Wat is je doelstelling?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben zowaar 4.5 kilo afgevallen deze maand. Misschien ga ik toch ooit mijn doelstelling halen.
Ik ben echt een wrak, slaap al dagen enorm beroerd en ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik de enige geweest die gewoon lekker heeft geslapen ondanks de warmte
Ik ga een politieke partij oprichten: "Leesbaar FOK!". Succes gegarandeerd.quote:
100 kg wegen op mijn verjaardag volgend jaar. Dus dat moet wel lukkenquote:
hoequote:Op maandag 5 juli 2010 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben zowaar 4.5 kilo afgevallen deze maand. Misschien ga ik toch ooit mijn doelstelling halen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt een wrak, slaap al dagen enorm beroerd en ik kan daar niet zo goed tegen..
Twee nachten bij mrs. L slapen helpt mij de (warme) week weer doorquote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt een wrak, slaap al dagen enorm beroerd en ik kan daar niet zo goed tegen..
Meer bewegen, minder eten, gevarieerder eten. Dat is alles. Niet dat ik alleen op sla zit te kauwen nuquote:
Ik snap echt alleen je eerste woordquote:Op maandag 5 juli 2010 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
Baggerzooi. De webserver van onze webapp kon niet schrijven naar de logfiles. Briljant. Traag. Klanten klagen.
Tevens bleek PHP de globale Xcache instellingen te laden ipv de geoptimaliseerde. Beide gefixed en het ding vliegt weer. Maar wie die permissies verkloot heeft, geen idee.
Dit werkt beter dan welk dieet dan ook voor het gros van de mensen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
Meer bewegen, minder etensnoepen, gevarieerder eten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap echt alleen je eerste woord
Precies. Maar mensen vooral dure dieten aan blijven smeren. Zoals het hele hippe Dr. Frank dieet. Werkt vast erg goed hoor. Maar verhongeren om in een paar maanden tijd 10 kg minder te krijgen weiger ik pertinent.Tot je weer normaal gaat eten en je lichaam het dubbel op gaat slaanquote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit werkt beter dan welk dieet dan ook voor het gros van de mensen.
Ik meld me ookquote:Op maandag 5 juli 2010 09:40 schreef Anthraxx het volgende:
Of misschien zitten alleen de abnormalen in dit topic zodat het normaal lijkt?
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit werkt beter dan welk dieet dan ook voor het gros van de mensen.
Zeg dat danquote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
Vertaald: onze webserver (die onze webapplicatie verzorgd aan de klanten) stond blijkbaar raar ingesteld, waardoor het ding baggertraag (nou ja, trager dan normaal werkte). Vorige week heeft een wat grotere klant geklaagd over de performance. Nu weet ik dus deels waar het aan lag en dat omdat ik per toeval even wat instellingen na moest lopen.
Ja, maar het is toevallig dat ik in de PHP info zag dat het kreng meer dan alleen php.ini parstequote:
Ik probeer het eens met hoofdzakelijk water te drinken.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
Precies. Maar mensen vooral dure dieten aan blijven smeren. Zoals het hele hippe Dr. Frank dieet. Werkt vast erg goed hoor. Maar verhongeren om in een paar maanden tijd 10 kg minder te krijgen weiger ik pertinent.Tot je weer normaal gaat eten en je lichaam het dubbel op gaat slaan.
En ja, jij hoort ook bij het gros!quote:
Gezien de aard van je werkzaamheden en zeker nu, in combinatie met het weer, zal je flink moeten eten en drinken.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef Thrust het volgende:
Ik probeer juist wat meer gewicht te krijgenDie warmte werkt ook niet echt mee, als ik niet oplet vliegen de kilo's eraf
Ik voel me in ieder geval aangesproken, naast die duizenden mensen die vinden dat ze er aanleg voor hebben en het echt niet door de chips komtquote:
Dat is een begin. En wat ga je er verder mee doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me in ieder geval aangesproken, naast die duizenden mensen die vinden dat ze er aanleg voor hebben en het echt niet door de chips komt
Ik ga zo zwemmen als het zwembad open isquote:Op maandag 5 juli 2010 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een begin. En wat ga je er verder mee doen?
Conditieopbouw FTW!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo zwemmen als het zwembad open isDat is al heel wat, want ik ben al moe als ik er ben
quote:
Meer spulletjes kopen.quote:Ik ben echt vol in de vakantie mode alLekker de hele dag boekjes lezen op het balkon
Nee?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
Dus je gaat geen nieuwe kleren kopen voor de vakantie?
Techno.quote:
Uh, doe ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
Nee?
Je koopt toch nieuwe kleren op vakantie?
Bejaardequote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Techno.![]()
pubers met een vreemde gedachtenkronkel.![]()
Hoe jong ben jij dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je ziet me als lijk?
omg je bent al bijna 28.
Met bejaarden seks is niets misquote:Op maandag 5 juli 2010 13:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou nou. En toen je er wat 'ervaring' mee kon opdoen was je er ook niet vies van.
serieus daar is op zo veel vlakken iets mis mee dat ik niet eens weet waar te beginnenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij dan?![]()
[..]
Met bejaarden seks is niets mis
Dus als jij bejaard bent. Zo rond de 70 heb je geen seks meer?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus daar is op zo veel vlakken iets mis mee dat ik niet eens weet waar te beginnen
Waar is mijn zonnetje? Waar moet ik nu picknicken?!?!
Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |