Nou heel fijn dat je jezelf even nuttig hebt gemaakt met deze domme en nutteloze post.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Mensen die thuis gitaar spelen -1
Mensen die in een band gitaar spelen -1
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
Ik speel wel thuis, ook in een band, niet stoffig, niet puisterig wel een nerd. -2,5?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef cafca het volgende:
Hm, ik speel wel thuis gitaar, maar niet meer in een band. Verder ben ik ook niet stoffig en zeker niet puisterig.
Da's +3
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
Maar gelukkig heb jij totaal geen vooroordelenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
En gelukkig zit hij niet op fok en is hij dus ook geen puisterige nerdquote:Op maandag 5 juli 2010 08:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb jij totaal geen vooroordelen
Ik zag Sven al voorbij komen jaquote:Op maandag 5 juli 2010 09:34 schreef guitarist het volgende:
Dean, je hebt fans.
Ik had je Youtube filmpje geliked en dat post het automatisch op Twitter en Facebook!
Dan kun je bijna net zo goed harp gaan spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
is dit niks voor jou, ipv die zevensnaar???
[ afbeelding ]
het kan nog altijd gekker:quote:Op maandag 5 juli 2010 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je bijna net zo goed harp gaan spelen.
heb niks aan een 8 snaarquote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een goede top kopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:35 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een goedkope 2*12 of 4*12 vinden
die zanger / gitaar speler van muse had ook zo'n ding live deed hij allemaal vage geluidjes meequote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
Omdat mijn vorige posst werd genegeerd en dit ding toch echt wel baas is.
Ja is wel gaaf enzo maar dat kun je toch nooit allemaal gebruiken? Ik bedoel, je moet ook nog de snaren aanslaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
Omdat mijn vorige posst werd genegeerd en dit ding toch echt wel baas is.
Ach, allemaal extra gadgets voor mensen die niet kunnen spelen en het daarmee proberen te verbloemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja is wel gaaf enzo maar dat kun je toch nooit allemaal gebruiken? Ik bedoel, je moet ook nog de snaren aanslaan.
Of mensen die graag een goedkope gitaar kopen en zichzelf vervelen in de vakantie en zich interesseren voor techniek.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, allemaal extra gadgets voor mensen die niet kunnen spelen en het daarmee proberen te verbloemen.
Ken iemand die gitaren a la Keiper en masse op koopt en hen dan gaat verzagen enzo. Zo heeft hij eens een Flying V electrische sitar gemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Of mensen die graag een goedkope gitaar kopen en zichzelf vervelen in de vakantie en zich interesseren voor techniek.
Totale onzin: je bereik neemt toe waardoor ook je mogelijkheden toe nemen. 7 of 8 snarige gitaren hebben veelal een bombastische sound en zijn vaak uitgerust met een barriton nek, waardoor er meer speelgemak gecreeërd wordt. Verder kan er met deze gitaren meer geexperimenteerd worden met alternatieve stemmingen, door een stevigere nekconstructie (veelal met 2 stelstaven).quote:Op maandag 5 juli 2010 13:23 schreef cafca het volgende:
Een goede muzikant heeft aan 6 (of 4) snaren genoeg.....
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:23 schreef cafca het volgende:
Verzagen is zitten aan het hout en dan kan je het volgens mij wel geod verneuken. Wat wel leuk is als je iemand kent die bij een bedrijf werkt met zo een uitsnijmachine (voor ijzeren en plexiglazen onderdelen) is zo een doorzichtige gitaar waar je half water en half olie (met afgedekte electronica) maakt.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ken iemand die gitaren a la Keiper en masse op koopt en hen dan gaat verzagen enzo. Zo heeft hij eens een Flying V electrische sitar gemaakt. Als het idee werkt maakt hij het opnieuw met goed materiaal hehe.
Tuurlijk heb je een groter bereik, maar klinkt het dan ook beter?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Totale onzin: je bereik neemt toe waardoor ook je mogelijkheden toe nemen. 7 of 8 snarige gitaren hebben veelal een bombastische sound en zijn vaak uitgerust met een barriton nek, waardoor er meer speelgemak gecreeërd wordt. Verder kan er met deze gitaren meer geexperimenteerd worden met alternatieve stemmingen, door een stevigere nekconstructie (veelal met 2 stelstaven).
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je een groter bereik, maar klinkt het dan ook beter?
Meer is niet altijd per definitie beter......
Ja, maar dat moet hij ook om het gebrek aan talent te compenserenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Verzagen is zitten aan het hout en dan kan je het volgens mij wel geod verneuken. Wat wel leuk is als je iemand kent die bij een bedrijf werkt met zo een uitsnijmachine (voor ijzeren en plexiglazen onderdelen) is zo een doorzichtige gitaar waar je half water en half olie (met afgedekte electronica) maakt.![]()
(kirk hammett heeft het volgens mij ook).
Zeker niet bij veel van die mafketels in dit topicquote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk afhankelijk van de kunde van diegene die de gitaar bespeeld. Overstappen van 6 naar 7 of 8 is ook niet iets voor 'tussen de soep en de aardappelen', maar ik ga er dan ook vanuit dat iemand die zo'n investering doet dat zelf ook verwacht.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben toch ook echt blij met het instrument met +/- 200 snaren die bij mij in de woonkamer staat.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:23 schreef cafca het volgende:
Haha.... een huge vleugel of?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:29 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ben toch ook echt blij met het instrument met +/- 200 snaren die bij mij in de woonkamer staat.
Nee, een piano. 207 snaren, ik heb ze net geteld..quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha.... een huge vleugel of?
7 snarige gitaren kunnen best nuttig zijn voor de mensen die lekker laag willen spelen en geen bereik in de hoogte willen verliezen... laat iedereen lekker vrij in die keuze, je kunt toch niet zeggen wat 'beter' is...
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, een piano. 207 snaren, ik heb ze net geteld..
Waar kom jij ineens weer vandaan?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook het grote nadeel aan Werchter. Als het er warm is, is het meteen ook 30+ graden en bijna nergens schaduw.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waar kom jij ineens weer vandaan?
Werchter was gaaf, leuke bandjes gezien.
Wel een beetje warm, maar goed
Donderdag en vrijdag waren niet te doen... Ik geloof dat ze ergens vlakbij officieel 38 graden hebben gemeten.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is ook het grote nadeel aan Werchter. Als het er warm is, is het meteen ook 30+ graden en bijna nergens schaduw.
Zo dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag waren niet te doen... Ik geloof dat ze ergens vlakbij officieel 38 graden hebben gemeten.
Die heeft hij gekregen en daar speelt hij niet mee, hijcompenseert er hoogstens zijn lege ruimte in zijn studio mee.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet hij ook om het gebrek aan talent te compenseren.
Nou ja, zolang één bezoekster maar heel terug gekomen isquote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef Cynic het volgende:
Werchter was gaaf, leuke bandjes gezien.
Wel een beetje warm, maar goed
Het was dit jaar dan ook de warmste Werchter ooit...quote:Op maandag 5 juli 2010 17:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo dan.![]()
Dat is wel heel erg.
Het warmste wat ik daar heb meegemaakt is zo'n 33 graden en dat was al niet te doen.
Ik ken er 1. Dat zit dus wel snorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, zolang één bezoekster maar heel terug gekomen is.
PJ viel helaas wat tegen, jammer omdat ik daar nou net naar uitgekeken had. Het was nogal rommelig, vooral omdat het geluid niet echt goed was. Met uitzondering van Skunk Anansie (die ik ook graag wilde zien) was het geluid bij de bandjes die ik heb gekeken eigenlijk erg goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het was dit jaar dan ook de warmste Werchter ooit...
Hoe was Pearl Jam?
AIC heb ik op Sonisphere gezien. Ze waren daar ook weer erg goed. Ze hebben een uitstekende keuze gemaakt met die zanger.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
PJ viel helaas wat tegen, jammer omdat ik daar nou net naar uitgekeken had. Het was nogal rommelig, vooral omdat het geluid niet echt goed was. Met uitzondering van Skunk Anansie (die ik ook graag wilde zien) was het geluid bij de bandjes die ik heb gekeken eigenlijk erg goed.
Genoten van AIC, toch wel gaaf om die eens aan het werk te zien. Verder was Rammstein erg leuk, en ik denk dat ik Pink eerlijk gezegd het best vond, objectief bekeken. Die show staat echt als een huis...
Gaat hij überhaupt wel aan?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef Under_Score het volgende:
niemand een idee wat mijn versterker kan hebben?
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Under_Score het volgende:
ik ga morgen naar music productivheb er zin in
Nerd -1quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef guitarist het volgende:
[..]
[ afbeelding ] guitarist vind dit leuk.
Straks gaat hij een gitaar kopen om thuis mee te spelen! -1000quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Straks gaat hij een gitaar kopen om thuis mee te spelen! -1000
Het ligt er bij festivals ook altijd aan waar je staat natuurlijk, op Pinkpop ook wel eens op plaatsen gestaan waar je helemaal niks leek te horen en toch vrij dichtbij stond. Pink ook gezien op Pinkpop, maar het heeft me echt geen ene seconde kunnen boeien, vond het eigenlijk meer TMF-awards gedoequote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
PJ viel helaas wat tegen, jammer omdat ik daar nou net naar uitgekeken had. Het was nogal rommelig, vooral omdat het geluid niet echt goed was. Met uitzondering van Skunk Anansie (die ik ook graag wilde zien) was het geluid bij de bandjes die ik heb gekeken eigenlijk erg goed.
Genoten van AIC, toch wel gaaf om die eens aan het werk te zien. Verder was Rammstein erg leuk, en ik denk dat ik Pink eerlijk gezegd het best vond, objectief bekeken. Die show staat echt als een huis...
Kostda?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef guitarist het volgende:
Nog mensen hier die vrijdag naar IKC willen in Metropool Hengelo?Nog 1 of 2 gastenlijst plekjes over...
Nuttige modquote:Op maandag 5 juli 2010 21:15 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
...en ik ga de LP custom zo bedraden...
[ afbeelding ]
...en in D stemmen....
pics en meer info zodra ik hem heb
Misschien heeft ie die geschreven ?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef nostra het volgende:
Waarom krijgt Mike Oldfield alle credits van nummers waar hij een beetje gitaar speelt?Moonlight Shadow, Tubular Bells, Shadow on the Wall....
Dat is waar, maar met 99% van de nummers is de performing artist niet gelijk aan de schrijver. Viel me gewoon op.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien heeft ie die geschreven ?
Dat vind ik een beetje rare redenering eignelijk, ik denk juist dat het juist voor het grootste deel juist de perforaming artist ook de schrijver is.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met 99% van de nummers is de performing artist niet gelijk aan de schrijver. Viel me gewoon op.
Actief Passief , Budget ...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Na m'n vakanties gaat het sparen beginnen voor een set goeie studio monitorenNu nog eens beslissen welke
Mensen tips ?
Actief wel uiteraard. 4-500. Set KRK's zit ik aan te dneken maar dat is ook puur omdat de enige zijn die ik fatsoenlijk kenquote:
Don't blame the niggerquote:
Hoe is de ruimte waarin je ze gaat plaatsenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Actief wel uiteraard. 4-500. Set KRK's zit ik aan te dneken maar dat is ook puur omdat de enige zijn die ik fatsoenlijk ken
Dan zit je op dezelfde prijs als van die KRK's maar wat is het verschil dan vooral. Wat ik nu hoor is dat die Yamaha's wat neutraler zijn ?quote:
heb je die ook in breedbeeld, zou een mooie desktop image zijnquote:
Mja, wat ik vaak hoor is dat je bij de KRK's echt ook voor de naam betaald (bij Yamaha ook wel hoor). De echte goede KRK's zijn de duurdere wel...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zit je op dezelfde prijs als van die KRK's maar wat is het verschil dan vooral. Wat ik nu hoor is dat die Yamaha's wat neutraler zijn ?
Ik zal morgen eens kijken of ik hem breedbeeld kan schieten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb je die ook in breedbeeld, zou een mooie desktop image zijn
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb je die ook in breedbeeld, zou een mooie desktop image zijn
zo valt de poes er afquote:
Nee hoor, die houdt zich wel vast met haar nagels.quote:
Ik hoop van nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, die houdt zich wel vast met haar nagels.
Dat moet bijna wel. Ik kan me niet voorstellen dat ze zuignapjes onder haar pootjes heeft.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:41 schreef TeleluvR het volgende:
Dean krijgt nog geld van mij, ga ik zo even overmaken!
Doe je hem nu al weer weg?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef The_Dean het volgende:
Spam
[TK] Hendricson Explorer electrische gitaar
Ja, geld nodigquote:
ook zonde deanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef The_Dean het volgende:
Spam
[TK] Hendricson Explorer electrische gitaar
Kun je niet wat bijklussen met hovenieren?quote:
Dat sowieso, want helemaal afgesteld en EMG's erin gezet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:43 schreef genakt het volgende:
[..]
ook zonde dean
of verkoop je hem voor meer dat je eraan kwijt bent geweest
Graag, maar waar... niemand die me vraagt, en mensen die ik het aanbied doen het zelf welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je niet wat bijklussen met hovenieren?
Er was ook zoveel aan af te stellen en EMG's zijn wel 150 euro ja!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat sowieso, want helemaal afgesteld en EMG's erin gezet.
Actieve wel ja, HZ zijn niet zo duurquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:10 schreef Daantke het volgende:
[..]
Er was ook zoveel aan af te stellen en EMG's zijn wel 150 euro ja!
Niet die daarin zittenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:10 schreef Daantke het volgende:
[..]
ik denk van wel hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:18 schreef Laurens-Alex het volgende:
Gitaristen!
Ik denk eraan om een gibson SG te kopen, zo'n mooie rooie weet je wel![]()
maar hij is 1000 euro..![]()
wat denken jullie, wel of niet?
ik denk wel en dan aan mij gevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:18 schreef Laurens-Alex het volgende:
Gitaristen!
Die emg's die in de explorer van dean zitten zijn goedkoper dan actieve emg's als bijv de 81 en 85quote:
als beginners gitaar? zou ik niet doen. of je moet een epiphone nemen, als je al langer gitaar speelt zou ik hem zeker aanbevelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:18 schreef Laurens-Alex het volgende:
Gitaristen!
Ik ben misschien wat pietluttig, maar ben er toch wel even wat mee bezig geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:10 schreef Daantke het volgende:
[..]
Breng hem naar Deanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:06 schreef Under_Score het volgende:
versterker nog steeds dood, donderdag maar even wegbrengen![]()
beetje ver wegquote:
In Nederland is niets ver weg.quote:
Nee, dan ben je gewoon niet slim bezig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:24 schreef Under_Score het volgende:
discutabel, mijn bier bijv. staat te ver weg, ik moet telkens opstaan om een nieuwe te pakken
Vreemde gitaren verkopen ze daar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:27 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
zo, de hele dag gitaar gespeeld bij Kees Dee in amersfoort, wat een winkel zegGoede service en echt een geweldige gitaar weten te kopen voor een vriend van me. Ook veel bekende merken kunnen uitproberen (eastman, ibanez etc) maar sommige vielen wel zwaar tegen. Epiphone en Eastman waren soms echt niks, dus dat is dan wel weer jammer.
daar passen er maar 5 inquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon niet slim bezig.
Ik kan toch ook niet weten dat jij alcoholist bent.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
daar passen er maar 5 indas nooit genoeg
Ik zie een gat in de markt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:55 schreef Under_Score het volgende:
als ze dat ding nou in party tent formaat hebben![]()
zal toch wel nietquote:
Ik ben daar onlangs ook nog geweest en heb een Squier Classic Vibe 50's strat gekocht. Ik twijfelde tussen een sunburst en een lake placid blue. Ik heb de blauwe uiteindelijk gekozen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:27 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
zo, de hele dag gitaar gespeeld bij Kees Dee in amersfoort, wat een winkel zegGoede service en echt een geweldige gitaar weten te kopen voor een vriend van me. Ook veel bekende merken kunnen uitproberen (eastman, ibanez etc) maar sommige vielen wel zwaar tegen. Epiphone en Eastman waren soms echt niks, dus dat is dan wel weer jammer.
als we maandag winnen word het helemaal ergquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:17 schreef Metalfreak het volgende:
Koppijn.... Niet goed voor de gezondheid dat NL in de finale staat...
Is de finale een dag uitgesteld dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:38 schreef genakt het volgende:
[..]
als we maandag winnen word het helemaal erg
Nee ik bedoelde zondagquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is de finale een dag uitgesteld dan?
Ah, je bent nu de hele dag aan mensen aan het vragen wat de status is?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zo en op naar mijn derde dag als incident manager.
Itilquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zo en op naar mijn derde dag als incident manager.
toch niet de explorer he ?quote:
Dat geld ws?quote:
Nice.quote:
Flinke echo park er overheen, komt zo uit guitar rig 4 gerold, dus misschien ook daar op gebaseerd, weet het alleen niet zeker. speelde er gister al mee (met de sound) en ik vond dit wel lekker om eens op te nemen, zo uit de losse handquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nice.
Qua sound doet het een beetje aan Pink Floyd denken.
Ja, sorry voor de vertraging man, ik schaam me dood!quote:
dean is te liefquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, sorry voor de vertraging man, ik schaam me dood!
Ha, ik heb nu pas door dat bij Dean hoortquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef L.no het volgende:
Oke, ik ga met een van de gitaren van Dean proberen om een deuntje te spelen voordat hij uit werk komt. Iemand suggesties voor noobs met 05.% ervaring (ooit eens vastgehouden)? Het is een akoestische gitaar volgens mij.
Jup, dat mocht ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ha, ik heb nu pas door dat bij Dean hoort![]()
Als je er zoveel verstand van hebt, mag je er dan wel aan zitten?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, dat mocht ik.Ik moest wel voorzichtig zijn.
Het makkelijkste gitaar truukje is het onderstaande plaatjequote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef L.no het volgende:
Oke, ik ga met een van de gitaren van Dean proberen om een deuntje te spelen voordat hij uit werk komt. Iemand suggesties voor noobs met 05.% ervaring (ooit eens vastgehouden)? Het is een akoestische gitaar volgens mij.
Wel z'n LP daarvoor gebruiken, want daar gaat het het beste mee!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:45 schreef genakt het volgende:
[..]
Het makkelijkste gitaar truukje is het onderstaande plaatje
[ afbeelding ]
Perfect voor beginners iedereen kan het
Inderdaad die zwarte LP staat ibanez op is toch al oud ding johquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wel z'n LP daarvoor gebruiken, want daar gaat het het beste mee!
En natuurlijk deze oefenen!
Dat kan, tot Dean thuiskomtquote:
hahah! Ja, heel druk gehad afgelopen drie jaar met opleiding, eigen bedrijf, fulltime baan ernaast.... Nu ben ik klaar met de opleiding en mag ik weer gitaar spelen. (van mezelf)quote:
Mooi!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:56 schreef Ibanez het volgende:
[..]
hahah! Ja, heel druk gehad afgelopen drie jaar met opleiding, eigen bedrijf, fulltime baan ernaast.... Nu ben ik klaar met de opleiding en mag ik weer gitaar spelen. (van mezelf)![]()
* ik ga zelfs binnenkort de studio in, om alle inspiratie te verwerken van de afgelopen 3 jaar *
Als het maar niet met die Washburn gebeurt die daar hangtquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:49 schreef genakt het volgende:
[..]
Inderdaad die zwarte LP staat ibanez op is toch al oud ding joh
beetje opgeknapt van Werchter weer?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als het maar niet met die Washburn gebeurt die daar hangt
Ja en waarom verandert het steeds?quote:
is voor het feedback topic. Komen nog wat veranderingen aanquote:
Van die onnodigequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:31 schreef genakt het volgende:
[..]
is voor het feedback topic. Komen nog wat veranderingen aan
Tuurlijk niet gewoon veel feedback van alle users ...quote:
ow sorryquote:
Nu begrijpen we elkaar weerquote:
Haha gaaf,quote:
Misschien een kans voor Bwian/IKC?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Haha gaaf,
het is dat ik geen gitaar speel in een grote bekende band, want ziet er tof uit
hoef ik hem nog nietquote:
Niet? Ik vind hem er best vet uitzien!quote:
In ieder geval een originele uitvoering en p90's, ik geef em zeker een 7,5-8quote:
Ik ben niet zo'n fan van de headstock, maar de verdere uitvoering is wel erg mooi. Daarom een 8+quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
In ieder geval een originele uitvoering en p90's, ik geef em zeker een 7,5-8
Eerder een variatie op een DC. Maar ja, zo heel veel kanten kun je nu ook weer niet op met een comfortabele bodyvorm!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:35 schreef genakt het volgende:
de body is gewoon gestolen van een prs
Ik zou'm best willen, maar de profesie op mijn gitaar rammelt nog een beetje. Jammer hoor.quote:
Heb je wel een band?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zou'm best willen, maar de profesie op mijn gitaar rammelt nog een beetje. Jammer hoor.
Mijn gitaren zijn ook redelijk seculier. Helaas.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zou'm best willen, maar de profesie op mijn gitaar rammelt nog een beetje. Jammer hoor.
zoals het er naar uit ziet is het een mixer en geen versterker, dus geen buizen. Gitaar kan je er wel op spelen, maar of ie je houdt is een ander iets...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:57 schreef Lespaulspelert het volgende:
Weet iemand wat de marshall 2125 kan? Ik weet dat het een acht kanaals mixer is met 100watt output, maar kan iker ook fatsoenlijk gitaar op spelen en is het een buizenversterker ofn iet?
Foto:
[ afbeelding ]
Wat bedoel je precies? en wat zou dit ding dan waard zijn? (bouwjaar rond 75)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:02 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zoals het er naar uit ziet is het een mixer en geen versterker, dus geen buizen. Gitaar kan je er wel op spelen, maar of ie je houdt is een ander iets...
Het plaatje dat je post komt van een veiling, waar het eindbod 69 AUS$ is. (nog geen 50 euro)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:57 schreef Lespaulspelert het volgende:
Weet iemand wat de marshall 2125 kan? Ik weet dat het een acht kanaals mixer is met 100watt output, maar kan iker ook fatsoenlijk gitaar op spelen en is het een buizenversterker ofn iet?
Foto:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:02 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zoals het er naar uit ziet is het een mixer en geen versterker, dus geen buizen. Gitaar kan je er wel op spelen, maar of ie je houdt is een ander iets...
Jay-Z is gaafquote:
Klopt!quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:25 schreef The_Dean het volgende:
Tevens begin ik maandag bij mijn oude baas, dat electronica bedrijf waar ik zat voor Philips. Hoger uurloon en reiskosten, dus meer geld per week
leuk dingquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:09 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe les paul! heb hem als backup voor me gibson. het is een burny, en speelt beduidend slechter dan mijn gibson, maar dat is te verwachten voor het geld (200 euro)
zilver? ja, zilver sparkle zelfs
Lekker fout!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:09 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe les paul! heb hem als backup voor me gibson. het is een burny, en speelt beduidend slechter dan mijn gibson, maar dat is te verwachten voor het geld (200 euro)
zilver? ja, zilver sparkle zelfs
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:49 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
haha, ja dat is wel balen! was wel blij dat die burny zo brak speelde, anders zou beetje genaaid zijn door gibson
London City is dan ook erg goed spulquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Lekker fout!
Mijn Muddy Waters staat bij de Guitarbox voor reperatie, fretten moeten gevlakt worden. Dus ik heb een London City mee gekregen te leen, maar die speelt eigenlijk helemaal niet zo veel slechter...
Het is dat je bas speelt... Burny heeft namelijk zeer zeker wél een naam!quote:
Yay!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:25 schreef The_Dean het volgende:
Bedankt nog voor de klandizie Tele! Je hebt er voor gezorgd dat de ontruiming uitgesteld is
Tevens begin ik maandag bij mijn oude baas, dat electronica bedrijf waar ik zat voor Philips. Hoger uurloon en reiskosten, dus meer geld per week
Nu rap zorgen dat ik de rest allemaal afbetaal, en dan weer sparen voor een dikke amp
Ja, zit hier helemaal blij te wezenquote:
Ik ook niet maar Duff McKagan van GnR schijnt die oude beter te vinden dan Gibsons. En bovendien zijn alle oude Japanse copies sowieso master!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Wel veel gehoord van Burny ja, nog nooit op gespeeld verder. Het ziet er in ieder geval best netjes uit...
Mijn oude Ibanez uit 1975 kan zich ook makkelijk meten met Gibsonquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ook niet maar Duff McKagan van GnR schijnt die oude beter te vinden dan Gibsons. En bovendien zijn alle oude Japanse copies sowieso master!
Dat sowieso. En het is inderdaad fucking warm... hier bij de ventilator valt het nog wel mee, maar buiten, damnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
eerlijkheidshalve heb ik er ook pas 5 minuutjes op gespeeld... tis te warm om te spelen.misschien is het even een kwestie van wennen.
Heeft L.No er nog mee lopen zwaaien met dat oude rotding ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn oude Ibanez uit 1975 kan zich ook makkelijk meten met Gibson
Ok ok, misschien niet helemaal, maar voor mijn gevoel wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:20 schreef genakt het volgende:
[..]
Heeft L.No er nog mee lopen zwaaien met dat oude rotding ?Omdat ik die Ibanez zo mooi vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En veel beter speelt, klinkt en gewoon supervet is. Die gaat voorlopig niet weg hoor. Heb wel moeite met de huur, maar denk dat dan nog eerder de Dean eruit gaat dan de Ibanez. Een vette V is wel weer te vinden, maar zo'n LP niet echt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Was te proberenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat ik die Ibanez zo mooi vind![]()
En veel beter speelt, klinkt en gewoon supervet is. Die gaat voorlopig niet weg hoor. Heb wel moeite met de huur, maar denk dat dan nog eerder de Dean eruit gaat dan de Ibanez. Een vette V is wel weer te vinden, maar zo'n LP niet echt.
Nou niet echt veel of goede kwaliteitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
Even goed zoeken, er zijn vast nog wel enkele te vinden
Welkom terugquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:37 schreef genakt het volgende:
[..]
Nou niet echt veel of goede kwaliteit
Bedank mijn broer maar, die heeft de pedaaltjes gekocht!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:25 schreef The_Dean het volgende:
Bedankt nog voor de klandizie Tele! Je hebt er voor gezorgd dat de ontruiming uitgesteld is
Nicequote:Op zondag 11 juli 2010 00:58 schreef Witchfynder het volgende:
Evergrey live in een carport omdat het te hard regent voor op het podium. Geniaal!.
quote:Op zondag 11 juli 2010 09:55 schreef genakt het volgende:
Heb gespeel op een vox vt50 wat een geweldig dingZitten buizen in maar ook modeling dus je kan allemaal channels enz kiezen soort mix tussen buizen en me spider line 6
Super geluid ook
Ik bedoelde dat ik de naam zelf belachelijk vond klinken, niet dat het een onbekende naam isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Het is dat je bas speelt... Burny heeft namelijk zeer zeker wél een naam!
1 buisje in de voortrap toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zo een heb ik gehad ooit. 5 jaar geleden. Geweldige dingen. Achterop zit een knop wat een soort power soak is, als je die terugdraait en de master vol open zet gaat alles vol op door de buizen heen.
Dat is voor tijdens de WK-finale ofzo. Stond wel een bericht over ergens op het forum. Maar het is wel irritant ja...quote:Op zondag 11 juli 2010 20:10 schreef Aresdreams het volgende:
wat is er gebeurt met het forum, waar is de oude mooie layout?
Nee, ze testen hem nu. Het is de bedoeling dat dit de nieuwe word.quote:Op zondag 11 juli 2010 20:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is voor tijdens de WK-finale ofzo. Stond wel een bericht over ergens op het forum. Maar het is wel irritant ja...
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 11 juli 2010 20:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ze testen hem nu. Het is de bedoeling dat dit de nieuwe word.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:37 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik riep ook al tegen de vriendin, als ik straks niet meer terug kan naar bagger dan vertrek ik van dit kutforum... maar ik denk niet dat ik zonder deze reeks kan...
Kunnen we niet ons eigen gitaarforum starten?
Veel plezierquote:Op zondag 11 juli 2010 21:35 schreef TeleluvR het volgende:
Morgen tentje opzetten in de hagel/onweer..
Klinkt goedquote:Op zondag 11 juli 2010 22:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit die serie 'Treme' te kijken. Echt tof. Speelt zich af in de wijk met dezelfde naam in New Orleans en zit vol met de muziek van daar en die schopt best kont!.
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, nu is eindelijk dat oranjegezeik voorbij
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, nu is eindelijk dat oranjegezeik voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |