Nou heel fijn dat je jezelf even nuttig hebt gemaakt met deze domme en nutteloze post.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Mensen die thuis gitaar spelen -1
Mensen die in een band gitaar spelen -1
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
Ik speel wel thuis, ook in een band, niet stoffig, niet puisterig wel een nerd. -2,5?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef cafca het volgende:
Hm, ik speel wel thuis gitaar, maar niet meer in een band. Verder ben ik ook niet stoffig en zeker niet puisterig.
Da's +3
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
Maar gelukkig heb jij totaal geen vooroordelenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
En gelukkig zit hij niet op fok en is hij dus ook geen puisterige nerdquote:Op maandag 5 juli 2010 08:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb jij totaal geen vooroordelen
Ik zag Sven al voorbij komen jaquote:Op maandag 5 juli 2010 09:34 schreef guitarist het volgende:
Dean, je hebt fans.
Ik had je Youtube filmpje geliked en dat post het automatisch op Twitter en Facebook!
Dan kun je bijna net zo goed harp gaan spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
is dit niks voor jou, ipv die zevensnaar???
[ afbeelding ]
het kan nog altijd gekker:quote:Op maandag 5 juli 2010 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je bijna net zo goed harp gaan spelen.
heb niks aan een 8 snaarquote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een goede top kopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:35 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een goedkope 2*12 of 4*12 vinden
die zanger / gitaar speler van muse had ook zo'n ding live deed hij allemaal vage geluidjes meequote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
Omdat mijn vorige posst werd genegeerd en dit ding toch echt wel baas is.
Ja is wel gaaf enzo maar dat kun je toch nooit allemaal gebruiken? Ik bedoel, je moet ook nog de snaren aanslaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
Omdat mijn vorige posst werd genegeerd en dit ding toch echt wel baas is.
Ach, allemaal extra gadgets voor mensen die niet kunnen spelen en het daarmee proberen te verbloemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja is wel gaaf enzo maar dat kun je toch nooit allemaal gebruiken? Ik bedoel, je moet ook nog de snaren aanslaan.
Of mensen die graag een goedkope gitaar kopen en zichzelf vervelen in de vakantie en zich interesseren voor techniek.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, allemaal extra gadgets voor mensen die niet kunnen spelen en het daarmee proberen te verbloemen.
Ken iemand die gitaren a la Keiper en masse op koopt en hen dan gaat verzagen enzo. Zo heeft hij eens een Flying V electrische sitar gemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Of mensen die graag een goedkope gitaar kopen en zichzelf vervelen in de vakantie en zich interesseren voor techniek.
Totale onzin: je bereik neemt toe waardoor ook je mogelijkheden toe nemen. 7 of 8 snarige gitaren hebben veelal een bombastische sound en zijn vaak uitgerust met een barriton nek, waardoor er meer speelgemak gecreeërd wordt. Verder kan er met deze gitaren meer geexperimenteerd worden met alternatieve stemmingen, door een stevigere nekconstructie (veelal met 2 stelstaven).quote:Op maandag 5 juli 2010 13:23 schreef cafca het volgende:
Een goede muzikant heeft aan 6 (of 4) snaren genoeg.....
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:23 schreef cafca het volgende:
Verzagen is zitten aan het hout en dan kan je het volgens mij wel geod verneuken. Wat wel leuk is als je iemand kent die bij een bedrijf werkt met zo een uitsnijmachine (voor ijzeren en plexiglazen onderdelen) is zo een doorzichtige gitaar waar je half water en half olie (met afgedekte electronica) maakt.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ken iemand die gitaren a la Keiper en masse op koopt en hen dan gaat verzagen enzo. Zo heeft hij eens een Flying V electrische sitar gemaakt. Als het idee werkt maakt hij het opnieuw met goed materiaal hehe.
Tuurlijk heb je een groter bereik, maar klinkt het dan ook beter?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Totale onzin: je bereik neemt toe waardoor ook je mogelijkheden toe nemen. 7 of 8 snarige gitaren hebben veelal een bombastische sound en zijn vaak uitgerust met een barriton nek, waardoor er meer speelgemak gecreeërd wordt. Verder kan er met deze gitaren meer geexperimenteerd worden met alternatieve stemmingen, door een stevigere nekconstructie (veelal met 2 stelstaven).
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je een groter bereik, maar klinkt het dan ook beter?
Meer is niet altijd per definitie beter......
Ja, maar dat moet hij ook om het gebrek aan talent te compenserenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Verzagen is zitten aan het hout en dan kan je het volgens mij wel geod verneuken. Wat wel leuk is als je iemand kent die bij een bedrijf werkt met zo een uitsnijmachine (voor ijzeren en plexiglazen onderdelen) is zo een doorzichtige gitaar waar je half water en half olie (met afgedekte electronica) maakt.![]()
(kirk hammett heeft het volgens mij ook).
Zeker niet bij veel van die mafketels in dit topicquote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk afhankelijk van de kunde van diegene die de gitaar bespeeld. Overstappen van 6 naar 7 of 8 is ook niet iets voor 'tussen de soep en de aardappelen', maar ik ga er dan ook vanuit dat iemand die zo'n investering doet dat zelf ook verwacht.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben toch ook echt blij met het instrument met +/- 200 snaren die bij mij in de woonkamer staat.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:23 schreef cafca het volgende:
Haha.... een huge vleugel of?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:29 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ben toch ook echt blij met het instrument met +/- 200 snaren die bij mij in de woonkamer staat.
Nee, een piano. 207 snaren, ik heb ze net geteld..quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha.... een huge vleugel of?
7 snarige gitaren kunnen best nuttig zijn voor de mensen die lekker laag willen spelen en geen bereik in de hoogte willen verliezen... laat iedereen lekker vrij in die keuze, je kunt toch niet zeggen wat 'beter' is...
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, een piano. 207 snaren, ik heb ze net geteld..
Waar kom jij ineens weer vandaan?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook het grote nadeel aan Werchter. Als het er warm is, is het meteen ook 30+ graden en bijna nergens schaduw.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waar kom jij ineens weer vandaan?
Werchter was gaaf, leuke bandjes gezien.
Wel een beetje warm, maar goed
Donderdag en vrijdag waren niet te doen... Ik geloof dat ze ergens vlakbij officieel 38 graden hebben gemeten.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is ook het grote nadeel aan Werchter. Als het er warm is, is het meteen ook 30+ graden en bijna nergens schaduw.
Zo dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag waren niet te doen... Ik geloof dat ze ergens vlakbij officieel 38 graden hebben gemeten.
Die heeft hij gekregen en daar speelt hij niet mee, hijcompenseert er hoogstens zijn lege ruimte in zijn studio mee.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet hij ook om het gebrek aan talent te compenseren.
Nou ja, zolang één bezoekster maar heel terug gekomen isquote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef Cynic het volgende:
Werchter was gaaf, leuke bandjes gezien.
Wel een beetje warm, maar goed
Het was dit jaar dan ook de warmste Werchter ooit...quote:Op maandag 5 juli 2010 17:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo dan.![]()
Dat is wel heel erg.
Het warmste wat ik daar heb meegemaakt is zo'n 33 graden en dat was al niet te doen.
Ik ken er 1. Dat zit dus wel snorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, zolang één bezoekster maar heel terug gekomen is.
PJ viel helaas wat tegen, jammer omdat ik daar nou net naar uitgekeken had. Het was nogal rommelig, vooral omdat het geluid niet echt goed was. Met uitzondering van Skunk Anansie (die ik ook graag wilde zien) was het geluid bij de bandjes die ik heb gekeken eigenlijk erg goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het was dit jaar dan ook de warmste Werchter ooit...
Hoe was Pearl Jam?
AIC heb ik op Sonisphere gezien. Ze waren daar ook weer erg goed. Ze hebben een uitstekende keuze gemaakt met die zanger.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
PJ viel helaas wat tegen, jammer omdat ik daar nou net naar uitgekeken had. Het was nogal rommelig, vooral omdat het geluid niet echt goed was. Met uitzondering van Skunk Anansie (die ik ook graag wilde zien) was het geluid bij de bandjes die ik heb gekeken eigenlijk erg goed.
Genoten van AIC, toch wel gaaf om die eens aan het werk te zien. Verder was Rammstein erg leuk, en ik denk dat ik Pink eerlijk gezegd het best vond, objectief bekeken. Die show staat echt als een huis...
Gaat hij überhaupt wel aan?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef Under_Score het volgende:
niemand een idee wat mijn versterker kan hebben?
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Under_Score het volgende:
ik ga morgen naar music productivheb er zin in
Nerd -1quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef guitarist het volgende:
[..]
[ afbeelding ] guitarist vind dit leuk.
Straks gaat hij een gitaar kopen om thuis mee te spelen! -1000quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Straks gaat hij een gitaar kopen om thuis mee te spelen! -1000
Het ligt er bij festivals ook altijd aan waar je staat natuurlijk, op Pinkpop ook wel eens op plaatsen gestaan waar je helemaal niks leek te horen en toch vrij dichtbij stond. Pink ook gezien op Pinkpop, maar het heeft me echt geen ene seconde kunnen boeien, vond het eigenlijk meer TMF-awards gedoequote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
PJ viel helaas wat tegen, jammer omdat ik daar nou net naar uitgekeken had. Het was nogal rommelig, vooral omdat het geluid niet echt goed was. Met uitzondering van Skunk Anansie (die ik ook graag wilde zien) was het geluid bij de bandjes die ik heb gekeken eigenlijk erg goed.
Genoten van AIC, toch wel gaaf om die eens aan het werk te zien. Verder was Rammstein erg leuk, en ik denk dat ik Pink eerlijk gezegd het best vond, objectief bekeken. Die show staat echt als een huis...
Kostda?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef guitarist het volgende:
Nog mensen hier die vrijdag naar IKC willen in Metropool Hengelo?Nog 1 of 2 gastenlijst plekjes over...
Nuttige modquote:Op maandag 5 juli 2010 21:15 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
...en ik ga de LP custom zo bedraden...
[ afbeelding ]
...en in D stemmen....
pics en meer info zodra ik hem heb
Misschien heeft ie die geschreven ?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef nostra het volgende:
Waarom krijgt Mike Oldfield alle credits van nummers waar hij een beetje gitaar speelt?Moonlight Shadow, Tubular Bells, Shadow on the Wall....
Dat is waar, maar met 99% van de nummers is de performing artist niet gelijk aan de schrijver. Viel me gewoon op.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien heeft ie die geschreven ?
Dat vind ik een beetje rare redenering eignelijk, ik denk juist dat het juist voor het grootste deel juist de perforaming artist ook de schrijver is.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met 99% van de nummers is de performing artist niet gelijk aan de schrijver. Viel me gewoon op.
Actief Passief , Budget ...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Na m'n vakanties gaat het sparen beginnen voor een set goeie studio monitorenNu nog eens beslissen welke
Mensen tips ?
Actief wel uiteraard. 4-500. Set KRK's zit ik aan te dneken maar dat is ook puur omdat de enige zijn die ik fatsoenlijk kenquote:
Don't blame the niggerquote:
Hoe is de ruimte waarin je ze gaat plaatsenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Actief wel uiteraard. 4-500. Set KRK's zit ik aan te dneken maar dat is ook puur omdat de enige zijn die ik fatsoenlijk ken
Dan zit je op dezelfde prijs als van die KRK's maar wat is het verschil dan vooral. Wat ik nu hoor is dat die Yamaha's wat neutraler zijn ?quote:
heb je die ook in breedbeeld, zou een mooie desktop image zijnquote:
Mja, wat ik vaak hoor is dat je bij de KRK's echt ook voor de naam betaald (bij Yamaha ook wel hoor). De echte goede KRK's zijn de duurdere wel...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zit je op dezelfde prijs als van die KRK's maar wat is het verschil dan vooral. Wat ik nu hoor is dat die Yamaha's wat neutraler zijn ?
Ik zal morgen eens kijken of ik hem breedbeeld kan schieten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb je die ook in breedbeeld, zou een mooie desktop image zijn
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb je die ook in breedbeeld, zou een mooie desktop image zijn
zo valt de poes er afquote:
Nee hoor, die houdt zich wel vast met haar nagels.quote:
Ik hoop van nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, die houdt zich wel vast met haar nagels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |