Zoiets zei mijn gyn ook alquote:Op maandag 5 juli 2010 12:38 schreef Ticootje het volgende:
Orea, je ijzer zit net op het randje... Weet je zeker dat je aan de tabletten wilt? Je hebt namelijk grote kans dat je dan de aambeien je reet uitperst omdat je best verstopt kan raken met keiharde poep enzo...
Ja dat deed mijn vk vorige keer ook.. Het was toch wel verstandig om ze te nemen.. Na een week kon ik niet meer naar het toilet en ben ik gekapt met die zooi en heb ik gewoon roosvisee ferro gehaald.. Raad eens... IJzer was daarna gewoon goed, zonder ijzerpillen...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:42 schreef Orea het volgende:
[..]
Zoiets zei mijn gyn ook al(niet in die bewoordingen maar het kwam er wel op neer)... maar aangezien lijnzaad bij mij echt magisch werkt (als in: echt heel erg goed) ga ik het wel proberen! Hij raadde het ook wel aan...
Wel onder een spoiler he? We houden het graag netjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:47 schreef Orea het volgende:
Nou ik ben benieuwd, als ik hier over een week jankend rondhang dan weten jullie genoeg
Serieus? Dat wist ik dus niet... Ik zat op 6.8 en kreeg voorgeschreven omdat ik zo'n last heb van oorsuizen... Vorige week opnieuw geprikt, ben ik nu dan wel heel erg benieuwd naar...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:50 schreef simmu het volgende:
ik breek ff in
vergeten jullie niet dat als je niet direct echt een ijzertekort hebt, je met ijzertabletten wel vrij makkelijk een te hoog ijzergehalte kan kweken? dat is minstens net zo schadelijk als te weinig ijzer hoor!
ja spoilers helpen op mn telefoonquote:Op maandag 5 juli 2010 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wel onder een spoiler he? We houden het graag netjes.
vraag er ff naar. ik kreeg bij de tweeling van de gyn steeds ijzertabletten, omdat dat zou helpen bij de moeheid. en elke keer ook wel bloed prikken enzo, dus ik dacht dat het ok was. maar eenmaal opgenomen in zwolle bleek mijn bloed dusdanig verdikt dat het een gigantisch probleem was waar de jongens echt last van hadden. het kostte uiteindelijk dagenlang aan een plasma infuus om dat goed te krijgen. ik meen een zakje of 7.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Serieus? Dat wist ik dus niet... Ik zat op 6.8 en kreeg voorgeschreven omdat ik zo'n last heb van oorsuizen... Vorige week opnieuw geprikt, ben ik nu dan wel heel erg benieuwd naar...
Orea, fijn dat alles goed wasBen benieuwd hoe groot Roelofje uiteindelijk gaat blijken te zijn straks...
Oeh herkenning!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:00 schreef Leandra het volgende:
Dat is dan mooi op termijn Sonnetje![]()
Hier de laatste dagen verschrikkelijk misselijk, niet hoeven overgeven (op één keer na dat ik letterlijk gal liep te spugen) maar wel constant kokhalzen, liggend gaat het me eigenlijk het beste af, half zittend geeft net zo'n blegh gevoel en rechtop zitten of staan is constant
![]()
En nou is dat allemaal niet zo erg maar je gaat je er zo beroerd van voelen, plus dat vrijwel al het eetbare tegenstaat... en ik merk dat ik er ook niet bepaald prettig in de omgang van word.
Ik denk dat ze inleiden als het gevaarlijk wordt voor pessie. Hoge bloeddruk is vaak ook een teken van zwangerschapsvergiftiging...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:34 schreef nytar het volgende:
Balen Pessie! Ik begrijp best dat dit niet is wat je wilde en verwachtte....per wanneer willen ze je gaan inleiden dan? Of wordt je nu onder strenge controle gezet?
Dit dus... Tuurlijk baal je, maar volgens mij hebben we je hier ook al eens aangeraden om je er wel op te informeren en in te lezen! De kans is vooral bij een eerste kindje namelijk erg groot dat het alsnog een ziekenhuis bevalling is.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:33 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, ik snap dat je baalt.. Maar je zegt zelf dat je je helemaal hebt ingelezen over thuisbevallen.. Heb je dan ook niet gelezen dat heel veel bevallingen van vrouwen met een 1e kindje die beginnen als thuisbevalling gewoon in het ziekenhuis eindigen? Ik bedoel, heb je je niet veel te veel vastgepint op dat hele thuisbevallen?
Heb je de bevalkamers al gezien van het ziekenhuis? Misschien is het fijn om daar eens te kijken, vaak zijn het nog best leuke kamers hoor.
staat ook een stukje over in het "Kinderzaken in het nieuws" topic.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:42 schreef Ticootje het volgende:
Oh, en ik zou alleen maar heel blij zijn dat je bij een gyn onder behandeling bent, juist omdat je nu dus een medisch geval bent. Dan kun je wel volhouden dat je terug wilt naar je VK, maar dat is gewoon onverantwoord. Voor jou en je kindje.
Volg het laatste nieuws een beetje, er worden juist veel te weinig vrouwen doorgestuurd anar de gyn omdat een Vk blijkbaar de risico's vaak verkeerd inschatten. Dat zou een reden zijn dat nederland zo hoog staat in het zuigelingen sterfte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |