Die zet je voor een woekerprijs op Marktplaats.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:02 schreef k_man het volgende:
De vraag is echter: wat doe je met een set gordijnen, die op zich nog prima zijn? Ik heb nu nieuwe gordijnen in de slaapkamer, maar wat te doen met de oude? Er is niks mis mee, ze zijn alleen spuuglelijk.
Doe niet zo raar, C.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het koud.
mooi roze is niet gayquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:01 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb vandaag een roze overhemd gekocht. Graag jullie reactie.
quote:Op zondag 4 juli 2010 08:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooi roze is was niet gay, in de jaren 70...
Dat zou betekenen dat dat nu weer allemaal kan. Retro, jeweetz.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:06 schreef Gellius het volgende:
Ik herinner mij nog de overhemden van mijn vader uit de jaren zeuventig. Mosgroen. Kanariegeel. Donkerbruin. Hardblauw. Dat kon toen allemaal. De vraag welke schoenen daar bij te dragen moet een gekmakende kwestie zijn geweest.
Sandalen met sokken.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:06 schreef Gellius het volgende:
Ik herinner mij nog de overhemden van mijn vader uit de jaren zeuventig. Mosgroen. Kanariegeel. Donkerbruin. Hardblauw. Dat kon toen allemaal. De vraag welke schoenen daar bij te dragen moet een gekmakende kwestie zijn geweest.
Je moet niet denken dat ik alleen maar effen witten en effen blauwe overhemden heb, het gaat om de basiskleur. Ik ben benieuwd welke andere basiskleuren je draagt. Geel? Groen? Rood? Paars? Ik ben zelf van mening dat je overhemd rustig moet zijn: des te meer kun je combineren met je das (die ik wel weer in alle kleuren van de regenboog heb).quote:Op zondag 4 juli 2010 11:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben ooit al begonnen met een roze overhemd. Dat stond me enig. Maar ik heb ook nog wel meer andere kleuren dan wit en blauw. Ik ben minder stijlvast dan zoodje, maar wel frivoler.
Zelfde hier. Ik heb nog allerlei dassen uit m'n consultancyperiode, maar sinds ik ambtenaar ben komen die dingen nog slechts zelden uit de kast.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gemeenteambtenaren dragen nooit een das, zodiakk (en eigenlijk ook nooit een pak).
(al heb ik uit mijn accenturetijd nog wel wat dassen over, die hopelijk tot aan mijn niet-voortijdige dood in de kast zullen blijven hangen)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:01 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb vandaag een roze overhemd gekocht. Graag jullie reactie.
Nou, een donker pak met zwarte das staat bij mij wel heel erg Engelserockbanderig, dus dat is nog wel leuk voor feestjes.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als een knappe man een mooi pak aantrekt zijn er weinig dingen die mij minder interesseren dan de kleur van z'n overhemd.
Ja, dat is een soort pak waar ik ook wel van houd. Maar mannen in pakken in 't algemeen brengen mij niet direct in extase.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, een donker pak met zwarte das staat bij mij wel heel erg Engelserockbanderig, dus dat is nog wel leuk voor feestjes.
Da's mooi.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zei vandaag "mama".
Zelfs de kleur van zijn bril is in lijn met die van zijn tas.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Dat bruine pak is echt fantastisch! Vooral met die tas erbij.
Vanzelfsprekend.quote:
Ja, leuke website is dat, vooral de 'casual' straatfoto's in New York (uit de begintijd van de website) zijn soms erg fraai,quote:
Het laatste halfjaar krijg ik niks fatsoenlijks meer op papier (of anders gezegd: ik kan me er niet eens toe zetten om te beginnen). Misschien moet ik wat meer Lijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |