Goede film, maar toch niet op visueel vlakquote:
zeker niet alleen special effects, maar ik denk wel dat special effects als visueel mooi kunnen gelden, net zoals mooie scenes zonder effecten, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef Dagonet het volgende:
Maar is visueel mooi dan alleen maar special effects? Of mag het ook een schitterend in beeld gebracht landschap zijn? Of een film waarin de aankleding en het camerawerk in combinatie met de muziek precies de juiste snaar weten te raken?
Ik denk persoonlijk dat films als The Good The Bad and The Ugly of Once upon a time in the west veel meer mensen aanspreken als een visueel hoogstaande film dan The Empire Strikes Back.
Kijk naar de screens van The Fountain. Het gaat niet om de special effects, het gaat om het totaalplaatje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef Dagonet het volgende:
Maar is visueel mooi dan alleen maar special effects? Of mag het ook een schitterend in beeld gebracht landschap zijn? Of een film waarin de aankleding en het camerawerk in combinatie met de muziek precies de juiste snaar weten te raken?
Ik denk persoonlijk dat films als The Good The Bad and The Ugly of Once upon a time in the west veel meer mensen aanspreken als een visueel hoogstaande film dan The Empire Strikes Back.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef Dagonet het volgende:
Dat is dus wat ik bedoel. Special effects maken een film spectaculairder*, de juiste cinematografie etc. maken een film mooier.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef Dagonet het volgende:
Is al een paar keer genoemd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:39 schreef bluesparkle het volgende:
Ik mis The Lord of The Rings Triologie nog...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |