Dat is een begin. En wat ga je er verder mee doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me in ieder geval aangesproken, naast die duizenden mensen die vinden dat ze er aanleg voor hebben en het echt niet door de chips komt
Ik ga zo zwemmen als het zwembad open isquote:Op maandag 5 juli 2010 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een begin. En wat ga je er verder mee doen?
Conditieopbouw FTW!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo zwemmen als het zwembad open isDat is al heel wat, want ik ben al moe als ik er ben
quote:
Meer spulletjes kopen.quote:Ik ben echt vol in de vakantie mode alLekker de hele dag boekjes lezen op het balkon
Nee?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
Dus je gaat geen nieuwe kleren kopen voor de vakantie?
Techno.quote:
Uh, doe ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
Nee?
Je koopt toch nieuwe kleren op vakantie?
Bejaardequote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Techno.![]()
pubers met een vreemde gedachtenkronkel.![]()
Hoe jong ben jij dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je ziet me als lijk?
omg je bent al bijna 28.
Met bejaarden seks is niets misquote:Op maandag 5 juli 2010 13:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou nou. En toen je er wat 'ervaring' mee kon opdoen was je er ook niet vies van.
serieus daar is op zo veel vlakken iets mis mee dat ik niet eens weet waar te beginnenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij dan?![]()
[..]
Met bejaarden seks is niets mis
Dus als jij bejaard bent. Zo rond de 70 heb je geen seks meer?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus daar is op zo veel vlakken iets mis mee dat ik niet eens weet waar te beginnen
Waar is mijn zonnetje? Waar moet ik nu picknicken?!?!
Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |