abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83653508
als JIJ mij niet binnen 1 seconde eten geeft....

DAN GAAN AL MIJN NAGELS IN JOUW NIEUWE BANK WHOEHAHAHAHAHHA

oooh neee

te laat

Ik heb 2 krabpalen, waarvan een mega grote en een kleinere op het balkon. En dan nog

Ach ik houd het toch niet tegen, zou niet willen dat ze niet meer konden spelen maar doe toch wel graag een behoorlijke tijd met mijn nieuwe bank Hoe doen jullie dat met katten?
pi_83653536
Wat een mooierd maar kan dit topic niet beter naar Flora en Fauna?
Daar hebben ze veel verstand van katten
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_83653566
waarom laat je de nageltjes niet verwijderen zodat je kunt genieten van je meubels
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_83653571
mag ook
alleen hoe verplaats ik het topic
  zondag 4 juli 2010 @ 20:30:32 #5
244933 trovey
Nachtoele
pi_83653596
Ik heb het opgegeven, helemaal gaaf hou je de boel toch niet ook al gebruiken ze fanatiek de krabpaal. Gewoon niet te dure meubelen kopen als je katten hebt is een heel goed idee.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_83653603
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:29 schreef gers het volgende:
waarom laat je de nageltjes niet verwijderen zodat je kunt genieten van je meubels

Ehh ja
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 4 juli 2010 @ 20:31:14 #7
244933 trovey
Nachtoele
pi_83653632
quote:
Onzin is een deurtje verderop.

(bovendien is het ook verboden in Nederland om een kat te ontklauwen )
Optimist tot in de kist
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 juli 2010 @ 20:33:40 #8
163650 Greys
pi_83653739
quote:

Dan had je misschien beter gewoon helemaal geen huisdieren kunnen nemen als je zo bang bent voor je meubels dat je nagels gaat laten verwijderen

Maar onze kat (ook een Bengaal, TS! ) gebruikte ook liever meubels ipv de krabpaal... tot we een soort krabplankje aan een kozijn hebben gemonteerd en daar wat catnip spray op hebben gedaan. Sindsdien is hij helemaal waus van dat plankje en probeert hij nog maar héél soms op de bank te krabben, als ik thuis ben en hij wil naast me op de leuning liggen bv (dan gaat hij trappelen). Maar dan trek ik zijn poten los en roep ik NEE! en dat werkt vaak wel.
Maar helemaal voorkomen kan je het nooit denk ik..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83653742
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:31 schreef trovey het volgende:

[..]

Onzin is een deurtje verderop.

(bovendien is het ook verboden in Nederland om een kat te ontklauwen )
ow wist ik niet ik zag ooit op de belg een docu die daar over ging
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_83653855
Mijn half jaar oude bank is ook al naar de filistijnen .
Als ik had geweten dat we katten gingen nemen, had ik niet zo'n dure bank gekocht.

Ach ja, shit happens, ik lig er niet wakker van. Zonde is het uiteraard wel.
Maar spelen, zoals op jouw foto's, doe ik dus mooi in de krabpaal, of in ieder geval ver uit de buurt van de bank.
  zondag 4 juli 2010 @ 20:37:35 #11
244933 trovey
Nachtoele
pi_83653907
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef gers het volgende:

[..]

ow wist ik niet ik zag ooit op de belg een docu die daar over ging
Helaas mag het nog wel in andere landen ja.
Optimist tot in de kist
pi_83673694
Mijn 3 jaar terug nieuwe leren bank is ook naar de filistijnen, nouja had ik er maar geen kitten bij moeten nemen 2 maanden nadat het bankstel stond en niet eens omdat ze eraan krabben ze gebruiken de krabpaal zoals het hoort, maar meer van het erover heen rennen en het niet goed uitmeten tijdens het springen

Voor een kattenhatende man is mijn man wel erg laconiek over het geruineerde bankstel gelukkig, misschien omdat het bankstel achteraf toch niet zo lekker zit
  maandag 5 juli 2010 @ 12:08:22 #13
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83675879
Catnip op de krabpaal lijkt me het beste. Voor de rest kun je proberen de kat nat te spuiten als ie zijn nagels scherpt waar het niet mag (mits de kat geen waterliefhebber is).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 5 juli 2010 @ 13:17:55 #14
244933 trovey
Nachtoele
pi_83678325
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:09 schreef Sorella het volgende:
Mijn 3 jaar terug nieuwe leren bank is ook naar de filistijnen, nouja had ik er maar geen kitten bij moeten nemen 2 maanden nadat het bankstel stond en niet eens omdat ze eraan krabben ze gebruiken de krabpaal zoals het hoort, maar meer van het erover heen rennen en het niet goed uitmeten tijdens het springen

Voor een kattenhatende man is mijn man wel erg laconiek over het geruineerde bankstel gelukkig, misschien omdat het bankstel achteraf toch niet zo lekker zit

Inderdaad....ook al gebruiken katten de krabpaal daat soort ongelukjes zijn niet te voorkomen en dan heb je "haakjes"in je bankstel Iik zal maar niet laten zien hoe mijn (gelukkig nu oude) bankstel er onder de woondeken uitziet. . Ooit komt er wel een nieuwe maar dan gaat die woondeken er alleen bij bezoek af zodat ik dan een gave bank kan tonen, "Zie je wel...met katten hoef je niet altijd een kapotte bank te hebben"
Optimist tot in de kist
  maandag 5 juli 2010 @ 13:25:57 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83678627
Mijn oude bank was gewoon krabpaal: de flarden hingen op alle hoeken. Toen ik een nieuwe bank kocht, heb ik een Feliwaystekker gebruikt. Of dat nou het verschil heeft gemaakt is niet te zeggen, maar de katten zijn de nieuwe bank nooit als krabpaal gaan gebruiken.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 5 juli 2010 @ 14:42:13 #16
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_83681680
tip 1. neem geen kat
tip 2. neem geen meubels

nu ff serieus, mijn katten probeerden de nieuwe bank ook uit, meteen natgespoten (ook de Coons die wel van water houden maar niet een ferme straal tussen hun ogen)

Werkt prima, zodra ze hun nagels erin proberen te zetten krijgen ze de volle laag. Ik word daarintegen weer gek van al dat haar! Je kunt bij ons wel op de bank zitten maar dan heb je meteen een harige kont.

(6 poezels, 2 honden)
pi_83690016
Ik heb naar aanleiding van dit topic weer op de IKEA site zitten neuzen Dit huishouden is geen dure nieuwe bank waard, de katten krabben er niet aan maar ze zijn gewoon enorm speels en het rondsjezen over de bank laat behoorlijke sporen na. Ze zijn al 5 en 6 jaar oud dus ik zie er niet heel snel verbetering in komen, bovendien is het ook nog de bedoeling elke zomer opvangkittens te hebben rondlopen en die stuiteren sowieso rond.

Een volgende bank wordt een tweedehandsje of een bank van Ikea met verwisselbare hoezen. Al m'n vriendinnen hebben nog meer katten dan wij en allemaal banken met verwisselbare hoezen of grand foulards
  maandag 5 juli 2010 @ 18:12:22 #18
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83690141
Mijn bank heb ik gevonden bij het grofvuil Wat mij betreft is ie prima als krabpaal voor de katten

Als ik een nieuwe koop, neem ik er ook één met verwisselbare hoezen en in elk geval geen leer. Hoe mijn moeder haar leren bank mooi wist te houden met een poes in huis, is me nog steeds een raadsel. Maar goed, mijn katten mogen wel wat meer en ze zijn ook een stuk jonger dan die poes.
  maandag 5 juli 2010 @ 18:13:46 #19
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83690192
Edit: verkeerde topic
pi_83710378
O ik heb nog een rode poes in de aanbieding want ze past niet meer bij ons nieuwe interieur
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')