Ik heb het maar netjes gehouden ook omdat ik niet weet hoe het met de policy van FOK! daaromtrent zit.quote:
Dood moeten ze.quote:
Wat hebben ze jou misdaan dan, dat het een kutband is?quote:
Mijn oren verkrachten met dat achterlijke gejank.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat hebben ze jou misdaan dan, dat het een kutband is?
Je hoeft niet naar hun muziek te luisteren hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn oren verkrachten met dat achterlijke gejank.
Ik word soms gewoon geBLofrolled op de radioquote:Op zondag 4 juli 2010 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar hun muziek te luisteren hoor.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik word soms gewoon geBLofrolled op de radio
Dan heb je de FP nooit gezien.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het maar netjes gehouden ook omdat ik niet weet hoe het met de policy van FOK! daaromtrent zit.
Mork planquote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, wat zeggen jullie daarvan?
Dat slaat zo nergens op.quote:
Blof toch ook nietquote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat slaat zo nergens op.![]()
Maar weltrusten, hè.
Dat staat hier toch helemaal los van?quote:
quote:Mork wordt mijn nieuwe woordje denk ik
Dat is dan je eigen faal.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:26 schreef Puala het volgende:
ik raak jullie elke keer kwijt omdat ik vergeet op het volg knopje te drukken bij een nieuw topic
Hey Bartquote:Op maandag 5 juli 2010 19:30 schreef Bravebart het volgende:
HALLO LUCTOR EN EMERGO, ALLES GOED MET JULLIE?
Say what?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey Bart
Jahoor, hier gaat het goed. Alleen het topic is een beetje erg dood.En ik probeer een eerste berichtje naar een meisje
te sturen, maar ik weet niet wat ik er in moet zetten.
![]()
Hoe is het daar?
Nee, iemand anders.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Say what?Ga je eindelijk met Dzjenn. daten?
quote:Oh goed hier, druk aan de leer
Wat tofquote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, iemand anders.Maar weet niet hoe ik het ijs moet breken.
![]()
Heb jij nog tips?
[..]
Ik ken haar nog niet eigenlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat tofVertel vertel! Uuh ijs breken, geen idee
Hangt er maar net vanaf hoe je dr kent, hoe lang je dr al kent, enzovoort enzovoort
Ik heb haar msn niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef jna het volgende:
Ik zou lekker gaan msn'en, kan je wat sneller reageren op situaties. Mailtjes/berichtjes zijn zo ingewikkeld
Nee, ook niet.quote:
Hoe dan? Via een datingsite?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken haar nog niet eigenlijk.![]()
[..]
Ik heb haar msn niet.
Ja, dat konden we zelf ook wel bedenken, daar buiten is te ver tochquote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Ze komt zo ver ik weet niet hier. Ze woont wel in Middelburg.
Jeweets..quote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dat konden we zelf ook wel bedenken, daar buiten is te ver toch
Je hebt zeker wat tegen mensen uit Vlissingen?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jeweets..![]()
venco en dzjenn wonen beiden buiten mijn plaats.Dus die konden het niet zijn.
Mijn vader is er opgegroeid, dus ik kan niet helemaal vrijuit spreken.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt zeker wat tegen mensen uit Vlissingen?![]()
Dat wel ja.quote:Ik geef toe, het is tuig...
Luctor!quote:
Mijne ookquote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader is er opgegroeid, dus ik kan niet helemaal vrijuit spreken.
quote:
via internet.quote:Maar hoe kende je dat meisje nou Luc?
Geboren in Middelburg en daarna ook nog in Vlissingen gewoondquote:Op maandag 5 juli 2010 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is jouw vader een Zeeuw? Of heeft hij er enkel een (groot) deel van zijn jeugd gewoond?
quote:[..]
via internet.
Niks te klagenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geboren in Middelburg en daarna ook nog in Vlissingen gewoondMaar eigenlijk is hij op z'n 12e naar NH verhuisd
Nee, geen FOK!. En op msn kom ik zelf nooit, dus waarom zou ik iemands msn willen hebben?quote:Fok? Omdat je dr msn nog niet hebt namelijk
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niks te klagenNog een paar dagen en ik zit in Spanje
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Een geboren Middelburger
![]()
Dat hij vervolgens naar NH verhuisd is, kan ik me wel voorstellen als hij in Vlissingen gewoond heeft.
Oh ja weet ik nietquote:[..]
Nee, geen FOK!. En op msn kom ik zelf nooit, dus waarom zou ik iemands msn willen hebben?
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ga je op vakantie? Lekker hoor.
voorlopig nog niet. Pas in november.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jabijna 3 weekjes naar Spanje dus daar heb ik wel zin in
Ga jij niet op vakantie dan?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:01 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb pijn aan m'n tepelsBen ik nu zwanger
Define: recentelijk?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Heb je recentelijk nog geneukt?
Misschien kwam het dan toch door de kouquote:
kou?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien kwam het dan toch door de kouMoeilijk koud in die collegezaal
Ja jongequote:
Buiten vond ik er inderdaad best wel een fris windje staan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jongeHet is in die collegezalen altijd een graad of 18 en ik was in korte broek en (oranjeee) t-shirt
Tevens was het op de fiets ook best fris toen de zon weg was
Ja, viel me vies tegenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buiten vond ik er inderdaad best wel een fris windje staan.
Mij ook. We zijn die "kou" niet meer gewend.quote:
Dat zei ik gisteren ook alquote:
En op de 8ste dag schepte hij schiep.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:45 schreef PieterBas het volgende:
God had 6 dagen nodig om de wereld te scheppen.. de zevende dag schepte hij het Zweedse meisje..
HERREGUD!!!!!
Lekker makkiequote:Op woensdag 7 juli 2010 10:48 schreef PieterBas het volgende:
Je merkt nog dat ik half met mijn kop in Zweden zit...
Verleden tijd is altijd met +de of +te
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Swedish house Mafia
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik had gezegd in Amsterdam in de gracht te springen als Nederland wereldkampioen wordt, bij wijze van grapKuuuuuuuuuuut.
Ik heb ze mijn verslag gegeven, dat vond ik al heel watquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee mensen...even een vraagje. Hebben jullie bij afsluiting van je stage je begeleider een bedankje/cadeautje gegeven en zo ja, wat?Ik heb eigenlijk al laten doorschemeren dat ik dat wel wil doen, gewoon iets leuks achterlaten voor het hele team, maar geen idee wat
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:06 schreef Mikkie het volgende:
Kortom: ik heb mezelf genaaid met m'n belofte.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Ik wou bijna iemand een opblaasschaap geven, omdat hij daar constant over had...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Ik wou bijna iemand een opblaasschaap geven, omdat hij daar constant over had...
Dan vraag je er gewoon om!?!quote:
Geef een foto van jezelf op posterformaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]Dat gaat bij mij niet lukken
. Ik ga nog maar eens goed brainstormen en anders morgenochtend maar even de stad in. Misschien kan ik een leuk boek geven ofzo. Ik heb echt géén idee.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geef een foto van jezelf op posterformaat
Maar is wel ludiekquote:
Voor de ene pool wel.. de andere nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kut Spanjaarden.Dit is slecht voor mijn pool.
quote:
Dat welquote:
Heeft zeker wat mee te maken als je een trage rotcomputer hebt. dan is álles traag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Snelheid van internet hangt toch vooral van je internet af en niet van je pc
nou op mn vorige was het toch echt een stuk lagerquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Snelheid van internet hangt toch vooral van je internet af en niet van je pc
ja maar dat is, vind ik, vooral afhankelijk van de software die erop staat, hoeveel er waar op staat, en niet zozeer van de hardware.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Heeft zeker wat mee te maken als je een trage rotcomputer hebt. dan is álles traag.
Zal inderdaad ook wel met mn netwerkkaart ofzo te maken hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja maar dat is, vind ik, vooral afhankelijk van de software die erop staat, hoeveel er waar op staat, en niet zozeer van de hardware.
Maar goed, desalwelteplus zou ik die snelheid ook wel willen hebben
Wat als je pc vol met stof zit (zoals de ventilators erin)? Dan kan je een perfecte software hebben, maar je pc blijft sloom, ook het internet. Het hangt ook af van de hardware vind ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja maar dat is, vind ik, vooral afhankelijk van de software die erop staat, hoeveel er waar op staat, en niet zozeer van de hardware.
Maar goed, desalwelteplus zou ik die snelheid ook wel willen hebben
Ik gaf dan ook een voorbeeld. Als een hardware defect is, dan helpt het ook niet echt eh.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Ja stof kan wel een killer zijnMaar dat komt nog steeds niet door de hardware maar door de stof op de hardware
idd ja. Vreselijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
Stukke hardwareKost vaak nogal wat geld om te fiksen vervangen
Ik denk dat je beter meteen nieuw spul kunt kopen dan dat je iets laat repareren. Verloop van pc-onderdelen gaat zo hard tegenwoordigquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:15 schreef L.no het volgende:
[..]
idd ja. Vreselijk.
Als je het zelf niet kan fixen, dan raak je meer geld kwijt aan reparaties.
Goed puntquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:17 schreef jna het volgende:
[..]
geen idee, ding kost 850 euro dus mag hopen van wel
Ik ben toevallig een laptop aan het zoeken de laatste tijd. Wat een gedoe eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter meteen nieuw spul kunt kopen dan dat je iets laat repareren. Verloop van pc-onderdelen gaat zo hard tegenwoordig
[..]
Goed punt
Dat is het dus gewordenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat wel. Ik denk dat ik maar een boek geef ofzo
. Morgen even naar de boekhandel.
Dat zekerquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben toevallig een laptop aan het zoeken de laatste tijd. Wat een gedoe eigenlijk.
Dat ding is het ook aan het begevenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Jij hebt geen laptop, jij hebt gewoon een pc die enigzins draagbaar is
Volgens mij is ie inderdaad niet gemaakt om veel te vervoerenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
bijna 2 jaar. Maar van het gesleep van en naar school heeft ie flink geleden.
Als ik vind van wel moet dat kunnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij is ie inderdaad niet gemaakt om veel te vervoeren
Gelukkig kan ik het zelfquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:15 schreef L.no het volgende:
[..]
idd ja. Vreselijk.
Als je het zelf niet kan fixen, dan raak je meer geld kwijt aan reparaties.
Je hebt 130 Mbit internet?quote:
Voor software kan ik het zelf redden, maar hardware.. zo'n gedoe. Het veranderd ook iedere keer weer..quote:
quote:
Er is altijd wel iets met mijn fiets eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb nog nooit een lekke band gehad na een training.. wel eens dat mijn fiets half uit elkaar viel
Link? Of gaat ie NL - SPA niet doen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nu te kijken hoe Paul live voorspelt wat Uruguay - Duitsland gaat worden
Vast zo'n Zeeuwse! De rotte mossel ligt nooit ver van de bronquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ze een rotte mossel in 't bakje van Nederland doen wel ja..
Zielig meisjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:58 schreef Bravebart het volgende:
Als Paul het goed heeft noem ik m'n kind later Paul! En anders Mani
Paulien!quote:
Je zoekt wel het gevaar opquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:29 schreef DjRex89 het volgende:
Ik kom even afscheid nemen
Vertrek over een uurtje naar mn tante om morgenochtend naar het zonnige Spanje te vliegenDus jullie zien me over 3 weken wel weer een keer terug
Een wat?quote:
quote:
oftewel een beetje langs de atletiekbaan staan.. en atleten op de reglementen wijzen...quote:
Wanneer ze van baan moeten wisselen enzo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oftewel een beetje langs de atletiekbaan staan.. en atleten op de reglementen wijzen...![]()
Vaak is het juist andersom
Dat dus, en waar je ongeldig gesprongen/geworpen hebt.. Maar dat weet ik al jarenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wanneer ze van baan moeten wisselen enzo?
Als je geen hardloper raakt met je speer is het ongeldigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus, en waar je ongeldig gesprongen/geworpen hebt.. Maar dat weet ik al jaren
Onvoorstelbaar hoe populair die jongen isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:26 schreef The_Dean het volgende:
Ik reed vanmiddag voor een huis langs waar Luctor Et Emergo op stond
Daarom laat ik mijn band ook plakken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Bravebart het volgende:
Waarom lijkt een nieuwe buitenband altijd 2" te klein te zijnIk ben hier zooo slecht in
Mja, mijn buitenband was gescheurd op meerdere plekken dus moest vervangen wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom laat ik mijn band ook plakken.
quote:
Goeie shitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:39 schreef PieterBas het volgende:
InHolland hielp studenten met truc aan diploma
Dit verklaart een boel
Dat gevoel ken ik ook wel, maar het is achteraf veel mooier als je echt loon naar werken heb gekregen en niet bij dat ding bij een bakje boter gekregen heb.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb dus wel het punt bereikt dat het me niet zoveel meer kan boeien hoe ik 'm krijg, áls ik 'm maar krijg
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]Heel Nederland lijkt hem te kennen
misschien moest ik 'm dan toch in Haarlem gaan volgenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:39 schreef PieterBas het volgende:
InHolland hielp studenten met truc aan diploma
Dit verklaart een boel
Ik neem aan "'ik worstel en kom boven"quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van fiets ophalen.
Hij rijdt lekker.Hebben ze de verzekering alleen op de verkeerde naam gezet.
![]()
Op naam van mijn broer en dus ook het rekeningnummer van mijn broer.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik neem aan "'ik worstel en kom boven"
Ik worstelde en bleef onder?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op naam van mijn broer en dus ook het rekeningnummer van mijn broer.![]()
![]()
Gewoon laten staan.. kijken hoelang het duurt voordat hij erachter komtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op naam van mijn broer en dus ook het rekeningnummer van mijn broer.![]()
![]()
Ik heb 'em al een mail gestuurd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon laten staan.. kijken hoelang het duurt voordat hij erachter komt
Men worstelde en ik bleef aan de zijlijn toekijken.quote:
Inderdaad. Maar ik vond het zojuist eigenlijk alweer te warm worden.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Ventilators
Maandag weer beginnen bij mijn oude werk
Die van die lampen uit Eindhoven?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Ventilators
Maandag weer beginnen bij mijn oude werk
Nee, die daarvoorquote:
Nee, helaas niet. Ik begin eerst in de dagdienst [7-16]. Hoop wel dat ik weer bij de oud-collega's in de ploeg kom, en dat ze weer nachtdiensten gaan draaien. Dat was geniaal.quote:
Om 7 uur is het nog enigszins uit te houden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik begin eerst in de dagdienst [7-16].
Ik hoop met je mee.quote:Hoop wel dat ik weer bij de oud-collega's in de ploeg kom, en dat ze weer nachtdiensten gaan draaien. Dat was geniaal.
Dat is wel leuk om te horen.quote:Maar ben allang blij dat ik daar terug mag komen [ze vroegen zelfs speciaal om mij]
Was ook tot het laatst gebleven van iedereen die weg moest, de Test Engineers wilden me niet kwijtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om 7 uur is het nog enigszins uit te houden.
Ik zou er met de huidige tempraturen ook niet aan moeten denken om te moeten slapen overdag eigenlijk.![]()
[..]
Ik hoop met je mee.![]()
[..]
Dat is wel leuk om te horen.![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even een stukje fietsen.
Het lijkt hier net Twitter.quote:
Kutlevenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:31 schreef Bravebart het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooo. Boek wat ik nodig heb voor tentamen dinsdag zou ik lenen van een gast, maar die kan hem nu niet meer vinden![]()
![]()
Ja dat jaquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:31 schreef Bravebart het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooo. Boek wat ik nodig heb voor tentamen dinsdag zou ik lenen van een gast, maar die kan hem nu niet meer vinden![]()
![]()
Dat went ook wel ja, gewoon veel fietsenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben trouwens weer terug van mijn rondje fietsen. Nu even flink wat drinken om mijn vochtpijl weer op orde te krijgen.
Ik moet wel wennen aan het schakelen tijdens het trappen, terwijl dat met mijn andere fiets juist niet de bedoeling is. Vooral terugschakelen vanwege een scherpe bocht of een verkeerslicht. Maar ik neem aan dat dat vanzelf wel went.
Arme Bartquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat ja![]()
En die kut fietsband werkt ook al niet mee
Jahoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit jouw leven ook wel eens mee?
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JahoorMaar nu is het ff allemaal kut
Ja nou jaquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat went ook wel ja, gewoon veel fietsen
Gelukkkigquote:
Ik ken het.quote:Maar nu is het ff allemaal kut
Watvoor vak is het?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou jaAls ik dit vak niet haal kan ik wel dag zeggen tegen masteren volgend jaar
Natuurkunde. Quantummechanica enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |