Je moet wat he?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Goed bezig Pheno. Gedweild en alles?
Ik ben ook best trots op mezelf: afwas gedaan.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al trots op mezelf dat ik nu pas het ijs pak dat ik voor gisteravond gekocht had
Neeeeee! Goed luisteren!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
Wat een idioot, die commentator van de Tour
'Ik hoop dat het hondje ook zijn poot gebroken heeft'. Over die hond die voor het peloton sprong.
Het is verdomme de schuld van het baasje die het beest los laat lopen, wens die dan een gebroken been
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeee! Goed luisteren!
Hij zei: " ik hoop dat het hondje er net zo vanaf gekomen is als de renners. Niet dat ik hoop dat het hondje zijn poot gebroken heeft, maar dat ie er in elk geval levend vanaf komt" (ik dacht ook eerst even "huh" hoor)
Ze gaven daarna alleen maar de baas de schuld en vroegen zich af of iemand wist hoe het met het hondje ging
Oh, misschien heb ik dat deel wel gemist, ik hoorde vooral dat gedoe over dat de baas de schuld had, en dat ze dat betrokken over dat kindje dat in zn bedje aan de kant van de weg stondquote:Op zondag 4 juli 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G en ik verstonden toch echt hetzelfde hoor
'Dat het hondje ook zijn poot maar gebroken heeft".
En toen kreeg hij nog een beetje op zijn kop van die andere commentator die zei 'Hoe zou je dat vinden als dat jouw hondje was?'.
Maar goed, misschien verstonden we het allebei verkeerd
Greys! Doe eens mee!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En greys, waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En greys, waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?
Ik kan er echt niet bij hoe dom je als baasje bent daar je hond niet aangelijnd te laten staan. Dan kan het normaal nog zo'n rustig beest zijn, maar je weet gewoon niet hoe zo'n beest reageert op die hele karavaan die langs trektquote:Op zondag 4 juli 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, misschien heb ik dat deel wel gemist, ik hoorde vooral dat gedoe over dat de baas de schuld had, en dat ze dat betrokken over dat kindje dat in zn bedje aan de kant van de weg stond
Ze zeiden ook dat eerder in een tour een hond van een balkon in het peleton gesprongen is !Dat verwacht je ook niet!
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm.... nou bijzonder weinig op het moment eigenlijk![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Dat past heul niet in mijn nieuwe levensinstelling
.
Good enough! Greys is trots op het feit dat ze niemand iets heeft aangedaanquote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Heb je Oprah gekeken ofzo?![]()
Nee maar oke, vandaag ben ik trots op eh...
Ehm....
Ik weet het echt niet
Het feit dat ik niemand iets aangedaan heb vandaag?
Maar goed, dat heb ik op zich op meerdere dagen
Ook iets om trots op te zijnquote:
Wassen, stofzuigen, dweilen, pizza maken en brood gebakken.quote:
WTF? Whut happened?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
Bah
Ik liep net met de hond langs een sloot. Aan de overkant was een man aan het vissen met zn kinderen. Hij roept ineens "Dag mooie vrouw!" Ik eerst nog vereerd, dus ik kijken wie het is...
Is het dus een man die me vorig jaar kermis half aangerand heeftGadver, ik ben er helemaal een beetje naar van
Ik heb er echt al een tijd niet meer aan gedacht, maar ineens voel ik me gewoon kut ervan
![]()
En ik ben kwaad ookHeb echt zin om daar weer heen te lopen en m flink de waarheid te zeggen
Nou ja, kermis, feestweek, dronken mensen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Weird people. Klinkt alsof ie thuis onder de plak zit en zijn vrouw hem ook al een lul vindtquote:
Hij zit ook onder de plak thuis zei mn moeder (die kent hem vaag), maar dan nog. Ik heb echt 100x nee tegen hem gezegd/geroepen, maar gewoon doorgaanquote:Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weird people. Klinkt alsof ie thuis onder de plak zit en zijn vrouw hem ook al een lul vindt
Getsie Tombo, geen wonder dat je er naar van bentquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wassen, stofzuigen, dweilen, pizza maken en brood gebakken.
Het stomme is dat ik op zo'n moment zelf dan echt alleen maar woedend benquote:Op zondag 4 juli 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu
[..]
Getsie Tombo, geen wonder dat je er naar van bent![]()
, wat een enge vent!
Bah hoe bedreigend dat soort lompe mannen kunnen zijn, gatverdamme
Eens met zijn vrouw babbelen dan maar... Oeh, nasty Pheno....quote:Op zondag 4 juli 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zit ook onder de plak thuis zei mn moeder (die kent hem vaag), maar dan nog. Ik heb echt 100x nee tegen hem gezegd/geroepen, maar gewoon doorgaan
Ananas en cherrytomaatjes. Lang leve de ananassnijder.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik op zo'n moment zelf dan echt alleen maar woedend benEn later pas "instort" (nu dus ook, nu ik hem weer zie zit ik echt zo van; bah, en doe ik de deur op slot enzo)
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ananas en cherrytomaatjes. Lang leve de ananassnijder.
Nee, zij is echt zo'n huismus die alleen maar met de kindjes bezig is, hij zal wel gefrustreerd zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens met zijn vrouw babbelen dan maar... Oeh, nasty Pheno....
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Gatverdamme Tombo! Ik neem aan dat je wel weet dat jij absoluut geen aanleiding hebt gegeven voor zijn walgelijk respectloze gedrag. [ afbeelding ]
Want die smeerlap zegt precies die dingen de menige vrouw een schuldgevoel bezorgen en hen ervan weerhoudt aangifte te doen.
Ik ging toen wel mn jas dicht doenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Gatverdamme Tombo! Ik neem aan dat je wel weet dat jij absoluut geen aanleiding hebt gegeven voor zijn walgelijk respectloze gedrag. [ afbeelding ]
Want die smeerlap zegt precies die dingen de menige vrouw een schuldgevoel bezorgen en hen ervan weerhoudt aangifte te doen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zij is echt zo'n huismus die alleen maar met de kindjes bezig is, hij zal wel gefrustreerd zijnMocht hij het nog een keer doen dan kan ie wel rekenen op een gesprek met haar idd
Ik ben "blij" dat je dan boos bent en ook al eens in het gezicht geslagen hebt, veel vrouwen durven niks meer. En later hakt het er natuurlijk in als je weer thuis bentquote:Op zondag 4 juli 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik op zo'n moment zelf dan echt alleen maar woedend ben
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging toen wel mn jas dicht doenMaar echt, ik snap wel dat je, als je een beetje onzeker bent ofzo, jezelf gaat afvragen of je iets hebt gedaan. Had ik gelukkig geen last van.
Maar toch geen aangifte ofzo gedaan
Omdat het niet echt heel ver gegaan is (nou ja, wel een beetje), maar ook omdat ik hem vaag ken en dat toch moeilijk vond. Stom he
Ik vraag me af of hij het nog weet hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind dit naroepen al reden genoeg hem er al op aan te spreken (niet alleen doen overigens).
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij het nog weet hoorHij was echt behoorlijk lam toen namelijk
Ja, idd... En dan steek ik er al meer energie in dan ik wilquote:Op zondag 4 juli 2010 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja het was wel verstandiger geweest maar of je er veel mee opgeschoten zou zijn.. nee dat denk ik helaas niet.
Het wordt dan heel frustrerend zijn woord tegen dat van jou enz.
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, idd... En dan steek ik er al meer energie in dan ik wil
Nou idd... hoewel hij hopelijk nog wel een blauwe plek heeft overgehoudenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Inderdaad en het tegenkomen van zo'n persoon blijft net zo erg/vervelend enz.
Het is enorm jammer dat het zo lastig te bewijzen is allemaal.
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd... hoewel hij hopelijk nog wel een blauwe plek heeft overgehouden
En een niet meer functionele zak.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd... hoewel hij hopelijk nog wel een blauwe plek heeft overgehouden
quote:
Had ie toch al, ze hebben geadopteerde kindjes omdat ie het niet konquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ie toch al, ze hebben geadopteerde kindjes omdat ie het niet kon
Het wordt wel ernstig als mensen, die ik niet ken, zo gaan denkenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Bwehehehe. Wel apart, want een zak is het al.
Waar gaan jullie naartoe Pheno? Weer naar Japan?
Ah, meer vrouwen hebben hem al in zijn zak getrapt.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ie toch al, ze hebben geadopteerde kindjes omdat ie het niet kon
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, meer vrouwen hebben hem al in zijn zak getrapt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr
ZiZi meet planning ga ik maken!
Wil ik ook wel doen hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
Oh fak, moet ik nu al die linkjes weer gaan fixen van die glitterletters?
Moment...
OOK in de op?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Die moet ook in de OP he Tombo.
En je wist al dat ik dan niet kan maar da's niet erg.
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil ik ook wel doen hoor
Of je doet mijne wijzigen, kopieren en dan annuleren
Misschien welquote:
Nee ik weet hetquote:Op zondag 4 juli 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat laatste kunnen de anderen toch niet
Donequote:Op zondag 4 juli 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Oh en misschien leuk een linkje naar het Brasmenu zelf:
http://www.bistrocafezizi.nl/main_brassen.html
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
Grrrr.... waaaarom komt die layout nu niet terug?Normaal is dat met een half uurtje weer gefixed. Ik ga de boel hier maar eens helemaal uitgooien, eens kijken of dat helpt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Oh en misschien leuk een linkje naar het Brasmenu zelf:
http://www.bistrocafezizi.nl/main_brassen.html
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
Grrrr.... waaaarom komt die layout nu niet terug?Normaal is dat met een half uurtje weer gefixed. Ik ga de boel hier maar eens helemaal uitgooien, eens kijken of dat helpt.
Ik maak toch een meet-lijst, geen opquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn te betalen en er staandingen tussen.
Zie! Ik quote!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat gaat er precies mis? Kan je geen andere layout kiezen die het wel doet?
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
Morgen 19 tot 21 graden. Verademing.Zal mijn poezels ook goed doen, want die worden ook steeds slomer.
Hoest met Bink Greys?
Fijn dat het nu goed gaat! Morgen het huis goed afkoelen en maar hopen dat je de hitte buiten kunt houden. Want het wordt inderdaad weer warm.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrij goed nu, heeft ook heel goed geslapen voor het open raam vannacht!
Ik ben echter nu alweer bang voor deze week, aangezien ik las dat we weer tropische temperaturen gaan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |