quote:Op zondag 4 juli 2010 20:29 schreef gers het volgende:
waarom laat je de nageltjes niet verwijderen zodat je kunt genieten van je meubels
Onzin is een deurtje verderop.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:29 schreef gers het volgende:
waarom laat je de nageltjes niet verwijderen zodat je kunt genieten van je meubels
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:29 schreef gers het volgende:
ow wist ik nietquote:Op zondag 4 juli 2010 20:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Onzin is een deurtje verderop.
(bovendien is het ook verboden in Nederland om een kat te ontklauwen)
Helaas mag het nog wel in andere landen ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef gers het volgende:
[..]
ow wist ik nietik zag ooit op de belg een docu die daar over ging
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:09 schreef Sorella het volgende:
Mijn 3 jaar terug nieuwe leren bank is ook naar de filistijnen, nouja had ik er maar geen kitten bij moeten nemen 2 maanden nadat het bankstel stond en niet eens omdat ze eraan krabben ze gebruiken de krabpaal zoals het hoort, maar meer van het erover heen rennen en het niet goed uitmeten tijdens het springen
Voor een kattenhatende man is mijn man wel erg laconiek over het geruineerde bankstel gelukkig, misschien omdat het bankstel achteraf toch niet zo lekker zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |