quote:Op maandag 5 juli 2010 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
NJ wordt papa![]()
![]()
Of jij. Gefeliciteerd hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grattiesjh maandagmorgentip; hoorn ietsie scheef op het toestel leggenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:06 schreef 2cv het volgende:
Ik werd niet mobiel gebeld en aangezien ik nog bij mijn ouders woon mag ik de stekkers van de vaste telefoons er niet uit trekken
Ik had gezegd dat je er niet aan mocht zitten als ik slaapquote:
Sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat je er niet aan mocht zitten als ik slaap
Nog nergens last vanquote:Op maandag 5 juli 2010 07:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet echt lekker als ik een hele nacht met lenzen slaap.
In de loop van de volgende dag heb je toch wel rode ogen.
Neem volgende keer FF een gat waar geen kinderen uitkomen danquote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry. Kon niet slapen enzo, dan krijg je dat.
Ja, dat ging deze keer ff niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem volgende keer FF een gat waar geen kinderen uitkomen dan
Volgens mij zitten we in de verkeerde SC nuquote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat ging deze keer ff niet.
Mijn neus was er af gevallen, remember, anders had ie mooi daar in gekunnen.
Oh ja, laten we onszelf maar weer even terug trekken (ik zei trekken, hihi).quote:Op maandag 5 juli 2010 11:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we in de verkeerde SC nu
Of gewoon gaan werkenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Grattiesjh maandagmorgentip; hoorn ietsie scheef op het toestel leggen
Bij voorkeur eentje die het haalt ??quote:Op maandag 5 juli 2010 12:07 schreef Grielen het volgende:
ot: ik zat in een airbus naar Milaan. Nu is het spannend met welk vliegtuig ik naar Catania ga
Nop ben 1.85 geen idee of ik pas. Is ook niet voor mij. Dan zal die lotus me dagelijks vervoer zijn. Lijkt me niet handigquote:Op maandag 5 juli 2010 17:04 schreef Paladijn het volgende:
Goede Elise kun je bij v.d. Kooi in Lochem krijgen
Motorisch zijn er weinig problemen mee dacht ik, Elise rijders klagen vooral over willekeurige en moeilijk vindbare elektrische problemen.
Maar pas jij daarin dan? Zo heel veel korter dan mij was jij toch niet?
als ik overstap dan zal het een nb worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Paladijn het volgende:
mbt. die 2e hands MX5, je zit nog steeds in Scheveningen toch?
Dan gewoon lekker een particuliere uitzoeken, ANWB keuring of bij Koks in IJmuiden (mx5sports.nl) of Hoogwerf in Vlaardingen. Rest van de dealers heeft waarschijnlijk amper tot geen kennis van de NA.
Ja maar dan speel je toch gelijk. Betaal nu veel voor andere inruil is hoger.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:36 schreef Paladijn het volgende:
Beste periode om een te kopen is begin volgend jaar ja, maar inruilwaarde van je huidige is misschien ook lager...
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Anne het volgende:
Doorverwijsslowchat..
Dadelijk beland ik in Den Haag zeker.
zo eng is ze ook weer nietquote:
Wat moet jij in Den haag?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Anne het volgende:
Doorverwijsslowchat..
Dadelijk beland ik in Den Haag zeker.
Bij mij?quote:
Niet.quote:
1.85 past makkelijk. Ik ben zelf 1.90 en pas er prima in.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop ben 1.85 geen idee of ik pas. Is ook niet voor mij. Dan zal die lotus me dagelijks vervoer zijn. Lijkt me niet handig
Ik vind 1-tje wel genoeg eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet.Ik kom alleen hier, in het Leeuwarden topic en in het LImburg topic
edit: en de KEL SC natuurlijk,maar die is rustig![]()
Ja wie weet ooit. Maar spaar dan liever door voor de Ferrari,quote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1.85 past makkelijk. Ik ben zelf 1.90 en pas er prima in.
Let wel op dat een goede elise nog steeds best wat geld kost.
Er staat een hoop import op auotrader en dergelijke.
Dat is toch wel een wonder te noemen. Geen droge ogen ook?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef Anne het volgende:
Geen rode ogen btw, Bara.
Maar vanavond doe ik ze toch maar even uit. (als ik ze nog uit krijg
)
Nope, maar ze zullen wel lekker vast geplakt zitten.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is toch wel een wonder te noemen. Geen droge ogen ook?
Lekker pulkenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope, maar ze zullen wel lekker vast geplakt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |