Zie de post boven jequote:
Makkelijke vrouwenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
Goed.. dat was dus toch een nee
Ik bedacht me dat de laatste tegen wie ik "nee" zei in een relatie mijn ex-man is.. en dat is ruim 3 jaar geleden
Hoi.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik moet al heel erg moe zijn wil ik "nee" zeggen hoor![]()
quote:
Ik vrees dat ik hier nu een heel verkeerd beeld van mezelf schetsquote:
Zoals duidelijk moge zijn solliciteerde ik niet naar invulling van de vacaturequote:
Ach, 'verkeerd', ik denk dat er best mannen zijn die het een prachtig beeld vinden.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ik vrees dat ik hier nu een heel verkeerd beeld van mezelf schets.
Too late.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
daar gaat je reputatiequote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Dat verkeerde beeld had je al hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig.. ik had het vervelend gevonden je te moeten teleurstellenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals duidelijk moge zijn solliciteerde ik niet naar invulling van de vacature.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, maar ik kan me wel enigszins indenken waar die teleurstelling dan onvermijdelijk zou zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gelukkig.. ik had het vervelend gevonden je te moeten teleurstellen
Je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gelukkig.. ik had het vervelend gevonden je te moeten teleurstellen
Jij weet het wel?quote:
En ik maar denken dat dat was voorbehouden aan politici.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Bengeltje het volgende:Dat draai je als vrouw toch zo weer goed.
Over draaien gesproken, ik werd net gebeld door iemand van de PvdA. Maar goed dat ik net weg moest.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat was voorbehouden aan politici.
Nee, vandaar dat ik hem zou uitnodigen voor een "sollicitatiegesprek" als ik jou was.quote:
Die doen het niet zo goed, meer vrouwen in de politiek.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef Techno het volgende:
En ik maar denken dat dat was voorbehouden aan politici.
Op fok!?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat draai je als vrouw toch zo weer goed.
Q je had minister kunnen wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Over draaien gesproken, ik werd net gebeld door iemand van de PvdA. Maar goed dat ik net weg moest.
Niet nodig....quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat ik hem zou uitnodigen voor een "sollicitatiegesprek" als ik jou was.
Voor zover ik weet is er nog steeds geen ministerie van bier. Dus ik laat het even voorbij gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |