Dat ligt er dus aan wie er valt.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef wimderon het volgende:
Ik zeg het maar vast: er zal wellicht niet gewacht worden bij lekke banden en valpartijen.
Dat zal wel meevallen. Als het niet extreem gevaarlijk is en er motoren van de organisatie tegen de vlakte gaan zal een herhaling van vandaag niet voor morgen zijn.quote:
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef hooibaal het volgende:
Menchov valt, en de Saxo's rijden volle pit door.
Toch maar kijken danquote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef wimderon het volgende:
Ik zeg het maar vast: er zal wellicht niet gewacht worden bij lekke banden en valpartijen.
Het zou hypocriet zijn al het wachten vandaag wat met fair play of solidariteit te maken had. Dat heeft het niet. Het is gewoon het recht van de sterkste. De mannen die vandaag vielen (en dan vooral Armstrong) staan gewoon te hoog in de sociale hiërarchie. Als een concurrent van Armstrong valt rijdt hij door, omdat dat in zijn belang is. Als Armstrong zelf valt, rijd je niet op kop, want dan kan je het de komende drie weken (en waarschijnlijk wel langer) vergeten.quote:
quote:dzabriskie Just browsing the race book...seriously there is cobbles tomorrow...that's awesome! I've never got the chance to ride them before. Yeehaw! 2 minutes ago reply
En morgen om deze tijd baalt hij als een stekker van die maffe keienquote:
Niks mis mee. Daar leert Rabo weer van. Je moet Fraudstrong en Saxo met hun eigen middelen bestrijden.quote:
quote:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
En morgen om deze tijd baalt hij als een stekker van die maffe keien
quote:dzabriskie: what a hell of a day, got different colours of liquigas by that cobbles
Jij lijkt het terecht te vinden dat ze morgen niet wachten en vandaag wel?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef wimderon het volgende:
Ik zeg het maar vast: er zal wellicht niet gewacht worden bij lekke banden en valpartijen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef edraket31 het volgende:
De schade van vandaag:
Robert Gesink (Rabobank): scheur in ellepijp, start met pijnstillers.
Was al eerder gedonderd, van zijn fiets gereden door een andere renner.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij zat voorin, was een keer niet gevallen, maar is toch gevallen en heeft een scheur in z'n ellepijp.
Het zit die jongen zo tegen altijd. Iedereen valt, maar hij heeft weer een scheurtje in z'n ellepijp. Éen dag voordat ze over kasseien gaan rijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was al eerder gedonderd, van zijn fiets gereden door een andere renner.
Beter: val samen met Armstrong of de Schleckjesquote:Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Devies voor morgen: mocht je het niet bij kunnen houden; vallen! Dan wachten ze op je.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:16 schreef Ericr het volgende:
Was al eerder gedonderd, van zijn fiets gereden door een andere renner.
Gesink moet aardig in puin liggen wil hij er af gaan, dat is wel weer een sterk punt van hem. Maar het blijft natuurlijk jammer dat hij bij bijna iedere valpartij gelijk zwaar gehavend is.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ja, je gaat ervan uit dat dat dan wel meeviel, aangezien hij voorin zat na de grote crash.
Armstrong van de fiets schoppen, zelf ook (zachtjes) vallen, doen alsof het een ongelukje was en heel rustig naar de finish rijden met zijn allen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Beter: val samen met Armstrong of de Schleckjes
Als er (letterlijk) 70 man plus motoren vallen in één enkele afdaling dan vind ik het geen bizarre beslissing. Daarnaast is het natuurlijk al uitgebreid besproken, maar als Gesink lekker op kop had willen dokkeren had hij dat moeten doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij lijkt het terecht te vinden dat ze morgen niet wachten en vandaag wel?
Want even doorgeredeneerd;
De mensen die vandaag vielen, vielen óf door pech, óf door onkunde. Kan ik niet over oordelen.
De mensen die morgen vallen (of lek rijden), doen dat óf door pech, óf door onkunde. Dan zou je toch gewoon óf in beide gevallen moeten wachten, óf in beide gevallen moeten doorrijden?
Dat het één massaler is, en onverwachter lijkt me niet ter zake doen. Je gaat niet zeggen als er 100 niet kunnen sturen (/pech hebben) wachten we, als er 30 niet kunnen sturen niet
Ik vraag me ook af wat het plan zal zijn morgen. De Schlecks veilig over de kasseien begeleiden ? Of proberen te gaan voor de dagzege ? Ik neem aan dat de Saxo-ploeg gaat voor zekerheid gezien gisteren. Want mocht er een van de Schlecks een smak maken en op achterstand rijden en Cancellara is vooruit dan gaat het natuurlijk weer een rare toestand worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef Felagund het volgende:
Ook een dilemma voor Cancellara, moet hij gaan voor de etappe-overwinning, of moet hij zijn ploeg beschermen en bij de Schleckjes blijven. Want die lijken me niet echt heel natuurlijke kasseienvreters.
Ik hoop het niet. Zal zonde zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben zomaar ineens bang dat het complete peloton, onder het motto 'protest tegen het parcours', er morgen een wandeletappe van gaat maken. Of zouden er een paar zijn die dat niet pikken?
Zo kijk ik er ook tegenaan. Bovendien is zo iets nauwelijks een beslissing, het is niet dat alle ploegleiders en coureurs uitgebreid vergaderd hebben en tot deze slotsom zijn gekomen, het is gewoon de manier waarop de dingen vandaag gelopen zijn. Blijkbaar waren de voorstanders machtiger dan de tegenstanders. Morgen gaan er zeker mensen op achterstand komen op wie niet gewacht wordt. Het enige wat ik wel raar/inconsequent vind is dat er niet gespurt werd voor de tweede plaats/groen om bijv. Petacchi niet te benadelen maar dat er wel tijdsverschillen gerekend zijn voor de klassementsrenners op achterstand (bijv. VdV).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er (letterlijk) 70 man plus motoren vallen in één enkele afdaling dan vind ik het geen bizarre beslissing. Daarnaast is het natuurlijk al uitgebreid besproken, maar als Gesink lekker op kop had willen dokkeren had hij dat moeten doen.
Hij mag de wond wel even schoon (laten) maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://twitpic.com/22q5pn
McEwen voelt deze krater in z'n arm morgen ook wel.
Ik zeg ook zeker niet dat het bizar is, alleen dat als je kijkt naar wat er feitelijk gebeurt is je gewoon bij elke valpartij moet wachten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er (letterlijk) 70 man plus motoren vallen in één enkele afdaling dan vind ik het geen bizarre beslissing. Daarnaast is het natuurlijk al uitgebreid besproken, maar als Gesink lekker op kop had willen dokkeren had hij dat moeten doen.
+1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:33 schreef Sheepcidus het volgende:
Gaat ook helemaal niet om die 70 man, als de Schlecks er niet bij zaten had Cancelarra echt niets gedaan.
Maar die Rabos hadden zelf moeten door rijden niet achteraf zeuren.
In een interview bij dat programma van Mart Smeets vertelde hij dat hun eerste doel is om de Schlecks veilig over de kasseien te krijgen en dat hij hoopt dan nog een vrije rol te krijgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef Felagund het volgende:
Ook een dilemma voor Cancellara, moet hij gaan voor de etappe-overwinning, of moet hij zijn ploeg beschermen en bij de Schleckjes blijven. Want die lijken me niet echt heel natuurlijke kasseienvreters.
Wel een gebroken pols:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:14 schreef Steven184 het volgende:
Terpstra start dus niet, VandeVelde start niet, want die heeft twee gebroken ribben.
Farrar start wel, geen gebroken elleboog zoals gevreesd, maar schijnbaar enkel zware kneuzingen. Wel jammer, hij had het goed kunnen doen in de etappe van vandaag.
Echt veel zijn daar niet van. Een behoorlijk deel van de kassei-toppers is überhaupt niet aanwezig, en de rest zullen wel in het keurslijf van hun ploeg zitten. Kan wel eens een vreemde winnaar opleveren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:19 schreef Terreros85 het volgende:
6 stroken in de laatste 40 kilometer. De helden uit Parijs - Roubaix zonder grote teambelangen gaan het vast proberen.
Jep, dat doen ze bij de NOS ieder jaar. Zeiken over oortjes, valpartijen, doping etcquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:45 schreef golfer het volgende:
Gaan ze het nou de hele middag weer over die actie van gisteren hebben?
En vergeet het oude en het nieuwe wielrennen niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, dat doen ze bij de NOS ieder jaar. Zeiken over oortjes, valpartijen, doping etc
Ik heb "het oude wielrennen" al voorbij horen komenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, dat doen ze bij de NOS ieder jaar. Zeiken over oortjes, valpartijen, doping etc
Ja terwijl ik op enter ramde gooide hij die er ook nog ff in. Ik zap nog niet naar de belg, maar als het over een uur nog bezig is.. pffquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:47 schreef TWP het volgende:
[..]
En vergeet het oude en het nieuwe wielrennen niet.
Bedankt, ik wilde het net vragenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:50 schreef Sheepcidus het volgende:
128km (85km remaining) - Ormeignies (350m)
169km (44km remaining) - Hollain (1.2km)
173km (40km remaining) - Rongy (700m)
185.5km (27.5km remaining) - Sars-et-Rosières (2.4km)
188.5km (24.5km remaining) - Tilloy-lez-Marchiennes (2.5km)
195km (18km remaining) - Wandignies-Hamage (3.7km)
203km (10km remaining) - Haveluy (2.3km)
Eerst vandaag over die stenen hobbelen, lijkt me niet ideaal met zo'n scheurtje in je arm.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:53 schreef Venga_II het volgende:
Gesink goed voorin te vinden voorlopig, hopelijk weet hij de schade te beperken vandaag (en de komende dagen) en hersteld zijn blessure een beetje. Zaterdag 1e aankomst bergop (2e cat)
Achja de eerste 10km zijn leuk, omdat er een kopgroep zal vormen. Daarna is het 150km niks aan en in de laatste 30km gaan er 70 man op hun muil en kan je genietenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:58 schreef Metro2005 het volgende:
Ligt het aan mij of is het een beetje vreemd dat de NOS stream pas na bijna 100km wielrennen gaat uitzenden ?????????? Je begint bij voetbal toch ook niet pas in de 2e helft met streamen?
Ik vind het wel leuk om helemaal te zien. Als Nederland voetbal speelt gebeurt er na 1 doelpunt ook niks meer dus dan kan je ook wel stoppen met uitzendenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja de eerste 10km zijn leuk, omdat er een kopgroep zal vormen. Daarna is het 150km niks aan en in de laatste 30km gaan er 70 man op hun muil en kan je genieten
Das waar. Frankrijk regelt de beelden inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:05 schreef Ereinion het volgende:
De NOS begint gewoon met uitzenden zodra de Fransen beginnen met uitzenden. Ze kunnen toch geen beelden uit de lucht toveren?
quote:15:08 Van den Broeck niet blij met Fabian
De Belgische klimmer Jurgen Van den Broeck (Lotto) was niet blij met de actie van Fabian Cancellara, die maandag de koers neutraliseerde ten faveure van zijn achterop geraakte kopmannen. "Cancellara beslist blijkbaar wat er gebeurt. Ik vind het triestig. Ik zal hem daar vandaag over aanspreken. Ik kan hem anders gelijk vragen wie de Tour mag winnen."
Ik denk dat Hushovd wel wil en moet. Zijn kansen op groen zijn veel belangrijker dan de minimale kans van Sastre op geel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef franklop het volgende:
Denk dat Thor Hushovd en Martijn Maaskant zeker hun kans zullen gaan, goed al is dat bij Hushovd wel twijfelachtig, aangezien hij ook nog Sastre heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |