Ik heb het maar netjes gehouden ook omdat ik niet weet hoe het met de policy van FOK! daaromtrent zit.quote:
Dood moeten ze.quote:
Wat hebben ze jou misdaan dan, dat het een kutband is?quote:
Mijn oren verkrachten met dat achterlijke gejank.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat hebben ze jou misdaan dan, dat het een kutband is?
Je hoeft niet naar hun muziek te luisteren hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn oren verkrachten met dat achterlijke gejank.
Ik word soms gewoon geBLofrolled op de radioquote:Op zondag 4 juli 2010 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar hun muziek te luisteren hoor.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik word soms gewoon geBLofrolled op de radio
Dan heb je de FP nooit gezien.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het maar netjes gehouden ook omdat ik niet weet hoe het met de policy van FOK! daaromtrent zit.
Mork planquote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, wat zeggen jullie daarvan?
Dat slaat zo nergens op.quote:
Blof toch ook nietquote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat slaat zo nergens op.![]()
Maar weltrusten, hè.
Dat staat hier toch helemaal los van?quote:
quote:Mork wordt mijn nieuwe woordje denk ik
Dat is dan je eigen faal.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:26 schreef Puala het volgende:
ik raak jullie elke keer kwijt omdat ik vergeet op het volg knopje te drukken bij een nieuw topic
Hey Bartquote:Op maandag 5 juli 2010 19:30 schreef Bravebart het volgende:
HALLO LUCTOR EN EMERGO, ALLES GOED MET JULLIE?
Say what?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey Bart
Jahoor, hier gaat het goed. Alleen het topic is een beetje erg dood.En ik probeer een eerste berichtje naar een meisje
te sturen, maar ik weet niet wat ik er in moet zetten.
![]()
Hoe is het daar?
Nee, iemand anders.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Say what?Ga je eindelijk met Dzjenn. daten?
quote:Oh goed hier, druk aan de leer
Wat tofquote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, iemand anders.Maar weet niet hoe ik het ijs moet breken.
![]()
Heb jij nog tips?
[..]
Ik ken haar nog niet eigenlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat tofVertel vertel! Uuh ijs breken, geen idee
Hangt er maar net vanaf hoe je dr kent, hoe lang je dr al kent, enzovoort enzovoort
Ik heb haar msn niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef jna het volgende:
Ik zou lekker gaan msn'en, kan je wat sneller reageren op situaties. Mailtjes/berichtjes zijn zo ingewikkeld
Nee, ook niet.quote:
Hoe dan? Via een datingsite?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken haar nog niet eigenlijk.![]()
[..]
Ik heb haar msn niet.
Ja, dat konden we zelf ook wel bedenken, daar buiten is te ver tochquote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Ze komt zo ver ik weet niet hier. Ze woont wel in Middelburg.
Jeweets..quote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dat konden we zelf ook wel bedenken, daar buiten is te ver toch
Je hebt zeker wat tegen mensen uit Vlissingen?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jeweets..![]()
venco en dzjenn wonen beiden buiten mijn plaats.Dus die konden het niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |