com/22q5pn

McEwen voelt deze krater in z'n arm morgen ook wel.
Jack does it in real time...
pi_83707721
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef wimderon het volgende:

[..]
Als er (letterlijk) 70 man plus motoren vallen in één enkele afdaling dan vind ik het geen bizarre beslissing. Daarnaast is het natuurlijk al uitgebreid besproken, maar als Gesink lekker op kop had willen dokkeren had hij dat moeten doen.
Zo kijk ik er ook tegenaan. Bovendien is zo iets nauwelijks een beslissing, het is niet dat alle ploegleiders en coureurs uitgebreid vergaderd hebben en tot deze slotsom zijn gekomen, het is gewoon de manier waarop de dingen vandaag gelopen zijn. Blijkbaar waren de voorstanders machtiger dan de tegenstanders. Morgen gaan er zeker mensen op achterstand komen op wie niet gewacht wordt. Het enige wat ik wel raar/inconsequent vind is dat er niet gespurt werd voor de tweede plaats/groen om bijv. Petacchi niet te benadelen maar dat er wel tijdsverschillen gerekend zijn voor de klassementsrenners op achterstand (bijv. VdV).
pi_83709243
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:06 schreef DeeBee het volgende:

[..]

http://twitpic.com/22q5pn

McEwen voelt deze krater in z'n arm morgen ook wel.
Hij mag de wond wel even schoon (laten) maken. Ziet er wel pittig uit overigens, maar beter dat dan een schaafwond op het zitvlak denk ik.
pi_83710694
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als er (letterlijk) 70 man plus motoren vallen in één enkele afdaling dan vind ik het geen bizarre beslissing. Daarnaast is het natuurlijk al uitgebreid besproken, maar als Gesink lekker op kop had willen dokkeren had hij dat moeten doen.
Ik zeg ook zeker niet dat het bizar is, alleen dat als je kijkt naar wat er feitelijk gebeurt is je gewoon bij elke valpartij moet wachten.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:33:38 #49
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_83711358
Gaat ook helemaal niet om die 70 man, als de Schlecks er niet bij zaten had Cancelarra echt niets gedaan.
Maar die Rabos hadden zelf moeten door rijden niet achteraf zeuren.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_83711816
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Sheepcidus het volgende:
Gaat ook helemaal niet om die 70 man, als de Schlecks er niet bij zaten had Cancelarra echt niets gedaan.
Maar die Rabos hadden zelf moeten door rijden niet achteraf zeuren.
+1
Niemand heeft de Rabo's verboden om door te rijden, ze zijn 't zelf geweest die achter Cancellara zijn gaan zitten. Fenomenaal hoe hij 't voor elkaar kreeg dat iedereen hem volgde, dan heb je invloed en respect.
Als Geesink en consorten echt ballen hadden gehad waren ze flink gaan doorrijden, maar ze waren gewoon te laf om de rest v/d tour ruzie te hebben met de grote ploegen. Is ook wel begrijpelijk, maar ga dan niet na afloop lopen huilen dat ze niet op jou wachten en dan wel doorrijden. Of zouden ze dat zeggen omdat hun ploegleider boos was?????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')