Ben nog een beginner dus dat durf ik nog niet aanquote:Op maandag 14 maart 2011 10:46 schreef Barcaconia het volgende:
Carburateur uit elkaar halen is vaak geen overbodige luxe na 20 jaar. Als je het technisch aandurft om het aan te pakken zou ik inderdaad een revisiesetje en schoonmaakmiddelen en wat licht schuurpapier halen en het hele ding even een beurt geven.
Kan je altijd wat brandstof schelen en het is nog leuk om te doen ook.
Ik weet niet hoe groot de schade is maar kun je de band niet laten repareren?quote:Op zondag 3 april 2011 11:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb gisteravond met een lekke achterband langs de snelweg gestaan. Heb het thuiskomertje erop gezet en ben naar huis gereden. Maar als ik een nieuwe achterband koop, moet ik dan beide achterbanden vernieuwen? Ik heb gehoord dat dit bijna altijd wordt aangeraden, maar heb geen idee waarom.
Hoop dat iemand me wijzer kan maken
Lol nee, voordat ik echt doorhad dat het m'n band was ipv een slecht wegdek en voordat ik op de vluchtstrook zat was ik een kleine kilometer verder. Die band is door de velg aardig gefileerdquote:Op zondag 3 april 2011 11:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de schade is maar kun je de band niet laten repareren?
IkZou het wel doen, weet niet wat de staat van je andere band is, je budget, en de staat vd rest van je auto?quote:Op zondag 3 april 2011 11:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb gisteravond met een lekke achterband langs de snelweg gestaan. Heb het thuiskomertje erop gezet en ben naar huis gereden. Maar als ik een nieuwe achterband koop, moet ik dan beide achterbanden vernieuwen? Ik heb gehoord dat dit bijna altijd wordt aangeraden, maar heb geen idee waarom.
Hoop dat iemand me wijzer kan maken
Het gaat om een corsaatje uit 97 die soms wat kleine mankementjes heeft. Als ik voor 100 euro klaar ben zou dat mooi zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 15:57 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
IkZou het wel doen, weet niet wat de staat van je andere band is, je budget, en de staat vd rest van je auto?
Kijk even online op www.kwikfit.nl, kan je online n offerte maken, en evt laten bestellen/monterenquote:Op zondag 3 april 2011 16:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het gaat om een corsaatje uit 97 die soms wat kleine mankementjes heeft. Als ik voor 100 euro klaar ben zou dat mooi zijn.
Probeer de onderdelenlijn eens.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:51 schreef ellevehC86 het volgende:
Whitewall banden in Nederland, wie verkoopt ze?
Dunne streep - 155x70 R14
Misschien voldoet dit? http://www.ravus.dequote:Op woensdag 6 april 2011 15:51 schreef ellevehC86 het volgende:
Whitewall banden in Nederland, wie verkoopt ze?
Dunne streep - 155x70 R14
u bent geweldigquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Misschien voldoet dit? http://www.ravus.de
Zijn wel losse whitewalls, maar tenminste met een kliksysteem dat niet je banden verpest.
Daar kunnen we niks mee.quote:
Top, dank je.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef 2cv het volgende:
Bandentest van de ANWB
Profile geeft ook de resultaten van bandentests door.
Wat is hier nou de status van?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:43 schreef bijderechter het volgende:
Nou dat werkt dus niet, in ieder geval niet hier.
Ik vermoed dat mijn koppakking lek isWellicht iets te lang door gereden met warme motor.
Anyway, als ik de dop van het reservoir af laat, ik laat de motor draaien dan gaat de temp. tot aan de helft, kachel staat voluit maar blijft koude lucht blazen en na verloop van tijd begint ie de koelvloeistof er via het reservoir uit te werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |