quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:48 schreef Syrena het volgende:
Zo dan, bij Spanje voetballen toch wel lekkere dudes zegOf het valt me nu pas op omdat bij mijn ouders het beeld zo groot is.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Je doet me denken aan een aflevering van de strip Noortje van de Tina, toen Noortje ook maar mee ging kijken naar het voetbal omdat Dennis Bergkamp en Patrick Kluivert toch best wel 'kanjers' waren
.
Ik las de Tina ook toen ik ongeveer zo oud wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
quote:Noortje pubert al 30 jaar
05 september 2005
Vandaag bestaat de Tina-strip Noortje exact dertig jaar. Het meidenblad vierde dit jubileum met een speciaal Noortje-album op pocketformaat.
De allereerste strip van Noortje verscheen op 5 september 1975 in weekblad Tina. Inmiddels zijn er circa 1800 gagstrips en langere verhalen verschenen, allemaal gemaakt door hetzelfde team: tekenaar Jan Steeman en scenariste Patty Klein. ‘Daarmee is Noortje de oudste Nederlandse strip die nog steeds door dezelfde auteurs wordt gemaakt’, laat Klein trots weten. In oktober verschijnt het achttiende album van Noortje.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:55 schreef Merel het volgende:
Ik heb al dagen niet meegelezen. Te druk. Zowel op werk als in m'n hoofd. Wat heb ik gemist?Ah MerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer, maar als dit het beste is
Ja zomerjurkjes met veel teveel bloot vleesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Perruche het volgende:voor Chico. Heb je geen leuke rok of een hip jurkje? En eet anders wat voor je gaat, voel je je ook beter!
. Waar ik me ook niet gemakkelijker in ga voelen dan
.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico, je bent nu hopelijk wel het huis uit toch?Het zou zonde zijn om niet te gaan en dan krijg je er waarschijniijk spijt van (uit eigen ervaring)
Net terug en het was toch wel erg gezellig. Gelukkig was niemand supernetjes gekleed en viel het niet op dat mn haar ontplofd is.
Zo en nu ga ik douchen en daarna lekker met mijn nieuwe kledingaankoop op de bank zitten (een lekker dik vest van de mannenafdeling, beetje wijd maar je ziet mn figuur nog wel redelijk genoeg).Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Straks na het douchen wel jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Chico!!! Het is veel te warm voor een vest!. Ik zit hier in rokje en spaghettihemdje met een ventilator op me gericht en jij doet een vest aan?
.
*boks*quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vanochtend gisteren ook ongesteld geworden..
quoted for truth....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Sowieso valt het nooit iemand op als je haar niet zitZo raar is dat. Vroeger had ik ook altijd het meeste sjans als ik een katerhoofd en pukkels had. Snap nog steeds niet hoe dat kan
... Zo werd mij nu voor het eerst duidelijk, dat ik nooit in deze hachelijke situatie gekomen zou zijn, als ik een Gekraagd Roodstaartje was geweest. In dat geval immers had ik mij met snelle wiekslag in veiligheid kunnen brengen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:18 schreef sigme het volgende:
Oh verdeurie, noem ik het verkeerde vogeltje. 't Is een gekraagde, geen zwarte, roodstaart.
[ afbeelding ]
Oh, is dat van het weer?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef Laureline het volgende:
Gelukkig is het nu niet zo heel warm meer. Hebben jullie met die hitte ook 's ochtends al die lakenkreukels op je lichaam afgedrukt? Nu ik een oude vrouw benverdwijnen die pas na de eerste koffie...
Dat is uit een of ander boek of niet? Die zin komt me heel bekend voor!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:29 schreef Laureline het volgende:
Voor sigme:
[..]
... Zo werd mij nu voor het eerst duidelijk, dat ik nooit in deze hachelijke situatie gekomen zou zijn, als ik een Gekraagd Roodstaartje was geweest. In dat geval immers had ik mij met snelle wiekslag in veiligheid kunnen brengen.
Meelbieten idd!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die Noortje! Ik mocht nooit de Tina, mijn ouders vonden dat niet opvoedkundig verantwoord. Naar Schönbergconcerten, dat wel![]()
Had jij het niet een tijd geleden ook over meelbieten, Viking? De Tina heeft bij jou duidelijk nog sporen nagelaten
Dat is omdat jij mooi, jong en stralend bent.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:04 schreef shinydiscoball het volgende:
En verder staan hier ongeveer 20 ouwe takken in wandelkledij op het perron en ze kijken me allemaal nasty aan. Zuurpruimen
mja, de 100.4 was de ochtend dat ik ongesteld werd, dus dat gaat bij mij niet helemaal op. maar toch. een kilo deze week, moet ik blij mee zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij scheelt het meestal een kilo. En mijn buik is veel en veel dikker
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, de 100.4 was de ochtend dat ik ongesteld werd, dus dat gaat bij mij niet helemaal op. maar toch. een kilo deze week, moet ik blij mee zijn.
ohjaquote:Op zondag 4 juli 2010 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
en trots zijn op jezelf omdat je langzamerhand steeds wat beter over jezelf gaat denken.
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:56 schreef Noukjee het volgende:
heb zo'n beetje 4 topics gemist.. sorry daarvoor.
Was afgelopen dagen zo druk!
En aankomende nacht ga ik op vakantie (naar Zakynthos, SCHILDPADDENEILAND), dus zal er dan de aankomende 2 weken ook niet zijn om te posten.
& vanmiddag en vanavond heb ik feest in een zaaltje van de vader van vriendjelief, dus ik wens jullie bij deze fijne dagen, en ook veel plezier voor de mensen die ook op vakantie gaan binnen deze 2 weken!
Geniet allemaal van de vakantie![]()
ze gaan pas 10 augustus terug dus ze hebben nog tijd om zich eroverheen te zetten... maar tochquote:Op zondag 4 juli 2010 11:23 schreef Viking84 het volgende:
Awww wat rot, Kwak! Hopelijk laten ze hun vakantie er niet door verpesten...
Ik ben er volledig van overtuigd dat ik absoluut geen sushi kan rollenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat we nog eens met z'n allen sushi moeten maken. Zoveel sushi-liefhebbers hier en kennelijk zijn er ook mensen die het willen leren (en die denken het te kunnen, maar het nog moeten leren, Chico
![]()
) en dus is dat wel eens een leuk idee
. Maar eerst de bruiloft van Mo maar eens
.
rol je ze binnenstebuiten of gewoon met nori? Die van mij waren gisteren echt goed gelukt (helaas geen plaatje om het te bewijzen). En rol je met bamboematje of zonder? Want met matje heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 4 juli 2010 11:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben er volledig van overtuigd dat ik absoluut geen sushi kan rollen. Heb nog nooit zulke lelijke rolletjes gezien. Maar wil het wel leren ja, misschien kan iemand me vertellen wat ik fout doe met rollen
.
Wat gaaf!quote:Op zondag 4 juli 2010 09:56 schreef Noukjee het volgende:
n aankomende nacht ga ik op vakantie (naar Zakynthos, SCHILDPADDENEILAND)
Normaal, met de nori aan de buitenkant. En met matje inderdaad (dat moest zo volgens de beschrijving). Uiteindelijk zat het hele matje onder de rijst die er overal uitvielquote:Op zondag 4 juli 2010 11:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
rol je ze binnenstebuiten of gewoon met nori? Die van mij waren gisteren echt goed gelukt (helaas geen plaatje om het te bewijzen). En rol je met bamboematje of zonder? Want met matje heb ik nog nooit gedaan
Probeer het eens zonder matje, en was je rijst wel kleverig genoeg? Als 'ie niet kleverig is valt ie er inderdaad uit. Het moet echt zo'n plak vormen zeg maar, je kan het ook best wel hard 'aanduwen', voor je gaat rollen! Misschien ga ik vanavond wel weer sushi maken (de tofu pakjes moeten op), dan maak ik wel een fotoquote:Op zondag 4 juli 2010 11:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Normaal, met de nori aan de buitenkant. En met matje inderdaad (dat moest zo volgens de beschrijving). Uiteindelijk zat het hele matje onder de rijst die er overal uitviel.
Had je al gepost hoe je toets gegaan is?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef han1987 het volgende:
Zit nu lekker te lunchen, ga zometeen met een collega shoppen in Utrecht. Heerlijk slenteren en natuurlijk een italiaans ijsje eten.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:23 schreef Ewelina het volgende:
edit: volgens mij had ik je nummer al. Gaat nu over.
Graag gedaanquote:Op zondag 4 juli 2010 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hij was onder mijn bed gevallen! Ik was vergeten dat iemand mijn nr al zou kunnen hebben
![]()
thanks
Noesquote:Op zondag 4 juli 2010 12:40 schreef Merel het volgende:
Haha, fijn dat ie gevonden is Cali!
Ik eet nu croissantjes met de meneer die mijn meneer niet meer is. Toch samen het weekend doorgebracht, want we vinden elkaars gezelschap nog steeds erg fijn. Zometeen naar huis, en dan is het echt klaar
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
voor Mo: historische opnames van Engelse dialecten![]()
http://sounds.bl.uk/maps/Accents-and-dialects.html
toen bijna heel Engeland nog rhotic was....
Wat een stommerdquote:Op zondag 4 juli 2010 12:45 schreef Merel het volgende:
Ja, dat laatste is dus een van de dingen waarom het rationeel gezien beter is om uit elkaar te gaan. No beebies voor de meneer!
Dat probleem had ik dus met mijn ex, dus wat dat betreft is het misschien maar beter dat we uit elkaar zijn. Hij wil zeer zeker geen kinderen en ik weet het nog niet. Wil die optie in ieder geval nog wel openhouden. Vond het wel moeilijk altijd dat hij daarmee ook meteen een keuze voor mij maakte (als we samen zouden zijn gebleven) dus daar twijfelde ik ook wel eens over, maar ik vond het ook zo stom om uit elkaar te gaan omdat hij geen kinderen wil terwijl ik nog niet eens zeker wist of ik ze wel of niet wilde.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat een stommerd![]()
Jij wil ze wel graag?
Ik weet het niet. Soms wil ik wel, dan denk ik weer niet. Weet ook niet wat ik zou doen als ik een meneer had waar ik heel gek op was en die zou zeer definitief NEE zeggen.
Wat leuk!!! Dus de smeltende fondant is hem niet opgevallenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn ex wist ook nog niet zeker of 'ie kindjes wilde. En ik wil ze wel.
En m'n allereerste vriendje belde net. Ik had die taart voor hem gemaakt, afgelopen vrijdag, en daar was iedereen zo over te spreken dat hij en z'n toekomstige vrouw ook graag willen dat ik hun bruidstaart maak..
Met het "wat als?"-gevoel kun je ook blijven zitten als je niet bij elkaar past, hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 13:16 schreef Perruche het volgende:
Merel, het lijkt me wel vreemd om voor zulke rationele redenen uit elkaar te gaan. Misschien wel moeilijker dan gewoon omdat je niet bij elkaar past. Ik zou toch nog met het "wat nou als" gevoel blijven zitten...
Ik ga het zeker doen, als zij de bruidstaart die ze bij een bakkerij hebben besteld nog af kunnen zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat leuk!!! Dus de smeltende fondant is hem niet opgevallenGa je het doen denk je?
En heb je er trouwens een foto van?
Dat is ook zoquote:Op zondag 4 juli 2010 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met het "wat als?"-gevoel kun je ook blijven zitten als je niet bij elkaar past, hoor.
Jammer dat je geen foto hebtquote:Op zondag 4 juli 2010 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga het zeker doen, als zij de bruidstaart die ze bij een bakkerij hebben besteld nog af kunnen zeggen.. Z'n vriendin was helemaal enthousiast zei 'ie. en ze had er ook geen problemen mee dat het eerste vriendinnetje van haar man de taart zou maken.
.
En ik schaam me nog steeds te erg voor de taart om er een foto van te laten zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie het er niet aan af hoor, dat er iets is misgegaan. Mooi! ( en lekker, ik heb echt al een paar dagen zin in taart
)
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:muts, daar is toch niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind m mooi, en lekker strak, echt jouw stijl!Kwak
Er zijn ook andere dingen, maar die zijn ga ik niet op een forum gooien of aan mensen vertellen. Dit is een ieder geval een mooie sociaal geaccepteerde reden die ik wél aan mensen kan vertellen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met het "wat als?"-gevoel kun je ook blijven zitten als je niet bij elkaar past, hoor.
Ik snap het nu wel een stuk beter, Merel. Eerst dacht ik: heb je geen last van bindingsangst oid? Maar dit zijn gewoon belangrijke dingen en als je daar anders over denkt, dan is het beter om niet samen verder te gaan.
Blijven jullie wel vrienden of wil je helemaal geen contact meer?
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Er zijn ook andere dingen, maar die zijn ga ik niet op een forum gooien of aan mensen vertellen. Dit is een ieder geval een mooie sociaal geaccepteerde reden die ik wél aan mensen kan vertellen.
Nu op weg naar huis. Met een zonnebril op zodat niemand in de trein ziet dat ik huil.
Ja, dat.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:12 schreef Phaidra het volgende:
Sterkte Merel! Dat het niet is geworden wat je misschien had gehoopt, is al naar, maar ik vind het zo sneu voor je dat je er ook nog eens met niemand over kan /wil praten.
Lekker toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis.
Net een uurtje buiten in de zon gelegen in mijn slip en bh
'k Heb de hele dag nog niks anders aangehad. Hoewel deze BH zo'n BH-hemdje is.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een uurtje buiten in de zon gelegen in mijn slip en bh
Had ook wel de hele dag zo kunnen lopen maar dat mag vast niet van de baasquote:Op zondag 4 juli 2010 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]
'k Heb de hele dag nog niks anders aangehad. Hoewel deze BH zo'n BH-hemdje is.
Lekkere lijst hoor.
De fanfareband bedoel je? Ik wil ook best op zondagochtend om 7:15 bij jouw slaapkamerraam op een vuvuzela blazen hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaaaaaaaai Nynke!!
Leuk dat het leuk wasKlinkt ook super!
Wat naar voor je ouders kwak.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
@blurres: ja dat hebben ze zeker. de ANWB heeft alles geblokkeerd (daar hebben ze zo'n gegevenskluis zodat als er iets gestolen wordt alles geblokkeerd kan worden via de ANWB centrale), ze hebben aangifte gedaan bij de peage gendarmerie, voor de verzekering en zodat mn moeder mag rijden zonder rijbewijs en paspoort enzo (bewijs dat t gestolen is), en ivm het opnieuw aanvragen van een kentekenbewijs voor de auto enzo.
zucht.
ik maak me er teveel zorgen om, kan er toch niks aan doen...
Kerniebakjes. Die zijn kleinerquote:Op zondag 4 juli 2010 18:25 schreef Viking84 het volgende:
4 bakjes patat en 4 ijsjes. Sodeju!.
Raar ontbijt ook, je moet er maar zin in hebben 's ochtends.
Ik had nog niet gepost. Ik denk dat het wel goed is gegaan. Ik was nl. al na 2 uur klaar terwijl er 3 1/2 uur voor stond. Maar ja, dat zegt niks, ik ben altijd eerder klaar. Soms is dat goed nieuws soms niet. Nu maar wachten op de uitslag, weet alleen niet hoe lang het duurt.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je al gepost hoe je toets gegaan is?. Of heb ik daar over heen gelezen?
Lastig hoor, om zo;n beslissing te moeten nemen terwijl het zo goed klikt verder... voelt flink kut natuurlijk... Hoop dat het lukt om nog met elkaar om te blijven gaanquote:Op zondag 4 juli 2010 14:46 schreef Merel het volgende:
Er zijn wel mensen die wat weten hoorMaken jullie je maar geen zorgen!
Het komt ook wel goed. Hoop dat we een manier vinden om met elkaar om te blijven gaan. Want het is ook niet voor niets dat je in zo'n korte tijd al zo aan elkaar gehecht raakt.
Hoi right back at yaquote:Op zondag 4 juli 2010 18:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou ik heb net even berekend dat ik toch echt een BMI van 27 heb.
& ook toch echt omlaag wil gaan.
Dus ik kom even hoi zeggen!
Nee geen plan eigenlijk, want 'k vind 't moeilijk om me ergens aan te houden.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoi right back at ya![]()
hoe wil je dat gaan doen? heb je een plan de campagne?
Succesen welkom hier
O dan heb jij het makkelijk!! Gewoon die hele chips-avenue in de supermarkt voorbij sjeezen!!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee geen plan eigenlijk, want 'k vind 't moeilijk om me ergens aan te houden.
'k Moet gewoon gezonder gaan eten want bewegen doe ik opzich genoeg.
Met een dochtertje van bijna 4 & elke dag fietsen.
Mijn verslaving ligt bij sea salt & black pepper chips
Want voorderest eet ik redelijk gezond, hou erg van salades & groente.
Plus dat ik gewoon aanleg heb om zomaar ineens 10 kg aan te komen in 2 weken.
Moeilijker dan je zou denken.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
O dan heb jij het makkelijk!! Gewoon die hele chips-avenue in de supermarkt voorbij sjeezen!!
Welkom!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |