Veel plezier met je datequote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Goede haardag.
Puistvrij.
Lekker bruin.
Ik ben er klaar voor!
Verkeerde reeks, moppie.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Goede haardag.
Puistvrij.
Lekker bruin.
Ik ben er klaar voor!
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Goede haardag.
Puistvrij.
Lekker bruin.
Ik ben er klaar voor!
Maakt niet uit hoor, zoveel blijheid na een ranzige TT als deze is niet verkeerd.quote:
Nog lang geen 70.quote:
Idd, beetje vrolijke post ertussen maakt het toch wel leuker.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Maakt niet uit hoor, zoveel blijheid na een ranzige TT als deze is niet verkeerd.![]()
Te jong voor mij dusquote:
Ik doe het met veel plezier.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Echt wat voor Q, lieftallige dames verwarren.
Nee! Verlaat ons niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Bedankt, lieve mensen.Was een moment van verstandverbijstering, ik zag Q. en dacht: hier hoor ik!
Ik ben ook zo gaar als iets, maar gelukkig zit de werkdag er al op. Misschien moet ik toch eens een wat regelmatiger slaappatroon aanschaffen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:27 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Als ik niet heel vlug een bak koffie krijg, redt ik het niet zonder in slaap te vallen voor het einde van de werkdag......En ik heb het te druk om te slapen
Wie?
www.apotheek.nlquote:Op maandag 5 juli 2010 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ook zo gaar als iets, maar gelukkig zit de werkdag er al op. Misschien moet ik toch eens een wat regelmatiger slaappatroon aanschaffen.
Weet iemand waar je die kan krijgen?
Over het algemeen kun je die in je bed vinden. Mits niet afgeleidquote:Op maandag 5 juli 2010 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ook zo gaar als iets, maar gelukkig zit de werkdag er al op. Misschien moet ik toch eens een wat regelmatiger slaappatroon aanschaffen.
Weet iemand waar je die kan krijgen?
Seks zie ik sowieso nooit zo zitten als ik moe benquote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Over het algemeen kun je die in je bed vinden. Mits niet afgeleid
Ik moet al heel erg moe zijn wil ik "nee" zeggen hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Seks zie ik sowieso nooit zo zitten als ik moe ben
Open uitnodigingen zijn okayquote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik moet al heel erg moe zijn wil ik "nee" zeggen hoor![]()
*denkt*
Hmz.....
*proest*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |