If I enter the room, people freeze to death. That's how cool I am.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
No you guys are cool![]()
But I'm the coolest
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
If I enter the room, people freeze to death. That's how cool I am.
Niet waar, ik leef nog.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
If I enter the room, people freeze to death. That's how cool I am.
Was het maar een lullentopic, dan was het nog wat.quote:
en dat is een schande!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dat is een schande!Niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dan was het gelijk interessanter hequote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was het maar een lullentopic, dan was het nog wat.
Ja daarom.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan was het gelijk interessanter he
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dat is een schande!(.) (.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tieten speicaal voor jou
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
pics van jou danquote:
Hendig! Hoef je zelf niks te kokenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoef tegenwoordig bijna geen eten meer te kopen.Met het buurtfeest in het buurthuis gegeten, gisteren zijn we naar de Griek geweest en vanavond weer eten in het buurthuis.
Ja he. En gratis eten is leuk.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hendig! Hoef je zelf niks te koken
succesquote:Op maandag 5 juli 2010 12:48 schreef kutkabouter het volgende:
ik moet dalijk naar de sligro, echt 0.0 zin daarin
Ach wat is 20 jaar nou hequote:Op maandag 5 juli 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn vader is ook een mooie.Die dacht dat ik zijn postcode niet meer wist, ik heb daar maar 20 jaar gewoond hoor.
op je 20ste nog bij je ouders wonenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn vader is ook een mooie.Die dacht dat ik zijn postcode niet meer wist, ik heb daar maar 20 jaar gewoond hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |