Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:32 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien al genoemd: de films van Jean-Pierre Jeunet
• Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
• Un long dimanche de fiançailles
Goeie film!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:46 schreef Bonzai. het volgende:
* kick *![]()
Visueel ook zéér interessant is de drugsfilm Spun. Combineert een beetje de zwarte humor van Trainspotting met de überhippe editing van Requiem for a Dream, zonder ook maar enigszins op een kopie van die twee te lijken.
[ afbeelding ]
(heb al betere trailers gezien overigens, wellicht fan-made, film is heel wat blitser)
Erg origineel filmpje
Oh, en met een leuke rol van Mickey Rourke (held)
Heb deze film gister gedownload . Vond m juist helemaal niet saai . Prachtig gemaakt ook !quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef Dennis_enzo het volgende:
The Lovely Bones
[ afbeelding ]
Wel een saaie kutfilm trouwens verder
Wow, ja die moet ik nog steeds eens afkijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Ps2K het volgende:
Casshern
http://www.imdb.com/title/tt0405821/
[ afbeelding ]
Schaam je. 2001 is geniaal. en ook de film die ik wilde posten.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:30 schreef Bonzai. het volgende:
Ik blijf erbij: 2001 = ellenlang en oersaai treurspel met een stel vliegende maquettes. Gelukkig nog dat je de touwtjes niet ziet hangen.
De schoonheid zie ik er niet van in.
Naja, "trip"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:41 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Schaam je. 2001 is geniaal. en ook de film die ik wilde posten.
2+ uur lange trip over de evolutie van het leven.
Maar visueel nou niet echt super bijzonder.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:41 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Schaam je. 2001 is geniaal. en ook de film die ik wilde posten.
2+ uur lange trip over de evolutie van het leven.
Dat is ie nou juist wel. Het verhaal is vooral traaag.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar visueel nou niet echt super bijzonder.
is dit een leuke film trouwens?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:57 schreef Tijn het volgende:
Waking Life is natuurlijk ook visueel leuk gedaan.
[ afbeelding ]
Ja, het is vooral een praatfilm. Je moet er zin in hebben, maar ik vond 'em niet zo slecht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef klausmeister het volgende:
[..]
is dit een leuke film trouwens?
als ik de youtube filmpjes bekijk lijkt het me echt zo'n film met 50 pretentieuze uitspraken per minuut.
ok, ik zal er eens naar kijkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het is vooral een praatfilm. Je moet er zin in hebben, maar ik vond 'em niet zo slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |