Die gaat toch uit als de motor warm genoeg is?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:07 schreef 2cv het volgende:
Waar haal je vandaan dat de choke aan zou blijven staan ?
Geen idee. Zal het even uitzoeken. Thanks.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef 2cv het volgende:
Dan zou dat ding volgens mij geeikt moeten zijn. Temperatuurmeter op je dashboard is niet zo supernauwkeurig. Wat zal het voor de bestuurder uitmaken of de motortemperatuur 90 of 91 graden is ? En de choke (heb je een carburateur?) werkt vaak met een waspatroon.
Was nog niet echt van plan de auto naar de sloop te brengenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:45 schreef 2cv het volgende:
Is het nog APK waardig en gaat die auto toch snel naar de sloop ? Owatrol er op smeren ! De ergste roest weghalen en lekker alles 2 keer (niet direct na elkaar) in de owatrol zetten.
en hoe heet dat verloopstukje in kwestiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:35 schreef 2cv het volgende:
Naar een automaterialenzaak gaan en vragen om een verloopstukje.
Ik zou een kleine beurt (oliewissel en filters) laten doen, zo te lezen was de vorige een grote beurt..quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:45 schreef rene90 het volgende:
Vraagje, ik moet bijna op voor de apk maar vraag me af of het raadzaam is om een grote beurt te doen. Afgelopen december is de distributieriem vervangen (met rollen etc.), olie, remblokken. De niveaus van de vloeistoffen zijn gewoon goed.
Het gaat om een auto uit 2004/
Sinds de laatste oliewissel 10k gereden. Gaat om een kia rio benzine versie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:50 schreef Erasmo het volgende:
Wat voor auto gaat het om en hoeveel kilometer heb je gereden sinds de laatste oliewissel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |