Als je met falend bedoelt dat je je verveelt dat doe ik nu ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:04 schreef RoBro het volgende:
pauzes zijn falend maar als je elke dag een paar halve liters in je tas doet komt alles goed
natuurlijk hou er alleen wel rekening mee dat dit soort opleidingen vol zitten met jongens die van origine van niet westerse afkomst zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:13 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Als je met falend bedoelt dat je je verveelt dat doe ik nu ook.
Maar je kan dan toch wel gewoon aan een tafel zitten eten en drinken?(praatje maken met andere)
ik geloof iig ergens in zuid limburg, maar wellicht heeft TS daar weinig aanquote:Op maandag 7 juni 2010 10:20 schreef Kaas- het volgende:
Er is voor zover ik weet toevallig zelfs een MBO-opleiding ICT speciaal voor autistische personen. Daar zag ik tenminste eens een korte reportage over op het nos journaal. Waar die school zich bevindt zou ik niet weten, wellicht even naar googelen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:37 schreef muisje91 het volgende:
Ik zat zelf te denken aan utrecht,amersfoort.
Meeloop dagen: ga ik zeker volgend jaar doen!
Daar kan ik niet over oordelen, maar de ICT opleidingen in Hengelo en Almelo zijn slechtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoezo niet? Want ik ga volgend schooljaar naar ROC Almelo voor SPW
Ik heb geen andere keuze dan t rocquote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:50 schreef muisje91 het volgende:
Bedankt voor alle antwoorden tot nu toe!
Ik snap niet waarom je als je toch niet gemotiveerd bent toch op een roc gaat leren.
- Leerplichtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:50 schreef muisje91 het volgende:
Bedankt voor alle antwoorden tot nu toe!
Ik snap niet waarom je als je toch niet gemotiveerd bent toch op een roc gaat leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |