Er komen anders bootladingen vol mensen aan de hele tijd.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar gaan alleen een paar Rietveld studenten heen. Niet bepaald bepaald het meest bruisende stukje amsterdam.
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:25 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Er komen anders bootladingen vol mensen aan de hele tijd.
Maar HW, waarom ga jij dan niet als je zoveel friends en moneys hebt?
Ik krijg dat ook weleens te horen van mensen die niet uit Amsterdam komen, dat ik arrogent ben (of in ieder geval zo over kom), geen idee hoe dat komt eigenlijk, ik vind mezelf helemaal niet arrogant.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik herken dat wel, dat mensen uit Amsterdam arrogant kunnen zijn. Volgens mij heb ik dat zelf ook wel gehad.
Dat kan. Anyhow, ik ga zo de nieuwe chinees van thuisbezorg.nl uittesten.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
omdat ik echt niets in het programma zag dat me ook maar een beetje aanspreekt.
gewoon mensen die er geboren zijn. niet de aso's.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:20 schreef Ryon het volgende:
Nog steeds wil ik graag weten wat de echte Amsterdammer is? Hebben we het dan over de oude families binnen de grachtengordel, die daar al vele eeuwen wonen, of hebben we het dan over de proleten die nu in Purmerend wonen? Lui die afstammen van de provinciaalse arbeiders die vanuit Drenthe, Gelderland, Friesland etc naar Amsterdam kwamen tijdens de industriele revolutie om te gaan arbeiden voor een paar cent per week. De lui wiens kroost daarna de Jordaan en de andere arbeidersbuurten bevuilden en onder hun drankzucht terroriseerden.
Wat mij betreft ben je een Amsterdammer als je de liefde voor de stad voelt. Hoef je er niet voor in geboren te zijn.
goed beeld heb je van "de provincie"... achterlijke kutpauperquote:Op zondag 4 juli 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar het is toch een leuke bijkomstigheid. Die meiden komen dan ook opeens in aanraking met jongens/mannen die verder komen dan "oe gadde oe mee brommers kieken?" en weten niet wat ze overkomt!
Een man die meer weet dan de zwangerschapstijd van een koe op vrouwengebied! Wat een openbaring!
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
goed beeld heb je van "de provincie"... achterlijke kutpauper, als in de zilveren eeuw het oosten en het zuiden van het land niet hun kop erbij hadden gehouden, dan hadden jullie nu helemaal NIKS
andersom overigens precies hetzelfde
conclusie: beetje respect voor elkaar
dat was meer om "gelijk" te komen te staan, ik hou namelijk niet van mensen die zulke dingen zeggen over mijn geliefde platteland en die achteloos iedereen die niet uit de randstad komt voor boer uitmaken die niet fatsoenlijk kan praten en stinkt naar mest.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beginnen over respect en met "achterlijke kutpauper" aankomen, jij hebt ook niet vooraangestaan bij het uitdelen van de hersens he?.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat was meer om "gelijk" te komen te staan, ik hou namelijk niet van mensen die zulke dingen zeggen over mijn geliefde platteland en die achteloos iedereen die niet uit de randstad komt voor boer uitmaken die niet fatsoenlijk kan praten en stinkt naar mest.
Dat dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb meer met Amsterdam omdat ik nooit ver weg hoef voor iets. van supermarkt tot vliegveld, ik ben nooit langer dan 30 min onderweg voor iets.
En het internationale met toeristen etc vind ik ook gewoon leuk. Ik heb bijv een finse leren kennen in mijn oude stamkroeg en 3 weken later was ik in Helsinki.
Ik vind het bijv in Nijmegen ook best gezellig, maar het is toch een beperktere stad met heel veel dingen. Ik ben gewend alles in de buurt te hebben. Is dat arrogant, of lui?.
Dus ik VIND Amsterdam de beste en mooiste stad van Nederland, maar ik heb nergens gezegd dat ik de rest dan maar kut vind...
de laatste 2 postsquote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook voor jou geldt, lees eens meer van een topic dan de laatste 2 posts, en dan al helemaal niet een post van mij die zo volstaat van het cynisme en de smilies dat een kleuter nog door zou hebben dat het totaal overtrokken was...
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
de laatste 2 postsik vond deze post op de 2e pagina geloof ik, dwz, tussen de 50ste en 100ste post, ik heb wel degelijk het topic gelezen
verder zie ik geen smiley in die post, althans niet in het stukje waar ik op doelde![]()
maargoed, we schieten nou een beetje de hoofdzaak voorbij
En wat is dan psies jouw hoofdpunt?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef kutkabouter het volgende:
maargoed, we schieten nou een beetje de hoofdzaak voorbij
met de hoofdzaak bedoelde ik de discussie die we hadden. het ging net meer over elkaars posts afzeiken dan over die discussie.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:12 schreef PPL het volgende:
[..]
En wat is dan psies jouw hoofdpunt?
Dat wordt mij (na even bijlezen) niet duidelijk.
Behalve dan een verhaal over respect waar heel Amsterdam West mee vol zit.
het feit dat ik hem als echt zag zegt vooral een hoop over hoe veel mensen uit de randstad naar "de provincie" kijken. uit ervaring weet ik dat er dus serieus veel mensen zijn die op zo'n manier "de provincie" zien. neemt niet weg dat jouw post inderdaad wel heel overdreven was maar dat is de reden dat ik er zo fel op reageerde.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie bijv de post die PPL net aanhaalt.
Die jij quotte was zo overduidelijk nep als je de rest van mijn posts ziet en om dan meteen te gaan schelden op basis van die post komt niet al te clever over.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het feit dat ik hem als echt zag zegt vooral een hoop over hoe veel mensen uit de randstad naar "de provincie" kijken. uit ervaring weet ik dat er dus serieus veel mensen zijn die op zo'n manier "de provincie" zien. neemt niet weg dat jouw post inderdaad wel heel overdreven was maar dat is de reden dat ik er zo fel op reageerde.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar Amsterdam arrogant, smerig, crimineel en vol aso's noemen kan natuurlijk wel gewoon.
-knip-
dit insinueert van mijn kant toch echt dat ik het ook niet eens ben met hoe sommige provincialen zich jegens randstadters gedragenquote:andersom overigens precies hetzelfde
conclusie: beetje respect voor elkaar
Beschuldigen dat de Amsterdammers iedereen over één kam scheren, maar hier flink van leer trekken met vooroordelen.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:28 schreef Leonidas82 het volgende:
en dan denken dat ze 'hip' en kosmopolitisch' zijn, omdat ze in Amsterdam wonen. Vaak in een piepklein 2 kamer huisje tussen de junks, suri's, marokkanen en ander genetisch afval.
Diezelfde meelopers die Ajax, Ajax gillen als het hen meezit?quote:Vaak zijn het ook provincialen die dan in het weekend weer naar de provincie gaan en dan lekker lopen te pochen hoe 'geweldig' het wel niet is om in die kneuterige pauperstad te wonen.
Klacht: mensen die denken dat ze hip zijn omdat ze in Amsterdam wonen (vooral provincialen)
Grootste problemen met woningnood worden niet veroorzaakt door import, maar door Amsterdammers die niet doorgroeien naar grotere woningen wanneer zij meer gaan verdienen.quote:Extra klacht: pauperallochtonen die massaal alle goedkope sociale huurwoningen bezet houden, zodat weldenkende en hardwerkende Nederlanders 10 jaar mogen wachten
Rooie stadsbestuur?quote:Bonus klacht: het rooie stadsbestuur wat deze 'kansrijke' groepen subsidieert omdat het goed voor onze multiculturele samenleving zou zijn
Eensch.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:32 schreef Likeabridge het volgende:
ik woon in Amsterdam en wil er nooit meer weg![]()
dat is dus wat ik bedoelquote:Op zondag 4 juli 2010 19:32 schreef PPL het volgende:
Okay, dan naar het hoofdpunt van de TS.
[..]
Beschuldigen dat de Amsterdammers iedereen over één kam scheren, maar hier flink van leer trekken met vooroordelen.
Net zo min als elke 'provinciaal' op een boerderij woont, woont elke Amsterdammer ook niet in een buurt met genoemde bevolkingssamenstelling en op geopperd leefoppervlak.
(nee, ik ga geen foto's van mijn huis plaatsen. Ja inderdaad mijn huis, want niet iedereeen huurt hier. Misschien wat informatie zoeken naar precieze statistieken voordat je jouw vooroordelen post?).
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Eensch.
En ik ben hier niet eens geboren.
1979 import vanuit Groningen.
Oi.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hadden toen de grenzen al dicht moeten gooien, vuige import-boer.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:37 schreef PPL het volgende:
[..]
Oi.
Groningen-STAD.
Niet Kutschrubbereveen in de PROVINCIE Groningen.
You speak a nice word over the border.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:40 schreef PPL het volgende:
[..]
You speak a nice word over the border.
Alle Amsterdammers denken altijd dat ze zo schrecklich güt engels praten.
De arrogantie !!11!eins
Jij bent zo'n ontzettende Calimero, het zit tegen het belachelijke aanquote:Op zondag 4 juli 2010 19:23 schreef HeatWave het volgende:
En, hier op FOK! zijn altijd maar anti-Amsterdamtopics, geopend door mensen van buiten, zie je ooit een Amsterdammer een anti-provincietopic openen? Nee, we zijn niet zo (en al helemaal niet negatief) met jullie bezig. Ik kom vaak zat buiten de randstad, vind het ook leuk. Maar op FOK! zitten echt alleen maar frusti boeren als ik de reactie zo lees weer.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent zo'n ontzettende Calimero, het zit tegen het belachelijke aan
In het Suarez topic zie ik 2 personen uit het PSV topic en zelfs een Feyenoorder naast 10 andere personen Suarez een heel verstandige voetballer noemen, maar daar lees je overheen en ga je liggen bitchen op die voetballeken die het een kutactie vonden.
Nu lees ik hier weer je gejank over je Amsterdam, want ''hier zijn altijd maar anti-Amsterdamtopics'.
Grow a pair, ontzettende jankemmer.
De man van het selectief negeren van argumenten gaat mij vertellen dat ik met argumenten moet komenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de volgende schelder, ga maar weer buitenspelen pubertje.
En kom de volgende keer met argumenten als de volwassenen aan het praten zijn ok.
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:49 schreef Buitendam het volgende:
![]()
[..]
De man van het selectief negeren van argumenten gaat mij vertellen dat ik met argumenten moet komenIk geef je toch 2 voorbeelden?
Ik zag daar 2 users die ik van gezicht ken en waarvaan ik weet dat zij honderden euro's aan binnen en buitenlandtrips van PSV uitgeven, Suarez een schouderklopje gaven. En ondertussen lag jij daar je gemekker over anti-ajax users lag te brabbelen. Het mooie vond ik wel dat ze even hun zegje kwamen doen, jou negeerden en weer weg waren, terwijl jij nog na lag te mekkeren.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat suareztopic was al vanaf post EEN anti, dus kom niet aan met "er zitten zoveel pro" want dat was niet de insteek van dat janktopic. En je andere "argument" ontkracht ik net.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:52 schreef Mistbank het volgende:
Niets kunnen en voorstellen en dan ook nog denken dat het feit dat je een Amsterdammer bent ook maar iets vergoedt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zag daar 2 users die ik van gezicht ken en waarvaan ik weet dat zij honderden euro's aan binnen en buitenlandtrips van PSV uitgeven, Suarez een schouderklopje gaven. En ondertussen lag jij daar je gemekker over anti-ajax users lag te brabbelen. Het mooie vond ik wel dat ze even hun zegje kwamen doen, jou negeerden en weer weg waren, terwijl jij nog na lag te mekkeren.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:52 schreef Mistbank het volgende:
Niets kunnen en voorstellen en dan ook nog denken dat het feit dat je een Amsterdammer bent ook maar iets vergoedt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:28 schreef Leonidas82 het volgende:
Vaak in een piepklein 2 kamer huisje tussen de junks, suri's, marokkanen en ander genetisch afval.
En daarom kom je in het buitenland en hebben weinigen daar een idee wat "The Netherlands" is/zijn, maar is het direct raak als je Amsterdam roept.quote:
Wij zijn misschien niet met hen bezig, maar jij wel! Jij hebt verdomme al 65 posts in dit topic.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[knip]
Nee, we zijn niet zo (en al helemaal niet negatief) met jullie bezig. Ik kom vaak zat buiten de randstad, vind het ook leuk. Maar op FOK! zitten echt alleen maar frusti boeren als ik de reactie zo lees weer.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi dat jij dat mooi vindt, mij boeit wat anderen ervan vinden eigenlijk maar weinig, maar mooi dat jij je er zo druk om maakt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wij zijn misschien niet met hen bezig, maar jij wel! Jij hebt verdomme al 65 posts in dit topic.![]()
In elk topic over A'dam sta jij op je achterste poten om Amsterdam te verdedigen en om duidelijk te maken 'hoe weinig het ons interesseert wat die boeren denken.' Als je 65 keer in dit topic post,ga ik toch andere dingen denken.
quote:
met een ontsteking kun je dus net zo goed in een dorp wonenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een WKloze zondag, ik verveel me, kan niet naar buiten vanwege een kleine ontsteking, ik moet toch wat.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
met een ontsteking kun je dus net zo goed in een dorp wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |