quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:48 schreef Syrena het volgende:
Zo dan, bij Spanje voetballen toch wel lekkere dudes zegOf het valt me nu pas op omdat bij mijn ouders het beeld zo groot is.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Je doet me denken aan een aflevering van de strip Noortje van de Tina, toen Noortje ook maar mee ging kijken naar het voetbal omdat Dennis Bergkamp en Patrick Kluivert toch best wel 'kanjers' waren
.
Ik las de Tina ook toen ik ongeveer zo oud wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
quote:Noortje pubert al 30 jaar
05 september 2005
Vandaag bestaat de Tina-strip Noortje exact dertig jaar. Het meidenblad vierde dit jubileum met een speciaal Noortje-album op pocketformaat.
De allereerste strip van Noortje verscheen op 5 september 1975 in weekblad Tina. Inmiddels zijn er circa 1800 gagstrips en langere verhalen verschenen, allemaal gemaakt door hetzelfde team: tekenaar Jan Steeman en scenariste Patty Klein. ‘Daarmee is Noortje de oudste Nederlandse strip die nog steeds door dezelfde auteurs wordt gemaakt’, laat Klein trots weten. In oktober verschijnt het achttiende album van Noortje.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:55 schreef Merel het volgende:
Ik heb al dagen niet meegelezen. Te druk. Zowel op werk als in m'n hoofd. Wat heb ik gemist?Ah MerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer, maar als dit het beste is
Ja zomerjurkjes met veel teveel bloot vleesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Perruche het volgende:voor Chico. Heb je geen leuke rok of een hip jurkje? En eet anders wat voor je gaat, voel je je ook beter!
. Waar ik me ook niet gemakkelijker in ga voelen dan
.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico, je bent nu hopelijk wel het huis uit toch?Het zou zonde zijn om niet te gaan en dan krijg je er waarschijniijk spijt van (uit eigen ervaring)
Net terug en het was toch wel erg gezellig. Gelukkig was niemand supernetjes gekleed en viel het niet op dat mn haar ontplofd is.
Zo en nu ga ik douchen en daarna lekker met mijn nieuwe kledingaankoop op de bank zitten (een lekker dik vest van de mannenafdeling, beetje wijd maar je ziet mn figuur nog wel redelijk genoeg).Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Straks na het douchen wel jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Chico!!! Het is veel te warm voor een vest!. Ik zit hier in rokje en spaghettihemdje met een ventilator op me gericht en jij doet een vest aan?
.
*boks*quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vanochtend gisteren ook ongesteld geworden..
quoted for truth....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Sowieso valt het nooit iemand op als je haar niet zitZo raar is dat. Vroeger had ik ook altijd het meeste sjans als ik een katerhoofd en pukkels had. Snap nog steeds niet hoe dat kan
... Zo werd mij nu voor het eerst duidelijk, dat ik nooit in deze hachelijke situatie gekomen zou zijn, als ik een Gekraagd Roodstaartje was geweest. In dat geval immers had ik mij met snelle wiekslag in veiligheid kunnen brengen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:18 schreef sigme het volgende:
Oh verdeurie, noem ik het verkeerde vogeltje. 't Is een gekraagde, geen zwarte, roodstaart.
[ afbeelding ]
Oh, is dat van het weer?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef Laureline het volgende:
Gelukkig is het nu niet zo heel warm meer. Hebben jullie met die hitte ook 's ochtends al die lakenkreukels op je lichaam afgedrukt? Nu ik een oude vrouw benverdwijnen die pas na de eerste koffie...
Dat is uit een of ander boek of niet? Die zin komt me heel bekend voor!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:29 schreef Laureline het volgende:
Voor sigme:
[..]
... Zo werd mij nu voor het eerst duidelijk, dat ik nooit in deze hachelijke situatie gekomen zou zijn, als ik een Gekraagd Roodstaartje was geweest. In dat geval immers had ik mij met snelle wiekslag in veiligheid kunnen brengen.
Meelbieten idd!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die Noortje! Ik mocht nooit de Tina, mijn ouders vonden dat niet opvoedkundig verantwoord. Naar Schönbergconcerten, dat wel![]()
Had jij het niet een tijd geleden ook over meelbieten, Viking? De Tina heeft bij jou duidelijk nog sporen nagelaten
Dat is omdat jij mooi, jong en stralend bent.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:04 schreef shinydiscoball het volgende:
En verder staan hier ongeveer 20 ouwe takken in wandelkledij op het perron en ze kijken me allemaal nasty aan. Zuurpruimen
mja, de 100.4 was de ochtend dat ik ongesteld werd, dus dat gaat bij mij niet helemaal op. maar toch. een kilo deze week, moet ik blij mee zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij scheelt het meestal een kilo. En mijn buik is veel en veel dikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |