Verkeerde reeks, moppie.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Goede haardag.
Puistvrij.
Lekker bruin.
Ik ben er klaar voor!
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Goede haardag.
Puistvrij.
Lekker bruin.
Ik ben er klaar voor!
Maakt niet uit hoor, zoveel blijheid na een ranzige TT als deze is niet verkeerd.quote:
Nog lang geen 70.quote:
Idd, beetje vrolijke post ertussen maakt het toch wel leuker.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Maakt niet uit hoor, zoveel blijheid na een ranzige TT als deze is niet verkeerd.![]()
Te jong voor mij dusquote:
Ik doe het met veel plezier.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Echt wat voor Q, lieftallige dames verwarren.
Nee! Verlaat ons niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Bedankt, lieve mensen.Was een moment van verstandverbijstering, ik zag Q. en dacht: hier hoor ik!
Ik ben ook zo gaar als iets, maar gelukkig zit de werkdag er al op. Misschien moet ik toch eens een wat regelmatiger slaappatroon aanschaffen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:27 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Als ik niet heel vlug een bak koffie krijg, redt ik het niet zonder in slaap te vallen voor het einde van de werkdag......En ik heb het te druk om te slapen
Wie?
www.apotheek.nlquote:Op maandag 5 juli 2010 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ook zo gaar als iets, maar gelukkig zit de werkdag er al op. Misschien moet ik toch eens een wat regelmatiger slaappatroon aanschaffen.
Weet iemand waar je die kan krijgen?
Over het algemeen kun je die in je bed vinden. Mits niet afgeleidquote:Op maandag 5 juli 2010 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ook zo gaar als iets, maar gelukkig zit de werkdag er al op. Misschien moet ik toch eens een wat regelmatiger slaappatroon aanschaffen.
Weet iemand waar je die kan krijgen?
Seks zie ik sowieso nooit zo zitten als ik moe benquote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Over het algemeen kun je die in je bed vinden. Mits niet afgeleid
Ik moet al heel erg moe zijn wil ik "nee" zeggen hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Seks zie ik sowieso nooit zo zitten als ik moe ben
Open uitnodigingen zijn okayquote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik moet al heel erg moe zijn wil ik "nee" zeggen hoor![]()
*denkt*
Hmz.....
*proest*quote:
Voor Grrrrrrrr, lieverd, voor Grrrrrrrrquote:
Zie de post boven jequote:
Makkelijke vrouwenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
Goed.. dat was dus toch een nee
Ik bedacht me dat de laatste tegen wie ik "nee" zei in een relatie mijn ex-man is.. en dat is ruim 3 jaar geleden
Hoi.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik moet al heel erg moe zijn wil ik "nee" zeggen hoor![]()
quote:
Ik vrees dat ik hier nu een heel verkeerd beeld van mezelf schetsquote:
Zoals duidelijk moge zijn solliciteerde ik niet naar invulling van de vacaturequote:
Ach, 'verkeerd', ik denk dat er best mannen zijn die het een prachtig beeld vinden.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ik vrees dat ik hier nu een heel verkeerd beeld van mezelf schets.
Too late.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
daar gaat je reputatiequote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Dat verkeerde beeld had je al hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig.. ik had het vervelend gevonden je te moeten teleurstellenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals duidelijk moge zijn solliciteerde ik niet naar invulling van de vacature.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, maar ik kan me wel enigszins indenken waar die teleurstelling dan onvermijdelijk zou zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gelukkig.. ik had het vervelend gevonden je te moeten teleurstellen
Je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gelukkig.. ik had het vervelend gevonden je te moeten teleurstellen
Jij weet het wel?quote:
En ik maar denken dat dat was voorbehouden aan politici.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Bengeltje het volgende:Dat draai je als vrouw toch zo weer goed.
Over draaien gesproken, ik werd net gebeld door iemand van de PvdA. Maar goed dat ik net weg moest.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat was voorbehouden aan politici.
Nee, vandaar dat ik hem zou uitnodigen voor een "sollicitatiegesprek" als ik jou was.quote:
Die doen het niet zo goed, meer vrouwen in de politiek.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef Techno het volgende:
En ik maar denken dat dat was voorbehouden aan politici.
Op fok!?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat draai je als vrouw toch zo weer goed.
Q je had minister kunnen wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Over draaien gesproken, ik werd net gebeld door iemand van de PvdA. Maar goed dat ik net weg moest.
Niet nodig....quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat ik hem zou uitnodigen voor een "sollicitatiegesprek" als ik jou was.
Voor zover ik weet is er nog steeds geen ministerie van bier. Dus ik laat het even voorbij gaan.quote:
Verstandigquote:
Kan ik op jou stemmen?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
Die doen het niet zo goed, meer vrouwen in de politiek.
Wow, dat is me toch echt een 'tikkeltje' te overdrevenquote:
Ietsjepietsje maarquote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wow, dat is me toch echt een 'tikkeltje' te overdreven
Ik ken nog vrouwen die er in zouden trappen ookquote:
ik vind het wel cute dat ie zo veel moeite heeft gedaanquote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wow, dat is me toch echt een 'tikkeltje' te overdreven
Ik zou nee zeggen. Iemand die denkt dat dit soort theater normaal is gaat gegarandeerd drama opleveren.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel cute dat ie zo veel moeite heeft gedaan
Was die beoordeling goed dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
vandaag scriptie opgehaald met beoordelingsformulier. als ze mn resultaten nou eens gingen verwerken in osiris zou fijn zijn
Volgens mij zit ik nu nog te wachten tot ze cijfers in osiris hebben verwerkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
vandaag scriptie opgehaald met beoordelingsformulier. als ze mn resultaten nou eens gingen verwerken in osiris zou fijn zijn
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nu nog te wachten tot ze cijfers in osiris hebben verwerkt.
dat is echt een vreemde conclusie die nergens over gaatquote:Op maandag 5 juli 2010 18:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou nee zeggen. Iemand die denkt dat dit soort theater normaal is gaat gegarandeerd drama opleveren.
Maandelijks leegbloeden is niet beter inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Zo, heb even een stuk studieschuld afgelost.
Auw. Maar dan ben ik daar in ieder geval sneller vanaf.
Dat ben ik uiteraard niet met je eens. Dat verbaast me dan weer niet trouwens.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is echt een vreemde conclusie die nergens over gaat
Voelt al snel iets beter bij het volgende overzicht van die instantiequote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef CherryLips het volgende:
wat is osiris?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hang nog steed sop 172.5ects in osiris
Hij wíl blijkbaar idd echt graagquote:Op maandag 5 juli 2010 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel cute dat ie zo veel moeite heeft gedaan
maar ik zou zelf toch wat minder toeschouwers willen haha
hmmmmm we eten zo lasagne
Dat weet ik een Egyptische Godquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet de deur uit om eten te halen, maar ik heb geen zin maar ook niks in huis en geen contact geld op zak om iets te bestellen
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik gok op het studiepundenbjihhoudsysteem.
3x woordwaarde graag
Mjah, niet bij de italiaan waar ik altijd bestel en de andere lekkere dingen waar ik nog wel eens bestel zijn dicht op maandagquote:Op maandag 5 juli 2010 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij aardig wat restaurants en dingen kun je met ideal betalen
Goed bezig.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Met wat geluk nog maar 5dagenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Monitor begint steeds meer kuren te tonen, nog eventjes en ik heb een geldig excuus om een mooie nieuwe te kopen
Ik hoop maar dat het is aan is gekomen en niet ergens rondzweeft in het DUO-systeemquote:Op maandag 5 juli 2010 18:50 schreef Thrust het volgende:
[..]
Voelt al snel iets beter bij het volgende overzicht van die instantie
Het enige watquote:
Daar gaat m'n vakantie naar Nieuw-Zeelandquote:
Dat eiland blijft nog wel ff op ze plek, mooie droom voor de toekomstquote:Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaat m'n vakantie naar Nieuw-ZeelandIk ook altijd met m'n 'verstand gaat voor'-principe.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaat m'n vakantie naar Nieuw-ZeelandIk ook altijd met m'n 'verstand gaat voor'-principe.
Ik ga echt niet meer betalen dan de maandelijkse aflossingquote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maandelijks leegbloeden is niet beter inderdaad.
Studieschuld bij de IBG? Met zulke lage rentes en doorlooptijden is het juist verstandig om zo laat mogelijk terug te betalen.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Over 12 jaar ben ik daar van af.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga echt niet meer betalen dan de maandelijkse aflossing
Dat had je volgens mij eerder tegen haar moeten zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Studieschuld bij de IBG? Met zulke lage rentes en doorlooptijden is het juist verstandig om zo laat mogelijk terug te betalen.
Zoals het een echte vrouw betaamt, luistert ook CL niet naar mijn adviezen.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:58 schreef Q. het volgende:
Dat had je volgens mij eerder tegen haar moeten zeggen.
Ik ben geen echte vrouwquote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals het een echte vrouw betaamt, luistert ook CL niet naar mijn adviezen.
Ik herinner je wel als het weer es zover is.quote:
Geeft hij je adviezen of commando's?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herinner je wel als het weer es zover is.
Ik hoor het al. Jij bent niet iemand die zich snel in de schulden zal steken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Neuh, ik vind het gewoon voor m'n gevoel fijner als ik er sneller vanaf ben dan dat er maandelijks iets van m'n rekening wordt gehaald. Voor m'n eigen gemoedsrust
Dan zou ze geen studieschuld hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Jij bent niet iemand die zich snel in de schulden zal steken.
Hypotheek is ook de enigste vorm van schuld die ik heb en dat blijft als het goed is ook zo.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Neuh, ik vind het gewoon voor m'n gevoel fijner als ik er sneller vanaf ben dan dat er maandelijks iets van m'n rekening wordt gehaald. Voor m'n eigen gemoedsrust
Die heeft ze toch ook zo goed als afbetaald zit ze net te vertellen.quote:
Mwahquote:Op maandag 5 juli 2010 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Jij bent niet iemand die zich snel in de schulden zal steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |