abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:36:59 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83623512
Het vorige deel: Slank # 1081 - Met mij als feestmeester!

Voor wie is "Slank de zomer door", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83623590
Mo, stuur je regen ff naar het zuiden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:40:04 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83623616
Hier heeft het net ook geregend Kan alleen geen tv meer kijken. Satelliet viel uit. Vandaar ook dat ijs
pi_83623643
Hier heeft het maar even geregend, maar in elk geval genoeg om behoorlijk af te koelen Zal vast lekker slapen vanavond.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:41:20 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83623671
Hoi. Hier heeft het ook geregend en op Marks kamer is het koel (want hij heeft z'n deur steeds open) en mijn kamer is een sauna, want de deur moet dicht blijven ivm de katjes. Maar goed, ik kan er wel tegen.
Niet meer actief op Fok!
pi_83623720
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:42:38 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83623722
Heb ik wat gemist Vik? Hebben jullie jonge katjes?
pi_83623793
Hier is al wel een kwart millimeter gevallen. Joechei.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83623807
Ik overweeg ernstig om naar huis te rijden en in mijn berging te gaan slapen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:47:30 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83624132
Oh my, Spanje - Paraguay. In een minuut ofzo een penalty voor Paraguay (gemist) en vervolgens een penalty voor Spanje! (raak), maar die moest over en toen was 'ie alsnog mis! .
Niet meer actief op Fok!
pi_83624281
Zo dan, bij Spanje voetballen toch wel lekkere dudes zeg Of het valt me nu pas op omdat bij mijn ouders het beeld zo groot is.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:50:02 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83624432
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:48 schreef Syrena het volgende:
Zo dan, bij Spanje voetballen toch wel lekkere dudes zeg Of het valt me nu pas op omdat bij mijn ouders het beeld zo groot is.
. Je doet me denken aan een aflevering van de strip Noortje van de Tina, toen Noortje ook maar mee ging kijken naar het voetbal omdat Dennis Bergkamp en Patrick Kluivert toch best wel 'kanjers' waren .
Niet meer actief op Fok!
pi_83624818
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:01:24 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83625018
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Je doet me denken aan een aflevering van de strip Noortje van de Tina, toen Noortje ook maar mee ging kijken naar het voetbal omdat Dennis Bergkamp en Patrick Kluivert toch best wel 'kanjers' waren .
Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:02:39 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83625076
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
Ik las de Tina ook toen ik ongeveer zo oud was . Noortje wordt geen dag ouder.

*jaloers* .
Niet meer actief op Fok!
pi_83625083
Volgens mij wel hoor. Ik ben Noortje ook vaak genoeg tegen gekomen.
pi_83625150
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

quote:
Noortje pubert al 30 jaar
05 september 2005
Vandaag bestaat de Tina-strip Noortje exact dertig jaar. Het meidenblad vierde dit jubileum met een speciaal Noortje-album op pocketformaat.

De allereerste strip van Noortje verscheen op 5 september 1975 in weekblad Tina. Inmiddels zijn er circa 1800 gagstrips en langere verhalen verschenen, allemaal gemaakt door hetzelfde team: tekenaar Jan Steeman en scenariste Patty Klein. ‘Daarmee is Noortje de oudste Nederlandse strip die nog steeds door dezelfde auteurs wordt gemaakt’, laat Klein trots weten. In oktober verschijnt het achttiende album van Noortje.
pi_83625226
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:55 schreef Merel het volgende:
Ik heb al dagen niet meegelezen. Te druk. Zowel op werk als in m'n hoofd. Wat heb ik gemist?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah Merel Jammer, maar als dit het beste is
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Perruche het volgende:
voor Chico. Heb je geen leuke rok of een hip jurkje? En eet anders wat voor je gaat, voel je je ook beter!
Ja zomerjurkjes met veel teveel bloot vlees . Waar ik me ook niet gemakkelijker in ga voelen dan .
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico, je bent nu hopelijk wel het huis uit toch? Het zou zonde zijn om niet te gaan en dan krijg je er waarschijniijk spijt van (uit eigen ervaring)
Net terug en het was toch wel erg gezellig. Gelukkig was niemand supernetjes gekleed en viel het niet op dat mn haar ontplofd is.

Zo en nu ga ik douchen en daarna lekker met mijn nieuwe kledingaankoop op de bank zitten (een lekker dik vest van de mannenafdeling, beetje wijd maar je ziet mn figuur nog wel redelijk genoeg).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:07:37 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83625293
Sowieso valt het nooit iemand op als je haar niet zit Zo raar is dat. Vroeger had ik ook altijd het meeste sjans als ik een katerhoofd en pukkels had. Snap nog steeds niet hoe dat kan
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:07:46 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83625302
Chico!!! Het is veel te warm voor een vest! . Ik zit hier in rokje en spaghettihemdje met een ventilator op me gericht en jij doet een vest aan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_83625392
Noortje ontopic (uit 1978)
pi_83625431
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Chico!!! Het is veel te warm voor een vest! . Ik zit hier in rokje en spaghettihemdje met een ventilator op me gericht en jij doet een vest aan? .
Straks na het douchen wel ja . Ik zit op de tocht .
pi_83625681
wat een voebbal!

we liggen lekker op bed en ik ga vanaf maandag nog 2,5 week lowcarben en sporten. sporten was al geplanned, low carb net besloten morgen wat recepten zoeken en even proberen de motorbroek wat losser te krijgen en vroeg slapen en zulks!
Ja doei.
pi_83625820
Doe mij maar 1 Alonso, ik spoel hem zelf wel af

Hoe oud issie eigenlijk? *googlet*
pi_83625911
Oh, 1981. Dat valt mee
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:07:30 #26
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83627791
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vanochtend gisteren ook ongesteld geworden. .
*boks*
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Sowieso valt het nooit iemand op als je haar niet zit Zo raar is dat. Vroeger had ik ook altijd het meeste sjans als ik een katerhoofd en pukkels had. Snap nog steeds niet hoe dat kan
quoted for truth....
Kwak
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:07:52 #27
331 Merel
Be here now.
pi_83627802
Razz wat schrikken van je vriend! Gaat het nu weer wat beter?

Ik hoop dat ik het de komende tijd weer wat rustiger krijg en dan weer meer kan meelezen. En meedoen. Ik lijk alleen maar zwaarder te worden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:10:26 #28
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83627909
ik had een feestje vanmiddag waar we zelf hapjes mee moesten nemen... alleen waren er maar 2 dingen die ik lustte, en was er geen avondeten, en bleven we langer dan ik dacht. dus echt een kutlijstje

o- laat op, niks
brunch - gegrilde kipfilet, 3 geroosterde boterhammen
t op verjaardag - saucijzenhapjes (zelf gemaakt) totaal 12 denk ik (equals: een halve saucijs en 2 blaadjes bladerdeeg), een paar stukjes stokbrood, heel veel cola light, 5 zeebanket bonbons

nu ben ik thuis en heb ik honger ik maak nu 5 stokjes kip teriyaki warm, en eet er een komkommer bij. dat moet t dan weer zijn vandaag.

[ Bericht 6% gewijzigd door kwakz0r op 03-07-2010 23:16:08 ]
Kwak
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:10:47 #29
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83627926
een dikke voor merel.

en ook voor Razz, hoop dat t snel beter gaat met je vriend.
Kwak
pi_83627991
Whehehe, die Noortje! Ik mocht nooit de Tina, mijn ouders vonden dat niet opvoedkundig verantwoord. Naar Schönbergconcerten, dat wel

Had jij het niet een tijd geleden ook over meelbieten, Viking? De Tina heeft bij jou duidelijk nog sporen nagelaten
pi_83628184
Gelukkig is het nu niet zo heel warm meer. Hebben jullie met die hitte ook 's ochtends al die lakenkreukels op je lichaam afgedrukt? Nu ik een oude vrouw ben verdwijnen die pas na de eerste koffie...
pi_83628566
Noortje, Tina ... Make-up tips die ik nog niet begreep want eigenlijk nog te jong, heel "melig" zijn met je vriendinnen en alle "knurften" uit je klas gemene briefjes schrijven met tips uit de Tina. Zelfgemaakte fruitmaskers want dat stond in de Tina, mams boos want fruit ineens op.... geweldig!
De Fancy was ook wel leuk trouwens, vooral dat dikke kartonnen deel in het midden . En later had ik de Break-Out! want dat was cool .

Merci voor de beterschapswensen aan mijn lief, hij is wel écht heel zielig hoor, hij klaag niet eens da's toch wel een teken dat hij echt ziek is . Heb 'm net lekker even een bad vol laten lopen, en hij ligt nu in een fris bed poging twee tot slapen te doen.

Kan ik nog even m'n laatste mentoroverdracht-dingen gaan doen, je moet toch wat op een wilde zaterdagavond .

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2010 23:31:19 ]
pi_83628650
Voor sigme:
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:18 schreef sigme het volgende:
Oh verdeurie, noem ik het verkeerde vogeltje. 't Is een gekraagde, geen zwarte, roodstaart.
[ afbeelding ]
... Zo werd mij nu voor het eerst duidelijk, dat ik nooit in deze hachelijke situatie gekomen zou zijn, als ik een Gekraagd Roodstaartje was geweest. In dat geval immers had ik mij met snelle wiekslag in veiligheid kunnen brengen.
pi_83628745
Hoi!

Arme man-van-Razz, beterschap!!
En Chico, fijn dat je het toch nog leuk hebt gehad

Wat een wedstrijd, m'n vent vloog me spontaan in de armen toen het doelpunt van Spanje viel
pi_83628754
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef Laureline het volgende:
Gelukkig is het nu niet zo heel warm meer. Hebben jullie met die hitte ook 's ochtends al die lakenkreukels op je lichaam afgedrukt? Nu ik een oude vrouw ben verdwijnen die pas na de eerste koffie...
Oh, is dat van het weer? . Ik dacht echt even dat er striemen op m'n armen stonden vanochtend. In my defense: ik had m'n bril nog niet op. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83628778
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:29 schreef Laureline het volgende:
Voor sigme:
[..]

... Zo werd mij nu voor het eerst duidelijk, dat ik nooit in deze hachelijke situatie gekomen zou zijn, als ik een Gekraagd Roodstaartje was geweest. In dat geval immers had ik mij met snelle wiekslag in veiligheid kunnen brengen.
Dat is uit een of ander boek of niet? Die zin komt me heel bekend voor!!
pi_83628873
Lijstje:
O: 1x volkoren met gekookt ei, magere yoghurt met banaan en aardbei
T: mochi-cakeje, 2 handjes cashewnoten
L: 2x volkoren met gerookte vis en een halve eetlepel mayo
T: 1/3 zak nacho's met sausje, 4 schogetten (kleine blokjes chocolade)
D: 8 stukjes sushi (zelf gemaakt en LEKKER!, alleen teveel wasabi volgende keer foto's!

Te weinig groente. Het afvallen gaat eigenlijk helemaal niet goed morgen weer hardlopen!
pi_83631410
Perruche - Te weinig groente misschien, maar wel lekkere dingen zeg heb ook zin in sushi!

Ik heb net m'n mentornotities af . Ik kan het echt niet kort houden bij de overdracht, er is ook zo veel te vertellen over elk kind! Nouja, beter teveel dan te weinig informatie voor hun volgende mentor, denk ik dan maar .

Toegevoegd aan lijstje: nog 2 stukken clafoutis 't is ook zo lekker!

En dan nu bed .

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2010 00:55:55 ]
  zondag 4 juli 2010 @ 07:13:01 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83634813
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die Noortje! Ik mocht nooit de Tina, mijn ouders vonden dat niet opvoedkundig verantwoord. Naar Schönbergconcerten, dat wel

Had jij het niet een tijd geleden ook over meelbieten, Viking? De Tina heeft bij jou duidelijk nog sporen nagelaten
Meelbieten idd! . Dat woord hoor je tegenwoordig nooit meer. Was dat echt een Tina-meisjeswoord of werd het ook door anderen gebezigd?

Goedemorgen. Ben vroeg wakker met dit weer (om 6:30) al, dus ik zal m'n tijd maar eens nuttig besteden .

Lakenstriemen hebben niet zoveel te maken met het weer. Mijn huisgenoot heeft ze ook altijd .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 juli 2010 @ 07:47:16 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83634854
Zo, allweer bijna twee uurtjes op het werk. Sushi, dat wil ik dinsdag wel eens maken. Er was een topic in CUL daar over, kan hem zo niet vindn op de telefoon, als iemand hem voor mij even omhoog wil gooien?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83634924
Mogge!

Laureline , wat is dat voor tekst?

Uniekhoorn: Zelf sushi maken deel VII
  zondag 4 juli 2010 @ 09:00:06 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83635053
O Janneke is echt briljant! . Ze mocht m'n bakje kwark uitlikken. Eerst ging ze er met haar snufferd in om er zoveel mogelijk uit te likken. Vervolgens zat er nog een laagje op de bodem waar ze niet bij kon. Dus toen gooide ze het bakje op z'n kant en nu steekt ze steeds haar pootje erin om hem vervolgens af te likken .
Niet meer actief op Fok!
pi_83635065
Ik heb ook nog een abbo gehad op de tina hoor en ik kom uit '88

Heb volgens mij ook nog allemaal Noortje stripboeken liggen en oude tina vakantieboeken. Die goeie ouwe tijd...
pi_83635076
En verder staan hier ongeveer 20 ouwe takken in wandelkledij op het perron en ze kijken me allemaal nasty aan. Zuurpruimen
pi_83635097
o: yoghurt met muesli, aardbeien, thee
l: 4 sneden volkorenbrood, halvarine, ham, chocoladehagel, melk
t: ijsje
d: nasi met saus van sate, spitskool en doperwtjes
t: peer, appel
pi_83635132
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:04 schreef shinydiscoball het volgende:
En verder staan hier ongeveer 20 ouwe takken in wandelkledij op het perron en ze kijken me allemaal nasty aan. Zuurpruimen
Dat is omdat jij mooi, jong en stralend bent.
Lach oogverblindend terug, dat is het ergste wat je ze kan aandoen .
  zondag 4 juli 2010 @ 09:45:46 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83635487
ik mag vanaf nu niet meer elke dag wegen. het schommelt teveel met vocht en tijd van de maand dat weet ik wel, maar ik doe t toch en ik moet t nu even hardop zeggen....

(ma 102.0, di 101,6, wo 101.1, do 101.6, vrij 100.4, za 100.7, zo 100.9 ... als ik me alleen maandag en vandaag gewogen had zou ik nu blij geweest zijn... zo stom is dat)
Kwak
  zondag 4 juli 2010 @ 09:47:32 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83635513
Bij mij scheelt het meestal een kilo. En mijn buik is veel en veel dikker
  zondag 4 juli 2010 @ 09:48:46 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83635531
Ik mag trouwens meeboksen (zouden we dan echt synchroon gaan lopen? en hoe zit het dan met collega's en andere vrouwen in de omgeving waar ik veel mee omga? zijn we straks wereldwijd allemaal tegelijkertijd ongesteld? )
  zondag 4 juli 2010 @ 09:49:12 #50
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83635538
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij scheelt het meestal een kilo. En mijn buik is veel en veel dikker
mja, de 100.4 was de ochtend dat ik ongesteld werd, dus dat gaat bij mij niet helemaal op. maar toch. een kilo deze week, moet ik blij mee zijn.
Kwak
  zondag 4 juli 2010 @ 09:50:51 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83635563
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mja, de 100.4 was de ochtend dat ik ongesteld werd, dus dat gaat bij mij niet helemaal op. maar toch. een kilo deze week, moet ik blij mee zijn.
en trots zijn op jezelf omdat je langzamerhand steeds wat beter over jezelf gaat denken.
pi_83635602
Goedemorgen!
Vandaag is weer een stralende dag zo te zien, ik ga me goed insmeren op metropolis.

Goed plan kwak, het zegt nu echt te weinig!
  zondag 4 juli 2010 @ 09:53:22 #53
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83635608
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

en trots zijn op jezelf omdat je langzamerhand steeds wat beter over jezelf gaat denken.
ohja

Kwak
  zondag 4 juli 2010 @ 09:56:05 #54
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83635645
heb zo'n beetje 4 topics gemist.. sorry daarvoor.
Was afgelopen dagen zo druk!
En aankomende nacht ga ik op vakantie (naar Zakynthos, SCHILDPADDENEILAND ), dus zal er dan de aankomende 2 weken ook niet zijn om te posten.
& vanmiddag en vanavond heb ik feest in een zaaltje van de vader van vriendjelief, dus ik wens jullie bij deze fijne dagen, en ook veel plezier voor de mensen die ook op vakantie gaan binnen deze 2 weken!
Geniet allemaal van de vakantie
  zondag 4 juli 2010 @ 10:00:56 #55
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83635702
ik heb als guppie nog "stukjes zakynthos" verkocht voor het WNF, zodat er een schuldpaddenstrand kon komen. eigenlijk deed ik het natuurlijk omdat je bij zoveel verkochte stukjes een schildpadknuffel kreeg

straks mn laatste concert met t kamerkoor. zin in maar t is zo heet, ik weet niet wat ik aan moet. knieeen en schoudens moeten bedekt zijn... maar ik doe denk ik stiekem dus een driekwart legging en mn birkenstocks onder een jurkje met minimouwtjes ofzo
Kwak
pi_83635705
Fijne vakantie Noukjee!
  zondag 4 juli 2010 @ 10:01:48 #57
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83635713
ohja, fijne vakantie, vergeet ik dan weer te zeggen.
Kwak
  zondag 4 juli 2010 @ 10:07:30 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83635795
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:56 schreef Noukjee het volgende:
heb zo'n beetje 4 topics gemist.. sorry daarvoor.
Was afgelopen dagen zo druk!
En aankomende nacht ga ik op vakantie (naar Zakynthos, SCHILDPADDENEILAND ), dus zal er dan de aankomende 2 weken ook niet zijn om te posten.
& vanmiddag en vanavond heb ik feest in een zaaltje van de vader van vriendjelief, dus ik wens jullie bij deze fijne dagen, en ook veel plezier voor de mensen die ook op vakantie gaan binnen deze 2 weken!
Geniet allemaal van de vakantie
Daar heof je je toch niet voor te verontschuldigen? Real life gaat altijd voor internet. Fijne vakantie.
pi_83635801
leuk Nouk! Veel plezier!

Lijstje voor vandaag:
O: 2 knackebrod
S: uur fitness
L: groot Bartje Vitaal met zalm en filet americain (allebei op een helft dus)
T: flinke bak kwark
D: half kippetje met wat geroerbakte groente
T: ananas

En de rest van de week dus lowcarben en ook geen alcohol dus (m.u.v. zaterdag als men iets vrijgezelligs voor ons heeft geregeld )

Morgen: Groentencurry
Dinsdag: ? (afhankelijk van waar we voebbal kijken
Woensdag: Ei-gehakt pannenkoekjes
Donderdag: kipshoarma
Vrijdag: Quiche van prei, ei en gehakt
Zaterdag: ? ergens in een restaurant
Zondag: lasagne met witte kool als lasagnebladeren

Ontbijt en lunch worden kwark/yoghurt en dingen als avocado salade

en natuurlijk sporten Mr.Mo kan bij veel gewoon nog iets bijnemen, zoals een pitabroodje, of rijst en zulks als hij niet mee wil doen

zo maar 's naar de sportschool

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 04-07-2010 10:15:07 ]
Ja doei.
  zondag 4 juli 2010 @ 10:11:27 #60
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83635840
ik snap best dat je voor de bruiloft nog wat kwijt wil, maar je lijstje van gisteren vandaag is wel heel karig incl. een uur fitness...
Kwak
pi_83635886
we gaan de stad nog in dus zal nog wat kwark meenemen, moet toch ook voor ontbijt van morgen

het gaat me overigens niet om de bruiloft, maar om de vakantie (motorbroek die echt wat te strak zit)

dus nog wat kwark en wat verse ananas voor vanavond er bij gezet Ben heel erg gewend om op zondagen niet zoveel te eten omdat we dan ook gewoon geen flikker doen dus met sporten moet daar idd wat bij!
Ja doei.
pi_83635941
Ik mocht weer wegen vanochtend. 59,8.
  zondag 4 juli 2010 @ 10:18:30 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83635957
goed plan.

nu mag ik niet zeuren want ik eet ook niet echt veel lately... en niet bijster gezond.

vandaag weer een poging
o- cruesli
l- 2 boterhammen met gegrillde kip
t- appel
t- komkommer
d- bbq met unox hamburgers dus ik denk twee unox hamburgers en wat stokbrood. rauwkost zullen ze niet hebben denk ik...
t- compensatieworteltjes
Kwak
pi_83636583
Nu lekker ontbijten op mn balkonnetje. Het voelt echt als vakantie!
En gelukkig maar want ik moet nog 6 weken
Fijne vakantie Nouk!
pi_83636682
Morning!

Noukjee, fijne vakantie! En oppassen dat je geen schildpaddensoep eet he
Ik ga zometeen lekker met vriendje naar het strand niet om te bakken, maar om een beetje te wandelen, dus we vertrekken zo rond 3 uur. Weet iemand nog een mooi en bereikbaar strand vanaf Amsterdam? Ik dacht aan zandvoort, half uurtje met de trein. Maar dat zal wel heel druk zijn. Dus als iemand nog een optie heeft?

Lijstje heb ik nog geen idee van ik denk zoiets:
O: halve ananas, bak havermout
L: komkommer salade, iets met venkel, en iets met chorizo
T: denk een ijsje op het strand! En neem een appel mee.
D: ligt eraan hoelaat we thius zijn.
pi_83636741
Fijne vakantie Nouk!
pi_83637007
Fijne vakantie Noukjee! Lijkt me een prachtige bestemming.

Goeiemorgen. Door dit weer krijg ik zin in de vakantie . (gaan over een week, maar in Ierland regent het al een week en blijft het voorlopig ook regenen ) Dus komende week in NL ook maar eens naar het strand en hier wat kleur opdoen.

Ik heb vorige week ook sushi gemaakt, maar dat rollen mislukte een beetje . Alles viel uit elkaar als ik het wilde snijden.
  zondag 4 juli 2010 @ 11:19:48 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83637053
Fijne vakantie, Noukjee!!

Zo, mijn opdracht loopt ein-de-lijk een beetje lekker: zó frustrerend als er een deadline in je nek hijgt en de inspiratie ver te zoeken is .

Verder heb ik besloten dat ik mijn lessenserie fictie niet over de Griekse mythologie ga doen maar over het literaire leven in de Middeleeuwen. Ik de Middeleeuwen, ik ben meer thuis in de literatuur van de Middeleeuwen (duh), het onderwerp ligt voor het vak Nederlands meer voor de hand dan Griekse mythologie en het lijkt me leuk als leerlingen in het derde leerjaar kennismaken met allerlei aspecten van de Middelnederlandse literaire cultuur (hoofsheid, rederijkerskamers, boekdrukkunst etc) voordat ze in de bovenbouw echt teksten gaan lezen. Ik heb er zin in! Morgen mag ik ermee bezig . Nu eerst deze opdracht afmaken!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 juli 2010 @ 11:21:06 #69
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83637085
awww, mn mama is vanochtend net onder parijs op een zeer klassieke manier van haar tas beroofd (bij een tankstation, terwijl iemand de weg vroeg). nu is ze helemaal verdreitig en mn vader is heel boos (hij wordt altijd heel boos als hij schrikt of als er iets fout gaat wat volgens hem iemand anders' schuld is)

ik vind t echt heel rot voor ze. en in de tas zat een papier met alle vakantie adressen en de reservesleutels van de auto (elektronische ontgrendeling en chip om te starten dus niet snel even te vervangen) dus nu is mn vader bang dat alle zwarte auto's de dieven zijn die ze achterna zitten om de auto ook te stelen

ik wil zeggen: stel je niet aan, die stelen voornamelijk tassen en bagage bij tankstations aan de péage en gaan echt geen toeristen op weg naar Zuid Frankrijk achterna zitten, maar ik vind het ook een beetje eng...

(edit: een vorige vakantie had ze haar portemonnee thuis vergeten, en toen was ie ook al zo boos op haar aan t begin van de vakantie... bah)
Kwak
  zondag 4 juli 2010 @ 11:22:17 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83637122
Ik vind dat we nog eens met z'n allen sushi moeten maken . Zoveel sushi-liefhebbers hier en kennelijk zijn er ook mensen die het willen leren (en die denken het te kunnen, maar het nog moeten leren, Chico ) en dus is dat wel eens een leuk idee . Maar eerst de bruiloft van Mo maar eens .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 juli 2010 @ 11:23:45 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83637157
Awww wat rot, Kwak! Hopelijk laten ze hun vakantie er niet door verpesten...
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 juli 2010 @ 11:24:55 #72
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83637193
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:23 schreef Viking84 het volgende:
Awww wat rot, Kwak! Hopelijk laten ze hun vakantie er niet door verpesten...
ze gaan pas 10 augustus terug dus ze hebben nog tijd om zich eroverheen te zetten... maar toch
Kwak
pi_83637370
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat we nog eens met z'n allen sushi moeten maken . Zoveel sushi-liefhebbers hier en kennelijk zijn er ook mensen die het willen leren (en die denken het te kunnen, maar het nog moeten leren, Chico ) en dus is dat wel eens een leuk idee . Maar eerst de bruiloft van Mo maar eens .
Ik ben er volledig van overtuigd dat ik absoluut geen sushi kan rollen . Heb nog nooit zulke lelijke rolletjes gezien. Maar wil het wel leren ja, misschien kan iemand me vertellen wat ik fout doe met rollen .
  zondag 4 juli 2010 @ 11:32:52 #74
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83637413
Jeetje, dat is schrikken zo aan het begin van je vakantie! Hoop dat ze toch nog van de vakantie kunnen genieten.. Volgens mij wordt dat soort dingen wel goed gedekt door je reisverzekering toch? (er van uitgaand dat ze die hebben?)

mogguh trouwens Ik ben me een beetje aan het voorbereiden op mijn vakantie (online incheken, uitzoeken waar het hostel precies is etc) en het komt wel erg dichtbij nu, vind het best spannend!

Hoe gaat het nu met je vriend Razz? Die clafoutis ziet er trouwens echt super lekker uit
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83637490
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ben er volledig van overtuigd dat ik absoluut geen sushi kan rollen . Heb nog nooit zulke lelijke rolletjes gezien. Maar wil het wel leren ja, misschien kan iemand me vertellen wat ik fout doe met rollen .
rol je ze binnenstebuiten of gewoon met nori? Die van mij waren gisteren echt goed gelukt (helaas geen plaatje om het te bewijzen). En rol je met bamboematje of zonder? Want met matje heb ik nog nooit gedaan
pi_83637494
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:56 schreef Noukjee het volgende:
n aankomende nacht ga ik op vakantie (naar Zakynthos, SCHILDPADDENEILAND )
Wat gaaf! Veel plezier & geniet ervan
pi_83637564
Aww Kwak, dat is echt niet leuk Hopelijk zijn ze snel over de ergste schrik heen en kunnen ze weer gaan genieten van hun vakantie
pi_83637588
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

rol je ze binnenstebuiten of gewoon met nori? Die van mij waren gisteren echt goed gelukt (helaas geen plaatje om het te bewijzen). En rol je met bamboematje of zonder? Want met matje heb ik nog nooit gedaan
Normaal, met de nori aan de buitenkant. En met matje inderdaad (dat moest zo volgens de beschrijving). Uiteindelijk zat het hele matje onder de rijst die er overal uitviel .

Kwak, wat een rot begin van hun vakantie .
  zondag 4 juli 2010 @ 11:39:29 #79
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83637592
@blurres: ja dat hebben ze zeker. de ANWB heeft alles geblokkeerd (daar hebben ze zo'n gegevenskluis zodat als er iets gestolen wordt alles geblokkeerd kan worden via de ANWB centrale), ze hebben aangifte gedaan bij de peage gendarmerie, voor de verzekering en zodat mn moeder mag rijden zonder rijbewijs en paspoort enzo (bewijs dat t gestolen is), en ivm het opnieuw aanvragen van een kentekenbewijs voor de auto enzo.

zucht.

ik maak me er teveel zorgen om, kan er toch niks aan doen...
Kwak
pi_83637669
Oh kwak, wat rot zeg! Gelukkig is het grootste deel weer geregeld zo te lezen, mar het is geen leuk begin.
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Normaal, met de nori aan de buitenkant. En met matje inderdaad (dat moest zo volgens de beschrijving). Uiteindelijk zat het hele matje onder de rijst die er overal uitviel .
Probeer het eens zonder matje, en was je rijst wel kleverig genoeg? Als 'ie niet kleverig is valt ie er inderdaad uit. Het moet echt zo'n plak vormen zeg maar, je kan het ook best wel hard 'aanduwen', voor je gaat rollen! Misschien ga ik vanavond wel weer sushi maken (de tofu pakjes moeten op), dan maak ik wel een foto
  zondag 4 juli 2010 @ 11:48:43 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83637833
kwak, wat een domper Vreselijk om je vakantie zo te beginnen

Noukje: fijne vakantie!

Lijstje van gister is echt te slecht om te posten. Geen D, stukjes stokbrood en een bakje yoghurt. Vreselijk!

En nu ga ik met een vriendin Drenthe onveilig maken

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83637908
Zit nu lekker te lunchen, ga zometeen met een collega shoppen in Utrecht. Heerlijk slenteren en natuurlijk een italiaans ijsje eten.
  zondag 4 juli 2010 @ 11:54:40 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83638041
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef han1987 het volgende:
Zit nu lekker te lunchen, ga zometeen met een collega shoppen in Utrecht. Heerlijk slenteren en natuurlijk een italiaans ijsje eten.
Had je al gepost hoe je toets gegaan is? . Of heb ik daar over heen gelezen?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 juli 2010 @ 12:22:28 #84
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83638948
iemand nu online die mij even kan helpen?

Ik ben mijn telefoon kwijt,en er is ook geen buurvrouw/zusje thuis die even mijn telefoon kan laten overgaan
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 4 juli 2010 @ 12:23:04 #85
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83638973
edit: volgens mij had ik je nummer al. Gaat nu over.
  zondag 4 juli 2010 @ 12:24:48 #86
277802 _Calimero_
pi_83639040
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:23 schreef Ewelina het volgende:
edit: volgens mij had ik je nummer al. Gaat nu over.
hij was onder mijn bed gevallen! Ik was vergeten dat iemand mijn nr al zou kunnen hebben
thanks
  zondag 4 juli 2010 @ 12:30:59 #87
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83639294
voor Mo: historische opnames van Engelse dialecten

http://sounds.bl.uk/maps/Accents-and-dialects.html

toen bijna heel Engeland nog rhotic was....
Kwak
  zondag 4 juli 2010 @ 12:33:26 #88
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83639381
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

hij was onder mijn bed gevallen! Ik was vergeten dat iemand mijn nr al zou kunnen hebben
thanks
Graag gedaan
  zondag 4 juli 2010 @ 12:40:20 #89
331 Merel
Be here now.
pi_83639600
Haha, fijn dat ie gevonden is Cali!

Ik eet nu croissantjes met de meneer die mijn meneer niet meer is. Toch samen het weekend doorgebracht, want we vinden elkaars gezelschap nog steeds erg fijn. Zometeen naar huis, en dan is het echt klaar
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83639627
Knufs voor Kwak Ik snap dat je je zorgen maakt, zou ik ook hebben! Maar ze hebben alles geregeld wat kon en ze hoeven niet terug te komen. Mijn ouders gaan altijd met een groep op vakantie, toch wel fijn besef ik nu. Als er dan iets gebeurt zijn er meerder mensen die kunnen helpen en waar je dan ff je vehaal kwijt kunt.

Het is vandaag een heel klein beetje minder heet hier Mijn moeder was gisteren in Scheveningen met haar vriendinnen, die hebben daar allemaal een fleecevest gekocht omdat ze het koud hadden
pi_83639747
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:40 schreef Merel het volgende:
Haha, fijn dat ie gevonden is Cali!

Ik eet nu croissantjes met de meneer die mijn meneer niet meer is. Toch samen het weekend doorgebracht, want we vinden elkaars gezelschap nog steeds erg fijn. Zometeen naar huis, en dan is het echt klaar
Noes Het moet gewoon aan blijven en jullie moeten romantisch trouwen en Merelbabies gaan maken

zondag 4 juli 2010 @ 12:45:07 #92
331 Merel
Be here now.
pi_83639826
Ja, dat laatste is dus een van de dingen waarom het rationeel gezien beter is om uit elkaar te gaan. No beebies voor de meneer!
pi_83639983
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
voor Mo: historische opnames van Engelse dialecten

http://sounds.bl.uk/maps/Accents-and-dialects.html

toen bijna heel Engeland nog rhotic was....

tof! Straks 's even luisteren !

Sushi: dat kan ik men wel leren!

enneh.. gesport!
Ja doei.
pi_83640111
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:45 schreef Merel het volgende:
Ja, dat laatste is dus een van de dingen waarom het rationeel gezien beter is om uit elkaar te gaan. No beebies voor de meneer!
Wat een stommerd
Jij wil ze wel graag?

Ik weet het niet. Soms wil ik wel, dan denk ik weer niet. Weet ook niet wat ik zou doen als ik een meneer had waar ik heel gek op was en die zou zeer definitief NEE zeggen.
  zondag 4 juli 2010 @ 12:54:09 #95
331 Merel
Be here now.
pi_83640263
Er zijn meer redenen hoor. Maar dit is wel een onderdeel ervan. En ik weet zeker dat ik wel wil ja. Niet ą la minute, maar ooit.

Kwak wat rot van je ouders! En ook rot dat je vader dat dan zo afreageert. Maar hopelijk kunnen ze als ze de schrik te boven zijn verder genieten van een mooie vakantie.
  zondag 4 juli 2010 @ 12:59:55 #96
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83640538
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat een stommerd
Jij wil ze wel graag?

Ik weet het niet. Soms wil ik wel, dan denk ik weer niet. Weet ook niet wat ik zou doen als ik een meneer had waar ik heel gek op was en die zou zeer definitief NEE zeggen.
Dat probleem had ik dus met mijn ex, dus wat dat betreft is het misschien maar beter dat we uit elkaar zijn. Hij wil zeer zeker geen kinderen en ik weet het nog niet. Wil die optie in ieder geval nog wel openhouden. Vond het wel moeilijk altijd dat hij daarmee ook meteen een keuze voor mij maakte (als we samen zouden zijn gebleven) dus daar twijfelde ik ook wel eens over, maar ik vond het ook zo stom om uit elkaar te gaan omdat hij geen kinderen wil terwijl ik nog niet eens zeker wist of ik ze wel of niet wilde.
Nouja, het probleem heeft zichzelf inmiddels opgelost

Oh en hij wilde ook nooit trouwen en dat vond ik ook stom
pi_83641127
die van mij wil ook niet trouwen. Maar dat hoef ik ook niet zo nodig. Mijn meneer is wel al een stukje ouder, dus wat betreft kinderen heb ik het voor het zeggen hij wil ze wel graag, maar heeft ook al gezegd dat 'ie niet bij me weggaat als ik niet meewerk. Nou, als dat geen liefde is! Maar gelukkig voor mij nog veuls te vroeg om over dat soort dingen na te denken.

Merel, het lijkt me wel vreemd om voor zulke rationele redenen uit elkaar te gaan. Misschien wel moeilijker dan gewoon omdat je niet bij elkaar past. Ik zou toch nog met het "wat nou als" gevoel blijven zitten...
pi_83641145
Mijn ex wist ook nog niet zeker of 'ie kindjes wilde. En ik wil ze wel.

En m'n allereerste vriendje belde net. Ik had die taart voor hem gemaakt, afgelopen vrijdag, en daar was iedereen zo over te spreken dat hij en z'n toekomstige vrouw ook graag willen dat ik hun bruidstaart maak. .
pi_83641165
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn ex wist ook nog niet zeker of 'ie kindjes wilde. En ik wil ze wel.

En m'n allereerste vriendje belde net. Ik had die taart voor hem gemaakt, afgelopen vrijdag, en daar was iedereen zo over te spreken dat hij en z'n toekomstige vrouw ook graag willen dat ik hun bruidstaart maak. .
Wat leuk!!! Dus de smeltende fondant is hem niet opgevallen Ga je het doen denk je?
En heb je er trouwens een foto van?
  zondag 4 juli 2010 @ 13:21:48 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83641288
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:16 schreef Perruche het volgende:
Merel, het lijkt me wel vreemd om voor zulke rationele redenen uit elkaar te gaan. Misschien wel moeilijker dan gewoon omdat je niet bij elkaar past. Ik zou toch nog met het "wat nou als" gevoel blijven zitten...
Met het "wat als?"-gevoel kun je ook blijven zitten als je niet bij elkaar past, hoor .

Ik snap het nu wel een stuk beter, Merel. Eerst dacht ik: heb je geen last van bindingsangst oid? Maar dit zijn gewoon belangrijke dingen en als je daar anders over denkt, dan is het beter om niet samen verder te gaan.

Blijven jullie wel vrienden of wil je helemaal geen contact meer?
Niet meer actief op Fok!
pi_83641318
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat leuk!!! Dus de smeltende fondant is hem niet opgevallen Ga je het doen denk je?
En heb je er trouwens een foto van?
Ik ga het zeker doen, als zij de bruidstaart die ze bij een bakkerij hebben besteld nog af kunnen zeggen. . Z'n vriendin was helemaal enthousiast zei 'ie. en ze had er ook geen problemen mee dat het eerste vriendinnetje van haar man de taart zou maken. .

En ik schaam me nog steeds te erg voor de taart om er een foto van te laten zien. .
pi_83641381
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met het "wat als?"-gevoel kun je ook blijven zitten als je niet bij elkaar past, hoor .

Dat is ook zo
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ga het zeker doen, als zij de bruidstaart die ze bij een bakkerij hebben besteld nog af kunnen zeggen. . Z'n vriendin was helemaal enthousiast zei 'ie. en ze had er ook geen problemen mee dat het eerste vriendinnetje van haar man de taart zou maken. .

En ik schaam me nog steeds te erg voor de taart om er een foto van te laten zien. .
Jammer dat je geen foto hebt als zei er zo blij mee waren kan ie nooit zo slecht zijn! En erg leuk ook dat de aanstaande bruid er gen probleem mee heeft.
pi_83641515
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 juli 2010 @ 13:30:16 #104
117113 Perruche
Muffin!
pi_83641555
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
ik zie het er niet aan af hoor, dat er iets is misgegaan. Mooi! ( en lekker, ik heb echt al een paar dagen zin in taart )
  zondag 4 juli 2010 @ 13:32:00 #105
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83641599
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
muts, daar is toch niks mis mee

ik vind m mooi, en lekker strak, echt jouw stijl!
Kwak
  zondag 4 juli 2010 @ 13:32:48 #106
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83641625
Ik ben natuurlijk geen taart-expert DaD maar ik vind hem er goed uitzien hoor! Heb je dat 'logo' zelf bedacht ook?
  zondag 4 juli 2010 @ 13:34:22 #107
121582 DevilsAndDust
pi_83641666
Ik kreeg een afbeelding van het logo, de vriendin van m'n ex is een eigen kapperszaak begonnen. Na het nemen van de foto zag ik dat er een lijntje scheef lag, bovenaan de schaar. Dat is nog opgelost hoor. Al die scheuren in de taart vind ik vreselijk. .
  zondag 4 juli 2010 @ 13:35:04 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83641691
Mooie taart weer, DaD! Niet zo onzeker! Maar is het de bedoeling dat ik op m'n hoofd moet staan als ik wil zien wat voor afbeelding er op de taart staat? .

Ik heb trouwens ook een leerling die geweldig kan tekenen en hij loopt iedere keer z'n werk af te kraken. Als ik zeg: "Wat kun jij mooi tekenen zeg!" (en als ik een compliment geef, is het terecht), dan zegt 'ie altijd: "Gewoon" of hij zoekt naar dingen die minder mooi zijn . Hij ziet echt niet hoeveel talent hij heeft. Jammer!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 juli 2010 @ 13:35:57 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83641713
O het is een gezicht met een schaar! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 juli 2010 @ 13:59:12 #110
331 Merel
Be here now.
pi_83642491
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap het nu wel een stuk beter, Merel. Eerst dacht ik: heb je geen last van bindingsangst oid? Maar dit zijn gewoon belangrijke dingen en als je daar anders over denkt, dan is het beter om niet samen verder te gaan.

Blijven jullie wel vrienden of wil je helemaal geen contact meer?
Er zijn ook andere dingen, maar die zijn ga ik niet op een forum gooien of aan mensen vertellen. Dit is een ieder geval een mooie sociaal geaccepteerde reden die ik wél aan mensen kan vertellen.

Nu op weg naar huis. Met een zonnebril op zodat niemand in de trein ziet dat ik huil.
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBoek je safari bij Beekse BergenANWB Verzekeringen
  zondag 4 juli 2010 @ 14:07:01 #111
117113 Perruche
Muffin!
pi_83642793
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:59 schreef Merel het volgende:

[..]

Er zijn ook andere dingen, maar die zijn ga ik niet op een forum gooien of aan mensen vertellen. Dit is een ieder geval een mooie sociaal geaccepteerde reden die ik wél aan mensen kan vertellen.

Nu op weg naar huis. Met een zonnebril op zodat niemand in de trein ziet dat ik huil.
sterkte!
  zondag 4 juli 2010 @ 14:07:46 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83642813
Ik vind je taart mooi DaD!

Merel, vind het zo sneu voor je. Niet huilen O*

Nog een uurtje, dsn eindelijk weer naar huis.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 4 juli 2010 @ 14:08:55 #113
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83642846
sterkte Merel
  zondag 4 juli 2010 @ 14:12:38 #114
223828 Phaidra
pi_83642932
Sterkte Merel! Dat het niet is geworden wat je misschien had gehoopt, is al naar, maar ik vind het zo sneu voor je dat je er ook nog eens met niemand over kan /wil praten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 4 juli 2010 @ 14:25:49 #115
121582 DevilsAndDust
pi_83643321
quote:
Op zondag 4 juli 2010 14:12 schreef Phaidra het volgende:
Sterkte Merel! Dat het niet is geworden wat je misschien had gehoopt, is al naar, maar ik vind het zo sneu voor je dat je er ook nog eens met niemand over kan /wil praten.
Ja, dat. . Je discretie is bewonderenswaardig, maar het kan misschien zo opluchten om het erover te hebben met iemand die je vertrouwt.

Kus. .
  zondag 4 juli 2010 @ 14:46:44 #116
331 Merel
Be here now.
pi_83643902
Er zijn wel mensen die wat weten hoor Maken jullie je maar geen zorgen!

Het komt ook wel goed. Hoop dat we een manier vinden om met elkaar om te blijven gaan. Want het is ook niet voor niets dat je in zo'n korte tijd al zo aan elkaar gehecht raakt.
  zondag 4 juli 2010 @ 14:47:49 #117
331 Merel
Be here now.
pi_83643929
Maar vrijgezel zijn is natuurlijk wel kut, daar niet van.
  zondag 4 juli 2010 @ 16:20:07 #118
294490 Cocotrimonium
pi_83646437
D&D: geweldige taart <3

Merel: sterkte!
  zondag 4 juli 2010 @ 17:14:02 #119
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_83648011
zo, en terug uit de stad! Topsport, dat 'winkelen', maar wel nagenoeg alles wat we op 't lijstje hadden staan binnen! Waaronder dus bloemen voor in mn haar bij 't trouwen, gastenboek, wat vakantiespullen en van die smakeloze ijsjes in zakjes, je kent ze wel

en kwark, wat we nu lekker op zitten te lepelen

en een voor Merel..
Ja doei.
  zondag 4 juli 2010 @ 17:20:53 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83648215
Thuis.
Net een uurtje buiten in de zon gelegen in mijn slip en bh

Lijst:
O: vla/yoghurt/aardbeien
T's: boterham lever, appel, perzik, druifjes, tomaat, kwart komkommer
L: 3 boterhammen achterham, beker melk, grote cup a soup kerrie
T's: sinaasappel, kwart honingmeloen, stukje choco, 2 flesjes bier
D: halve grote bloemkool, koude rode bietjes, gebakken krieltjes, ribkarbonade.
AliExpress - die hebben ALLES!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  zondag 4 juli 2010 @ 17:29:20 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83648451
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis.

Lekker toch?

Ik had m'n taak voor vandaag vrij vlot af (terwijl ik er 2 dagen over heb zitten dubben lukte het vandaag ineens wel) en ik heb ook lekker zitten lezen in de zon. Maar ik word niet snel genoeg bruin . Als ik zonnebrandolie op heb lijkt het alsof ik heel bruin ben, maar als ik daarna heb gedoucht, valt het weer tegen .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 juli 2010 @ 17:29:30 #122
121582 DevilsAndDust
pi_83648461
Lijstje:

O: Brinta
L: 2 volkoren boterhammen appelstroop, gekookt eitje
B: uur gewandeld
T: Cornetto Enigma
T: halve Galiameloen
D: fajitas (of eigenlijk, een fajita)
  zondag 4 juli 2010 @ 17:30:56 #123
43653 sigme
Veraan
pi_83648514
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:

'k Heb de hele dag nog niks anders aangehad. Hoewel deze BH zo'n BH-hemdje is.
Lekkere lijst hoor .

Hier zag/ziet de dag er zo uit:
  • muesli & melk
  • 14 emmers water putten
  • 1 pot sperziebonen met mosterd & mayo
  • broodmaaltijd: 1 snee brood, 2 roggebrood, 5 krekkers
  • 1000 Coloradokeverlarfjes vangen in de brandende zon
  • 1 kilo peultjes plukken in de brandende zon
  • 1/2 fles cider
  • pasta, uitgebakken spekjes, pesto, 1 pond peultjes
  • rode bessen & yoghurt
  • ik moet verrassend weinig
      zondag 4 juli 2010 @ 17:31:34 #124
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83648543
    Verder heb ik net m'n kamer opgeruimd en ben ik nu aan het koken .
    M'n beddegoed hoefde maar een uurtje aan de lijn te hangen trouwens, vandaag, toen was het al droog! .

Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
    T: half bakje vanillekwark (aanbieding)
    L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
    T: twee blikjes regular coke (mag in het weekend als ik er zin in heb en nu zijn ze weer op)
    T: twee beschuitjes met aardbeien
    D: volkoren penne met tomaten, olijven, basilicum en een kaasburger
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 4 juli 2010 @ 17:32:47 #125
    121582 DevilsAndDust
    pi_83648587
    Dit weer in combinatie met ongesteldheid doet m'n lijf trouwens geen goed, merk ik. Duizelig, zwarte vlekken voor m'n ogen, en het gevoel alsof m'n benen m'n gewicht af en toe niet meer kunnen dragen. En ik heb al dagen dat m'n linkerarm steeds zo'n beetje slaapt, heel vervelend.
      zondag 4 juli 2010 @ 17:38:14 #126
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83648748
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 17:30 schreef sigme het volgende:

[..]

'k Heb de hele dag nog niks anders aangehad. Hoewel deze BH zo'n BH-hemdje is.
    Lekkere lijst hoor .
    Had ook wel de hele dag zo kunnen lopen maar dat mag vast niet van de baas
    Jij hebt ook weer een heerlijk lijst!!

Hoe is het met hond?

Lekker he Vik, droogt heerlijk snel ja.

DaD Hou je het in de gaten? Krijg je wel genoeg ijzer?? Vooral met bloeden kan een vrouw vrij snel ijzertekort krijgen.
      zondag 4 juli 2010 @ 17:43:48 #127
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_83648890
    terug vanuit Maastricht. Wat een fijn weekend. Familie, vrienden gezelligheid, mijn oude stad...Ik ben heerlijk ontspannen terug. Ondanks dat de plaatselijke fanfare ons om kwart over 7 wakker maakte op de camping, ze stonden letterlijk midden op het veld te spelen, wat ik me werkelijkwaar nooit kon voorstellen, dat een fanfare op zondagmorgen om kwart over 7 op de plaatselijke camping zou spelen. Maar goed, je moet het ooit meemaken denk ik.

Nu maar even bijlezen!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      zondag 4 juli 2010 @ 17:48:25 #128
    294490 Cocotrimonium
    pi_83649033
    Lijstje:

O: boterham met pindakaas
    L: uitsmijter met brood
    T: hazelnootchocolade (40g)
    D: nog geen idee
    T: ijsje: raket of split <3
    S: Zumba
      zondag 4 juli 2010 @ 17:50:07 #129
    155179 -marz-
    pi_83649087
    Jammer dat de love story zo afloopt Merel best 'gek' dat jullie een rationele beslissing hebben genomen terwijl 'het gevoel' aanwezig is, lijkt me moeilijk te verkroppen eigenlijk. Ik hoop dat jullie het op een fijne manier kunnen afsluiten samen, for what it's worth.

Hier droogt de was ook lekker snel. En het waait lekker snel van het balkon af ook..

Duizelig en tintelende arm had ik gistermiddag ook toen het drukkend warm was, best druk geweest ook met dieren redden en weinig gegeten. Slécht hoor..
    Springfield's looking pretty dusty today
      zondag 4 juli 2010 @ 17:54:29 #130
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_83649190
    Ik ga ala PF bijlezen!

@ LadyBlack: Citroenrisotto is gewoon risotto maken (uitje fruiten, rijst even fruiten, afblussen met witte wijn, steeds een lepel bouillon erbij, parmezaanse kaas en een klont boter er op het eind doorheen), maar vrij in het begin wat citroenrasp en citroensap erbij doen. Ik vind het heerlijk fris!
    Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBekijk het streamingaanbod van PrimevideoSpeel mee met Lucky Day en win!
      zondag 4 juli 2010 @ 18:02:13 #131
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83649379
    Haaaaaaaaaai Nynke!!
    Leuk dat het leuk was Klinkt ook super!

Coco, dat is wel een karig lijstje en waar zijn de groente en fruit?
      zondag 4 juli 2010 @ 18:08:13 #132
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83649504
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
    Haaaaaaaaaai Nynke!!
    Leuk dat het leuk was Klinkt ook super!

De fanfareband bedoel je? Ik wil ook best op zondagochtend om 7:15 bij jouw slaapkamerraam op een vuvuzela blazen hoor .

*verwacht een: "je doet maar, want dan zit ik allang op het werk" *
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 4 juli 2010 @ 18:13:01 #133
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83649614
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
    @blurres: ja dat hebben ze zeker. de ANWB heeft alles geblokkeerd (daar hebben ze zo'n gegevenskluis zodat als er iets gestolen wordt alles geblokkeerd kan worden via de ANWB centrale), ze hebben aangifte gedaan bij de peage gendarmerie, voor de verzekering en zodat mn moeder mag rijden zonder rijbewijs en paspoort enzo (bewijs dat t gestolen is), en ivm het opnieuw aanvragen van een kentekenbewijs voor de auto enzo.

zucht.

ik maak me er teveel zorgen om, kan er toch niks aan doen...
    Wat naar voor je ouders kwak.

Maarre, ik zal wel spuit 11 zijn, maar heel erg vervelend voor je ouders.en dus niet voor jou. Trek het je niet te veel aan kwak. Het is hun pech, niet het jouwe. Je kunt ook meeleven zonder de pijn en het verdriet van anderen op jouw schouders te nemen (ik weet niet zeker of je dat ook echt doet, maar zo komt het over )

[ Bericht 9% gewijzigd door Tinkepink op 04-07-2010 18:22:12 ]
      zondag 4 juli 2010 @ 18:21:15 #134
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83649824
    Wij waren vandaag naar Kernies. Daglijstje bestaat dus uit patat met mayo en ijs. Komt ie:
    o. snijbonensalade met tomaat en fetakaas
    t. bakje patat met mayo + 1 ijsje
    t. 1 ijsje
    l. 3 bakjes patat met may + 1 ijsje
    t. bakje patat + 1 ijsje
    d. een wortel ofzo

En Merel Sterkte.
      zondag 4 juli 2010 @ 18:25:08 #135
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83649937
    4 bakjes patat en 4 ijsjes. Sodeju! .

Raar ontbijt ook, je moet er maar zin in hebben 's ochtends .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 4 juli 2010 @ 18:26:01 #136
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83649964
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 18:25 schreef Viking84 het volgende:
    4 bakjes patat en 4 ijsjes. Sodeju! .

Raar ontbijt ook, je moet er maar zin in hebben 's ochtends .
    Kerniebakjes. Die zijn kleiner En dat ontbijt omdat ik wist dat we naar Kernies zouden gaan (gratis patat, ijs, koffie, choco en frisdrank)
      zondag 4 juli 2010 @ 18:27:43 #137
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83650011
    Mijn lijstje is ook niet al te best.

O: yoghurt, banaan
    T: perenijsje
    L: galiameloen met ham en een broodje met kruidenboter
    D: patat speciaal + frikandel
    T: ? ik vermoed nog een ijsje
      zondag 4 juli 2010 @ 18:42:15 #138
    285812 han1987
    pi_83650376
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 11:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had je al gepost hoe je toets gegaan is? . Of heb ik daar over heen gelezen?
    Ik had nog niet gepost. Ik denk dat het wel goed is gegaan. Ik was nl. al na 2 uur klaar terwijl er 3 1/2 uur voor stond. Maar ja, dat zegt niks, ik ben altijd eerder klaar. Soms is dat goed nieuws soms niet. Nu maar wachten op de uitslag, weet alleen niet hoe lang het duurt.
    Net terug uit de stad. Een mooie jurk gescoord bij de H&M met 50% korting die ik al heel lang wil hebben. Voor de rest voornamelijk rondgeslenterd en natuurlijk mijn Italiaanse ijsje gegeten.
      zondag 4 juli 2010 @ 18:42:30 #139
    159579 conleche
    pi_83650383
    Mijn lijstje is ook idioot!

BR: halve meloen en bramen.
    S: 5km rennen
    Dawast tot nog toe.

Maar er gaat nog bijkomen :
    T: wodka
    D: salade met spekjes, kaas, ui, tomaat en paprika en gehaktballetjes met spinazie ą la crčme. Toe ga ik een rondje met de hond door het park lopen en op de terugweg neem ik dan een ijsje van Pisa

Ik was net in het park tijdens het renen en het was er zo gezellig! Overal families aan het BBQuen en verjaarsfeestjes en zomaar mensen die met een flesje wijn op een kleedje zaten.

En Merel, waarom zou je zo erg aan de toekomst denken als het nu fijn is?
      zondag 4 juli 2010 @ 18:53:19 #140
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83650684
    Ohaaai!

Lijstje ook maar

O: twee sneetjes met twee gebakken eieren
    L: twee sneetjes met chocovlokken
    T: snee brood met Nutella
    T: bolletje kokosijs en bolletje mokkaijs
    D: penne met pestoballetjes en sperziebonen
    T: aardbeien

Mjaa kan beter, kan erger
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    Hoesjes? Casetify!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZoek je mobiel op gsmweb
      zondag 4 juli 2010 @ 18:54:01 #141
    277802 _Calimero_
    pi_83650700
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 14:46 schreef Merel het volgende:
    Er zijn wel mensen die wat weten hoor Maken jullie je maar geen zorgen!

Het komt ook wel goed. Hoop dat we een manier vinden om met elkaar om te blijven gaan. Want het is ook niet voor niets dat je in zo'n korte tijd al zo aan elkaar gehecht raakt.
    Lastig hoor, om zo;n beslissing te moeten nemen terwijl het zo goed klikt verder... voelt flink kut natuurlijk... Hoop dat het lukt om nog met elkaar om te blijven gaan
      zondag 4 juli 2010 @ 18:55:27 #142
    298315 SacreCoeur
    circle pits and gig violence
    pi_83650738
    Nou ik heb net even berekend dat ik toch echt een BMI van 27 heb.
    & ook toch echt omlaag wil gaan.

Dus ik kom even hoi zeggen!
      zondag 4 juli 2010 @ 18:55:45 #143
    277802 _Calimero_
    pi_83650745
    Hier nog een extreem kut-lijstje:

O: 3 crackers met philadelphia en filet A
    L: 1 magnum en 1 mini magnum
    T:sultana's en crackers met kaas
    D: makreel. Zonder iets, want niks in huis
    S; 6 km hardlopen (zometeen)
    T:?? misschien nog iets groens als ik zo boodschappen ga doen
      zondag 4 juli 2010 @ 18:56:40 #144
    277802 _Calimero_
    pi_83650764
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 18:55 schreef SacreCoeur het volgende:
    Nou ik heb net even berekend dat ik toch echt een BMI van 27 heb.
    & ook toch echt omlaag wil gaan.

Dus ik kom even hoi zeggen!
    Hoi right back at ya

hoe wil je dat gaan doen? heb je een plan de campagne?

Succes en welkom hier
      zondag 4 juli 2010 @ 18:57:55 #145
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_83650799
    ik post vandaag maar geen lijstje!

merel, wat een lastige beslissing moet dat geweest zijn...
      zondag 4 juli 2010 @ 18:59:56 #146
    298315 SacreCoeur
    pi_83650853
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 18:56 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hoi right back at ya

hoe wil je dat gaan doen? heb je een plan de campagne?

Succes en welkom hier
    Nee geen plan eigenlijk, want 'k vind 't moeilijk om me ergens aan te houden.
    'k Moet gewoon gezonder gaan eten want bewegen doe ik opzich genoeg.
    Met een dochtertje van bijna 4 & elke dag fietsen.

Mijn verslaving ligt bij sea salt & black pepper chips
    Want voorderest eet ik redelijk gezond, hou erg van salades & groente.
    Plus dat ik gewoon aanleg heb om zomaar ineens 10 kg aan te komen in 2 weken.
      zondag 4 juli 2010 @ 19:09:53 #147
    159579 conleche
    pi_83651121
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nee geen plan eigenlijk, want 'k vind 't moeilijk om me ergens aan te houden.
    'k Moet gewoon gezonder gaan eten want bewegen doe ik opzich genoeg.
    Met een dochtertje van bijna 4 & elke dag fietsen.

Mijn verslaving ligt bij sea salt & black pepper chips
    Want voorderest eet ik redelijk gezond, hou erg van salades & groente.
    Plus dat ik gewoon aanleg heb om zomaar ineens 10 kg aan te komen in 2 weken.
    O dan heb jij het makkelijk!! Gewoon die hele chips-avenue in de supermarkt voorbij sjeezen!!

Welkom!!
      zondag 4 juli 2010 @ 19:32:22 #148
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83651766
    Jezus wat een kutlijstjes soms zeg!
    Doe normaal! Natuurlijk is het weekend, het warm, is..... 'vul maar in'
    Stop er dan wat fruit of groente in, ook lekker fris!

Sorry
      zondag 4 juli 2010 @ 19:34:10 #149
    298315 SacreCoeur
    pi_83651821
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef conleche het volgende:

[..]

O dan heb jij het makkelijk!! Gewoon die hele chips-avenue in de supermarkt voorbij sjeezen!!

Welkom!!
    Moeilijker dan je zou denken.
    Ik woon niet alleen & doe meestal alle boodschappen, dus moet ook verplicht chips halen.
    En dan zie ik al die zilvere AH excellent zakken liggen.
    Voordeel ik lust geen cola & andere frisdranken.
    Nadeel wel graag roosvicé 50/50 & dubbelfrisss minderzoet.. (lijkt mij dat er veel suikers in zitten?)
    Nog zoiets stoms.. ik heb al sinds half September vorig jaar een sportschool abo maar ik ga nooit.

Zo nu weer genoeg geklaagd
    Ik zal ook eens een lijstje maken..

2 broodjes pindakaas/kaas & klein beetje zout
    1 broodje big mac
    1 frozen yoghurt ijsje met stukjes aardbei, home made by zusje.
      zondag 4 juli 2010 @ 19:34:55 #150
    215237 Laureline
    pi_83651847
    Lijstje:
    O: aardbeien met kwark, grapefruitsap
    T: 2 cappuccino
    L: veel roerei met tomaat, champignons en 2 geroosterde boterhammen
    T: Karmeliet Tripel en portie vlammetjes
    D: salade met gamba's, friet met aioli en glas witte wijn
    T: cappuccino en jellybeans

En sigme, het is een citaat uit Adriaan contra Olivier! Ik moest er direct aan denken bij jouw gekraagde roodstaartje
    Big Fish GamesBoek je safari bij Beekse BergenBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
      zondag 4 juli 2010 @ 19:47:49 #151
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83652223
    hé, zeg, ik vond mijn lijstje best goed anders

de kip is bijna klaar en de groenten liggen klaar om in de wok te gaan
    Ja doei.
      zondag 4 juli 2010 @ 19:49:52 #152
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83652281
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:34 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

2 broodjes pindakaas/kaas & klein beetje zout
    1 broodje big mac
    1 frozen yoghurt ijsje met stukjes aardbei, home made by zusje.
    dat is toch niet dagelijiks?
    Hier word je inderdaad vies papperig van

Gewoon door de week, wat eet je dan?
      zondag 4 juli 2010 @ 19:50:10 #153
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83652288
    big mac
    Ja doei.
      zondag 4 juli 2010 @ 19:52:24 #154
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83652333
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
    big mac
    nom
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 4 juli 2010 @ 19:52:52 #155
    -1 #ANONIEM
    pi_83652346
    @Sacre.. - pindakaas, kaas én zout? Want pindakaas én kaas is nog niet zout genoeg? Wat een vreemde combi . Verder welkom en inderdaad, hard langs de chips racen zodat je thuis simpelweg niet in de verleiding komt om het op te eten. Eitje . Oh ja, en natuurlijk de bigmacs schrappen. En įls je dan gaat snacken, neem dan een quarterpounder, die zijn veel lekkerder ( ).

Mijn lijstje van vandaag:
    O: Stuk clafoutis, beker thee, half pond aardbeien.
    T: Koffie met melk, hardgekookt ei.
    L: Krentebol met niks, boterham met cervelaatworst/mosterd/komkommer, glas karnemelk.
    S: Hele huis geboend, alles gestofzuigd, alle ramen gelapt, badkamer gesopt. Productieve dag mén .
    T: Raketje
    D: Nasi met spekjes en met alle restjes groente uit de vriezer (boontjes, wortel, bloemkool, prei). Wat babi ketjap, 2 miniloempiaatjes en atjar/zilveruitjes/augurk erbij. En een witbiertje .

Vanavond niks, ik zit vol.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2010 19:54:26 ]
      zondag 4 juli 2010 @ 19:53:07 #156
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83652355
    ik vind 't net een spons kleffig...
    Ja doei.
      zondag 4 juli 2010 @ 19:54:50 #157
    298315 SacreCoeur
    pi_83652408
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

dat is toch niet dagelijiks?
    Hier word je inderdaad vies papperig van

Gewoon door de week, wat eet je dan?
    Klopt.
    Gewoon door de week is het meestal:

Breaker breakfast, 1/4 van een stokbrood met krabsalade/rosbief en dan avondeten.
    Om vervolgens s'avonds mezelf over te geven aan een bakje chips vet.
      zondag 4 juli 2010 @ 19:56:39 #158
    298315 SacreCoeur
    pi_83652472
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
    ik vind 't net een spons kleffig...
    Ik lust alles van de Mac behalve de flurry's.
    Maar dit was de laatste dag dat het nog kon.. dus ik dacht ik neem 't er van.

Vreemde combi qua pindakaas altijd al gehad..
    Met banaan is het ook heel lekker.
      zondag 4 juli 2010 @ 19:59:01 #159
    -1 #ANONIEM
    pi_83652555
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik lust alles van de Mac behalve de flurry's.
    Maar dit was de laatste dag dat het nog kon.. dus ik dacht ik neem 't er van.

Vreemde combi qua pindakaas altijd al gehad..
    Met banaan is het ook heel lekker.
    Wat, pindakaas, kaas, zout én banaan? Ik word al misselijk bij het idee .
      zondag 4 juli 2010 @ 19:59:02 #160
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83652557
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
    hé, zeg, ik vond mijn lijstje best goed anders

de kip is bijna klaar en de groenten liggen klaar om in de wok te gaan
    Ja, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen
    Eet smakelijk, een kippetje is het lekkerste wat er zo ongeveer is, vooral het heerlijke, krokante velletje *droomt*
    Big Fish GamesKnab - Jouw online bankBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
      zondag 4 juli 2010 @ 20:00:50 #161
    268312 Sarabi
    pi_83652628
    Hier ook geen groente vandaag en wel een stukje chocolade
      zondag 4 juli 2010 @ 20:02:18 #162
    298315 SacreCoeur
    pi_83652674
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat, pindakaas, kaas, zout én banaan? Ik word al misselijk bij het idee .
    Nee ipv de kaas & zout alleen banaan
      zondag 4 juli 2010 @ 20:03:20 #163
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83652708
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen
    Eet smakelijk, een kippetje is het lekkerste wat er zo ongeveer is, vooral het heerlijke, krokante velletje *droomt*
    Ik voel me, op de chocola op brood en het ijsje na, ook niet aangesproken

Welkom sacrecoeur!

Tevens ben ik ook geen fan van big macs. Wel van legio andere slechte dingen
      zondag 4 juli 2010 @ 20:06:55 #164
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_83652847
    En op de terugweg vanuit Drenthe! Heerlijk weekend gehad . Heb mooi een 1e klas-kaartje gekocht, heerlijk . Ik vond dat het wel kon, heenreis was betaald door de NS met de dagkaart die ik had gekregen als goedmakertje voor 2 maanden spoorellende afgelopen winter.
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zondag 4 juli 2010 @ 20:07:28 #165
    168204 vergeetmewelletje
    Zie 888
    pi_83652859
    Welkom SacreCoeur.
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:54 schreef SacreCoeur het volgende:

Breaker breakfast, 1/4 van een stokbrood met krabsalade/rosbief en dan avondeten.
    Dat is veel te weinig, ik raad je aan ook tussendoortjes in te plannen.
    En foute keuzes: in Breaker breakfast zit veel te veel suiker en stokbrood vervang je beter door volkorenbrood.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:09:20 #166
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83652931
    Maria... kokos ijs

Sacre, als je nou overdag volkorenbrood eet (stuk of 5 met rosbief/kipfilet o.i.d) en fruit. Als avondeten flink wat groente dan hoef je in de avond geen chips meer. Toch zin? Eet dan wat magere kwark.
    Stokbrood is best wel calorierijk en zit relatief weinig voedzaams in.

Het gaat allemaal ook niet vanzelf natuurlijk, je moet jezelf wat ontzeggen, tis niet anders, doorzetten dan kom je wel van je 'vet' verslaving af in de avond.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:11:16 #167
    298315 SacreCoeur
    pi_83652990
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
    Welkom SacreCoeur.
    [..]

En foute keuzes: in Breaker breakfast zit veel te veel suiker
    Kijk dat wist ik dus niet.. 'k neem dat puur omdat ik er geen ontbijt ingepropt krijg.
    Echt totaal niets.. dus dan zit ik of aan de drinkontbijt wat ik niet zo lekker vind of dus dit

Van de stokbrood wist ik 't wel.. dat ga ik morgen meteen veranderen.
    & dat van te weinig eten wist ik ook wel een beetje.. komt omdat ik meer een drinker ben & een avondeter.
    Ik drink makkelijk 2 į 3 liter ijswater weg op een dag + een pak dubbelfrisss ofzo , gevolg geen honger.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:15:08 #168
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83653105
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
    Jezus wat een kutlijstjes soms zeg!
    Doe normaal! Natuurlijk is het weekend, het warm, is..... 'vul maar in'
    Stop er dan wat fruit of groente in, ook lekker fris!

Sorry
    Je zal mijn lijstje daar ook wel mee bedoelen, maar daar heb ik gewoon even schijt aan Dit was namelijk gepland. Ken je Kernies?

Dankzij Ewelina's link
    quote:
    Bij de prijs zijn attracties, frietjes, ijs, frisdrank, zo vaak je maar wilt inbegrepen
      zondag 4 juli 2010 @ 20:16:41 #169
    298315 SacreCoeur
    pi_83653160
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
    Maria... kokos ijs

Sacre, als je nou overdag volkorenbrood eet (stuk of 5 met rosbief/kipfilet o.i.d) en fruit. Als avondeten flink wat groente dan hoef je in de avond geen chips meer. Toch zin? Eet dan wat magere kwark.
    Stokbrood is best wel calorierijk en zit relatief weinig voedzaams in.

Het gaat allemaal ook niet vanzelf natuurlijk, je moet jezelf wat ontzeggen, tis niet anders, doorzetten dan kom je wel van je 'vet' verslaving af in de avond.
    5 Stuks?

Ik ben trouwens al 11 kg afgevallen, dat is alweer een tijdje terug.
    Weet niet zo goed waarom ik nou gestopt ben.
    Toen ging ik ook nog naar de sportschool & dat begon best saai te worden in m'n eentje.
    Dus maar gelijk met alles gestopt, klinkt heel stom.. nu ik het zo lees.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:17:07 #170
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83653179
    Vodafone aanbiedingenZavvi - Fandom en GeekgearBekijk het streamingaanbod van Primevideo
      zondag 4 juli 2010 @ 20:18:10 #171
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83653213
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:11 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Kijk dat wist ik dus niet.. 'k neem dat puur omdat ik er geen ontbijt ingepropt krijg.
    Echt totaal niets.. dus dan zit ik of aan de drinkontbijt wat ik niet zo lekker vind of dus dit

Van de stokbrood wist ik 't wel.. dat ga ik morgen meteen veranderen.
    & dat van te weinig eten wist ik ook wel een beetje.. komt omdat ik meer een drinker ben & een avondeter.
    Ik drink makkelijk 2 į 3 liter ijswater weg op een dag + een pak dubbelfrisss ofzo , gevolg geen honger.
    Waarom drink je een pak dubbelfris?

Mijn avondeten was trouwens een salade van verschillende lauwwarme groente.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:23:27 #172
    298315 SacreCoeur
    pi_83653386
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom drink je een pak dubbelfris?

Mijn avondeten was trouwens een salade van verschillende lauwwarme groente.
    Omdat ijswater me wel eens m'n neus uitkomt
    En 't is samen met roosvicé 't enige wat ik lust.. & ik drink dus veel.
    In de winter drink ik meestal ijswater & thee.. maar met deze dagen is dat niet te doen.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:23:49 #173
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83653400
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
    Maria... kokos ijs
      zondag 4 juli 2010 @ 20:24:03 #174
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83653406
    Is zelfgemaakte ijsthee dan geen optie?
      zondag 4 juli 2010 @ 20:24:38 #175
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83653422
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:23 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Omdat ijswater me wel eens m'n neus uitkomt
    En 't is samen met roosvicé 't enige wat ik lust.. & ik drink dus veel.
    In de winter drink ik meestal ijswater & thee.. maar met deze dagen is dat niet te doen.
    Wat dacht je van ijsthee (zelfgemaakt, dus met weinig suiker) of bubbelwater met een scheutje vruchtensap (schorle)?
      zondag 4 juli 2010 @ 20:25:05 #176
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83653434
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:16 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

5 Stuks?
    Yep, 5 hele broden
    Zal toch stoppen met zoveel zoets te drinken,neem ipv dat gewoon fruit..

Tink, ik ken het niet, dat pretpark.

En ik bedoel het niet zo kwaad hoor Tis meer frustratie aan mijn kant, ik wil namelijk: softijs, patat, hamburgers, pizza, shoarma enzo, het liefst allemaal nu!
    Zit dus tegen een vreetbui aan maar sociale controle behoedt mij
      zondag 4 juli 2010 @ 20:25:20 #177
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83653445
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

lekker he? Ik maak het heel soms zelf.Is alleen nogal calorierijk, met slagroom, suiker en kokos dus
      zondag 4 juli 2010 @ 20:28:03 #178
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83653524
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Yep, 5 hele broden

En ik bedoel het niet zo kwaad hoor Tis meer frustratie aan mijn kant, ik wil namelijk: softijs, patat, hamburgers, pizza, shoarma enzo, het liefst allemaal nu!
    En ik doe het gewoon. Gepland. Daarom dus het wat vreemde ontbijt, want ik wilde wel genoeg groenten binnenkrijgen Eigenlijk viel het netto best wel mee. Als ik het omreken naar normale bakjes patat ien grote ijscoupes s het ongeveer dit:

o. snijbonen/tomaten/fetasalade (bord)
    t. een ijsje
    l. een groot bord patat met 4 eetlepels mayonaise
    t. een grote ijscoupe
    o. gemengde groentesalade

Dat ziet er alweer heel anders uit he?

Overigens snap ik niet waarom je niet een keertje toegeef. Aan je foto's en gewicht te zien kan jij het makkelijk hebben. Sterker nog, ik denk dat een kilotje extra je best zou staan.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:31:59 #179
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83653665
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Yep, 5 hele broden

Zo af en toe kun je best iets ongezonds eten hoor. Je kan het hebben, en normaal eet je altijd heel gezond dus een keertje kan geen kwaad.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:32:23 #180
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83653682
    Overigens had ik vandaag gewoon zin in patat. En dus heb ik dat maar gehaald
    Hoesjes? Casetify!Zavvi - Fandom en GeekgearMailbird - E-mail made beautiful
      zondag 4 juli 2010 @ 20:32:50 #181
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83653697
    Tja, dat is geen eetbui Tink

Oja, ik heb natuurlijk de ijsprijs gewonnen
      zondag 4 juli 2010 @ 20:33:04 #182
    206848 Californium
    pi_83653708
    Nog meer slechte lijstjes! Ik was laat op want gister wezen stappen met voldoende bier (stuk of 7) en een tequila. Ook geen honger want beetje lam, maar mijn best gedaan er wat in te proppen, maar probeer vooral veel te drinken.

O/L: 3 happen kwark en een pak met goedemorgen ontbijt drank (kwark kreeg ik echt niet weg)
    S: Dutje
    D: groot bord pastasalade (pasta, sla, olijven (groen en zwart), champignons, tomaat, komkommer, paprika, geitenkaas) aangevuld met stokbrood (1,5) met tomatentapenade en geitenkaas
    T: hopelijk een ijslollie
    T: fruitsapje van de appie.
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:33:33 #183
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83653735
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:

Die heb ik ook bijna nooit omdat ik mezelf niets ontzeg
      zondag 4 juli 2010 @ 20:34:03 #184
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83653752
    Kokosijs .

Independence Day is op tv. Ik ben nooit zo onder de indruk van rampenfilms, maar dit is er één die me de kriebels blijft bezorgen .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 4 juli 2010 @ 20:34:10 #185
    298315 SacreCoeur
    pi_83653761
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat dacht je van ijsthee (zelfgemaakt, dus met weinig suiker) of bubbelwater met een scheutje vruchtensap (schorle)?
    Ik voel me nu net zo'n zeikerd van 3, lust ik niet
    Heb best al veel geprobeerd.
    Ook omdat het moeilijk is om te stoppen met zoveel drinken, heb ik naar vervanging gezocht voor de roosvicé & dubbelfrisss.
    't Lijkt (of het echt zo is weet ik niet) ook echt alsof ik 24 x 7 dorst heb soms.

Ik denk toch maar eens na over zo'n té dure smoothie maak ding.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:35:10 #186
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83653802
    Ik wil trouwens boeken gaan bestellen. Is er nog nieuw uitgekomen nederlandstalige (!) literatuur die ik niet mag missen? Geen engelstalige boeken dus, want ik lees voor mijn ontspanning Als ik in een vreemde taal wil lezen staat er hier nog een kast of twee hoogtepunten uit de duitse literatuur.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:36:30 #187
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83653860
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
    Ik wil trouwens boeken gaan bestellen. Is er nog nieuw uitgekomen nederlandstalige (!) literatuur die ik niet mag missen? Geen engelstalige boeken dus, want ik lees voor mijn ontspanning Als ik in een vreemde taal wil lezen staat er hier nog een kast of twee hoogtepunten uit de duitse literatuur.
    Moeten het Nederlandse schrijvers zijn of mogen het ook vertalingen zijn?
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 4 juli 2010 @ 20:37:05 #188
    298315 SacreCoeur
    pi_83653892
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:

Godzijdank hebben ze de caramel chew chew uit de keuze gehaald.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:37:12 #189
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83653896
    Als je zoveel zoets drinkt dan hou je ook dorst.
    Afschaffen, even door de zure appel heen!

Heb je geen diabetes?
      zondag 4 juli 2010 @ 20:37:36 #190
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83653908
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ook omdat het moeilijk is om te stoppen met zoveel drinken, heb ik naar vervanging gezocht voor de roosvicé & dubbelfrisss.
    't Lijkt (of het echt zo is weet ik niet) ook echt alsof ik 24 x 7 dorst heb soms.

een blender heb je al voor 20 euro hoor. Is wel erg lekker, al blijft het wel meer kcal dan water, maar als je weinig fruit eet kan het wel een oplossing zijn. nadeel: je zit er niet heel vol van. Magere yoghurt en fruit erbij is erg lekker. Aardbei/yoghurt en banaan/appel/kaneel/yoghurt heeft toch wel mijn voorkeur

Speaking of which, mijn blender is ook al veel te lang niet meer gebruikt. Overmorgen maar eens een smoothie maken
    De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBoek goedkoper bij booking.comBoek je safari bij Beekse Bergen
      zondag 4 juli 2010 @ 20:39:43 #191
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83653997
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:37 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Godzijdank hebben ze de caramel chew chew uit de keuze gehaald.
    Ik heb liever een gegrild kippetje of een broodje shoarma maar ja, dat win ik dan weer niet
      zondag 4 juli 2010 @ 20:40:26 #192
    298315 SacreCoeur
    pi_83654021
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
    Als je zoveel zoets drinkt dan hou je ook dorst.
    Afschaffen, even door de zure appel heen!

Heb je geen diabetes?
    Nee, 2x op getest tijdens zwangerschap.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:40:39 #193
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83654027
    Ik heb een fantastische blender van 18 euro! Wel een lawaai (huisgenoot kwam kijken waar ik een gaatje aan het boren was ) maar werkt echt prima een cheap ass ding van de kijkshop.
    het lijkt niet wat het is
      zondag 4 juli 2010 @ 20:41:30 #194
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83654052
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moeten het Nederlandse schrijvers zijn of mogen het ook vertalingen zijn?
    Ook vertalingen.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:42:12 #195
    121582 DevilsAndDust
    pi_83654077
    HEMA heeft uitstekende, zeer betaalbare blenders.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:42:16 #196
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83654080
    Oh ja, een staafmixer werkt trouwens ook.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:42:23 #197
    298315 SacreCoeur
    pi_83654089
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

een blender heb je al voor 20 euro hoor.
    Maar 'k had zo'n Philips ding gezien met lichtjes.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:47:21 #198
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83654263
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ook vertalingen.
    [Murakami-maffioso alert] Norwegian Wood van Murakami dan (en zo heet 'ie ook in het Engels).
    Verder vind ik Haar naam was Sarah een aanrader.
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 4 juli 2010 @ 20:47:44 #199
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83654276
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ook vertalingen.
    Ik werp een blik om me heen! Ik lees nagenoeg alleen in het Engels, maar de meesten zijn ook in vertaling te krijgen

Pas uit: The Satanic Verses (Duivelsverzen uiteraard ) van Mr Rushdie (aanrader, al is ie in het Engels denk ik beter ivm taalspel e.d.)
    Nu aan het lezen: The Tortilla Curtain (De Tortilla Grens) van T. Coraghessan Boyle (tot nu toe best een pakkend verhaal, over illegale Mexicaanse immigranten vanuit verschillende perspectieven)
    Oh en ik vind Zadie Smith geweldig, is er ook in vertaling. White Teeth leest ook best lekker weg!
    The Historian (de historicus ) van Elizabeth Kostova is ook heel tof, ik ken nog niemand die het gelezen heeft en het nķet leuk vond. Ze drijft de spanning goed op, en het is een fijne mengeling van historische feitjes, speurwerk en spanning.

Als je meer aanraders wilt moet je het zeggen, dan duik ik mn boekenkast in
      zondag 4 juli 2010 @ 20:50:38 #200
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83654391
    De Duivelsversen heb ik al gelezen, de rest niet geloof ik. Mijn naam is Sarah heb ik volgens mij ook gelezen. Zo maar eens in de boekenkast kijken of dat klopt. (heb zoveel boeken dat ik soms weleens vergeet welke ik al ken en welke niet )
    Bunq - bank of the freeBoek goedkoper bij booking.comBonprix
      zondag 4 juli 2010 @ 20:54:30 #201
    46684 Syrena
    Boo-Ya
    pi_83654584
    Geen blender kopen, koop een staafmixer! Doet hetzelfde en is veel sneller en gemakkerlijker schoon te maken!
      zondag 4 juli 2010 @ 20:57:10 #202
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83654694
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:54 schreef Syrena het volgende:
    Geen blender kopen, koop een staafmixer! Doet hetzelfde en is veel sneller en gemakkerlijker schoon te maken!
    QFT

kip was zalig nom!

en het is laat kom ik net achter 9 uur! en het is zooooo heerlijk op balkon nu.

Ben benieuwd hoe het gebrek aan aardappelen, pasta, brood en rijst me gaan bevallen de komende 2 weken... avondeten dus mee begonnen nu, en nu niets gemist zit helemaal vol...
    Ja doei.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:57:14 #203
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83654697
    Oh nee, ik vergis me. Mijn naam is Sarah heb ik niet gelezen. Ik kan niet zo goed tegen 2e wereldoorlogboeken
      zondag 4 juli 2010 @ 20:58:30 #204
    298315 SacreCoeur
    pi_83654756
    Ik koop altijd een boek.. wat me dan leuk lijkt.
    & vervolgens lees ik het niet.
    Heb maar twee boeken helemaal uitgelezen, van Kluun (hoe onorgineel) & het boek van Joyce Egginton - En toen was het stil.
    Dat 2de boek heb ik trouwens wel stuk of 5 keer gelezen.
    Vond 't verhaal een beetje freaky & raar maar opzich las 't best lekker door.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:59:30 #205
    121582 DevilsAndDust
    pi_83654812
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:58 schreef SacreCoeur het volgende:
    Heb maar twee boeken helemaal uitgelezen, van Kluun (hoe onorgineel) & het boek van Joyce Egginton - En toen was het stil.
    Euh, in je leven?
      zondag 4 juli 2010 @ 21:00:50 #206
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83654880
    lezen ik ga boeken meenemen op vakantie en lezen

Extremely Loud and Incredibly Close van Safran Foer is gisteren bezorgd, en ik verwacht er voor ik op vakantie ga nog een hoop heb er eindelijk tijd voor en het is zo lekker! Heb deze week voor 't eerst weer een boek uitgelezen, een boek dat ik vrijwillig las, en dus niet voor de studie

zó fijn!
    Ja doei.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:01:04 #207
    298315 SacreCoeur
    pi_83654888
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Euh, in je leven?
    Ja eigenlijk wel ja.. meestal begin ik ergens aan & sla ik stukken over die ik langdradig vind.
    Vandaar dat ik vind dat ik maar echt 2 boeken echt helemaal heb uitgelezen.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:01:08 #208
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83654894
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Euh, in je leven?

idem!

Ja doei.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:01:18 #209
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83654899
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:58 schreef SacreCoeur het volgende:
      zondag 4 juli 2010 @ 21:01:48 #210
    168204 vergeetmewelletje
    Zie 888
    pi_83654926
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:11 schreef SacreCoeur het volgende:
    En als je nu eens zelf drinkyoghurt maakt met magere yoghurt, magere melk en wat fruit?
    Of een smoothie van yoghurt, magere melk en bevroren fruit (bosbessen, aardbeien, bramen of frambozen uit het vriesvak van de AH)?
    Dat is al een veel betere keuze.
    F1 Store - Voor al je F1 GearVattenfall cadeauAliExpress - die hebben ALLES!
      zondag 4 juli 2010 @ 21:01:58 #211
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83654937
    oh, Tink! Als je 't nog kunt krijgen ergens

"Het Zwijgen van Mario Salviati" van Etienne van Heerden zó prachtig en geweldig en mooi!
    Ja doei.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:03:05 #212
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_83654993
    huh mijn wishlist van bookdepository is verdwenen??
      zondag 4 juli 2010 @ 21:03:54 #213
    298315 SacreCoeur
    pi_83655046
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En als je nu eens zelf drinkyoghurt maakt met magere yoghurt, magere melk en wat fruit?
    Of een smoothie van yoghurt, magere melk en bevroren fruit (bosbessen, aardbeien, bramen of frambozen uit het vriesvak van de AH)?
    Dat is al een veel betere keuze.
    Oeh! dat klinkt goed.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:04:16 #214
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83655063
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef Blurred86 het volgende:
    huh mijn wishlist van bookdepository is verdwenen??

awh da's kut! IP wissel ofzo?
    Ja doei.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:06:12 #215
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_83655167
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 21:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

awh da's kut! IP wissel ofzo?
    oh huh, ik was op .co.uk en hoewel ik daar wel met mijn normale login +pw kan inloggen staat daar niet mijn wishlist? op .com nog wel, phew!
      zondag 4 juli 2010 @ 21:07:22 #216
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83655227
    vaag nou ja, chill

Bookdepository

en ze hadden ook mn studieboeken
    Ja doei.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:07:49 #217
    46684 Syrena
    Boo-Ya
    pi_83655249
    Ik heb laatst De voorlezer gekocht bij de Slegte. Ligt op mijn stapeltje Te Lezen In De Vakantie boeken.
    En de eerste vijfling van Agatha Christie
      zondag 4 juli 2010 @ 21:08:12 #218
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_83655259
    Ik heb dit jaar ook nog geen boek uitgelezen geloof ik... en dat werkt in een bibliotheek . Moet voor m'n werk veel beleidsteksten lezen en dan heb ik 's avonds echt geen zin meer in een boek. En de afgelopen vakantie was ook geen leesvakantie. Vorig jaar misschien 3 boeken ofzo... Vroeger verslond ik boeken.

Lijstje laat ik zitten, niet de moeite om op te schrijven.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:08:28 #219
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_83655278
    Ja ik ben echt opgelucht haha
    Nu snel weg weer daar voor ik vanalles ga bestellen!
      zondag 4 juli 2010 @ 21:12:18 #220
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83655475
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef Blurred86 het volgende:
    Ja ik ben echt opgelucht haha
    Nu snel weg weer daar voor ik vanalles ga bestellen!

credit cards zijn een bitch
    Ja doei.
    AliExpress - die hebben ALLES!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
      zondag 4 juli 2010 @ 21:17:33 #221
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83655734
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
    Oh nee, ik vergis me. Mijn naam is Sarah heb ik niet gelezen. Ik kan niet zo goed tegen 2e wereldoorlogboeken
    Mijn naam is Sarah is geen standaardoorlogsboek, hoor. Ik vond het een hele originele invalshoek hebben iig!
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 4 juli 2010 @ 21:19:21 #222
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83655829
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 21:07 schreef Syrena het volgende:
    Ik heb laatst De voorlezer gekocht bij de Slegte. Ligt op mijn stapeltje Te Lezen In De Vakantie boeken.
    En de eerste vijfling van Agatha Christie
    Der Vorleser!

Mooi boek is dat . Helaas kan ik hem niet zo goed lezen, want ik herken er teveel in .

Bookdepository.com is echt geweldig. Ik heb al gezien dat ze boeken over het christendom die ik nog wil lezen voor 10-15 euro aanbieden, terwijl die in de winkel het dubbele kosten . Als ik weer eens geld heb, zal ik eens een stapel boeken bestellen .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 4 juli 2010 @ 21:29:12 #223
    287558 anna82
    pi_83656300
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik werp een blik om me heen! Ik lees nagenoeg alleen in het Engels, maar de meesten zijn ook in vertaling te krijgen

Pas uit: The Satanic Verses (Duivelsverzen uiteraard ) van Mr Rushdie (aanrader, al is ie in het Engels denk ik beter ivm taalspel e.d.)
    Nu aan het lezen: The Tortilla Curtain (De Tortilla Grens) van T. Coraghessan Boyle (tot nu toe best een pakkend verhaal, over illegale Mexicaanse immigranten vanuit verschillende perspectieven)
    Oh en ik vind Zadie Smith geweldig, is er ook in vertaling. White Teeth leest ook best lekker weg!
    The Historian (de historicus ) van Elizabeth Kostova is ook heel tof, ik ken nog niemand die het gelezen heeft en het nķet leuk vond. Ze drijft de spanning goed op, en het is een fijne mengeling van historische feitjes, speurwerk en spanning.

Haha, ik las: ik ken nog niemand die het gelezen heeft. (punt) en dacht; , , , want het is inderdaad een supertof boek!

Ik lees nu Het lot van de Familie Meijer, ook erg mooi. Wel WOII dus...

En verder heb ik vandaag een stranddagje gehad en heb ik gegeten:
    O: kampioentje met kaas
    T: bolletje met hagelslag
    T: bolletje met aardbei
    T: bolletje met pindakaas
    T: stokbroodjes met pesto
    D-achtig: couscous met gegrilde groenten en rucola

Het waaide behoorlijk aan het strand waardoor het verraderlijk koel aanvoelde. Ik had niet door hoe fel de zon in werkelijkheid scheen en nu ben ik hier en daar een kreeftje.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:33:36 #224
    203902 shinydiscoball
    pi_83656555
    I love boeken

Die 'tortilla curtain' klinkt interessant Maria!

Maar ik ben nu gewoon in 'Harry Potter en de relieken van de dood' bezig, dat is iets wat gewoon nog moet.
    En ik heb nog een hele stapel boeken uit Engeland, toen ik nog au-pair was en heel veel boeken kocht om op de dagen dat ik werkte ook even weg kon dromen
      zondag 4 juli 2010 @ 21:35:38 #225
    203902 shinydiscoball
    pi_83656674
    Kent iemand trouwens 'Het Witte Slot' van Tornaud Haugen? Mijn oma las het vroeger altijd aan me voor. Echt het mooiste kinderboek vind ik, zelfs nu nog
      zondag 4 juli 2010 @ 21:37:19 #226
    121582 DevilsAndDust
    pi_83656787
    Ik ben iets minder recent bezig. . Vanochtend begonnen in Onder professoren en daarvoor Emma maar weer eens herlezen.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:39:42 #227
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83656947
    Klinkt bekend Shiny! *zoekt op voor eventueel jeugdsentiment*

Mijn favo boek was Hopla het Feestvarken! Van Harriet Laurey. Geniaal! Over een varkentje wat almaar rare sprongen maakte en toen het vriendje werd van een jong prinsje en weetikwat. Ik heb het een keer of 12 gelezen
      zondag 4 juli 2010 @ 21:41:28 #228
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_83657071
    ik ben vergeten hoe mijn favo jeugdboek heet en ik ben het een keer kwijtgeraakt na een boekbespreking op de basisschool
      zondag 4 juli 2010 @ 21:42:05 #229
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_83657120
    ik weet nog wel het allereerste boek dat ik helemaal zelfstandig kon lezen: 'de O van opa'
      zondag 4 juli 2010 @ 21:42:19 #230
    285812 han1987
    pi_83657140
    Ik had een soort nasi gemaakt, niet te eten zeg. Ligt nu in de vuilnisbak. En nu heb ik zin in een zak chips en ik ga hem ook gewoon eten. Volgende week maar wat beter opletten.

Lijstje voor morgen:
    o: brintapap, thee
    t: fruit, water
    l: 4 sneden brood, halvarine, pindakaas, kaas, melk
    t: fruit, water
    d: spinaziestamppot, gehaktballen, yoghurt, aardbeien
    Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek je safari bij Beekse BergenKnab - Jouw online bank
      zondag 4 juli 2010 @ 21:42:33 #231
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83657154
    Vroeger werd ik voorgelezen dat was pas ontspannen.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:42:46 #232
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83657173
    Mijn favoriete jeugdboeken waren toch wel de boeken uit de trilogie van de Honderdjarige Oorlog van Thea Beckman

En Alleen op de wereld van Hector Malot.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:43:43 #233
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83657225
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef neen het volgende:
    Vroeger werd ik voorgelezen dat was pas ontspannen.
    Ik had daar altijd zo'n enorme hekel aan! Zeker toen het op school verplicht werd en we mee moesten lezen Ik las ongeveer 2 bladzijden in de tijd dat de juf 2 zinnen voorlas en dan verplicht moeten wachten
      zondag 4 juli 2010 @ 21:45:10 #234
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83657311
    Zodra ik zelf kon lezen deed ik het ook wel zelf volgens mij was een boek dat vaak thuis werd voorgelezen Bartele Broekzak een bazenboek Fries natuurlijk

En nu lees ik In Europa
      zondag 4 juli 2010 @ 21:47:46 #235
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83657482
    Er ging iets mis. Ik zei dus dat Alleen op de wereld ook mijn favoriete jeugdboek is . Ik heb een hele mooie editie met prachtige platen. Binnenkort maar eens herlezen.
    Ik kon in groep 3 al behoorlijk lezen, dus toen de rest aap, noot, mies deed las ik zelfstandig uit Pinkeltje . Pinkeltje moet ik ook maar eens herlezen, hahaha .

Eén van de titels is "Pinkeltje en de boze tovenaar" en daar stond een plaatje in van de tovenaar waar ik bang van werd. Dus toen ik het boek aan het lezen was, legde ik het 's avonds voor het slapen gaan altijd op een andere kamer. Durfde het niet onder m'n bed te laten liggen !
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 4 juli 2010 @ 21:49:17 #236
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83657567
    Ik vond Pinkeltje echt verschrikkelijk. Ik was echt Thea Beckman-addict, maar toen ik 10 was had ik zo'n beetje de hele jeugdbibliotheek uit en ben ik maar overgestapt op boeken voor volwassenen De dames bij de balie waren ook helemaal verbaasd als ik eens een keer een boek had wat WEL in mijn leeftijdscategorie viel
      zondag 4 juli 2010 @ 21:56:58 #237
    46684 Syrena
    Boo-Ya
    pi_83657973
    Ik las zo snel dat ik eerst aan de juf moest vertellen waar mijn boek over ging voordat ik een nieuw kreeg, omdat ze niet geloofde dat ik het al uit had Mijn moeder zei ook altijd dat ik vast alleen de eerste paar pagina's en de laatste las ipv het hele boek

Nu probeer ik toch wat langer te doen over een boek, dus vaak kleine stukjes en dan weer wegleggen.
      zondag 4 juli 2010 @ 21:58:45 #238
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83658081
    Anansi de Spin, Het Huis van Roos en Lap, Het Witte Hertenpark, De Kinderen van de Grote Fjeld, Yo-Ling-Ho, Het Oneindige Verhaal...

zondag 4 juli 2010 @ 21:59:21 #239
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_83658112
    haha wat herkenbaar allemaal
      zondag 4 juli 2010 @ 21:59:22 #240
    46684 Syrena
    Boo-Ya
    pi_83658114
    Ik leende toen ik 12 was een Multatuli omnibus, omdat dat het dikste boek was dat ik kon vinden Ook helemaal gelezen, maar pas bij Nederlands op 5VWO ofzo er achter gekomen wat ik nu had gelezen Ik vond het maar een raar boek.
    AliExpress - die hebben ALLES!Knab - Jouw online bankZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
      zondag 4 juli 2010 @ 22:01:00 #241
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83658231
    Sommige mensen kunnen wel echt mooi voorlezen trouwens zo'n leraar van m'n basisschool ook, ik hing aan z'n lippen. Hij had een snor.

Verder even: schop onder m'n eigen kont even 2 weken gewoon doen op de 2 NL wedstrijden na natuurlijk. Dan even weg dus
      zondag 4 juli 2010 @ 22:01:06 #242
    46684 Syrena
    Boo-Ya
    pi_83658241
    En de Avonden heb ik heel lang niet willen lezen omdat het zo'n verplicht lijstboek was dat iedereen dan maar afwerkte. Dus dat heb ik pas veel later gelezen en toen vond ik het echt geweldig Maar dat kwam omdat ik toen net in de fase zat dat ik eigenlijk uit huis wilde, dus de herkenning was enorm
      zondag 4 juli 2010 @ 22:02:14 #243
    46684 Syrena
    Boo-Ya
    pi_83658311
    Zo, ik ga nog 1x naar mijn auto kijken die langs de grote weg staat omdat ik m'n parkeervergunning nog niet heb kunnen laten aanpassen en dan slapen.

En ze zijn met iets aan het knallen buiten, kijken of dat niet te dichtbij is
      zondag 4 juli 2010 @ 22:02:22 #244
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83658324
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 21:56 schreef Syrena het volgende:
    Ik las zo snel dat ik eerst aan de juf moest vertellen waar mijn boek over ging voordat ik een nieuw kreeg, omdat ze niet geloofde dat ik het al uit had Mijn moeder zei ook altijd dat ik vast alleen de eerste paar pagina's en de laatste las ipv het hele boek

Nu probeer ik toch wat langer te doen over een boek, dus vaak kleine stukjes en dan weer wegleggen.
    Om die reden heb ik nooit in de huiskamer gelezen. Mijn moeder zei altijd dat ik het boek toch niet las en riep om de haverklap dat ik toch echt niet zo ver kon zijn.
      zondag 4 juli 2010 @ 22:04:24 #245
    277802 _Calimero_
    pi_83658459
    hier nog zo'n boekenwurm, vroeger versleet ik het ene na het andere boek. Pinkeltje, thea beckman, jan terlouw, paul van loon, alles ging er in, behalve boeken over meisjes met paarden

Zo,ik heb net hardgelopen. had 0.0 zin en was(ben) supermoe, maar heb mooi wel 6.2 km gerend met 1 verplichte stop van 30 sec omdat er een trein langskwam
      zondag 4 juli 2010 @ 22:05:48 #246
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83658550
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef _Calimero_ het volgende:
    hier nog zo'n boekenwurm, vroeger versleet ik het ene na het andere boek. Pinkeltje, thea beckman, jan terlouw, paul van loon, alles ging er in, behalve boeken over meisjes met paarden

Zo,ik heb net hardgelopen. had 0.0 zin en was(ben) supermoe, maar heb mooi wel 6.2 km gerend met 1 verplichte stop van 30 sec omdat er een trein langskwam
    Gewoon goed!
      zondag 4 juli 2010 @ 22:10:21 #247
    277802 _Calimero_
    pi_83658809
    hoe staat het met jouw hardloop vorderingen.Neenemans?
      zondag 4 juli 2010 @ 22:12:15 #248
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83658906
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
    hoe staat het met jouw hardloop vorderingen.Neenemans?
    Afgelopen week 3 keer gelopen morgen weer. Rustig aan he
    maar het wk zorgt voor de nodige calorieinname vechten tegen die bierkaai
      zondag 4 juli 2010 @ 22:13:27 #249
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83658962
    In het kader van jeugdsentiment heb ik zonet bij bol Hopla het Feestvarken besteld! Een oud bibliotheek-boek, net als die die ik vroeger keer op keer leende

Tevens: goed bezig, kuiken!
      zondag 4 juli 2010 @ 22:20:00 #250
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_83659355
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik las het in de vakantie op de camping en iedereen zei dat het een stom boek was . Maar die hadden het ook niet uitgelezen want ze vonden draculadingen onzin. Ik moet hem nog wel nog steeds uitlezen trouwens, zodra ik vakantie heb maar eens aan beginnen .
    Speel mee met Lucky Day en win!Vattenfall cadeauANWB Verzekeringen
      zondag 4 juli 2010 @ 22:21:20 #251
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83659439
    Ik heb een mooie oranjehoed met luipaardprint, echt gaaf.
    Ik wil nog een vuvuzela, ik ben fan.
      zondag 4 juli 2010 @ 22:27:01 #252
    215237 Laureline
    pi_83659761
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Klinkt bekend Shiny! *zoekt op voor eventueel jeugdsentiment*

Mijn favo boek was Hopla het Feestvarken! Van Harriet Laurey. Geniaal! Over een varkentje wat almaar rare sprongen maakte en toen het vriendje werd van een jong prinsje en weetikwat. Ik heb het een keer of 12 gelezen
    Die ligt nu opengeslagen hier op tafel, de mini is die weer eens aan het herlezen! Die tekeningetjes ook , zelfde illustrator die veel Paul Biegelboeken deed (al hield ik meer van de Carl Hollanderillustraties)...
    Maar toevallig hč!
      zondag 4 juli 2010 @ 22:28:19 #253
    215237 Laureline
    pi_83659848
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
    In het kader van jeugdsentiment heb ik zonet bij bol Hopla het Feestvarken besteld! Een oud bibliotheek-boek, net als die die ik vroeger keer op keer leende

Tevens: goed bezig, kuiken!
    Ahahaha, deze die wij hebben is ook een afgekeurd bibliotheekboek! Je hebt een Cosmische Connectie met mijn mini, Maria
      zondag 4 juli 2010 @ 22:32:05 #254
    203902 shinydiscoball
    pi_83660077
    Oh en nog 1 ding over kinderboeken, ik kom niet meer op de titel van een ander boek dat ik echt stuk heb gelezen. Ik geloof dat het zich afspeelt in Noorwegen en het gaat geloof ik over 6 kinderen die in 3 huizen naast elkaar wonen en allemaal dingen meemaken, een kindje heette Britt geloof ik, en er zat denk ik een Lars in...weet iemand welk boek dat kan zijn? Ben de naam van de auteur ook kwijt!
      zondag 4 juli 2010 @ 22:32:41 #255
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83660118
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef shinydiscoball het volgende:
    Oh en nog 1 ding over kinderboeken, ik kom niet meer op de titel van een ander boek dat ik echt stuk heb gelezen. Ik geloof dat het zich afspeelt in Noorwegen en het gaat geloof ik over 6 kinderen die in 3 huizen naast elkaar wonen en allemaal dingen meemaken, een kindje heete Britt geloof ik, en er zat denk ik een Lars in...weet iemand welk boek dat kan zijn? Ben de naam van de auteur ook kwijt!
    De kinderen van Bolderburen heet dat, en het is van Astrid Lindgren. Ik zoek het namelijk ook
      zondag 4 juli 2010 @ 22:34:14 #256
    203902 shinydiscoball
    pi_83660206
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De kinderen van Bolderburen heet dat, en het is van Astrid Lindgren. Ik zoek het namelijk ook
    Ja!!

Ik heb hem nog geloof ik, hij ligt bij mijn ouders. Zo leuk vond ik die, ik geloof ook dat het boek er nu niet meer uitziet.
      zondag 4 juli 2010 @ 22:36:17 #257
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83660299
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ahahaha, deze die wij hebben is ook een afgekeurd bibliotheekboek! Je hebt een Cosmische Connectie met mijn mini, Maria
    Hahaha, hoe tof! Zie, het is een generaties-overbruggend meesterwerk!
      zondag 4 juli 2010 @ 22:38:34 #258
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83660416
    Bij de bieb in Den Helder had ja altijd een keer in de zoveel tijd dat alle afgekeurde boeken werden verkocht, dan mochten we altijd zoveel uitzoeken als we wilden
      zondag 4 juli 2010 @ 22:44:28 #259
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83660701
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 22:38 schreef neen het volgende:
    Bij de bieb in Den Helder had ja altijd een keer in de zoveel tijd dat alle afgekeurde boeken werden verkocht, dan mochten we altijd zoveel uitzoeken als we wilden
    Dito! Alleen jammer dat er dan niet veel gaafs bij zat meestal

En die hoed, dat schreeuwt om foto's he

Al ga ik nu maffen! Morgen om half 8 komen er schilders
      zondag 4 juli 2010 @ 22:51:09 #260
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83660949
    Lekker koesse he
    AliExpress - die hebben ALLES!De beste bordspellen vind je bij 999 GamesVoordelig uit? Ticketveiling.nl
      zondag 4 juli 2010 @ 22:52:25 #261
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_83661004
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 18:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat naar voor je ouders kwak.

Maarre, ik zal wel spuit 11 zijn, maar heel erg vervelend voor je ouders.en dus niet voor jou. Trek het je niet te veel aan kwak. Het is hun pech, niet het jouwe. Je kunt ook meeleven zonder de pijn en het verdriet van anderen op jouw schouders te nemen (ik weet niet zeker of je dat ook echt doet, maar zo komt het over )
    die neiging heb ik nog wel eens ja... maar t is in de loop van de dag wel over gegaan. genoeg aan mn hoofd gehad qua concert en gezellig feestje
    Kwak
      zondag 4 juli 2010 @ 22:53:09 #262
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_83661040
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

van suikerhoudende/zoete drankjes krijg je dorst. en je eet overdag weinig, kan ook zijn dat je honger als dorst aanvoelt... gewoon een poosje wat minder proberen te drinken, echt gewoon 1,5 tot 2 liter erbij drinken...
    Kwak
      zondag 4 juli 2010 @ 22:54:14 #263
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_83661088
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef Viking84 het volgende:
    Er ging iets mis. Ik zei dus dat Alleen op de wereld ook mijn favoriete jeugdboek is . Ik heb een hele mooie editie met prachtige platen. Binnenkort maar eens herlezen.
    Ik kon in groep 3 al behoorlijk lezen, dus toen de rest aap, noot, mies deed las ik zelfstandig uit Pinkeltje . Pinkeltje moet ik ook maar eens herlezen, hahaha .

Eén van de titels is "Pinkeltje en de boze tovenaar" en daar stond een plaatje in van de tovenaar waar ik bang van werd. Dus toen ik het boek aan het lezen was, legde ik het 's avonds voor het slapen gaan altijd op een andere kamer. Durfde het niet onder m'n bed te laten liggen !
    ik heb mezelf leren lezen toen ik 4 was, en las als kind de hele jeugdbieb leeg... maar eigenlijk vond ik alleen detectives en sprookjes en fantasieboeken maar leuk. en astrid lindgren

de laatste jaren geef ik aan die voorkeur gewoon weer toe. dan maar wat minder belangrijke literatuur lezen, en meer genieten van lezen. lezen is escapisme voor mij, en daarvoor moet het een pakkend verhaaltje zijn.
    Kwak
      zondag 4 juli 2010 @ 22:58:38 #264
    121582 DevilsAndDust
    pi_83661300
    Dat stomme uitstelgedrag van mij af en toe ook.
      zondag 4 juli 2010 @ 23:00:15 #265
    331 Merel
    Be here now.
    pi_83661386
    M'n moeder is jarig vandaag (joehoe, was al in zo'n feeststemming). En had zelf kwarktaart gemaakt. Dat kun je dan niet weigeren hč. En toastjes met kaas. Ach ja.
      zondag 4 juli 2010 @ 23:31:20 #266
    231020 MevrouwPuff
    pi_83662880
    Hoi!
    Terug van metropolis en het was leuk! Vooral babylon circus was een mooi feestje.
    Fijn ook is dat ik helemaal niet verbrand ben Behalve dan op mn rug, ik vroeg vriendlief me in te smeren maar zo te zien had het 0 effect en nu is het pijnlijk

Lijstje:
    O: 2 croissantjes
    T: halve galiameloen
    L: 3 bolletjes met salami
    T: 3 krentenbollen
    T: half frietje met, anderhalf biertje
    D: gegrillde garnalen met avocadotomatensalade
      maandag 5 juli 2010 @ 00:04:51 #267
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83664620
    O ja! Die gasten zijn fijn live!

Ik ga ook maar naar bed, morgen eerste vakantiedag en weer even normaal doen
      maandag 5 juli 2010 @ 00:32:24 #268
    117113 Perruche
    Muffin!
    pi_83665842
    Even snel een lijst,e heb een beetje zonnesteek (2 uur op het strand)
    O: bak havermout en ananas
    T: 2 handen cashewnoten
    L: 2x volkoren met brie en komkommer, groene paprika
    B 2 uur wandelen op het strand
    T: ijsje met 2 bollen
    D: rijst met kip, bamboe en sperzebonen bij het thaise festival hier in amsterdam
      Vis een optie? maandag 5 juli 2010 @ 00:40:46 #269
    70532 loveli
    N
    pi_83666110
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:54 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Klopt.

Welkom. Mooie lijst om te verbeteren, te beginnen met groente
    crap in = crap out
      Vis een optie? maandag 5 juli 2010 @ 00:41:13 #270
    70532 loveli
    N
    pi_83666128
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef Sarabi het volgende:
    Hier ook geen groente vandaag en wel een stukje chocolade
    crap in = crap out
    Knab - Jouw online bankVodafone aanbiedingenVoordelig uit? Ticketveiling.nl
      Vis een optie? maandag 5 juli 2010 @ 00:50:22 #271
    70532 loveli
    N
    pi_83666394
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef Ewelina het volgende:
    Mijn favoriete jeugdboeken waren toch wel de boeken uit de trilogie van de Honderdjarige Oorlog van Thea Beckman

En Alleen op de wereld van Hector Malot.
    Alleen op de wereld vond ik verschrikkelijk, wat heb ik daarbij gehuild!
    Wel stilletjes zodat niemand het zag. Vooral toen die honden doodgingen omdat hij het vuur was vergeten...
    crap in = crap out
      maandag 5 juli 2010 @ 05:44:53 #272
    43653 sigme
    Veraan
    pi_83669328
    Mogge. 't Is nu nog fris, zometeen een endje hardlopen.
    D&D, wat heb je uitgesteld en heb je het al ingehaald?

Mijn favoriete kinderboekenschrijfster is Tonke Dragt. Daar heb ik ook mee lezen lezen (Blauwe maan), in de 1e klas (op de gang, zodat de rest van de klas gewoon Bas en ? klassikaal kon doorworstelen).
      maandag 5 juli 2010 @ 05:54:18 #273
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83669343
    Moge Sigme, veel plezier met wandelen,ben jaloers!!

Werken Nog 3 dag en tot vakantie
      maandag 5 juli 2010 @ 06:48:06 #274
    277802 _Calimero_
    pi_83669469
    Lekker gelopen Sigme?

Zo, ik heb een hele lange dag voor de boeg, moet werken tot 17.00 en daarna nog wielrennen, maar misschien dat ik dat skip en dan morgen ga hardlopen.

Fijne dag slankies
      maandag 5 juli 2010 @ 07:35:42 #275
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_83669661
    Mogge! En daar is alweer een nieuwe week. Wel goed begonnen, pas m'n maat 28 spijkerbroek weer .
      maandag 5 juli 2010 @ 07:45:49 #276
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83669709
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Mogge! En daar is alweer een nieuwe week. Wel goed begonnen, pas m'n maat 28 spijkerbroek weer .
    Dat zat er dik in met die lijstjes van jou natuurlijk .

Anyway. Goeiemorgen . Vannacht met deur en raam open geslapen en het is al een stuk koeler. Ik had het gewoon een beetje koud vannacht . Katjes zaten op de gang en daar was het wel benauwd, arme beestjes .

Zal zo maar weer eens aan de slag .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 5 juli 2010 @ 07:46:09 #277
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83669711
    Gaap. Uiteraard nog geen schilder gesignaleerd
      maandag 5 juli 2010 @ 07:55:39 #278
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83669772
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 07:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat zat er dik in met die lijstjes van jou natuurlijk .

zo dik vond ik ze niet !
    Ja doei.
      maandag 5 juli 2010 @ 07:57:20 #279
    285812 han1987
    pi_83669791
    Goedemorgen, vanmorgen op de weegschaal en hij wees 68.0 kg aan. Gaat de goede kant op .
    Had gisteravond echt zin in chips, alleen na 10/15 chips geen zin meer en heb hem toen maar weer weggelegd. Wel nog 2 glazen sap gedronken. Nu maar weer opletten, want de afgelopen 3 dagen waren echt flut.
      maandag 5 juli 2010 @ 07:57:37 #280
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83669798
    goedemorgen

Ben echt nog best moe, maar kan niet meer slapen, dus ben er maar uit gegaan. Mr.Mo gaat zo naar z'n stage en ik heb ook een dagprogramma series kijken, vuilniszakken naar de DAR brengen (ze waren vrijdag zo vroeg dat we ze nog niet buiten hadden staan ), sporten en boodschappen doen

maar dat pas allemaal prima in vandaag als ik nu al opgestaan ben
    Ja doei.
    Voordelig uit? Ticketveiling.nlAliExpress - die hebben ALLES!Mailbird - E-mail made beautiful
      maandag 5 juli 2010 @ 08:08:03 #281
    331 Merel
    Be here now.
    pi_83669870
    Ik heb een dikke opgeblazen buik
      maandag 5 juli 2010 @ 08:08:10 #282
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_83669871
    goedemorgen ik heb echt super slecht geslapen
    en ik weet niet wat ik aan moet trekken vandaag, is 23 graden warm genoeg voor een korte broek/rokje?

welke series ga je kijken Mo? (ik kan altijd inspiratie gebruiken voor leuke nieuwe series )
      maandag 5 juli 2010 @ 08:11:25 #283
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83669896
    Ten eerste, kijk ik series hier

enneh... er zijn wat nieuwe zomerseries uit de USA die wel leuk/interessant zijn:

Rookie Blue (2 afleveringen op dit moment)
    Persons Unknown (4 afleveringen op dit moment)
    Pretty Little Liars (3 afleveringen op dit moment)

maar verder ook NCIS LA en zulks er staat daar best veel. Zo ben ik vrijdag weer 's Buffy the Vampire Slayer vanaf seizoen 1 gaan kijken
    Ja doei.
      maandag 5 juli 2010 @ 08:17:15 #284
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_83669942
    ah leuk! Pretty little liars was ik al aan het downloaden (mag ik dat zeggen hier?), zal die andere twee ook eens bekijken!
      maandag 5 juli 2010 @ 08:20:53 #285
    285812 han1987
    pi_83669977
    Ik vind het echt makkelijk om vol te houden. Ik eet veel meer dan voorheen en toch val ik af. Ik neem gewoon een stuk minder suikers.
    Lijstje van wat ik ongeveer eet op een dag:
    o; brinta of yoghurt met muesli met thee of spa
    t: 2 stuks fruit, water
    l: salade, 2 sneden volkorenbrood, halvarine, beleg, melk of
    4 sneden volkorenbrood, halvarine, beleg, melk
    t: soep of 2 sneden volkorenbrood, halvarine, beleg, water soms sultana's
    d: waar ik zin in heb: aardappelen, vlees, groente of soep met brood
    of rijst, vlees groenten of pasta
    t: yoghurt met muesli
    Verder nog water en thee tussendoor

En in het weekend mag ik ook wel ijsjes of chips of chocolade of zo.
    Ik heb er echt totaal geen moeite mee.
      maandag 5 juli 2010 @ 08:25:26 #286
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83670020
    da's mooi

Lijstje:

O: kwark
    S: Fitness
    L: iets met groente / salade, moet nog boodschappen doen, denk iets met avocado
    T: kwark
    D: groentencurry
    Ja doei.
      maandag 5 juli 2010 @ 08:28:04 #287
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83670037
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
    da's mooi

Lijstje:

O: kwark
    S: Fitness
    L: iets met groente / salade, moet nog boodschappen doen, denk iets met avocado
    T: kwark
    D: groentencurry
    Mooo. Wieviel ist das?
      maandag 5 juli 2010 @ 08:30:33 #288
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83670055
    ik zorg echt wel dat m'n lunch calorierijk is!

zat te denken aan mozarella, zalm en avodaco met olijfjes dat doet 't wel goed! vooral met een mayo-citroendressing!

en kokos in de curry doet 't ook goed! denk met wat kip erbij, nom
    Ja doei.
      maandag 5 juli 2010 @ 08:31:10 #289
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83670057
    Mogguh! Ik zit weer op het werk, na een beroerde nacht...
      maandag 5 juli 2010 @ 08:35:19 #290
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83670100
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
    ik zorg echt wel dat m'n lunch calorierijk is!

zat te denken aan mozarella, zalm en avodaco met olijfjes dat doet 't wel goed! vooral met een mayo-citroendressing!

en kokos in de curry doet 't ook goed! denk met wat kip erbij, nom
    Ah mais oui! Het leek weinig, omdat ik bijv. ook geen vlees bij de curry had bedacht
    Zo klinkt het al een stuk beter!
    Bunq - bank of the freeBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
      maandag 5 juli 2010 @ 08:36:57 #291
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83670119
    ik sport nu echt veel, dus als ik 't niet zou doen zou ik omvallen van de honger, hongerlijer die ik ben

maar smakeloze kwark is nog steeds niet mijn ding, straks dus maar kwark halen bij de Lidl, met aardbei en perzik
    Ja doei.
      maandag 5 juli 2010 @ 08:37:12 #292
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83670123
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 08:31 schreef Ewelina het volgende:
    Mogguh! Ik zit weer op het werk, na een beroerde nacht...

ocherm, sterkte!
    Ja doei.
      maandag 5 juli 2010 @ 08:53:14 #293
    43653 sigme
    Veraan
    pi_83670333
    Ha, goedemorgen allemaal .

11,5km / 10,8km/u
    't Was lekker weer, niet te warm. Op het laatste stuk uitlopen kwam een zwerm muggen ons levend verslinden, dus toen hebben we aan die 11,5km nog een paar honderd meter rennen toegevoegd.
      maandag 5 juli 2010 @ 08:57:59 #294
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83670395
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 08:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ocherm, sterkte!
    Dank je! Ik slaap beroerd door dat warme weer, het is 's nachts nog 30 graden in huis
      maandag 5 juli 2010 @ 08:58:19 #295
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_83670400
    oh, da's hel!

Ja doei.
      maandag 5 juli 2010 @ 08:59:16 #296
    168204 vergeetmewelletje
    Zie 888
    pi_83670422
    Goedemorgen.

Resultaat van zaterdag:
    O: yoghurt
    T: croissantje
    L: yoghurt
    T: ijsje
    D: broodje vegashoarma en paprika

Resultaat van zondag:
    O: yoghurt
    L: bbq met vegavlees, aardappeltjes en salade van peultjes en tuinbonen
    D: pitabroodje met kaas

Planning voor vandaag:
    O: witlofsalade met ei
    T: bruine boterham met houmous
    L: tomatensalade met zwarte olijven en mozzarella
    T: yoghurt
    T: bruine boterham met houmous
    D: onbekend
      maandag 5 juli 2010 @ 09:08:30 #297
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83670578
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
    oh, da's hel!

Ik ben uit ellende maar om 3 uur 's nachts koud gaan douchen, maar zelfs daarna had ik het binnen no time weer heet. Het is niet te harden. Leuk, onder een plat dak slapen.
      maandag 5 juli 2010 @ 09:10:54 #298
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_83670608
    Heb je iets van een ventilator ofzo Ewelina? Anders zou ik die echt aanschaffen geloof ik.
      maandag 5 juli 2010 @ 09:12:04 #299
    121582 DevilsAndDust
    pi_83670631
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 05:44 schreef sigme het volgende:
    Mogge. 't Is nu nog fris, zometeen een endje hardlopen.
    D&D, wat heb je uitgesteld en heb je het al ingehaald?

Mijn favoriete kinderboekenschrijfster is Tonke Dragt. Daar heb ik ook mee lezen lezen (Blauwe maan), in de 1e klas (op de gang, zodat de rest van de klas gewoon Bas en ? klassikaal kon doorworstelen).
    Ik zat al de hele week aan te hikken tegen een mailtje dat ik moest versturen. Gisteravond eindelijk maar gedaan en natuurlijk was het binnen 2 minuten geschreven en verzonden. .

Wat was het heerlijk, vannacht! Lekker weer onder het dekbed geslapen. Vandaag ga ik wel beweging krijgen, want ik moet zo naar de mondhygiėniste. En die zit heel ver weg.
      maandag 5 juli 2010 @ 09:14:44 #300
    43653 sigme
    Veraan
    pi_83670672
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 09:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ben uit ellende maar om 3 uur 's nachts koud gaan douchen, maar zelfs daarna had ik het binnen no time weer heet. Het is niet te harden. Leuk, onder een plat dak slapen.
    Je kan beter heet douchen, voor het effect ernį.
    Zoek je mobiel op gsmwebFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBig Fish Games
      maandag 5 juli 2010 @ 09:15:55 #301
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_83670687
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 09:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Je kan beter heet douchen, voor het effect ernį.
    Geloof me, dat effect is er niet.

Ik ga denk ik inderdaad maar een ventilator aanschaffen, dit is niet te harden. Jammer dat airco's zo duur zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')