Ja maar dan speel je toch gelijk. Betaal nu veel voor andere inruil is hoger.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:36 schreef Paladijn het volgende:
Beste periode om een te kopen is begin volgend jaar ja, maar inruilwaarde van je huidige is misschien ook lager...
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Anne het volgende:
Doorverwijsslowchat..
Dadelijk beland ik in Den Haag zeker.
zo eng is ze ook weer nietquote:
Wat moet jij in Den haag?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Anne het volgende:
Doorverwijsslowchat..
Dadelijk beland ik in Den Haag zeker.
Bij mij?quote:
Niet.quote:
1.85 past makkelijk. Ik ben zelf 1.90 en pas er prima in.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop ben 1.85 geen idee of ik pas. Is ook niet voor mij. Dan zal die lotus me dagelijks vervoer zijn. Lijkt me niet handig
Ik vind 1-tje wel genoeg eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet.Ik kom alleen hier, in het Leeuwarden topic en in het LImburg topic
edit: en de KEL SC natuurlijk,maar die is rustig![]()
Ja wie weet ooit. Maar spaar dan liever door voor de Ferrari,quote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1.85 past makkelijk. Ik ben zelf 1.90 en pas er prima in.
Let wel op dat een goede elise nog steeds best wat geld kost.
Er staat een hoop import op auotrader en dergelijke.
Dat is toch wel een wonder te noemen. Geen droge ogen ook?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef Anne het volgende:
Geen rode ogen btw, Bara.
Maar vanavond doe ik ze toch maar even uit. (als ik ze nog uit krijg
)
Nope, maar ze zullen wel lekker vast geplakt zitten.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is toch wel een wonder te noemen. Geen droge ogen ook?
Lekker pulkenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope, maar ze zullen wel lekker vast geplakt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |