Begin jij eerst maar eens met Nederlands voor Dummiesquote:Op zondag 4 juli 2010 20:49 schreef Fleauris het volgende:
Hahah 'zakenman' , computertjes oplappen voor een knaak!
Daar wordt je rijk van!
Begin eerst eens met business management voor Dummies!
Kusje!
Heujheujheuj geen belediging tegen het genre waarin ik musiceer! Beetje vriendelijkheid en liefde in deze barre tijden van verwoesting, verdriet en wanhoop.quote:
Ik ben het wel met je eens hoor, 90% van de mensen op fokquote:Op zondag 4 juli 2010 20:58 schreef muisje91 het volgende:
zelfs mijn nichtje kan in haar graf beter muciseren dan jou!
Ik ben 12 en wat is ditquote:Op zondag 4 juli 2010 20:58 schreef muisje91 het volgende:
zelfs mijn nichtje kan in haar graf beter muciseren dan jou!
En deze zakenman heeft iig een goede vooropleiding:quote:Op zondag 4 juli 2010 21:34 schreef Bravebart het volgende:
Toch maar goed dat PUB zo'n filterende voorpost is van het grote enge deel van Fok!. Ik wil niet weten hoe het met deze 15-jarige zelfverklaarde kakker c.q. zakenman afgelopen zou zijn als hij ONZ of KLB bereikt had.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:26 schreef muisje91 het volgende:
Ja mensen. Volgend jaar het laatste jaar vmbo! en daarna moet ik dus(moeten ja want ik ben dan 16) nog 2 jaar naar school. Ik wil iets gaan doen in de ICT daarvoor wil ik de mbo ict beheerder nivo 4 gaan doen.
Maar ik heb een handicap(noem het autistme) waardoor de school denkt dat ik het op een roc niet ga redden. te massaal de school waar ik nou op zit is speciaal onderwijs met 9 leerlingen per klas(zie het als 9 gekken)
Bijdeze een paar vraagjes.
Met ze hoeveel zit je in 1 klas?
Hoe druk is het in z'n klas? (wordt er de hele tijd door de klas geschreeuwd etc)
Kan iemand een paar foto's van z'n school uploaden?
Hoe kom je daar een pauze door?
Heb je daar structuur?(dus geen enorme chaos)
Krijg je ook nog lessen zoals engels nederlands of is het echt beroeps gericht?
Alvast Bedankt!
"You can check out any time you like,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, gun hem die iMac gewoon.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:34 schreef Bravebart het volgende:
Toch maar goed dat PUB zo'n filterende voorpost is van het grote enge deel van Fok!. Ik wil niet weten hoe het met deze 15-jarige zelfverklaarde kakker c.q. zakenman afgelopen zou zijn als hij ONZ of KLB bereikt had.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"You can check out any time you like,
But you can never leave !"Niet iedereen is hier compleet achterlijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Achterlijkheid is niet de issuequote:Op zondag 4 juli 2010 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet iedereen is hier compleet achterlijk hoor
Maar zijn wel erg handig met Googlequote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Achterlijkheid is niet de issueMaar ik neem het een moderne puber in 2010 niet kwalijk als ie een klassieker uit 1977 niet kent
Even NOG de OP gequotequote:Op zondag 4 juli 2010 20:41 schreef muisje91 het volgende:
Ja ik heb het hier nog geen 5 maanden vol gehouden!
Ja in mijn ogen hebben jullie mij weg gepest.
Ja ik zal fok niet meer bekijken
Ja jullie zijn niet mijn type folk.
Ja ik maak spel fouten
Ja ik ben wel druk bezig.
Ik snap niet dat sommige van jullie het hier langer dan 1 jaar volhouden, dat er mensen zijn die hier gewoon 24/7/52 rond lopen
Ja ik heb wel een leven
Nee ik zal jullie niet missen jullie mij toch ook niet
En als ik later in mij droom huis in bosch en duin woon dan zal ik nog 1 keer aan jullie denken hoe jullie in de bijstand zitten hoe jullie mij hebben gepest met zakenman van 15 haha.
Dan zal ik als laatste lachen! vaarwel fok!
Kan mijn account worden delte? en zoja hoe![]()
Google? Zijn jullie daar al? Ik ben nog aan het oefenen met Archie en Gopherquote:
Begonnen met Ilse hè, dan is het een kleine stapquote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Google? Zijn jullie daar al? Ik ben nog aan het oefenen met Archie en Gopher
Ow, verrek, het was vorig jaar 20 jaar geleden dat ik mijn eerste email verstuurdequote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef Renesite het volgende:
Ow, verrek, had vorig jaar mijn 10-jarig internetjubileum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ow, verrek, het was vorig jaar 20 jaar geleden dat ik mijn eerste email verstuurde
Kan niet! Je bent gedoemd, net als TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
10 jaar maar?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef Renesite het volgende:
Ow, verrek, had vorig jaar mijn 10-jarig internetjubileum
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:41 schreef muisje91 het volgende:
Ja ik heb het hier nog geen 5 maanden vol gehouden!
Ja in mijn ogen hebben jullie mij weg gepest.
Ja ik zal fok niet meer bekijken
Ja jullie zijn niet mijn type folk.
Ja ik maak spel fouten
Ja ik ben wel druk bezig.
Ik snap niet dat sommige van jullie het hier langer dan 1 jaar volhouden, dat er mensen zijn die hier gewoon 24/7/52 rond lopen
Ja ik heb wel een leven
Nee ik zal jullie niet missen jullie mij toch ook niet
En als ik later in mij droom huis in bosch en duin woon dan zal ik nog 1 keer aan jullie denken hoe jullie in de bijstand zitten hoe jullie mij hebben gepest met zakenman van 15 haha.
Dan zal ik als laatste lachen! vaarwel fok!
Kan mijn account worden delte? en zoja hoe![]()
Dat is zeker wel relaxt, hoef je nooit na te denken, gewoon van 8 tot 5 werken en dan naar huis en that's it.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:36 schreef Schieganger het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
My god als je het hier al opgeeft en zakenman wlt worden dan word je uiteindelijk fulltime stratenmaker
Hij hep een piemel.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef joppie_saus het volgende:
Kom, laat eerst je tietjes eens zien en ga dan uithuilen. Als je vind dat je terug moet komen kom je terug, en zo niet laat je tietjes eens opnieuw zien.
En hij is nog zo jongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |