Ik vind t fijner als je probeert een flex abo voor me te vindenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik je beweegreden probeer te vinden om zo'n onding te kopen
Oh ja sorry, natuurlijk. Koekje erbij?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind t fijner als je probeert een flex abo voor me te vinden
Dat is waar. Welke BB wil je?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Maar ik ben scheel..en n vrouw dus sowieso minder goed in alles.
Geen idee, ik ben geen verkoperquote:
BB curve 8520 kom ik hele tijd tegen..quote:Op zondag 4 juli 2010 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen verkoper9700?
Hier help ik je aan herinnerenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Maar ik ben scheel..en n vrouw dus sowieso minder goed in alles.
Ga gewoon naar een telefoonwinkel en vraag daar welke BB ze je aanradenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
BB curve 8520 kom ik hele tijd tegen..ziet er ook wel leuk uit? hahah.
Ik ben echt hopeloos
/b/quote:Op zondag 4 juli 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
Is grote vriend MaddoxX weer bezig geweest?
Youtube code injection
Cancellara danquote:
quote:
Jij bent van de trage sporten hèquote:
Naja, het is af en toe wat saai en slaapverwekkend (zo heb ik net drie kwartier liggen slapen op mijn bedquote:Op zondag 4 juli 2010 17:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat vind ik dat toch een klotesport om te kijken zeg
Hockey vind ik ook wel heel leuk en voetbal kan ik sinds afgelopen jaar ook wel waarderen (daarvoor vond ik het echt geen kanker aan).quote:
Darts is ook heel leuk maar geen sportquote:Op zondag 4 juli 2010 17:27 schreef -SG- het volgende:
oetbal, tennis, wielrennen, schaatsen, darten.
Oh toch welquote:Op zondag 4 juli 2010 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hockey vind ik ook wel heel leuk en voetbal kan ik sinds afgelopen jaar ook wel waarderen (daarvoor vond ik het echt geen kanker aan).
En bij schaatsen houd ik vooral van de korte afstanden, de 5km en 10km trek ik echt niet, dat duurt altijd jaren![]()
oetbal ook nietquote:Op zondag 4 juli 2010 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Darts is ook heel leuk maar geen sport
Nummertje 3.quote:
quote:
Jij leeft op de noordpool ?quote:
Flinke schop tegen het tralies en het ging zo maar open.quote:
Nee, ik houd niet van zoveel mensenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, heel irritant, het is volgens mij niet wederzijds
Die beveiliging stelt ook niets meer voor tegenwoordigquote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Flinke schop tegen het tralies en het ging zo maar open.
Achja, yvonne zag dat het goed was.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die beveiliging stelt ook niets meer voor tegenwoordig
WAAROM REAGEER JE NIET OP MIJ GASTquote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je liefde voor die weinige wel zeer groot zijn...
Rustig, ik ben een passende reactie aan het bedenken, het gebeurt niet vaak dat iemand zo reageert tegenover mij op FOK!quote:
Issie ook. Blaxjequote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je liefde voor die weinige wel zeer groot zijn...
Pics or it didn't happen.quote:
Of allebei!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zijn die foto's oud of heb je een babyface
Die foto's zijn helemaal in!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zijn die foto's uit of heb je een babyface
Nog nooit iemand horen zeggen dat ik een babyface hebquote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zijn die foto's oud of heb je een babyface
Admin = goed, niet een admin vind ik goed, dus het is een feit en geen mening, dus ik verander jouw feitje, omdat jouw feit onwaar isquote:
Blond en Pinda.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
SGMijn beeld van jou... wat doe je.. ik dacht dat je blond was
![]()
![]()
![]()
Het gaat hier niet om een admin, maar om yvonne als admin.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Admin = goed, niet een admin vind ik goed, dus het is een feit en geen mening, dus ik verander jouw feitje, omdat jouw feit onwaar is
Stevie is een indo?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
SGMijn beeld van jou... wat doe je.. ik dacht dat je blond was
![]()
![]()
![]()
OMG FLASHBACKquote:Op zondag 4 juli 2010 22:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nog nooit iemand horen zeggen dat ik een babyface heb. Op die eerste foto zie je mijn gezicht nog geen eens. 2 foto = [ afbeelding ]
daarom, yvonne = goedquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een admin, maar om yvonne als admin.
Is gezond z'on pens.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef Hyman het volgende:
Ik heb gelukkig nog een mindere pens dan Stevie
twijfelen over een feit, raarquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb daar nog steeds mijn twijfels over.
zon, hij mist een komma, is gezond, zon pensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
naar iemand die de awesome smiley heel goed kon doen![]()
Ik had wel een foto gemaakt een keer dat ik een awesome smiley nadeedquote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is een van mijn weinige kwaliteitenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Knap dat jij jouw mening als een feit presenteert.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ben er trots op.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een van mijn weinige kwaliteiten
Dat heb ik serieus nog nooit gelezen. Of misschien wel maar er niet echt bewust bij stilgestaanquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien ie vrij vaak pinda wordt genoemd.
PMSquote:
Nee, ik ga nu niets zeggen over een stoelquote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gelezen. Of misschien wel maar er niet echt bewust bij stilgestaan
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu niets zeggen over een stoel
WAAROM!?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Typische mstr-post.
Geen WAAROM?!?! vragen mensen
Daagquote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het is mooi geweest.
Tot na Barcaaaaaaaaa
Vroegah, toen gekleurde mensen nog een zeldzaam iets warenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Renesite het volgende:
Mijn ma grapte laatst: 'Stel nou dat een van de jongens met een gekleurde thuiskomt... heheh!'
Oma: 'ik wil toch geen rotte vis in de familie?'![]()
![]()
!!!
Vanmiddag moest ik ff de nummers voor op vakantie doorgeven (voor de 10e keer of zo...
'Heb ik jullie mobiele nummers dan wel?)
Enfin:
'Wat staat hier René?'
Ik: 'Dat is een 4, want een 9 is die andere'
Oma: 'Tegenwoordig leren ze ook geen schrijven meer op school...?'
Logisch dat je er nooit bij stilstaat, je zit, op een stoel, of op bed, met laptop op schoot, maar je staat niet terwijl je fokt, mag ik hopenquote:
Dat is bij jullie nog steeds zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vroegah, toen gekleurde mensen nog een zeldzaam iets waren
Is zinloos, zulke mensen posten het uit zichzelf welquote:Op zondag 4 juli 2010 22:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Typische mstr-post.
Geen WAAROM?!?! vragen mensen
Nou wat grappig zegquote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Renesite het volgende:
Mijn ma grapte laatst: 'Stel nou dat een van de jongens met een gekleurde thuiskomt... heheh!'
Oma: 'ik wil toch geen rotte vis in de familie?'![]()
![]()
!!!
Vanmiddag moest ik ff de nummers voor op vakantie doorgeven (voor de 10e keer of zo...
'Heb ik jullie mobiele nummers dan wel?)
Enfin:
'Wat staat hier René?'
Ik: 'Dat is een 4, want een 9 is die andere'
Oma: 'Tegenwoordig leren ze ook geen schrijven meer op school...?'
Tot ziens koekert, groetjes!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het is mooi geweest.
Tot na Barcaaaaaaaaa
Nee, Cool.quote:
Pas maar op voor je portemonneequote:Op zondag 4 juli 2010 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier is het een zeldzaam als over straat loopt en geen getinte ziet.
Nu je het zegt.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is zinloos, zulke mensen posten het uit zichzelf wel
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gemeente+Grootegast&sll=53.215079,6.556091&sspn=0.063526,0.209255&ie=UTF8&hq=Gemeente+Grootegast&hnear=&ll=53.224741,6.363831&spn=0.127024,0.41851&t=h&z=12quote:Op zondag 4 juli 2010 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier is het een zeldzaam als over straat loopt en geen getinte ziet.
Je hebt het ook wel over fucking Groningen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gemeente+Grootegast&sll=53.215079,6.556091&sspn=0.063526,0.209255&ie=UTF8&hq=Gemeente+Grootegast&hnear=&ll=53.224741,6.363831&spn=0.127024,0.41851&t=h&z=12
Ik zie praktisch nooit getinte daar in die regio
Ja, maar ik had die opmerking denk ik wel verwacht.quote:
Soms sta ik wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Logisch dat je er nooit bij stilstaat, je zit, op een stoel, of op bed, met laptop op schoot, maar je staat niet terwijl je fokt, mag ik hopen![]()
en daarom wilde ik dus niks zeggen over een stoel
Mijn broertje jat ook wel eens alle stoelen in mijn buurt en dan ben ik "lui" en ga ik liever staan dan dat ik hem in elkaar moet trappen voor een stoel.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Owja, glad vergeten, je hebt zeker op school/werk/thuis sta tafels, waar je je laptop op zet
Doodsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Hyman het volgende:
Hehe een plaats niekerk
Hier onder putten is een plaats Nijkerk, zal beide wel dezelfde betekenis hebben
mwah, genoeg getinten hoor hier in Delfzijl...quote:Op zondag 4 juli 2010 22:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt het ook wel over fucking Groningen.
In Limburg wonen ook geen getinte mensen volgensmij. Dat vermoeden kreeg ik op 9 juni j.l.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, genoeg getinten hoor hier in Delfzijl...
Grootegast inderdaad amper, maar wat dacht je van d eplaatsen Doodstil of Polen? Zelfs in 't zand wonen meer "buitenlanders:"
Je oma heeft een hoofddoek. Dan moet ze wel van hele goede huizen komen wilt zo ooit nog cool worden.quote:
Berggeiten zijn er anders gek op.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je oma heeft een hoofddoek. Dan moet ze wel van hele goede huizen komen wilt zo ooit nog cool worden.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je oma heeft een hoofddoek. Dan moet ze wel van hele goede huizen komen wilt zo ooit nog cool worden.
Gelukkig.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dit is alles behalve grappig en beledigend. Maar als jullie je daardoor beter voelen..go on
Alles behalve grappig en allesbehalve beledigend? Of allesbehalve grappig, en beledigend?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dit is alles behalve grappig en beledigend. Maar als jullie je daardoor beter voelen..go on
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alles behalve grappig en allesbehalve beledigend? Of allesbehalve grappig, en beledigend?
Mis ik iets ?quote:
quote:
Mijn oma's ookquote:
Onder de grond is cool.quote:
Beetje stoffige bendequote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Onder de grond is cool.
Maar als ze gecremeerd zijn, zijn ze niet cool nee.
Volgens mij verkrampen je spieren als je eenmaal een tijdje dood bentquote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, die zijn dan heel chill.
heeeeel chill
Maakt dat uit in de cool/niet cool discussie?quote:Op zondag 4 juli 2010 @ 23:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij verkrampen je spieren als je eenmaal een tijdje dood bent
Leuk, met een dikke weener in je grafquote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij verkrampen je spieren als je eenmaal een tijdje dood bent
Die van mijn vaders kant is ook dood, maar die heb ik ook nooit echt gekend. Ik betwijfel of ik dat wel wil eigenlijkquote:
Nee, maar wel in de chill discussiequote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Maakt dat uit in de cool/niet cool discussie?
Pannekoek. dat is geen spier.quote:
Jij wilde geen kinderen baren zij je gisterenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik word later écht een coole oma..kan niet uitleggen waarom maar ik word t gewoon. En een nog coolere moederrr.
wai waiiiiiquote:
Hoeveel spieren zitten er in je penis denk je? Je mag er 0 naast zitten.quote:
Is het geen spier danquote:Op zondag 4 juli 2010 23:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeveel spieren zitten er in je penis denk je? Je mag er 0 naast zitten.
Dan kan je nog wel moeder zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 23:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij wilde geen kinderen baren zei je gisteren
Nee, als er een bot in zit is er toch geen spier meer nodig?quote:
KNEITERHARDE KEIZERSNEEquote:Op zondag 4 juli 2010 23:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij wilde geen kinderen baren zij je gisteren
Jonguh! Doe nou niet zo slim!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, als er een bot in zit is er toch geen spier meer nodig?
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij wilde geen kinderen baren zij je gisteren
BB ook!quote:
Ik vraag me af waar ze zulke mensen vandaan halenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest echt hard lachen.
vooral op het laatst
Oh niks, ik ben gewoon verliefd geworden op iemand die naar een ander land verhuistquote:Op zondag 4 juli 2010 23:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yeahyeahright.
Wat heeft welke vrouw je aangedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |