quote:
quote:
quote:
quote:
Goeiemorgenquote:
Wat nou weer.quote:
Met chagrijnige heren kunnen we niks.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef FedExpress het volgende:
Zozo, we hebben 2 chagerijnige heren hier vandaag! Zal geen namen noemen, maar ik ben het niet
Ik ben niet chagrijnig. Bedoel je BB?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef FedExpress het volgende:
Zozo, we hebben 2 chagerijnige heren hier vandaag! Zal geen namen noemen, maar ik ben het niet
quote:
5 uur is veel beter. En vanavond van 6 tot 12 RDRquote:Op maandag 5 juli 2010 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
mensen die voor 11 uur op moeten staan en dan sjagrijnig zijn
ik heb vanavond examenfeest van rogerquote:Op maandag 5 juli 2010 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
5 uur is veel beter. En vanavond van 6 tot 12 RDR
Alleen de naam al.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb vanavond examenfeest van roger_!
hij lust geen bier en drinkt op feestjes dus baileys als dat er isquote:
Ik ben uitgenodigd, maar ik weet niet of ik kanquote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb vanavond examenfeest van roger_!
Hij drinkt wel bier.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij lust geen bier en drinkt op feestjes dus baileys als dat er is![]()
![]()
niet waarquote:Op maandag 5 juli 2010 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd, maar ik weet niet of ik kan![]()
[..]
Hij drinkt wel bier.
Haha. Vodka is lekkerder dan bier.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet waaralleen als het echt niet anders kan, want hij lust het niet
noem jij BB nu een man?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig. Bedoel je BB?
BB stuurt geen foto's, dus...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
noem jij BB nu een man?![]()
KK, hoe was het feest gisteren bij miss M?
ik was er niet, ik had echt geen zinquote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
noem jij BB nu een man?![]()
KK, hoe was het feest gisteren bij miss M?
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij lust geen bier en drinkt op feestjes dus baileys als dat er is![]()
![]()
Hij is cool hoorquote:
You're cool too, broquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
No you guys are cool![]()
But I'm the coolest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |