Ik vind t fijner als je probeert een flex abo voor me te vindenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik je beweegreden probeer te vinden om zo'n onding te kopen
Oh ja sorry, natuurlijk. Koekje erbij?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind t fijner als je probeert een flex abo voor me te vinden
Dat is waar. Welke BB wil je?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Maar ik ben scheel..en n vrouw dus sowieso minder goed in alles.
Geen idee, ik ben geen verkoperquote:
BB curve 8520 kom ik hele tijd tegen..quote:Op zondag 4 juli 2010 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen verkoper9700?
Hier help ik je aan herinnerenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Maar ik ben scheel..en n vrouw dus sowieso minder goed in alles.
Ga gewoon naar een telefoonwinkel en vraag daar welke BB ze je aanradenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
BB curve 8520 kom ik hele tijd tegen..ziet er ook wel leuk uit? hahah.
Ik ben echt hopeloos
/b/quote:Op zondag 4 juli 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
Is grote vriend MaddoxX weer bezig geweest?
Youtube code injection
Cancellara danquote:
quote:
Jij bent van de trage sporten hèquote:
Naja, het is af en toe wat saai en slaapverwekkend (zo heb ik net drie kwartier liggen slapen op mijn bedquote:Op zondag 4 juli 2010 17:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat vind ik dat toch een klotesport om te kijken zeg
Hockey vind ik ook wel heel leuk en voetbal kan ik sinds afgelopen jaar ook wel waarderen (daarvoor vond ik het echt geen kanker aan).quote:
Darts is ook heel leuk maar geen sportquote:Op zondag 4 juli 2010 17:27 schreef -SG- het volgende:
oetbal, tennis, wielrennen, schaatsen, darten.
Oh toch welquote:Op zondag 4 juli 2010 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hockey vind ik ook wel heel leuk en voetbal kan ik sinds afgelopen jaar ook wel waarderen (daarvoor vond ik het echt geen kanker aan).
En bij schaatsen houd ik vooral van de korte afstanden, de 5km en 10km trek ik echt niet, dat duurt altijd jaren![]()
oetbal ook nietquote:Op zondag 4 juli 2010 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Darts is ook heel leuk maar geen sport
Nummertje 3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |