Een lapohunter a la tomboquote:
Dooreten.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:23 schreef Pheno het volgende:
Hoe krijg je in vredesnaam 54 hotdogs in 10 minuten weg?
Een hotdog per 10 seconde, dan kun je wel stellen dat je moet dooreten...quote:
Er staat niet dat het voor nieuwe abohouders is alleen.quote:Met ingang van vandaag, en met dank aan Roonaan en Glowmouse, hebben abonnementhouders de beschikking over grotere inboxen.
Ja weet ik, had het ondertussen gelezenquote:Op maandag 5 juli 2010 08:33 schreef Greys het volgende:
Ll, dat van die PM box geldt volgens mij gewoon ook voor al bestaande abohouders hoor
[..]
Er staat niet dat het voor nieuwe abohouders is alleen.
Heul niet, waar is de OP?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weet ik, had het ondertussen gelezen
Wat een poezie op de vroege morgen!quote:
quote:
Als Ll dat niet wil dan gooi ik hem er hier zelf wel ergens in joh, en dan ga ik maar lapo-hunten zoquote:
quote:
Nee joh, topic is net openquote:Op maandag 5 juli 2010 08:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah je edit tijd was nog niet verstreken
Is het wel je maag?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:54 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje heb een blok beton op mijn maag liggen al vanaf vorige week en hij gaat maar niet weg
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, topic is net open
[..]
Is het wel je maag?
Niet een puckie ala DML?
quote:
quote:
Oh ja, er hadden het vorige topic ook al mensen gewijzigdquote:Op maandag 5 juli 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb me maar even bij de OP gezet. Ik kan niet in de wiki editten.
Zal ik 't ff in de wiki aanpassen. Want daar stond alleen jij nog (en had ik mezelf nu bij gezet)quote:Op maandag 5 juli 2010 09:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, er hadden het vorige topic ook al mensen gewijzigdIk heb hem even aangevuld (ook met extra dagen omdat GB en Cat dat weekend niet kunnen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een gezellig dagje Slowchatten IRL!
Voorstel:
Brassen
Bij ZiZi
Datacheck: (oftewel; wie kan er meeten):
zaterdag 31 juli:
Tombolafan
Loveless
Greys
Ml-etje (onder voorbehoud)
Pheno (onder voorbehoud)
zondag 1 augustus:
Tombolafan
Loveless
Greys
Ml-etje
Pheno (onder voorbehoud)
zaterdag 7 augustus:
Tombolafan
zondag 8 augustus:
Tombolafan
Deze meet-invullijst is hier te vinden
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 5 juli 2010 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik 't ff in de wiki aanpassen. Want daar stond alleen jij nog (en had ik mezelf nu bij gezet)
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:55 schreef Goodbye het volgende:
Een gezellig dagje Slowchatten IRL!
Voorstel:
Brassen
Bij ZiZi
Datacheck: (oftewel; wie kan er meeten):
zaterdag 31 juli:
Tombolafan
Loveless
Greys
Ml-etje (onder voorbehoud)
Pheno (onder voorbehoud)
zondag 1 augustus:
Tombolafan
Loveless
Greys
Ml-etje
Pheno (onder voorbehoud)
zaterdag 7 augustus:
Tombolafan
Goodbye
zondag 8 augustus:
Tombolafan
Goodbye
Ik moet ook maar zo'n abonnementquote:Op maandag 5 juli 2010 08:33 schreef Greys het volgende:
Ll, dat van die PM box geldt volgens mij gewoon ook voor al bestaande abohouders hoor
[..]
Er staat niet dat het voor nieuwe abohouders is alleen.
Nou idd, is de eerste keer dat ik de meerwaarde van een abonnement inziequote:
Ik hoop dat het één van die twee dagen wordt, aangezien het voor mij dus echt om de hoek is. En dat is wel eens lekker qua geld/reistijdquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop dat het één van die twee dagen wordt, aangezien het voor mij dus echt om de hoek is. En dat is wel eens lekker qua geld/reistijd
Nou, aan jou heb je watquote:Op maandag 5 juli 2010 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik help wel. Ga mijn tas even inpakken en dan op weg naar Utrecht
.
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
gewoon dat stukje onder mn keel hoor
![]()
Jeuktis rood
doet zeer
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het bloedheet. Tas volgeladen maar ik krijg niet al mijn boeken mee
.
Welke van de twee?quote:
In principe heb ik niks echt nodig, want vakantie, maar ik wil gewoon dat die planken vol komen te staan met mijn boekenquote:
De bovenstequote:
Ik moet maar eens van onder naar boven teruglezenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In principe heb ik niks echt nodig, want vakantie, maar ik wil gewoon dat die planken vol komen te staan met mijn boeken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef Pheno het volgende:
Zo, snel boodschappen gedaan in mijn eentje, mijn vrouw moest eens werken op maandag.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh kan ik mijn lijstje next time bij je inleveren?
Alleen als je het zelf komt ophalen, ik ben geen bezorgdienstquote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh kan ik mijn lijstje next time bij je inleveren?
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als je het zelf komt ophalen, ik ben geen bezorgdienst
Nijmegen?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm heb niet het idee dat dat dichtbij is.
quote:
Dat zei hij laatst dacht ikquote:
quote:
Okee, dan hou ik daar voortaan rekening meequote:
quote:
Neuh, dan roddel ik wel via de pmquote:Op maandag 5 juli 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Dan mag je wel over me roddelen, want dan lees ik het toch terug
quote:
quote:
Maar ik heb heul niks te roddelen over Ll!quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik heb heul niks te roddelen over Ll!
Jij wel?![]()
* kijkt naar envelopje *
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]Echt? Dan wacht ik af
Wat heeft ie gedaan!!!!!? oh nee, via pm natuurlijk
Hier is het bewolktquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In principe heb ik niks echt nodig, want vakantie, maar ik wil gewoon dat die planken vol komen te staan met mijn boeken.
Vandaag ben ik trots op het feit dat ik een loodzware tas mee ga zeulen en daadwerkelijk naar mijn kamer ga en er een paar dagen blijfquote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nemen je ouders toch steeds een hele berg mee als ze je met de auto komen bezoeken?![]()
Oh en Erik, wat is je trotsgebeuren van vandaag?
En oh, wordt er weer geroddeld hier?
Ik zie nog heul geen PM's *kras ende jank*
Nou ik ook niet hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nemen je ouders toch steeds een hele berg mee als ze je met de auto komen bezoeken?![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag ben ik trots op het feit dat ik een loodzware tas mee ga zeulen en daadwerkelijk naar mijn kamer ga en er een paar dagen blijf.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
Zullen we gewoon verzinnen wat Ml te roddelen heeft over Ll?
Ze hebben bijvoorbeeld dezelfde 2e letter!Ml en Ll
Familie?
Niemand durft als eerste te pmmen denk ikquote:Op maandag 5 juli 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oke. Nu ik.
Vandaag ben ik trots op... jou!![]()
[..]
Iederéén heeft toch wel iets te roddelen over Ll?
Ik had verwacht dat mijn PMbox roodgloeiend zou staan, maar nee hoor...
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat vroeg ik me ook al af, vertel eensquote:Op maandag 5 juli 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heeft iedereen wat over mij te roddelen
En echt van de laatste waar ik het van verwachttequote:
Ik moet de P van PM eerbiedigenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar jij bent toch niet van het roddelen Greys, maar van het serieuze.
Echt Greys, ik heb maar van 1 iemand PM, en die is alleen naar mij gestuurd, maar wat er in staat!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog steeds een grijs enveloppie![]()
Maar geeft niet, ik zal me vanavond eens even bezinnen op wat roddels
Alletwee mag, zolang het waargebeurde maar vetgedrukt is en het niet waargebeurde nietquote:Op maandag 5 juli 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik ben van allebei, dat zou je nou toch wel eens moeten weten
Hoe zat het ook alweer met roddelen (voor ik vanavond het circuit op gang ga helpen)... als het waar gebeurd is, is het dan nog roddelen? Of moet het dan niet waar gebeurd zijn?
Nee als je terug kan lezen is het geen roddelenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik ben van allebei, dat zou je nou toch wel eens moeten weten
Hoe zat het ook alweer met roddelen (voor ik vanavond het circuit op gang ga helpen)... als het waar gebeurd is, is het dan nog roddelen? Of moet het dan niet waar gebeurd zijn?
Doorsturen. Nu.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt Greys, ik heb maar van 1 iemand PM, en die is alleen naar mij gestuurd, maar wat er in staat!Zal ik m doorsturen?
Volgens mij kun jij niet in onze pmbox, dus kun je niet teruglezenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee als je terug kan lezen is het geen roddelen![]()
Niet aan het onderwerp zelf natuurlijkquote:Doorsturen. Nu.
Goeiequote:Op maandag 5 juli 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga toch geen Marketiergeheimpjes verklappen, sorry
Tombo, we moeten gewoon de komende meets zorgen dat er wat te roddelen valt
Die keer op youtube bedoel je?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gedraag me altijd voorbeeldig, behalve die ene keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ah, al minstens 2x dus?quote:
* pmbox alvast leegt voor de roddels *quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zegt ie nudat had je in mijn lunspauze moeten doen.
quote:
Gewoon een "werkafspraak" met Llquote:Op maandag 5 juli 2010 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi oh nee ik ben al bijna weg hier dus dan kan ook wel halverwege de dag weghuppelen.
quote:
Net alsof je gaat werkenquote:
Jij snapt hemquote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net alsof je gaat werken![]()
[..]
Jij snapt hem
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed nieuws, ik heb (zelf I might add) internet gevonden op mijn kamer! Hulde. * Tha_Erik trots is
.
Ik lig dubbelquote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
"Internet gevonden"?![]()
Zat het uit angst voor zijn nieuwe huisgenoot onder de kast verstopt dan?
Nou ja, mijn computer vond het internet/netwerk en ik de netwerksleutel ergens hier in huisquote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
A match made in heavenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, mijn computer vond het internet/netwerk en ik de netwerksleutel ergens hier in huis.
En er weer mee weg komenquote:
quote:
Ja, mijn vrouw moest de bieb overvallen, ik wachtte buiten met de vluchtauto.quote:
Niet er onder, er in.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Oh jammer, ik heb er geen enkele meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit-de-kast-kom-grappen. Cracks me up EVERY time!!!
Have funquote:
Jaquote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het mag van je... ik zal me eerst wel ff inlezen/teruglezen, dan weet ik ong. waar het om gaat
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan die meet niet een week eerder? Dat weekend verlaat mijn meneer me om een gehoorbeschadiging op te lopen![]()
Oke, nu de serieuze modus. Als ik me tegen die tijd beter voel wil ik ook wel komen.
Komt toch mooi uit?quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan die meet niet een week eerder? Dat weekend verlaat mijn meneer me om een gehoorbeschadiging op te lopen![]()
Roddelen is iets anders dan naaktfoto's rondsturen hequote:
We roddelen over de naaktfoto'squote:Op maandag 5 juli 2010 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Roddelen is iets anders dan naaktfoto's rondsturen he
Owquote:
Die van vroeger zijn al passé.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow![]()
Wel die van nu en niet die van vroeger he
Mooi, want ik ben tegenwoordig dunnerquote:
Nou, niet te enthousiast hoorquote:
Maar niet te heet, das niks met die hittequote:
Psst Tombo...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar niet te heet, das niks met die hitte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Psst Tombo...
Hij bedoelt niet echt 'koken'Dus heel heet is juist goed
Een geile Grover, dat is ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Psst Tombo...
Hij bedoelt niet echt 'koken'Dus heel heet is juist goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja sorry. Een vlaag van verstandsverbijstering. Is alweer voorbij.quote:
* kraskraskras *quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een geile Cougar, ze is toch (bijna) 30
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet wel IETS beter je best doen om dat goed te maken hoorquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet wel IETS beter je best doen om dat goed te maken hoor
Dat is jonger dan ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef Pheno het volgende:
En beter een iets oudere vrouw dan zo'n huppel die niet eens weet in welk gat het zou moeten. Een luisterend oor krijgt zo wel een heel andere betekenis.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben?JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK MAG MIPS HEBBEN!![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Hij bedoelt iets ouder dan de manquote:
Wimbledon is al afgelopen toch?quote:
Ik ga ff kokenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij bedoelt iets ouder dan de man![]()
Dus eh... Ll????
nee, dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij bedoelt iets ouder dan de man![]()
Dus eh... Ll????
quote:
Oeh, wacht op mijquote:
Oh, bummer voor tombo.quote:
Oh... Eeeeh....Ik ook natuurlijkquote:
Wraps moet je ook niet koken!quote:
Met zo'n schortje?quote:
Lasagnequote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kook vandaag nep(magnetronlasagne
). Maar ik heb er wel komkommer en wat tomaten gekocht om met wat olie en azijn erbij te eten.
quote:
Verse maken is natuurlijk beter (en kan ik ook welquote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LasagneAlleen uit zo'n pakkie, wat al een maand geleden klaar is gemaakt, durf ik dan weer niet
Net als die kant-en-klare nasi (net maden
)
De guacamole ook al niet. Nou ja, ik heb dit keer simpel gedaan, de missionairsstand onder het koken. Wraps met vers gemaakt guacamole en zalm even in de olijfolie en snel verhitten, met wat paprika.quote:
Hopelijk heeft ze keukenpapier bij de hand.quote:
Whut? Het komt allemaal door die opmerking van jou laatst, over dat nalekken enzoquote:
Geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut? Het komt allemaal door die opmerking van jou laatst, over dat nalekken enzo
Het is iig binnenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld![]()
Vanavond die Tele2 internet/TV/bellen meuk aansluiten bij m'n ouders![]()
Gelukkig is het de koelste dag van de afgelopen en komende week
Mjah denk het niet. Nu hebben ze gewoon van beneden naar boven een telefoonkabel liggen, en dan boven een extra telefoonstopcontact en daar komt dan de aansluiting voor internet uit. En er loopt gewoon een COAX kabel naar boven voor TV.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is iig binnenHebben ze nu geen tv dan?
En een techneut als jij is toch zoooooooooo klaar?
TV nog wel, internet was wel al afgeslotenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is iig binnenHebben ze nu geen tv dan?
En een techneut als jij is toch zoooooooooo klaar?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Gelukkig is het de koelste dag van de afgelopen en komende week
Oh, handigquote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah denk het niet. Nu hebben ze gewoon van beneden naar boven een telefoonkabel liggen, en dan boven een extra telefoonstopcontact en daar komt dan de aansluiting voor internet uit. En er loopt gewoon een COAX kabel naar boven voor TV.
Maar dat moet dus allemaal anders. Sowieso moet dat hele telefoongebeuren weg, want het word internet over de kabel. En digitale TV, dus dat gaat wss ook niet meer via een COAX lijntje maar netwerkkabel oid naar de 2e decoder boven toe.
En sowieso moet ook het normale telefooncontact beneden vervangen worden voor een andere. Weet niet waarom.
Nou ja iig Nederlands elftal kunnen zien dusquote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TV nog wel, internet was wel al afgesloten
Mjah ik moet dus even kijken hoe het allemaal zit uberhaupt.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, handig
Bij mijn ouders was het (volgens mij) zo dat we gewoon de telefoon nu via het modem lieten lopen door 1 kabeltje extra te gebruiken
En dat terwijl mn stiefvader al klaar stond om gaten te boren voor alle nieuwe kabels
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:15 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens even wat gamen. een tijdje niet meer voor mijn plezier gedaan
Ps3quote:
Ja, dat lijkt me ook niet ideaal nee, als je er halverwege achter komt dat je iets mist maar net de oude aansluiting al verbroken hebtquote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ik moet dus even kijken hoe het allemaal zit uberhaupt.
Ze krijgen dus sowieso een modem en 2 decoders, en dan nog een nieuw aansluitpunt voor de 'telefoonstekker'. Ach misschien is het wel zo gebeurt of hebben we juist niet alle spullen en begin ik er niet eens aan.
Denk dat ze nog minder gelukkig zijn als we halverwege zijn en we niet verder kunnen en dan vanavond en morgenavond niks werktGeen radio/tv/internet/telefoon
Daarom. En het principe is niet zo lastig, maar het moet gewoon weer van boven naar benenden en weer terug. En ze willen boven de telefoonlijn die er ligt weg voor het internet, maar toch ook weer houden voor nog een telefoon daar.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook niet ideaal nee, als je er halverwege achter komt dat je iets mist maar net de oude aansluiting al verbroken hebt
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom. En het principe is niet zo lastig, maar het moet gewoon weer van boven naar benenden en weer terug. En ze willen boven de telefoonlijn die er ligt weg voor het internet, maar toch ook weer houden voor nog een telefoon daar.
En ze hebben nog een standalone HD-recorder die eigenlijk op de een of ander manier op die decoder moet worden aangesloten (wat volgens mij niet kan). En ze willen eigenlijk radio gewoon over de versterker laten gaan zoals het nu loopt (gewoon coax daar in en radio via de kabel), maar dat ding snapt weer geen digitaal signaal natuurlijk, en met zo'n decoder is het idee datje via je TV radio luistert, maar dat willen ze weer niet.
Kortom, hoop geneuzel
quote:
Oeh, ja, dan een rechtstreekse verbinding maken zodat zodra je er een varkenspoot in gooit het meteen op youtube staatquote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Misschien kan je de frituurpan ook op die nieuwe decoder aansluiten
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ja, dan een rechtstreekse verbinding maken zodat zodra je er een varkenspoot in gooit het meteen op youtube staat
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
GMTA! Misschien kan iemand hem dat idee nog even smsen, anders moet ie morgen weer terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nice. Ik zit een komkommer en drie tomaten naar binnen te werkenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga even een lekker biefstukje klaarmakenZin in!
Waarin?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nice. Ik zit een komkommer en drie tomaten naar binnen te werken.
Ehm in mijn mondquote:
Het laatste, perverseling!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm in mijn mond? Of bedoel je dat ik het in wat olie en balsamico-azijn met zout en peper gedaan heb?
De mango klinkt lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb een bakje AH sushi gehaald en wat stukjes mango
quote:
quote:
Lekkerrr!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga donderdag echte sushi eten bij Shabu
Dus nu maar even makkelijk
quote:
Ja, dat doet de smaak goed!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders trakteren, da's nóg lekkerderder!
Ff eten hoor, zo terug!
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Potver...
Lig ik ff rustig op de bank, hoor ik zachtjes een telefoon overgaan maar niet de mijne (dacht ik) want er was een mobiele telefoon reclame op tv. Maar toch vond ik het gek. Toen bleek dat ik half op mijn eigen telefoon lag en die was Ll dus aan het bellen. Lang leve het touchscreen en het feit dat hij de laatste was die ik een sms had gestuurdSnel weggedrukt
![]()
Sorry LlJe lag vast net verstrikt in de snoeren!
Arme Ll!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Potver...
Lig ik ff rustig op de bank, hoor ik zachtjes een telefoon overgaan maar niet de mijne (dacht ik) want er was een mobiele telefoon reclame op tv. Maar toch vond ik het gek. Toen bleek dat ik half op mijn eigen telefoon lag en die was Ll dus aan het bellen. Lang leve het touchscreen en het feit dat hij de laatste was die ik een sms had gestuurdSnel weggedrukt
![]()
Hehe, van die momenten dat je half onder een tafel ligt en je kop knalt omdat je op wilt staan omdat je een telefoon hoort gaanquote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Potver...
![]()
Hiiihihihihihihihihihihi, ik moest hardop lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
OMG![]()
Ik had er meteen snel achteraan gesmst dat het een foutje was, dat ik met mijn kont op de telefoon had gelegen. Smst ie terug "Waar de bips van vol is...!".
En daarna een sms met "ok, dat klonk dubieus".
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
OMG![]()
Ik had er meteen snel achteraan gesmst dat het een foutje was, dat ik met mijn kont op de telefoon had gelegen. Smst ie terug "Waar de bips van vol is...!".
En daarna een sms met "ok, dat klonk dubieus".
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hiiihihihihihihihihihihi, ik moest hardop lachen![]()
![]()
Ik kijk ook wel eens zo. En dan zegt Mr Gb: wat kijk je raar.quote:
*Aaiaai*quote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens zo. En dan zegt Mr Gb: wat kijk je raar.
![]()
Ik heb net een half uur onder de douche gestaan ofzo, heerlijk.Oh en had ik weer. Ik speciaal naar de kapper in het dorp van mijn ouders omdat ze daar mijn
geniale haarproduct
verkochten, was het er niet meer
En niet omdat het op was, nee, dat merk heeft het geheel uit de handel gehaald
. Nu heb ik een tube met spul mee (eerste product was een spray) wat hetzelfde effect moet bereiken, we zullen het zo zien...
Ik trek wel eens zo'n hoofd "intern", dan kun je het ergens niet maken om zo te gaan kijken als iemand iets zegt of doet, maar van binnenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Het doet nog steeds pijn.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net een half uur onder de douche gestaan ofzo, heerlijk.Oh en had ik weer. Ik speciaal naar de kapper in het dorp van mijn ouders omdat ze daar mijn
geniale haarproduct
verkochten, was het er niet meer
En niet omdat het op was, nee, dat merk heeft het geheel uit de handel gehaald
. Nu heb ik een tube met spul mee (eerste product was een spray) wat hetzelfde effect moet bereiken, we zullen het zo zien...
M'n haar is nog niet droog!quote:
quote:
Istie gefrituurd? Die poot dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Wie had er een broodje varkenspoot met extra mosterd besteld?
met haar bips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |