quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:48 schreef Syrena het volgende:
Zo dan, bij Spanje voetballen toch wel lekkere dudes zegOf het valt me nu pas op omdat bij mijn ouders het beeld zo groot is.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Je doet me denken aan een aflevering van de strip Noortje van de Tina, toen Noortje ook maar mee ging kijken naar het voetbal omdat Dennis Bergkamp en Patrick Kluivert toch best wel 'kanjers' waren
.
Ik las de Tina ook toen ik ongeveer zo oud wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
quote:Noortje pubert al 30 jaar
05 september 2005
Vandaag bestaat de Tina-strip Noortje exact dertig jaar. Het meidenblad vierde dit jubileum met een speciaal Noortje-album op pocketformaat.
De allereerste strip van Noortje verscheen op 5 september 1975 in weekblad Tina. Inmiddels zijn er circa 1800 gagstrips en langere verhalen verschenen, allemaal gemaakt door hetzelfde team: tekenaar Jan Steeman en scenariste Patty Klein. ‘Daarmee is Noortje de oudste Nederlandse strip die nog steeds door dezelfde auteurs wordt gemaakt’, laat Klein trots weten. In oktober verschijnt het achttiende album van Noortje.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:55 schreef Merel het volgende:
Ik heb al dagen niet meegelezen. Te druk. Zowel op werk als in m'n hoofd. Wat heb ik gemist?Ah MerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer, maar als dit het beste is
Ja zomerjurkjes met veel teveel bloot vleesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Perruche het volgende:voor Chico. Heb je geen leuke rok of een hip jurkje? En eet anders wat voor je gaat, voel je je ook beter!
. Waar ik me ook niet gemakkelijker in ga voelen dan
.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico, je bent nu hopelijk wel het huis uit toch?Het zou zonde zijn om niet te gaan en dan krijg je er waarschijniijk spijt van (uit eigen ervaring)
Net terug en het was toch wel erg gezellig. Gelukkig was niemand supernetjes gekleed en viel het niet op dat mn haar ontplofd is.
Zo en nu ga ik douchen en daarna lekker met mijn nieuwe kledingaankoop op de bank zitten (een lekker dik vest van de mannenafdeling, beetje wijd maar je ziet mn figuur nog wel redelijk genoeg).Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Straks na het douchen wel jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Chico!!! Het is veel te warm voor een vest!. Ik zit hier in rokje en spaghettihemdje met een ventilator op me gericht en jij doet een vest aan?
.
*boks*quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vanochtend gisteren ook ongesteld geworden..
quoted for truth....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Sowieso valt het nooit iemand op als je haar niet zitZo raar is dat. Vroeger had ik ook altijd het meeste sjans als ik een katerhoofd en pukkels had. Snap nog steeds niet hoe dat kan
... Zo werd mij nu voor het eerst duidelijk, dat ik nooit in deze hachelijke situatie gekomen zou zijn, als ik een Gekraagd Roodstaartje was geweest. In dat geval immers had ik mij met snelle wiekslag in veiligheid kunnen brengen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:18 schreef sigme het volgende:
Oh verdeurie, noem ik het verkeerde vogeltje. 't Is een gekraagde, geen zwarte, roodstaart.
[ afbeelding ]
Oh, is dat van het weer?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef Laureline het volgende:
Gelukkig is het nu niet zo heel warm meer. Hebben jullie met die hitte ook 's ochtends al die lakenkreukels op je lichaam afgedrukt? Nu ik een oude vrouw benverdwijnen die pas na de eerste koffie...
Dat is uit een of ander boek of niet? Die zin komt me heel bekend voor!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:29 schreef Laureline het volgende:
Voor sigme:
[..]
... Zo werd mij nu voor het eerst duidelijk, dat ik nooit in deze hachelijke situatie gekomen zou zijn, als ik een Gekraagd Roodstaartje was geweest. In dat geval immers had ik mij met snelle wiekslag in veiligheid kunnen brengen.
Meelbieten idd!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die Noortje! Ik mocht nooit de Tina, mijn ouders vonden dat niet opvoedkundig verantwoord. Naar Schönbergconcerten, dat wel![]()
Had jij het niet een tijd geleden ook over meelbieten, Viking? De Tina heeft bij jou duidelijk nog sporen nagelaten
Dat is omdat jij mooi, jong en stralend bent.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:04 schreef shinydiscoball het volgende:
En verder staan hier ongeveer 20 ouwe takken in wandelkledij op het perron en ze kijken me allemaal nasty aan. Zuurpruimen
mja, de 100.4 was de ochtend dat ik ongesteld werd, dus dat gaat bij mij niet helemaal op. maar toch. een kilo deze week, moet ik blij mee zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij scheelt het meestal een kilo. En mijn buik is veel en veel dikker
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, de 100.4 was de ochtend dat ik ongesteld werd, dus dat gaat bij mij niet helemaal op. maar toch. een kilo deze week, moet ik blij mee zijn.
ohjaquote:Op zondag 4 juli 2010 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
en trots zijn op jezelf omdat je langzamerhand steeds wat beter over jezelf gaat denken.
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:56 schreef Noukjee het volgende:
heb zo'n beetje 4 topics gemist.. sorry daarvoor.
Was afgelopen dagen zo druk!
En aankomende nacht ga ik op vakantie (naar Zakynthos, SCHILDPADDENEILAND), dus zal er dan de aankomende 2 weken ook niet zijn om te posten.
& vanmiddag en vanavond heb ik feest in een zaaltje van de vader van vriendjelief, dus ik wens jullie bij deze fijne dagen, en ook veel plezier voor de mensen die ook op vakantie gaan binnen deze 2 weken!
Geniet allemaal van de vakantie![]()
ze gaan pas 10 augustus terug dus ze hebben nog tijd om zich eroverheen te zetten... maar tochquote:Op zondag 4 juli 2010 11:23 schreef Viking84 het volgende:
Awww wat rot, Kwak! Hopelijk laten ze hun vakantie er niet door verpesten...
Ik ben er volledig van overtuigd dat ik absoluut geen sushi kan rollenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat we nog eens met z'n allen sushi moeten maken. Zoveel sushi-liefhebbers hier en kennelijk zijn er ook mensen die het willen leren (en die denken het te kunnen, maar het nog moeten leren, Chico
![]()
) en dus is dat wel eens een leuk idee
. Maar eerst de bruiloft van Mo maar eens
.
rol je ze binnenstebuiten of gewoon met nori? Die van mij waren gisteren echt goed gelukt (helaas geen plaatje om het te bewijzen). En rol je met bamboematje of zonder? Want met matje heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 4 juli 2010 11:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben er volledig van overtuigd dat ik absoluut geen sushi kan rollen. Heb nog nooit zulke lelijke rolletjes gezien. Maar wil het wel leren ja, misschien kan iemand me vertellen wat ik fout doe met rollen
.
Wat gaaf!quote:Op zondag 4 juli 2010 09:56 schreef Noukjee het volgende:
n aankomende nacht ga ik op vakantie (naar Zakynthos, SCHILDPADDENEILAND)
Normaal, met de nori aan de buitenkant. En met matje inderdaad (dat moest zo volgens de beschrijving). Uiteindelijk zat het hele matje onder de rijst die er overal uitvielquote:Op zondag 4 juli 2010 11:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
rol je ze binnenstebuiten of gewoon met nori? Die van mij waren gisteren echt goed gelukt (helaas geen plaatje om het te bewijzen). En rol je met bamboematje of zonder? Want met matje heb ik nog nooit gedaan
Probeer het eens zonder matje, en was je rijst wel kleverig genoeg? Als 'ie niet kleverig is valt ie er inderdaad uit. Het moet echt zo'n plak vormen zeg maar, je kan het ook best wel hard 'aanduwen', voor je gaat rollen! Misschien ga ik vanavond wel weer sushi maken (de tofu pakjes moeten op), dan maak ik wel een fotoquote:Op zondag 4 juli 2010 11:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Normaal, met de nori aan de buitenkant. En met matje inderdaad (dat moest zo volgens de beschrijving). Uiteindelijk zat het hele matje onder de rijst die er overal uitviel.
Had je al gepost hoe je toets gegaan is?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef han1987 het volgende:
Zit nu lekker te lunchen, ga zometeen met een collega shoppen in Utrecht. Heerlijk slenteren en natuurlijk een italiaans ijsje eten.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:23 schreef Ewelina het volgende:
edit: volgens mij had ik je nummer al. Gaat nu over.
Graag gedaanquote:Op zondag 4 juli 2010 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hij was onder mijn bed gevallen! Ik was vergeten dat iemand mijn nr al zou kunnen hebben
![]()
thanks
Noesquote:Op zondag 4 juli 2010 12:40 schreef Merel het volgende:
Haha, fijn dat ie gevonden is Cali!
Ik eet nu croissantjes met de meneer die mijn meneer niet meer is. Toch samen het weekend doorgebracht, want we vinden elkaars gezelschap nog steeds erg fijn. Zometeen naar huis, en dan is het echt klaar
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
voor Mo: historische opnames van Engelse dialecten![]()
http://sounds.bl.uk/maps/Accents-and-dialects.html
toen bijna heel Engeland nog rhotic was....
Wat een stommerdquote:Op zondag 4 juli 2010 12:45 schreef Merel het volgende:
Ja, dat laatste is dus een van de dingen waarom het rationeel gezien beter is om uit elkaar te gaan. No beebies voor de meneer!
Dat probleem had ik dus met mijn ex, dus wat dat betreft is het misschien maar beter dat we uit elkaar zijn. Hij wil zeer zeker geen kinderen en ik weet het nog niet. Wil die optie in ieder geval nog wel openhouden. Vond het wel moeilijk altijd dat hij daarmee ook meteen een keuze voor mij maakte (als we samen zouden zijn gebleven) dus daar twijfelde ik ook wel eens over, maar ik vond het ook zo stom om uit elkaar te gaan omdat hij geen kinderen wil terwijl ik nog niet eens zeker wist of ik ze wel of niet wilde.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat een stommerd![]()
Jij wil ze wel graag?
Ik weet het niet. Soms wil ik wel, dan denk ik weer niet. Weet ook niet wat ik zou doen als ik een meneer had waar ik heel gek op was en die zou zeer definitief NEE zeggen.
Wat leuk!!! Dus de smeltende fondant is hem niet opgevallenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn ex wist ook nog niet zeker of 'ie kindjes wilde. En ik wil ze wel.
En m'n allereerste vriendje belde net. Ik had die taart voor hem gemaakt, afgelopen vrijdag, en daar was iedereen zo over te spreken dat hij en z'n toekomstige vrouw ook graag willen dat ik hun bruidstaart maak..
Met het "wat als?"-gevoel kun je ook blijven zitten als je niet bij elkaar past, hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 13:16 schreef Perruche het volgende:
Merel, het lijkt me wel vreemd om voor zulke rationele redenen uit elkaar te gaan. Misschien wel moeilijker dan gewoon omdat je niet bij elkaar past. Ik zou toch nog met het "wat nou als" gevoel blijven zitten...
Ik ga het zeker doen, als zij de bruidstaart die ze bij een bakkerij hebben besteld nog af kunnen zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat leuk!!! Dus de smeltende fondant is hem niet opgevallenGa je het doen denk je?
En heb je er trouwens een foto van?
Dat is ook zoquote:Op zondag 4 juli 2010 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met het "wat als?"-gevoel kun je ook blijven zitten als je niet bij elkaar past, hoor.
Jammer dat je geen foto hebtquote:Op zondag 4 juli 2010 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga het zeker doen, als zij de bruidstaart die ze bij een bakkerij hebben besteld nog af kunnen zeggen.. Z'n vriendin was helemaal enthousiast zei 'ie. en ze had er ook geen problemen mee dat het eerste vriendinnetje van haar man de taart zou maken.
.
En ik schaam me nog steeds te erg voor de taart om er een foto van te laten zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie het er niet aan af hoor, dat er iets is misgegaan. Mooi! ( en lekker, ik heb echt al een paar dagen zin in taart
)
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:muts, daar is toch niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind m mooi, en lekker strak, echt jouw stijl!Kwak
Er zijn ook andere dingen, maar die zijn ga ik niet op een forum gooien of aan mensen vertellen. Dit is een ieder geval een mooie sociaal geaccepteerde reden die ik wél aan mensen kan vertellen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met het "wat als?"-gevoel kun je ook blijven zitten als je niet bij elkaar past, hoor.
Ik snap het nu wel een stuk beter, Merel. Eerst dacht ik: heb je geen last van bindingsangst oid? Maar dit zijn gewoon belangrijke dingen en als je daar anders over denkt, dan is het beter om niet samen verder te gaan.
Blijven jullie wel vrienden of wil je helemaal geen contact meer?
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Er zijn ook andere dingen, maar die zijn ga ik niet op een forum gooien of aan mensen vertellen. Dit is een ieder geval een mooie sociaal geaccepteerde reden die ik wél aan mensen kan vertellen.
Nu op weg naar huis. Met een zonnebril op zodat niemand in de trein ziet dat ik huil.
Ja, dat.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:12 schreef Phaidra het volgende:
Sterkte Merel! Dat het niet is geworden wat je misschien had gehoopt, is al naar, maar ik vind het zo sneu voor je dat je er ook nog eens met niemand over kan /wil praten.
Lekker toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis.
Net een uurtje buiten in de zon gelegen in mijn slip en bh
'k Heb de hele dag nog niks anders aangehad. Hoewel deze BH zo'n BH-hemdje is.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een uurtje buiten in de zon gelegen in mijn slip en bh
Had ook wel de hele dag zo kunnen lopen maar dat mag vast niet van de baasquote:Op zondag 4 juli 2010 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]
'k Heb de hele dag nog niks anders aangehad. Hoewel deze BH zo'n BH-hemdje is.
Lekkere lijst hoor.
De fanfareband bedoel je? Ik wil ook best op zondagochtend om 7:15 bij jouw slaapkamerraam op een vuvuzela blazen hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaaaaaaaai Nynke!!
Leuk dat het leuk wasKlinkt ook super!
Wat naar voor je ouders kwak.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
@blurres: ja dat hebben ze zeker. de ANWB heeft alles geblokkeerd (daar hebben ze zo'n gegevenskluis zodat als er iets gestolen wordt alles geblokkeerd kan worden via de ANWB centrale), ze hebben aangifte gedaan bij de peage gendarmerie, voor de verzekering en zodat mn moeder mag rijden zonder rijbewijs en paspoort enzo (bewijs dat t gestolen is), en ivm het opnieuw aanvragen van een kentekenbewijs voor de auto enzo.
zucht.
ik maak me er teveel zorgen om, kan er toch niks aan doen...
Kerniebakjes. Die zijn kleinerquote:Op zondag 4 juli 2010 18:25 schreef Viking84 het volgende:
4 bakjes patat en 4 ijsjes. Sodeju!.
Raar ontbijt ook, je moet er maar zin in hebben 's ochtends.
Ik had nog niet gepost. Ik denk dat het wel goed is gegaan. Ik was nl. al na 2 uur klaar terwijl er 3 1/2 uur voor stond. Maar ja, dat zegt niks, ik ben altijd eerder klaar. Soms is dat goed nieuws soms niet. Nu maar wachten op de uitslag, weet alleen niet hoe lang het duurt.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je al gepost hoe je toets gegaan is?. Of heb ik daar over heen gelezen?
Lastig hoor, om zo;n beslissing te moeten nemen terwijl het zo goed klikt verder... voelt flink kut natuurlijk... Hoop dat het lukt om nog met elkaar om te blijven gaanquote:Op zondag 4 juli 2010 14:46 schreef Merel het volgende:
Er zijn wel mensen die wat weten hoorMaken jullie je maar geen zorgen!
Het komt ook wel goed. Hoop dat we een manier vinden om met elkaar om te blijven gaan. Want het is ook niet voor niets dat je in zo'n korte tijd al zo aan elkaar gehecht raakt.
Hoi right back at yaquote:Op zondag 4 juli 2010 18:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou ik heb net even berekend dat ik toch echt een BMI van 27 heb.
& ook toch echt omlaag wil gaan.
Dus ik kom even hoi zeggen!
Nee geen plan eigenlijk, want 'k vind 't moeilijk om me ergens aan te houden.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoi right back at ya![]()
hoe wil je dat gaan doen? heb je een plan de campagne?
Succesen welkom hier
O dan heb jij het makkelijk!! Gewoon die hele chips-avenue in de supermarkt voorbij sjeezen!!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee geen plan eigenlijk, want 'k vind 't moeilijk om me ergens aan te houden.
'k Moet gewoon gezonder gaan eten want bewegen doe ik opzich genoeg.
Met een dochtertje van bijna 4 & elke dag fietsen.
Mijn verslaving ligt bij sea salt & black pepper chips
Want voorderest eet ik redelijk gezond, hou erg van salades & groente.
Plus dat ik gewoon aanleg heb om zomaar ineens 10 kg aan te komen in 2 weken.
Moeilijker dan je zou denken.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
O dan heb jij het makkelijk!! Gewoon die hele chips-avenue in de supermarkt voorbij sjeezen!!
Welkom!!
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
2 broodjes pindakaas/kaas & klein beetje zout
1 broodje big mac
1 frozen yoghurt ijsje met stukjes aardbei, home made by zusje.
Klopt.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]dat is toch niet dagelijiks?
Hier word je inderdaad vies papperig van
Gewoon door de week, wat eet je dan?
Ik lust alles van de Mac behalve de flurry's.quote:
Wat, pindakaas, kaas, zout én banaan? Ik word al misselijk bij het ideequote:Op zondag 4 juli 2010 19:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik lust alles van de Mac behalve de flurry's.![]()
Maar dit was de laatste dag dat het nog kon.. dus ik dacht ik neem 't er van.
Vreemde combi qua pindakaas altijd al gehad..
Met banaan is het ook heel lekker.
Ja, dus je hoeft je niet aangesproken te voelenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
hé, zeg, ik vond mijn lijstje best goed anders
de kip is bijna klaaren de groenten liggen klaar om in de wok te gaan
Nee ipv de kaas & zout alleen banaanquote:Op zondag 4 juli 2010 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat, pindakaas, kaas, zout én banaan? Ik word al misselijk bij het idee.
Ik voel me, op de chocola op brood en het ijsje na, ook niet aangesprokenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen
Eet smakelijk, een kippetje is het lekkerste wat er zo ongeveer is, vooral het heerlijke, krokante velletje *droomt*
Dat is veel te weinig, ik raad je aan ook tussendoortjes in te plannen.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Gewoon door de week is het meestal:
Breaker breakfast, 1/4 van een stokbrood met krabsalade/rosbief en dan avondeten.
Om vervolgens s'avonds mezelf over te geven aan een bakje chips vet.
Kijk dat wist ik dus niet.. 'k neem dat puur omdat ik er geen ontbijt ingepropt krijg.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom SacreCoeur.![]()
[..]
En foute keuzes: in Breaker breakfast zit veel te veel suiker
Je zal mijn lijstje daar ook wel mee bedoelen, maar daar heb ik gewoon even schijt aanquote:Op zondag 4 juli 2010 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus wat een kutlijstjes soms zeg!
Doe normaal! Natuurlijk is het weekend, het warm, is..... 'vul maar in'
Stop er dan wat fruit of groente in, ook lekker fris!
Sorry
quote:Bij de prijs zijn attracties, frietjes, ijs, frisdrank, zo vaak je maar wilt inbegrepen
5 Stuks?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria... kokos ijs![]()
Sacre, als je nou overdag volkorenbrood eet (stuk of 5 met rosbief/kipfilet o.i.d) en fruit. Als avondeten flink wat groente dan hoef je in de avond geen chips meer. Toch zin? Eet dan wat magere kwark.
Stokbrood is best wel calorierijk en zit relatief weinig voedzaams in.
Het gaat allemaal ook niet vanzelf natuurlijk, je moet jezelf wat ontzeggen, tis niet anders, doorzetten dan kom je wel van je 'vet' verslaving af in de avond.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Kijk dat wist ik dus niet.. 'k neem dat puur omdat ik er geen ontbijt ingepropt krijg.
Echt totaal niets.. dus dan zit ik of aan de drinkontbijt wat ik niet zo lekker vind of dus dit
Van de stokbrood wist ik 't wel.. dat ga ik morgen meteen veranderen.
& dat van te weinig eten wist ik ook wel een beetje.. komt omdat ik meer een drinker ben & een avondeter.
Ik drink makkelijk 2 į 3 liter ijswater weg op een dag + een pak dubbelfrisss ofzo, gevolg geen honger.
Omdat ijswater me wel eens m'n neus uitkomtquote:Op zondag 4 juli 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom drink je een pak dubbelfris?
Mijn avondeten was trouwens een salade van verschillende lauwwarme groente.
Wat dacht je van ijsthee (zelfgemaakt, dus met weinig suiker) of bubbelwater met een scheutje vruchtensap (schorle)?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:23 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Omdat ijswater me wel eens m'n neus uitkomt
En 't is samen met roosvicé 't enige wat ik lust.. & ik drink dus veel.
In de winter drink ik meestal ijswater & thee.. maar met deze dagen is dat niet te doen.
Yep, 5 hele brodenquote:
lekker he? Ik maak het heel soms zelf.Is alleen nogal calorierijk, met slagroom, suiker en kokos dusquote:
En ik doe het gewoon. Gepland. Daarom dus het wat vreemde ontbijt, want ik wilde wel genoeg groenten binnenkrijgenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, 5 hele broden
Zal toch stoppen met zoveel zoets te drinken,neem ipv dat gewoon fruit..
Tink, ik ken het niet, dat pretpark.
En ik bedoel het niet zo kwaad hoorTis meer frustratie aan mijn kant, ik wil namelijk: softijs, patat, hamburgers, pizza, shoarma enzo, het liefst allemaal nu!
Zit dus tegen een vreetbui aan maar sociale controle behoedt mij
Zo af en toe kun je best iets ongezonds eten hoor. Je kan het hebben, en normaal eet je altijd heel gezond dus een keertje kan geen kwaad.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, 5 hele broden
Zal toch stoppen met zoveel zoets te drinken,neem ipv dat gewoon fruit..
Tink, ik ken het niet, dat pretpark.
En ik bedoel het niet zo kwaad hoorTis meer frustratie aan mijn kant, ik wil namelijk: softijs, patat, hamburgers, pizza, shoarma enzo, het liefst allemaal nu!
Zit dus tegen een vreetbui aan maar sociale controle behoedt mij
Die heb ik ook bijna nooit omdat ik mezelf niets ontzegquote:Op zondag 4 juli 2010 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja, dat is geen eetbui Tink
Oja, ik heb natuurlijk de ijsprijs gewonnen![]()
Ik voel me nu net zo'n zeikerd van 3, lust ik nietquote:Op zondag 4 juli 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat dacht je van ijsthee (zelfgemaakt, dus met weinig suiker) of bubbelwater met een scheutje vruchtensap (schorle)?
Moeten het Nederlandse schrijvers zijn of mogen het ook vertalingen zijn?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil trouwens boeken gaan bestellen. Is er nog nieuw uitgekomen nederlandstalige (!) literatuur die ik niet mag missen? Geen engelstalige boeken dus, want ik lees voor mijn ontspanningAls ik in een vreemde taal wil lezen staat er hier nog een kast of twee hoogtepunten uit de duitse literatuur.
Godzijdank hebben ze de caramel chew chew uit de keuze gehaald.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja, dat is geen eetbui Tink
Oja, ik heb natuurlijk de ijsprijs gewonnen![]()
een blender heb je al voor 20 euro hoor. Is wel erg lekker, al blijft het wel meer kcal dan water, maar als je weinig fruit eet kan het wel een oplossing zijn. nadeel: je zit er niet heel vol van. Magere yoghurt en fruit erbij is erg lekker. Aardbei/yoghurt en banaan/appel/kaneel/yoghurt heeft toch wel mijn voorkeurquote:Op zondag 4 juli 2010 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik voel me nu net zo'n zeikerd van 3, lust ik niet
Heb best al veel geprobeerd.
Ook omdat het moeilijk is om te stoppen met zoveel drinken, heb ik naar vervanging gezocht voor de roosvicé & dubbelfrisss.
't Lijkt (of het echt zo is weet ik niet) ook echt alsof ik 24 x 7 dorst heb soms.
Ik denk toch maar eens na over zo'n té dure smoothie maak ding.
Ik heb liever een gegrild kippetje of een broodje shoarma maar ja, dat win ik dan weer nietquote:Op zondag 4 juli 2010 20:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Godzijdank hebben ze de caramel chew chew uit de keuze gehaald.
Nee, 2x op getest tijdens zwangerschap.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je zoveel zoets drinkt dan hou je ook dorst.
Afschaffen, even door de zure appel heen!
Heb je geen diabetes?
Ook vertalingen.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moeten het Nederlandse schrijvers zijn of mogen het ook vertalingen zijn?
Maar 'k had zo'n Philips ding gezien met lichtjes.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
een blender heb je al voor 20 euro hoor.
[Murakami-maffioso alert] Norwegian Wood van Murakami danquote:
Ik werp een blik om me heen! Ik lees nagenoeg alleen in het Engels, maar de meesten zijn ook in vertaling te krijgenquote:
QFTquote:Op zondag 4 juli 2010 20:54 schreef Syrena het volgende:
Geen blender kopen, koop een staafmixer! Doet hetzelfde en is veel sneller en gemakkerlijker schoon te maken!
Euh, in je leven?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik koop altijd een boek.. wat me dan leuk lijkt.
& vervolgens lees ik het niet.
Heb maar twee boeken helemaal uitgelezen, van Kluun (hoe onorgineel) & het boek van Joyce Egginton - En toen was het stil.
Dat 2de boek heb ik trouwens wel stuk of 5 keer gelezen.
Vond 't verhaal een beetje freaky & raar maar opzich las 't best lekker door.
Ja eigenlijk wel ja.. meestal begin ik ergens aan & sla ik stukken over die ik langdradig vind.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik koop altijd een boek.. wat me dan leuk lijkt.
& vervolgens lees ik het niet.
Heb maar twee boeken helemaal uitgelezen, van Kluun (hoe onorgineel) & het boek van Joyce Egginton - En toen was het stil.
Dat 2de boek heb ik trouwens wel stuk of 5 keer gelezen.
Vond 't verhaal een beetje freaky & raar maar opzich las 't best lekker door.
En als je nu eens zelf drinkyoghurt maakt met magere yoghurt, magere melk en wat fruit?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Kijk dat wist ik dus niet.. 'k neem dat puur omdat ik er geen ontbijt ingepropt krijg.
Echt totaal niets.. dus dan zit ik of aan de drinkontbijt wat ik niet zo lekker vind of dus dit
Oeh! dat klinkt goed.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En als je nu eens zelf drinkyoghurt maakt met magere yoghurt, magere melk en wat fruit?
Of een smoothie van yoghurt, magere melk en bevroren fruit (bosbessen, aardbeien, bramen of frambozen uit het vriesvak van de AH)?
Dat is al een veel betere keuze.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef Blurred86 het volgende:
huh mijn wishlist van bookdepository is verdwenen??![]()
oh huh, ik was op .co.uk en hoewel ik daar wel met mijn normale login +pw kan inloggen staat daar niet mijn wishlist? op .com nog wel, phew!quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef Blurred86 het volgende:
Ja ik ben echt opgelucht haha
Nu snel weg weer daar voor ik vanalles ga bestellen!
Mijn naam is Sarah is geen standaardoorlogsboek, hoor. Ik vond het een hele originele invalshoek hebben iig!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Oh nee, ik vergis me. Mijn naam is Sarah heb ik niet gelezen. Ik kan niet zo goed tegen 2e wereldoorlogboeken
Der Vorleser!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:07 schreef Syrena het volgende:
Ik heb laatst De voorlezer gekocht bij de Slegte. Ligt op mijn stapeltje Te Lezen In De Vakantie boeken.
En de eerste vijfling van Agatha Christie
Haha, ik las: ik ken nog niemand die het gelezen heeft. (punt) en dacht;quote:Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik werp een blik om me heen! Ik lees nagenoeg alleen in het Engels, maar de meesten zijn ook in vertaling te krijgen![]()
Pas uit: The Satanic Verses (Duivelsverzen uiteraard) van Mr Rushdie (aanrader, al is ie in het Engels denk ik beter ivm taalspel e.d.)
Nu aan het lezen: The Tortilla Curtain (De Tortilla Grens) van T. Coraghessan Boyle (tot nu toe best een pakkend verhaal, over illegale Mexicaanse immigranten vanuit verschillende perspectieven)
Oh en ik vind Zadie Smith geweldig, is er ook in vertaling. White Teeth leest ook best lekker weg!
The Historian (de historicus) van Elizabeth Kostova is ook heel tof, ik ken nog niemand die het gelezen heeft en het nķet leuk vond. Ze drijft de spanning goed op, en het is een fijne mengeling van historische feitjes, speurwerk en spanning.
Als je meer aanraders wilt moet je het zeggen, dan duik ik mn boekenkast in
Ik had daar altijd zo'n enorme hekel aan! Zeker toen het op school verplicht werd en we mee moesten lezenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef neen het volgende:
Vroeger werd ik voorgelezendat was pas ontspannen.
Om die reden heb ik nooit in de huiskamer gelezen. Mijn moeder zei altijd dat ik het boek toch niet las en riep om de haverklap dat ik toch echt niet zo ver kon zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:56 schreef Syrena het volgende:
Ik las zo snel dat ik eerst aan de juf moest vertellen waar mijn boek over ging voordat ik een nieuw kreeg, omdat ze niet geloofde dat ik het al uit hadMijn moeder zei ook altijd dat ik vast alleen de eerste paar pagina's en de laatste las ipv het hele boek
![]()
Nu probeer ik toch wat langer te doen over een boek, dus vaak kleine stukjes en dan weer wegleggen.
Gewoon goed!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef _Calimero_ het volgende:
hier nog zo'n boekenwurm, vroeger versleet ik het ene na het andere boek. Pinkeltje, thea beckman, jan terlouw, paul van loon, alles ging er in, behalve boeken over meisjes met paarden![]()
Zo,ik heb net hardgelopen. had 0.0 zin en was(ben) supermoe, maar heb mooi wel 6.2 km gerend met 1 verplichte stop van 30 sec omdat er een trein langskwam
Afgelopen week 3 keer gelopenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe staat het met jouw hardloop vorderingen.Neenemans?
Ik las het in de vakantie op de camping en iedereen zei dat het een stom boek wasquote:Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
The Historian (de historicus) van Elizabeth Kostova is ook heel tof, ik ken nog niemand die het gelezen heeft en het nķet leuk vond. Ze drijft de spanning goed op, en het is een fijne mengeling van historische feitjes, speurwerk en spanning.
Als je meer aanraders wilt moet je het zeggen, dan duik ik mn boekenkast in
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt bekend Shiny!*zoekt op voor eventueel jeugdsentiment*
Mijn favo boek was Hopla het Feestvarken! Van Harriet Laurey. Geniaal! Over een varkentje wat almaar rare sprongen maakte en toen het vriendje werd van een jong prinsje en weetikwat. Ik heb het een keer of 12 gelezen
Ahahaha, deze die wij hebben is ook een afgekeurd bibliotheekboek!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
In het kader van jeugdsentiment heb ik zonet bij bol Hopla het Feestvarken besteld! Een oud bibliotheek-boek, net als die die ik vroeger keer op keer leende
Tevens: goed bezig, kuiken!![]()
![]()
De kinderen van Bolderburen heet dat, en het is van Astrid Lindgren. Ik zoek het namelijk ookquote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh en nog 1 ding over kinderboeken, ik kom niet meer op de titel van een ander boek dat ik echt stuk heb gelezen. Ik geloof dat het zich afspeelt in Noorwegen en het gaat geloof ik over 6 kinderen die in 3 huizen naast elkaar wonen en allemaal dingen meemaken, een kindje heete Britt geloof ik, en er zat denk ik een Lars in...weet iemand welk boek dat kan zijn? Ben de naam van de auteur ook kwijt!
Ja!!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De kinderen van Bolderburen heet dat, en het is van Astrid Lindgren. Ik zoek het namelijk ook
Hahaha, hoe tof! Zie, het is een generaties-overbruggend meesterwerk!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ahahaha, deze die wij hebben is ook een afgekeurd bibliotheekboek!Je hebt een Cosmische Connectie met mijn mini, Maria
Dito!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:38 schreef neen het volgende:
Bij de bieb in Den Helder had ja altijd een keer in de zoveel tijd dat alle afgekeurde boeken werden verkocht, dan mochten we altijd zoveel uitzoeken als we wilden
die neiging heb ik nog wel eens ja... maar t is in de loop van de dag wel over gegaan. genoeg aan mn hoofd gehad qua concert en gezellig feestjequote:Op zondag 4 juli 2010 18:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat naar voor je ouders kwak.
Maarre, ik zal wel spuit 11 zijn, maar heel erg vervelend voor je ouders.en dus niet voor jou. Trek het je niet te veel aan kwak. Het is hun pech, niet het jouwe. Je kunt ook meeleven zonder de pijn en het verdriet van anderen op jouw schouders te nemen (ik weet niet zeker of je dat ook echt doet, maar zo komt het over)
van suikerhoudende/zoete drankjes krijg je dorst. en je eet overdag weinig, kan ook zijn dat je honger als dorst aanvoelt... gewoon een poosje wat minder proberen te drinken, echt gewoon 1,5 tot 2 liter erbij drinken...quote:Op zondag 4 juli 2010 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik voel me nu net zo'n zeikerd van 3, lust ik niet
Heb best al veel geprobeerd.
Ook omdat het moeilijk is om te stoppen met zoveel drinken, heb ik naar vervanging gezocht voor de roosvicé & dubbelfrisss.
't Lijkt (of het echt zo is weet ik niet) ook echt alsof ik 24 x 7 dorst heb soms.
Ik denk toch maar eens na over zo'n té dure smoothie maak ding.
ik heb mezelf leren lezen toen ik 4 was, en las als kind de hele jeugdbieb leeg... maar eigenlijk vond ik alleen detectives en sprookjes en fantasieboeken maar leuk. en astrid lindgrenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Er ging iets mis. Ik zei dus dat Alleen op de wereld ook mijn favoriete jeugdboek is. Ik heb een hele mooie editie met prachtige platen. Binnenkort maar eens herlezen.
Ik kon in groep 3 al behoorlijk lezen, dus toen de rest aap, noot, mies deed las ik zelfstandig uit Pinkeltje. Pinkeltje moet ik ook maar eens herlezen, hahaha
.
Eén van de titels is "Pinkeltje en de boze tovenaar" en daar stond een plaatje in van de tovenaar waar ik bang van werd. Dus toen ik het boek aan het lezen was, legde ik het 's avonds voor het slapen gaan altijd op een andere kamer. Durfde het niet onder m'n bed te laten liggen!
Welkom. Mooie lijst om te verbeteren, te beginnen met groentequote:Op zondag 4 juli 2010 19:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Klopt.
Gewoon door de week is het meestal:
Breaker breakfast, 1/4 van een stokbrood met krabsalade/rosbief en dan avondeten.
Om vervolgens s'avonds mezelf over te geven aan een bakje chips vet.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook geen groente vandaagen wel een stukje chocolade
Alleen op de wereld vond ik verschrikkelijk, wat heb ik daarbij gehuild!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef Ewelina het volgende:
Mijn favoriete jeugdboeken waren toch wel de boeken uit de trilogie van de Honderdjarige Oorlog van Thea Beckman
En Alleen op de wereld van Hector Malot.
Dat zat er dik in met die lijstjes van jou natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge! En daar is alweer een nieuwe week. Wel goed begonnen, pas m'n maat 28 spijkerbroek weer.
quote:Op maandag 5 juli 2010 07:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zat er dik in met die lijstjes van jou natuurlijk.
Mooo. Wieviel ist das?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
da's mooi
Lijstje:
O: kwark
S: Fitness
L: iets met groente / salade, moet nog boodschappen doen, denk iets met avocado
T: kwark
D: groentencurry
T: ananas
Ah mais oui! Het leek weinig, omdat ik bijv. ook geen vlees bij de curry had bedachtquote:Op maandag 5 juli 2010 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik zorg echt wel dat m'n lunch calorierijk is!
zat te denken aan mozarella, zalm en avodaco met olijfjesdat doet 't wel goed! vooral met een mayo-citroendressing!
en kokos in de curry doet 't ook goed!denk met wat kip erbij, nom
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:31 schreef Ewelina het volgende:
Mogguh! Ik zit weer op het werk, na een beroerde nacht...
Dank je! Ik slaap beroerd door dat warme weer, het is 's nachts nog 30 graden in huisquote:
Ik ben uit ellende maar om 3 uur 's nachts koud gaan douchen, maar zelfs daarna had ik het binnen no time weer heet. Het is niet te harden. Leuk, onder een plat dak slapen.quote:
Ik zat al de hele week aan te hikken tegen een mailtje dat ik moest versturen. Gisteravond eindelijk maar gedaan en natuurlijk was het binnen 2 minuten geschreven en verzonden.quote:Op maandag 5 juli 2010 05:44 schreef sigme het volgende:
Mogge. 't Is nu nog fris, zometeen een endje hardlopen.
D&D, wat heb je uitgesteld en heb je het al ingehaald?
Mijn favoriete kinderboekenschrijfster is Tonke Dragt. Daar heb ik ook mee lezen lezen (Blauwe maan), in de 1e klas (op de gang, zodat de rest van de klas gewoon Bas en ? klassikaal kon doorworstelen).
Je kan beter heet douchen, voor het effect ernį.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben uit ellende maar om 3 uur 's nachts koud gaan douchen, maar zelfs daarna had ik het binnen no time weer heet. Het is niet te harden. Leuk, onder een plat dak slapen.
Geloof me, dat effect is er niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan beter heet douchen, voor het effect ernį.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |