Als je zulke dingen dan niet meer weet moet je je nodig na laten kijken.quote:
Er zijn er heel veel die het bonter maken hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
op je 20ste nog bij je ouders wonen
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel die het bonter maken hoor.
Kijk daar heb je nr.1 al.quote:
Heb je ze niet groter?quote:
Ik woon er nog met plezierquote:Op maandag 5 juli 2010 12:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij bent gewoon lui.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
quote:
Gemiddelde leeftijd is 22quote:Op maandag 5 juli 2010 12:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat is toch achterlijkquote:
Ik snap het ook niet maarjaquote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat is toch achterlijkik ben net 19 en ga gelukkig weg want ik hou het echt niet meer uit hier
Nooit last van gehad, beviel me wel thuisquote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat is toch achterlijkik ben net 19 en ga gelukkig weg want ik hou het echt niet meer uit hier
Nou dat scheelt ook een jaar zeg.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
iets met troll enzoquote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou dat scheelt ook een jaar zeg.![]()
Nee.quote:
hoezo is dat achterlijk? Ik zit hier prima thuis. Geld sparen, hoef niet zelf te koken en alles.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
quote:
Eens. En zover hoeven we niet te reizen naar school. Mensen die per se op kamers willen omdat ze te oud zijn of er anders niet bij horen:quote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoezo is dat achterlijk? Ik zit hier prima thuis. Geld sparen, hoef niet zelf te koken en alles.
Waarom zou ik geld uit gaan geven als ik het nog even kan sparen? Zeker in deze tijden
juist!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. En zover hoeven we niet te reizen naar school. Mensen die per se op kamers willen omdat ze te oud zijn of er anders niet bij horen:
ja, dat zal wel. maar op zich heb ik nergens last van.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had ineens een hoop rust toen ik het huis uit ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |