Nou heel fijn dat je jezelf even nuttig hebt gemaakt met deze domme en nutteloze post.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Mensen die thuis gitaar spelen -1
Mensen die in een band gitaar spelen -1
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
Ik speel wel thuis, ook in een band, niet stoffig, niet puisterig wel een nerd. -2,5?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef cafca het volgende:
Hm, ik speel wel thuis gitaar, maar niet meer in een band. Verder ben ik ook niet stoffig en zeker niet puisterig.
Da's +3
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
Maar gelukkig heb jij totaal geen vooroordelenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
En gelukkig zit hij niet op fok en is hij dus ook geen puisterige nerdquote:Op maandag 5 juli 2010 08:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb jij totaal geen vooroordelen
Ik zag Sven al voorbij komen jaquote:Op maandag 5 juli 2010 09:34 schreef guitarist het volgende:
Dean, je hebt fans.
Ik had je Youtube filmpje geliked en dat post het automatisch op Twitter en Facebook!
Dan kun je bijna net zo goed harp gaan spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
is dit niks voor jou, ipv die zevensnaar???
[ afbeelding ]
het kan nog altijd gekker:quote:Op maandag 5 juli 2010 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je bijna net zo goed harp gaan spelen.
heb niks aan een 8 snaarquote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
is dit niks voor jou, ipv die zevensnaar???
[ afbeelding ]
En een goede top kopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:35 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een goedkope 2*12 of 4*12 vinden
die zanger / gitaar speler van muse had ook zo'n ding live deed hij allemaal vage geluidjes meequote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
Omdat mijn vorige posst werd genegeerd en dit ding toch echt wel baas is.
Ja is wel gaaf enzo maar dat kun je toch nooit allemaal gebruiken? Ik bedoel, je moet ook nog de snaren aanslaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
Omdat mijn vorige posst werd genegeerd en dit ding toch echt wel baas is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |