Je moet wat he?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Goed bezig Pheno. Gedweild en alles?
Ik ben ook best trots op mezelf: afwas gedaan.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al trots op mezelf dat ik nu pas het ijs pak dat ik voor gisteravond gekocht had
Neeeeee! Goed luisteren!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
Wat een idioot, die commentator van de Tour
'Ik hoop dat het hondje ook zijn poot gebroken heeft'. Over die hond die voor het peloton sprong.
Het is verdomme de schuld van het baasje die het beest los laat lopen, wens die dan een gebroken been
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeee! Goed luisteren!
Hij zei: " ik hoop dat het hondje er net zo vanaf gekomen is als de renners. Niet dat ik hoop dat het hondje zijn poot gebroken heeft, maar dat ie er in elk geval levend vanaf komt" (ik dacht ook eerst even "huh" hoor)
Ze gaven daarna alleen maar de baas de schuld en vroegen zich af of iemand wist hoe het met het hondje ging
Oh, misschien heb ik dat deel wel gemist, ik hoorde vooral dat gedoe over dat de baas de schuld had, en dat ze dat betrokken over dat kindje dat in zn bedje aan de kant van de weg stondquote:Op zondag 4 juli 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G en ik verstonden toch echt hetzelfde hoor
'Dat het hondje ook zijn poot maar gebroken heeft".
En toen kreeg hij nog een beetje op zijn kop van die andere commentator die zei 'Hoe zou je dat vinden als dat jouw hondje was?'.
Maar goed, misschien verstonden we het allebei verkeerd
Greys! Doe eens mee!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En greys, waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En greys, waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?
Ik kan er echt niet bij hoe dom je als baasje bent daar je hond niet aangelijnd te laten staan. Dan kan het normaal nog zo'n rustig beest zijn, maar je weet gewoon niet hoe zo'n beest reageert op die hele karavaan die langs trektquote:Op zondag 4 juli 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, misschien heb ik dat deel wel gemist, ik hoorde vooral dat gedoe over dat de baas de schuld had, en dat ze dat betrokken over dat kindje dat in zn bedje aan de kant van de weg stond
Ze zeiden ook dat eerder in een tour een hond van een balkon in het peleton gesprongen is !Dat verwacht je ook niet!
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm.... nou bijzonder weinig op het moment eigenlijk![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Dat past heul niet in mijn nieuwe levensinstelling
.
Good enough! Greys is trots op het feit dat ze niemand iets heeft aangedaanquote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Heb je Oprah gekeken ofzo?![]()
Nee maar oke, vandaag ben ik trots op eh...
Ehm....
Ik weet het echt niet
Het feit dat ik niemand iets aangedaan heb vandaag?
Maar goed, dat heb ik op zich op meerdere dagen
Ook iets om trots op te zijnquote:
Wassen, stofzuigen, dweilen, pizza maken en brood gebakken.quote:
WTF? Whut happened?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
Bah
Ik liep net met de hond langs een sloot. Aan de overkant was een man aan het vissen met zn kinderen. Hij roept ineens "Dag mooie vrouw!" Ik eerst nog vereerd, dus ik kijken wie het is...
Is het dus een man die me vorig jaar kermis half aangerand heeftGadver, ik ben er helemaal een beetje naar van
Ik heb er echt al een tijd niet meer aan gedacht, maar ineens voel ik me gewoon kut ervan
![]()
En ik ben kwaad ookHeb echt zin om daar weer heen te lopen en m flink de waarheid te zeggen
Nou ja, kermis, feestweek, dronken mensen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Weird people. Klinkt alsof ie thuis onder de plak zit en zijn vrouw hem ook al een lul vindtquote:
Hij zit ook onder de plak thuis zei mn moeder (die kent hem vaag), maar dan nog. Ik heb echt 100x nee tegen hem gezegd/geroepen, maar gewoon doorgaanquote:Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weird people. Klinkt alsof ie thuis onder de plak zit en zijn vrouw hem ook al een lul vindt
Getsie Tombo, geen wonder dat je er naar van bentquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wassen, stofzuigen, dweilen, pizza maken en brood gebakken.
Het stomme is dat ik op zo'n moment zelf dan echt alleen maar woedend benquote:Op zondag 4 juli 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu
[..]
Getsie Tombo, geen wonder dat je er naar van bent![]()
, wat een enge vent!
Bah hoe bedreigend dat soort lompe mannen kunnen zijn, gatverdamme
Eens met zijn vrouw babbelen dan maar... Oeh, nasty Pheno....quote:Op zondag 4 juli 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zit ook onder de plak thuis zei mn moeder (die kent hem vaag), maar dan nog. Ik heb echt 100x nee tegen hem gezegd/geroepen, maar gewoon doorgaan
Ananas en cherrytomaatjes. Lang leve de ananassnijder.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik op zo'n moment zelf dan echt alleen maar woedend benEn later pas "instort" (nu dus ook, nu ik hem weer zie zit ik echt zo van; bah, en doe ik de deur op slot enzo)
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ananas en cherrytomaatjes. Lang leve de ananassnijder.
Nee, zij is echt zo'n huismus die alleen maar met de kindjes bezig is, hij zal wel gefrustreerd zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens met zijn vrouw babbelen dan maar... Oeh, nasty Pheno....
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Gatverdamme Tombo! Ik neem aan dat je wel weet dat jij absoluut geen aanleiding hebt gegeven voor zijn walgelijk respectloze gedrag. [ afbeelding ]
Want die smeerlap zegt precies die dingen de menige vrouw een schuldgevoel bezorgen en hen ervan weerhoudt aangifte te doen.
Ik ging toen wel mn jas dicht doenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Gatverdamme Tombo! Ik neem aan dat je wel weet dat jij absoluut geen aanleiding hebt gegeven voor zijn walgelijk respectloze gedrag. [ afbeelding ]
Want die smeerlap zegt precies die dingen de menige vrouw een schuldgevoel bezorgen en hen ervan weerhoudt aangifte te doen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zij is echt zo'n huismus die alleen maar met de kindjes bezig is, hij zal wel gefrustreerd zijnMocht hij het nog een keer doen dan kan ie wel rekenen op een gesprek met haar idd
Ik ben "blij" dat je dan boos bent en ook al eens in het gezicht geslagen hebt, veel vrouwen durven niks meer. En later hakt het er natuurlijk in als je weer thuis bentquote:Op zondag 4 juli 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik op zo'n moment zelf dan echt alleen maar woedend ben
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging toen wel mn jas dicht doenMaar echt, ik snap wel dat je, als je een beetje onzeker bent ofzo, jezelf gaat afvragen of je iets hebt gedaan. Had ik gelukkig geen last van.
Maar toch geen aangifte ofzo gedaan
Omdat het niet echt heel ver gegaan is (nou ja, wel een beetje), maar ook omdat ik hem vaag ken en dat toch moeilijk vond. Stom he
Ik vraag me af of hij het nog weet hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind dit naroepen al reden genoeg hem er al op aan te spreken (niet alleen doen overigens).
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij het nog weet hoorHij was echt behoorlijk lam toen namelijk
Ja, idd... En dan steek ik er al meer energie in dan ik wilquote:Op zondag 4 juli 2010 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja het was wel verstandiger geweest maar of je er veel mee opgeschoten zou zijn.. nee dat denk ik helaas niet.
Het wordt dan heel frustrerend zijn woord tegen dat van jou enz.
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, idd... En dan steek ik er al meer energie in dan ik wil
Nou idd... hoewel hij hopelijk nog wel een blauwe plek heeft overgehoudenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Inderdaad en het tegenkomen van zo'n persoon blijft net zo erg/vervelend enz.
Het is enorm jammer dat het zo lastig te bewijzen is allemaal.
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd... hoewel hij hopelijk nog wel een blauwe plek heeft overgehouden
En een niet meer functionele zak.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd... hoewel hij hopelijk nog wel een blauwe plek heeft overgehouden
quote:
Had ie toch al, ze hebben geadopteerde kindjes omdat ie het niet konquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ie toch al, ze hebben geadopteerde kindjes omdat ie het niet kon
Het wordt wel ernstig als mensen, die ik niet ken, zo gaan denkenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Bwehehehe. Wel apart, want een zak is het al.
Waar gaan jullie naartoe Pheno? Weer naar Japan?
Ah, meer vrouwen hebben hem al in zijn zak getrapt.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ie toch al, ze hebben geadopteerde kindjes omdat ie het niet kon
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, meer vrouwen hebben hem al in zijn zak getrapt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr
ZiZi meet planning ga ik maken!
Wil ik ook wel doen hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
Oh fak, moet ik nu al die linkjes weer gaan fixen van die glitterletters?
Moment...
OOK in de op?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Die moet ook in de OP he Tombo.
En je wist al dat ik dan niet kan maar da's niet erg.
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil ik ook wel doen hoor
Of je doet mijne wijzigen, kopieren en dan annuleren
Misschien welquote:
Nee ik weet hetquote:Op zondag 4 juli 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat laatste kunnen de anderen toch niet
Donequote:Op zondag 4 juli 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Oh en misschien leuk een linkje naar het Brasmenu zelf:
http://www.bistrocafezizi.nl/main_brassen.html
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
Grrrr.... waaaarom komt die layout nu niet terug?Normaal is dat met een half uurtje weer gefixed. Ik ga de boel hier maar eens helemaal uitgooien, eens kijken of dat helpt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Oh en misschien leuk een linkje naar het Brasmenu zelf:
http://www.bistrocafezizi.nl/main_brassen.html
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
Grrrr.... waaaarom komt die layout nu niet terug?Normaal is dat met een half uurtje weer gefixed. Ik ga de boel hier maar eens helemaal uitgooien, eens kijken of dat helpt.
Ik maak toch een meet-lijst, geen opquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn te betalen en er staandingen tussen.
Zie! Ik quote!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat gaat er precies mis? Kan je geen andere layout kiezen die het wel doet?
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
Morgen 19 tot 21 graden. Verademing.Zal mijn poezels ook goed doen, want die worden ook steeds slomer.
Hoest met Bink Greys?
Fijn dat het nu goed gaat! Morgen het huis goed afkoelen en maar hopen dat je de hitte buiten kunt houden. Want het wordt inderdaad weer warm.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrij goed nu, heeft ook heel goed geslapen voor het open raam vannacht!
Ik ben echter nu alweer bang voor deze week, aangezien ik las dat we weer tropische temperaturen gaan krijgen
Dat sowieso. Vorige week ook weer heerlijk kleine dingetjes geproefd bij de griekquote:Op zondag 4 juli 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Je krijgt dan al die dingen die genoemd worden dus, alles in het klein.
Lijkt me hartstikke leuk, ik vind zoiets altijd veel lekkerder en leuker dan één bord vol
Mis ik iets?quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Je krijgt dan al die dingen die genoemd worden dus, alles in het klein.
Lijkt me hartstikke leuk, ik vind zoiets altijd veel lekkerder en leuker dan één bord vol
Ik wil ook mee.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook mee.Er wordt toch wel een vervolg meet gepland he?
![]()
En anders zoek ik wel een ander excuus om te gaan brassen.
Ja, en anders gaan we een keer bij Erik zn huis kijken en daarna brassenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook mee.Er wordt toch wel een vervolg meet gepland he?
![]()
En anders zoek ik wel een ander excuus om te gaan brassen.
Dan zit ik inquote:
Ja! Opties genoeg.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en anders gaan we een keer bij Erik zn huis kijken en daarna brassen
Of rotterdam-rondreistour en daarna brassen. of naar shabu
Maar wie beschermt mij dan tegen tombo en haar uzi?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zit ik inIJsland
! Ook niet slecht natuurlijk.
Een kogelvrij vest.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wie beschermt mij dan tegen tombo en haar uzi?
Daar heb ik gewerktquote:Op zondag 4 juli 2010 18:58 schreef Pheno het volgende:
Dan ga ik nu even boodschappen doen. Zouden ze dat hebben bij de AH?
Mijn AH had geen beessies meer.quote:
is er niks dat bezorgd in Weert?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn AH had geen beessies meer.Ga ik daarvoor speciaal er naartoe (want de katten kunnen er zo leuk mee spelen
), heb ik dus geld uitgegeven voor niks want het bordje stond pas bij de kassa.
![]()
En ik heb nog steeds geen oplossing voor mijn frietjesprobleem ook nog niet.
Vast wel. Maar geen frietjes. En de friettent zit 200 meter verderop dus laten bezorgen is laf en lui. En duur.quote:
welquote:Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar geen frietjes. En de friettent zit 200 meter verderop dus laten bezorgen is laf en lui. En duur.Ik denk dat ik mezelf toch van de bank ga afhijsen en me buiten de deur ga begeven.
Niet gezien he cat?quote:
Dan kom ik niet aan het minimale bestelbedrag.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel
http://www.justeat.nl/restaurants-pizzeria-mina/menu
Kapsalon zelfs
WEL!quote:
Hahaha ik wil eerst even douchenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ml-etje, komt er geen nieuw deel? Ik zat druk te F5-en![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hahaha ik wil eerst even douchenkan ik rustig even foto's opzoeken voor een mooie OP.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Alles goed heur, maar drukkkk.
En afgelopen middag/avond/nacht een zwaar, maar bere-gezellig BBQ-weekend gehad met 3 uurtjes slaap![]()
En nu naar pa en ma, die zijn 35 jaar getrouwd![]()
quote:
quote:
Veel plezier en een beetje sterkte!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Alles goed heur, maar drukkkk.
En afgelopen middag/avond/nacht een zwaar, maar bere-gezellig BBQ-weekend gehad met 3 uurtjes slaap![]()
En nu naar pa en ma, die zijn 35 jaar getrouwd![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:58 schreef Pheno het volgende:
Dan ga ik nu even boodschappen doen. Zouden ze dat hebben bij de AH?
Hij bedoelt een kogelvrijvestquote:Op zondag 4 juli 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Boodschappen?
Bij de AH?
Volgens mij wel heur!
Ik werk er niet meerquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij bedoelt een kogelvrijvest
Tegen mijn uzi
Toch weer die Tombola met haar uzi!quote:
De bitch.quote:
WHUT!quote:
Ja nee, zo ben ik geneigd mijn uzi thuis te latenquote:
Nou. Af en toe is ze echt niet aardig.quote:
Pas maar op, ik neem mijn totoro mee. En ik ben niet bang om het te gebruiken!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nee, zo ben ik geneigd mijn uzi thuis te laten
oh, ik huiverquote:Op zondag 4 juli 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas maar op, ik neem mijn totoro mee. En ik ben niet bang om het te gebruiken!
Als je die van mij ziet smelt jequote:
Michel de Hey?quote:
Ik doe mijn Lara Croft kleren aan, dus dan nietquote:
quote:
Niet Catwoman?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe mijn Lara Croft kleren aan, dus dan niet
Erik!quote:
quote:
Zou wel een leuke opwarmer zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga de brassmeet niet doen. Dat is het weekend voor ik op vakantie ga.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga de brassmeet niet doen. Dat is het weekend voor ik op vakantie ga.
So I herd.quote:
Ja, en je zit toch al in de buurtquote:
Van 2 tot 12 augustus.quote:
Kan makkelijk danquote:
Het is ook met het oog op teh moneysquote:
KIJK IN DE OPquote:Op zondag 4 juli 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook met het oog op teh moneys. Wacht, heb je een linkje van dat brassgebeuren? Want alles hangt af of ik er genoeg geld voor over heb. Ja, nu ik op mezelf woon (
) kan ik me niets meer veroorloven.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook met het oog op teh moneys. Wacht, heb je een linkje van dat brassgebeuren? Want alles hangt af of ik er genoeg geld voor over heb. Ja, nu ik op mezelf woon (
) kan ik me niets meer veroorloven.
quote:
Ik heb Erik gepmt en hij pmt niet terugquote:
Daar was je toch mee bezig daarnet?quote:
Nee, nog niet gezien, dat ging de hele tijd over voetbal en dan haak ik afquote:Op zondag 4 juli 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb Erik gepmt en hij pmt niet terug
[TAL SC #35] Kotsjes en kalfjes vergelijken
op al gezien pheno?
quote:
Hij staat ook pas voor de 2e keer in een topic hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien, dat ging de hele tijd over voetbal en dan haak ik af
Ik heb geen idee bij dat spel
Ja, tofheid alom!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij staat ook pas voor de 2e keer in een topic hoor
Maar hij is cool!
Whehehehehhequote:Op zondag 4 juli 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
GREYS! Kijk BoorII Huisdieren en je nieuwe interieur...
Hier. Toen Cat de kattenliefhebbers aanriep.quote:
We feesten in mijn topic.quote:
Ik heb geen katten. Ja, zo'n tomtom-loze kat, die niet snapt dat ie een tuin verderop moet zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier. Toen Cat de kattenliefhebbers aanriep.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen katten. Ja, zo'n tomtom-loze kat, die niet snapt dat ie een tuin verderop moet zijn
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier. Toen Cat de kattenliefhebbers aanriep.
quote:
Je bent evengoed welkom in mijn topic hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen katten. Ja, zo'n tomtom-loze kat, die niet snapt dat ie een tuin verderop moet zijn
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Blijkbaar woont er in Utrecht in mijn wijk ook een kat die soms op dakterrassenbezoekjes gaat.
Gezelli!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Blijkbaar woont er in Utrecht in mijn wijk ook een kat die soms op dakterrassenbezoekjes gaat.
Vreselijk programmaquote:Op zondag 4 juli 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier afkeurend te hoofdschudden bij wegmisbruikers.
Is het zo erg?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Dat vind ik te herhalend worden, het zijn altijd asobakken die ze pakkenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Maar zo goed voor mijn zelfbeeld. Want ik zou dat nooit doen!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik te herhalend worden, het zijn altijd asobakken die ze pakkenen dan dat betweterige toontje van die presentator
Welke zender kijk je? Zijn dat van die akelige mini-miss verkiezingen?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Ik zit alleen maar met verbazing te kijken naar die moeders die hun dochters van 5 dit opdringen. Kunnen die niet met een dwangbuis afgevoerd worden?
Travel & living bij UPC. ja, die.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke zender kijk je? Zijn dat van die akelige mini-miss verkiezingen?
Nee, ze belde een paar dagen geleden nog over Anna, maar toen ben ik vergeten te vragen of Limoen nog een optie was. En deze week zijn ze op vakantie. Dus ik kaart het daarna nog eens aan. Maar omdat ze er zelf ook niks van zei ben ik bang dat dat hem niet gaat worden.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Cat heb je nog iets gehoord van die mensen die over Limoentje na zouden denken?
Ah, vandaar dat ik hem niet kon vinden in de gids. En ew.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, ze belde een paar dagen geleden nog over Anna, maar toen ben ik vergeten te vragen of Limoen nog een optie was. En deze week zijn ze op vakantie. Dus ik kaart het daarna nog eens aan. Maar omdat ze er zelf ook niks van zei ben ik bang dat dat hem niet gaat worden.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Blugh, morgen functioneringsgesprek.En aangezien ik een rare baas heb zal dat wel weer 'interessant' worden.
Ik heb al wat van haar op papier ter voorbereiding en dat ziet er verrassend goed uit, als je kijkt hoeveel (weinig dus) complimenten of andere feedback ik van haar krijg. Maar daar heb ik ook nog wel wat vraagjes over.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ook de rollen omdraaien hé?
Enne alles op papier en dat jij het aan mag vullen/verklaren enz.
Dus weinig feedback en weinig complimenten maar ook niks negatiefs?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb al wat van haar op papier ter voorbereiding en dat ziet er verrassend goed uit, als je kijkt hoeveel (weinig dus) complimenten of andere feedback ik van haar krijg. Maar daar heb ik ook nog wel wat vraagjes over.
Nou... dat dan ook weer niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dus weinig feedback en weinig complimenten maar ook niks negatiefs?
Dat stukje voor de kinderen van je collega? Dat zal inderdaad wel moeilijk zijn geweest.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou... dat dan ook weer niet.![]()
Baas is het type: als het goed gaat zeg ik niks en als het fout gaat dan zullen ze het horen.
ja, je wilt het toch niet te serieus brengen, maar ook niet grappig of zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat stukje voor de kinderen van je collega? Dat zal inderdaad wel moeilijk zijn geweest.
c-aatje doen?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga (even) off
Moet nog langs ander huis katten eten geven, sleutels afleveren en dan hier weer slapen, dus druk druk druk.
Misschien later nog online
Zo niet, slaap lekker alvast!![]()
Sommige dingen wel, maar een aantal zaken is een kwestie van verschillende meningen. En daar heeft baas het soms moeilijk mee, dat werknemers soms ook zelf nadenken en een mening hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm en die negatieve dingen zijn die ook waar?
Je hebt het er maar druk mee!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga (even) off
Moet nog langs ander huis katten eten geven, sleutels afleveren en dan hier weer slapen, dus druk druk druk.
Goffer... Wanneer kom je terug?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
Een meet bij ZiZi terwijl ik op vakantie ben..
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga (even) off
De juiste toon treffen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, je wilt het toch niet te serieus brengen, maar ook niet grappig of zo.
1 of 2 augustusquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sommige dingen wel, maar een aantal zaken is een kwestie van verschillende meningen. En daar heeft baas het soms moeilijk mee, dat werknemers soms ook zelf nadenken en een mening hebben.
Jij ook al?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
Een meet bij ZiZi terwijl ik op vakantie ben..
Doe ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou dan netjes proberen te verwoorden waarom je iets zo doet en dat ook op laten nemen in het gespreksverslag.
Vraag altijd naar een def versie die je mag aanvullen
Mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hoezo mooi, die data in de OP gaan me beide niet lukken hoorquote:
Ik heb je gepmdquote:Op zondag 4 juli 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo mooi, die data in de OP gaan me beide niet lukken hoor
Ja, en dat terwijl de meet locatie om de hoek is voor mijquote:
Nu bedoel je? Dan heb ik die niet ontvangen?quote:
Ik ga niet naar de kerk. Nooit.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De juiste toon treffen.Je collega was nog jong he? Dan past een zware tekst ook weer niet natuurlijk. Pfew, lastig.
Hopelijk ben je tevreden met wat je hebt geschreven. Ga je het tijdens de dienst voorlezen?
Nee eerder alquote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu bedoel je? Dan heb ik die niet ontvangen?
Nee, augustus staat vrij voor een weekendje aan zee een keerquote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht dat jij juist in augustus op vakantie ging GB!
Ja oké die heb ik gelezen, maar ik weet het nog even nietquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, augustus staat vrij voor een weekendje aan zee een keer.
16 juli t/m 1 augustus ben ik weg!
Je kan wel naar de meet-wiki en die kopieren en hier plakken en jezelf toevoegen toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik kan die meetlijst niet editten, maar ik ben nog onder voorbehoud. Misschien dat ik kom als ik over mijn enorme meetangst heen kom en ik geen crewvergadering heb. Ook een meet, maar waar we serieus gaan doen over sites en zo
Aan zee is hierquote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, we gaan 2 dagen van tevoren kijken voor een ticket naar Thailand oid, maar of die zoveel gaan zakken qua prijs weten we nog niet. Anders gewoon lekker op de bonnefooi in Europa ergens heen.quote:
Zizi een weekend later doen ofzo dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, dan hebben we destijds langs elkaar heen gepraat denk ik
Want dat was juist de bedoeling in augustus ivm gezamenlijke verjaardag en toen ging je dacht ik juist in augustus met vakantie. Of is het verschoven?
Anyway... jij moet wel mee naar ZiZi natuurlijk, als Zizitier!
En omdat je er haast bovenop woont
Nee, je hebt wel goed opgelet, maar ik zou nog een weekend weg in augustus (naast de vakantie)!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, dan hebben we destijds langs elkaar heen gepraat denk ik
Want dat was juist de bedoeling in augustus ivm gezamenlijke verjaardag en toen ging je dacht ik juist in augustus met vakantie. Of is het verschoven?
Anyway... jij moet wel mee naar ZiZi natuurlijk, als Zizitier!
En omdat je er haast bovenop woont
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, we gaan 2 dagen van tevoren kijken voor een ticket naar Thailand oid, maar of die zoveel gaan zakken qua prijs weten we nog niet. Anders gewoon lekker op de bonnefooi in Europa ergens heen.
De ticketprijzen nu zijn ons te duur, aangezien we maar twee weken vakantie hebben. Gewoon even afwachten of het nog gaat kelderen, en anders maar binnen Europa. Vorig jaar zomer ook gedaan en was me ook erg goed bevallen, moet ik zeggen. Maar Thailand heeft wel iets speciaalsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
stond me bij dat je nog moet boeken. Thailand
Goed bezig Greys!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht dat jij juist in augustus op vakantie ging GB!
Weekend later, mits op zondag, dan kom ik misschien.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zizi een weekend later doen ofzo dan?
Ow ja, dat zei je.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ga nu echt slapen
(nou ja, eerst die nuttige dingen doen)
De wie?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan wel naar de meet-wiki en die kopieren en hier plakken en jezelf toevoegen toch?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De ticketprijzen nu zijn ons te duur, aangezien we maar twee weken vakantie hebben. Gewoon even afwachten of het nog gaat kelderen, en anders maar binnen Europa. Vorig jaar zomer ook gedaan en was me ook erg goed bevallen, moet ik zeggen. Maar Thailand heeft wel iets speciaals
Thailand lijkt me ook mooi. Sowieso heb ik meer met Azie dan met Amerika. Al was Florida wel een groot achtbanenparadijs, en de Everglades erg mooiquote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De ticketprijzen nu zijn ons te duur, aangezien we maar twee weken vakantie hebben. Gewoon even afwachten of het nog gaat kelderen, en anders maar binnen Europa. Vorig jaar zomer ook gedaan en was me ook erg goed bevallen, moet ik zeggen. Maar Thailand heeft wel iets speciaals
Ja, inderdaad. Ik ben er in 2008 geweest en je kan het daar zo goedkoop mogelijk maken zonder dat je eigenlijk het idee hebt dat je beknibbelt, erg fijn!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja is een prijzige hobby om er te komen maar als je er eenmaal bent is het prima te doen
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ben er in 2008 geweest en je kan het daar zo goedkoop mogelijk maken zonder dat je eigenlijk het idee hebt dat je beknibbelt, erg fijn!
Azië trekt mij ook enorm, het is echt zo'n andere wereld dan je gewend bent en daar hou ik wel vanquote:Op zondag 4 juli 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thailand lijkt me ook mooi. Sowieso heb ik meer met Azie dan met Amerika. Al was Florida wel een groot achtbanenparadijs, en de Everglades erg mooimaar voor de rest heb ik weinig met dat continent.
Nieuw Zeeland is volgend jaar weer aan d ebeurt. Vrouwlief is er nog niet geweest en ik kan het geen straf noemen. Eens kijken of ik haar ook aan het skydiven krijgquote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Azië trekt mij ook enorm, het is echt zo'n andere wereld dan je gewend bent en daar hou ik wel vanIn Amerika ben ik nog nooit geweest, maar daar wil ik ook nog wel eens rondtrekken. En ik wil nog naar Canada. En Brazilië, Nieuw-Zeeland, Japan en Mexico. Nouja, eigenlijk nog veel meer
Nieuw Zeeland.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland is volgend jaar weer aan d ebeurt. Vrouwlief is er nog niet geweest en ik kan het geen straf noemen. Eens kijken of ik haar ook aan het skydiven krijg
Als je ooit naar Japan gaat kan ik je iig genoeg tips geven
Ah tof, dat zal ik onthouden!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland is volgend jaar weer aan d ebeurt. Vrouwlief is er nog niet geweest en ik kan het geen straf noemen. Eens kijken of ik haar ook aan het skydiven krijg
Als je ooit naar Japan gaat kan ik je iig genoeg tips geven
Het is daar zo mooiquote:Op zondag 4 juli 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland.Staat ook nog op mijn lijstje.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee zie, lees verder, ze zou echt nog weg gaan in augustus
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ow die pm over het weekendje heb ik niet hé
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is daar zo mooiDie natuur is echt super. 1 januari zitten we in het vliegtuig, 16 februari weer terug. Denk ik. Maar misschien een week eerder en dan nog even een strandvakantie op Bali of zo
Wat die grijze zegt.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat waar GB en ik het over hadden is iets van ons zelf
Maar dat heeft weer niets met een PM te maken, dat gaat over een weekendje aan zee dat we doen ivm gezamenlijke verjaardagen. Dus volgens mij gaat er e.e.a. door elkaar nu
3 weken is echt te kort, dat red je niet. Echt, 4 weken is minimaal of je moet 1 eiland gaan doen. En doe dan aub het zuidereiland, want dat is echt natuur op zijn rauwst en dus best.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.Zoveel variatie op één eiland. En 6 weken is perfect om het land echt te doorkruisen (en nog niet alles gezien te hebben denk ik
)
Zo lang zou ik niet willen gaan maar 3 weken... lijkt me fantastisch.
Ik zal me dan echt moeten beperken ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 weken is echt te kort, dat red je niet. Echt, 4 weken is minimaal of je moet 1 eiland gaan doen. En doe dan aub het zuidereiland, want dat is echt natuur op zijn rauwst en dus best.
Zuidereiland dus, ooitquote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal me dan echt moeten beperken ja.Maar hey, ik ga naar IJsland dus rauwe natuur is mijn ding.
quote:Op maandag 5 juli 2010 07:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik neem altijd de bus van 7.03. Rijdt hij ineens niet meer vanwege de zomerdienstregeling. Ik had gewoon een kwartier langer kunnen slapenWat een kut begin van de dag. Grr.
Ik krijg de 500 niet eens volquote:Op zondag 4 juli 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Uitgebreidere PM boxen voor Abohouders
Ik ga ook slapen, weltrusten allemaal
Hihi ik mik gewoon die box leeg zodra hij vol isquote:
Ach, als er eens een discussie is flikker ik alles weg daarna, als het niet spannend isquote:Op maandag 5 juli 2010 07:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik mik gewoon die box leeg zodra hij vol is
Even adressen opschrijven en alles kan wel weg verder.
quote:Op maandag 5 juli 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
Hier in Nijmegen een bus in een huis geramd.
Een wat oudere chauffeur werd onwel.quote:Op maandag 5 juli 2010 07:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja, wat is nu de oorzaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |