quote:
Er komen misschien wel bepaalde gassen vrij op een gegeven moment.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaan ze niet rotten als ze zo lang in het water liggen, die bejaarden?
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaan ze niet rotten als ze zo lang in het water liggen, die bejaarden?
Seks?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Doe eens een leuker onderwerp terwijl ik wacht tot het zwembad weer volgelopen is?
Bier!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Doe eens een leuker onderwerp terwijl ik wacht tot het zwembad weer volgelopen is?
Dinsdag halve finale!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef DR34M3R het volgende:![]()
quote:
Hier ook al? Wat is dat toch?quote:
Ja, misschien moet ik ook maar eens een wedstrijd gaan kijken. Hoe laat moeten ze?quote:
Het is moeilijk met de kalkoen het kerstdiner te besprekenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Dan mag je weer?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Altijd lekker
...
*zucht* Was het maar een week later...
Half negen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik ook maar eens een wedstrijd gaan kijken. Hoe laat moeten ze?
Hey ik moet nog langer wachten tot ik seks krijgquote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Altijd lekker
...
*zucht* Was het maar een week later...
LOLquote:Op zondag 4 juli 2010 22:35 schreef angel_A het volgende:
[..]
Het is moeilijk met de kalkoen het kerstdiner te bespreken
Oh, dan zou ik in principe moeten kunnen kijken lijkt me.quote:
Daar ga ik van uitquote:
Me-Mo!quote:
Slaap ze!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
Zwembad is vol, ik kan naar bed
Welterusten!
En om 's nachts te slapen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
Eindelijk de juiste temperatuur om te werken.
Text only heeft geen PI's. Of volgknoppen. Of mogelijkheid om te quoten uit een gesloten topicquote:
Wat heeft het wel?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Text only heeft geen PI's. Of volgknoppen. Of mogelijkheid om te quoten uit een gesloten topic.
Ik heb een huis.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een huis
http://www.etsy.com/shop/WowWall
Er zitten echt hele mooie tussen, van de Beatlesquote:Op maandag 5 juli 2010 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb een huis.
Ziet er wel grappig uit trouwens.
Voor 1 muur vind ik het wel leukquote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten echt hele mooie tussen, van de Beatlestot kersenbloesems enzo.
Het lijkt juist heel normaal te zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben die dwangmatig ergens ónder wil liggen
Je moet het niet op alle muren knallen neequote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor 1 muur vind ik het wel leuk. Even kijken of Anna dat ook vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |