abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:36:59 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83623512
Het vorige deel: Slank # 1081 - Met mij als feestmeester!

Voor wie is "Slank de zomer door", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83623590
Mo, stuur je regen ff naar het zuiden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:40:04 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83623616
Hier heeft het net ook geregend Kan alleen geen tv meer kijken. Satelliet viel uit. Vandaar ook dat ijs
pi_83623643
Hier heeft het maar even geregend, maar in elk geval genoeg om behoorlijk af te koelen Zal vast lekker slapen vanavond.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:41:20 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83623671
Hoi. Hier heeft het ook geregend en op Marks kamer is het koel (want hij heeft z'n deur steeds open) en mijn kamer is een sauna, want de deur moet dicht blijven ivm de katjes. Maar goed, ik kan er wel tegen.
Niet meer actief op Fok!
pi_83623720
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:42:38 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83623722
Heb ik wat gemist Vik? Hebben jullie jonge katjes?
pi_83623793
Hier is al wel een kwart millimeter gevallen. Joechei.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83623807
Ik overweeg ernstig om naar huis te rijden en in mijn berging te gaan slapen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:47:30 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83624132
Oh my, Spanje - Paraguay. In een minuut ofzo een penalty voor Paraguay (gemist) en vervolgens een penalty voor Spanje! (raak), maar die moest over en toen was 'ie alsnog mis! .
Niet meer actief op Fok!
pi_83624281
Zo dan, bij Spanje voetballen toch wel lekkere dudes zeg Of het valt me nu pas op omdat bij mijn ouders het beeld zo groot is.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:50:02 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83624432
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:48 schreef Syrena het volgende:
Zo dan, bij Spanje voetballen toch wel lekkere dudes zeg Of het valt me nu pas op omdat bij mijn ouders het beeld zo groot is.
. Je doet me denken aan een aflevering van de strip Noortje van de Tina, toen Noortje ook maar mee ging kijken naar het voetbal omdat Dennis Bergkamp en Patrick Kluivert toch best wel 'kanjers' waren .
Niet meer actief op Fok!
pi_83624818
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:01:24 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83625018
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Je doet me denken aan een aflevering van de strip Noortje van de Tina, toen Noortje ook maar mee ging kijken naar het voetbal omdat Dennis Bergkamp en Patrick Kluivert toch best wel 'kanjers' waren .
Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:02:39 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83625076
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
Ik las de Tina ook toen ik ongeveer zo oud was . Noortje wordt geen dag ouder.

*jaloers* .
Niet meer actief op Fok!
pi_83625083
Volgens mij wel hoor. Ik ben Noortje ook vaak genoeg tegen gekomen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_83625150
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

quote:
Noortje pubert al 30 jaar
05 september 2005
Vandaag bestaat de Tina-strip Noortje exact dertig jaar. Het meidenblad vierde dit jubileum met een speciaal Noortje-album op pocketformaat.

De allereerste strip van Noortje verscheen op 5 september 1975 in weekblad Tina. Inmiddels zijn er circa 1800 gagstrips en langere verhalen verschenen, allemaal gemaakt door hetzelfde team: tekenaar Jan Steeman en scenariste Patty Klein. ‘Daarmee is Noortje de oudste Nederlandse strip die nog steeds door dezelfde auteurs wordt gemaakt’, laat Klein trots weten. In oktober verschijnt het achttiende album van Noortje.
pi_83625226
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:55 schreef Merel het volgende:
Ik heb al dagen niet meegelezen. Te druk. Zowel op werk als in m'n hoofd. Wat heb ik gemist?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah Merel Jammer, maar als dit het beste is
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Perruche het volgende:
voor Chico. Heb je geen leuke rok of een hip jurkje? En eet anders wat voor je gaat, voel je je ook beter!
Ja zomerjurkjes met veel teveel bloot vlees . Waar ik me ook niet gemakkelijker in ga voelen dan .
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico, je bent nu hopelijk wel het huis uit toch? Het zou zonde zijn om niet te gaan en dan krijg je er waarschijniijk spijt van (uit eigen ervaring)
Net terug en het was toch wel erg gezellig. Gelukkig was niemand supernetjes gekleed en viel het niet op dat mn haar ontplofd is.

Zo en nu ga ik douchen en daarna lekker met mijn nieuwe kledingaankoop op de bank zitten (een lekker dik vest van de mannenafdeling, beetje wijd maar je ziet mn figuur nog wel redelijk genoeg).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:07:37 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83625293
Sowieso valt het nooit iemand op als je haar niet zit Zo raar is dat. Vroeger had ik ook altijd het meeste sjans als ik een katerhoofd en pukkels had. Snap nog steeds niet hoe dat kan
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:07:46 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83625302
Chico!!! Het is veel te warm voor een vest! . Ik zit hier in rokje en spaghettihemdje met een ventilator op me gericht en jij doet een vest aan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_83625392
Noortje ontopic (uit 1978)
pi_83625431
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Chico!!! Het is veel te warm voor een vest! . Ik zit hier in rokje en spaghettihemdje met een ventilator op me gericht en jij doet een vest aan? .
Straks na het douchen wel ja . Ik zit op de tocht .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_83625681
wat een voebbal!

we liggen lekker op bed en ik ga vanaf maandag nog 2,5 week lowcarben en sporten. sporten was al geplanned, low carb net besloten morgen wat recepten zoeken en even proberen de motorbroek wat losser te krijgen en vroeg slapen en zulks!
Ja doei.
pi_83625820
Doe mij maar 1 Alonso, ik spoel hem zelf wel af

Hoe oud issie eigenlijk? *googlet*
pi_83625911
Oh, 1981. Dat valt mee
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:07:30 #26
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83627791
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vanochtend gisteren ook ongesteld geworden. .
*boks*
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Sowieso valt het nooit iemand op als je haar niet zit Zo raar is dat. Vroeger had ik ook altijd het meeste sjans als ik een katerhoofd en pukkels had. Snap nog steeds niet hoe dat kan
quoted for truth....
Kwak
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:07:52 #27
331 Merel
Be here now.
pi_83627802
Razz wat schrikken van je vriend! Gaat het nu weer wat beter?

Ik hoop dat ik het de komende tijd weer wat rustiger krijg en dan weer meer kan meelezen. En meedoen. Ik lijk alleen maar zwaarder te worden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:10:26 #28
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83627909
ik had een feestje vanmiddag waar we zelf hapjes mee moesten nemen... alleen waren er maar 2 dingen die ik lustte, en was er geen avondeten, en bleven we langer dan ik dacht. dus echt een kutlijstje

o- laat op, niks
brunch - gegrilde kipfilet, 3 geroosterde boterhammen
t op verjaardag - saucijzenhapjes (zelf gemaakt) totaal 12 denk ik (equals: een halve saucijs en 2 blaadjes bladerdeeg), een paar stukjes stokbrood, heel veel cola light, 5 zeebanket bonbons

nu ben ik thuis en heb ik honger ik maak nu 5 stokjes kip teriyaki warm, en eet er een komkommer bij. dat moet t dan weer zijn vandaag.

[ Bericht 6% gewijzigd door kwakz0r op 03-07-2010 23:16:08 ]
Kwak
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:10:47 #29
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83627926
een dikke voor merel.

en ook voor Razz, hoop dat t snel beter gaat met je vriend.
Kwak
pi_83627991
Whehehe, die Noortje! Ik mocht nooit de Tina, mijn ouders vonden dat niet opvoedkundig verantwoord. Naar Schönbergconcerten, dat wel

Had jij het niet een tijd geleden ook over meelbieten, Viking? De Tina heeft bij jou duidelijk nog sporen nagelaten
pi_83628184
Gelukkig is het nu niet zo heel warm meer. Hebben jullie met die hitte ook 's ochtends al die lakenkreukels op je lichaam afgedrukt? Nu ik een oude vrouw ben verdwijnen die pas na de eerste koffie...
pi_83628566
Noortje, Tina ... Make-up tips die ik nog niet begreep want eigenlijk nog te jong, heel "melig" zijn met je vriendinnen en alle "knurften" uit je klas gemene briefjes schrijven met tips uit de Tina. Zelfgemaakte fruitmaskers want dat stond in de Tina, mams boos want fruit ineens op.... geweldig!
De Fancy was ook wel leuk trouwens, vooral dat dikke kartonnen deel in het midden . En later had ik de Break-Out! want dat was cool .

Merci voor de beterschapswensen aan mijn lief, hij is wel écht heel zielig hoor, hij klaag niet eens da's toch wel een teken dat hij echt ziek is . Heb 'm net lekker even een bad vol laten lopen, en hij ligt nu in een fris bed poging twee tot slapen te doen.

Kan ik nog even m'n laatste mentoroverdracht-dingen gaan doen, je moet toch wat op een wilde zaterdagavond .

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2010 23:31:19 ]
pi_83628650
Voor sigme:
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:18 schreef sigme het volgende:
Oh verdeurie, noem ik het verkeerde vogeltje. 't Is een gekraagde, geen zwarte, roodstaart.
[ afbeelding ]
... Zo werd mij nu voor het eerst duidelijk, dat ik nooit in deze hachelijke situatie gekomen zou zijn, als ik een Gekraagd Roodstaartje was geweest. In dat geval immers had ik mij met snelle wiekslag in veiligheid kunnen brengen.
pi_83628745
Hoi!

Arme man-van-Razz, beterschap!!
En Chico, fijn dat je het toch nog leuk hebt gehad

Wat een wedstrijd, m'n vent vloog me spontaan in de armen toen het doelpunt van Spanje viel
pi_83628754
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef Laureline het volgende:
Gelukkig is het nu niet zo heel warm meer. Hebben jullie met die hitte ook 's ochtends al die lakenkreukels op je lichaam afgedrukt? Nu ik een oude vrouw ben verdwijnen die pas na de eerste koffie...
Oh, is dat van het weer? . Ik dacht echt even dat er striemen op m'n armen stonden vanochtend. In my defense: ik had m'n bril nog niet op. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83628778
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:29 schreef Laureline het volgende:
Voor sigme:
[..]

... Zo werd mij nu voor het eerst duidelijk, dat ik nooit in deze hachelijke situatie gekomen zou zijn, als ik een Gekraagd Roodstaartje was geweest. In dat geval immers had ik mij met snelle wiekslag in veiligheid kunnen brengen.
Dat is uit een of ander boek of niet? Die zin komt me heel bekend voor!!
pi_83628873
Lijstje:
O: 1x volkoren met gekookt ei, magere yoghurt met banaan en aardbei
T: mochi-cakeje, 2 handjes cashewnoten
L: 2x volkoren met gerookte vis en een halve eetlepel mayo
T: 1/3 zak nacho's met sausje, 4 schogetten (kleine blokjes chocolade)
D: 8 stukjes sushi (zelf gemaakt en LEKKER!, alleen teveel wasabi volgende keer foto's!

Te weinig groente. Het afvallen gaat eigenlijk helemaal niet goed morgen weer hardlopen!
pi_83631410
Perruche - Te weinig groente misschien, maar wel lekkere dingen zeg heb ook zin in sushi!

Ik heb net m'n mentornotities af . Ik kan het echt niet kort houden bij de overdracht, er is ook zo veel te vertellen over elk kind! Nouja, beter teveel dan te weinig informatie voor hun volgende mentor, denk ik dan maar .

Toegevoegd aan lijstje: nog 2 stukken clafoutis 't is ook zo lekker!

En dan nu bed .

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2010 00:55:55 ]
  zondag 4 juli 2010 @ 07:13:01 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83634813
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die Noortje! Ik mocht nooit de Tina, mijn ouders vonden dat niet opvoedkundig verantwoord. Naar Schönbergconcerten, dat wel

Had jij het niet een tijd geleden ook over meelbieten, Viking? De Tina heeft bij jou duidelijk nog sporen nagelaten
Meelbieten idd! . Dat woord hoor je tegenwoordig nooit meer. Was dat echt een Tina-meisjeswoord of werd het ook door anderen gebezigd?

Goedemorgen. Ben vroeg wakker met dit weer (om 6:30) al, dus ik zal m'n tijd maar eens nuttig besteden .

Lakenstriemen hebben niet zoveel te maken met het weer. Mijn huisgenoot heeft ze ook altijd .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 juli 2010 @ 07:47:16 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83634854
Zo, allweer bijna twee uurtjes op het werk. Sushi, dat wil ik dinsdag wel eens maken. Er was een topic in CUL daar over, kan hem zo niet vindn op de telefoon, als iemand hem voor mij even omhoog wil gooien?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83634924
Mogge!

Laureline , wat is dat voor tekst?

Uniekhoorn: Zelf sushi maken deel VII
  zondag 4 juli 2010 @ 09:00:06 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83635053
O Janneke is echt briljant! . Ze mocht m'n bakje kwark uitlikken. Eerst ging ze er met haar snufferd in om er zoveel mogelijk uit te likken. Vervolgens zat er nog een laagje op de bodem waar ze niet bij kon. Dus toen gooide ze het bakje op z'n kant en nu steekt ze steeds haar pootje erin om hem vervolgens af te likken .
Niet meer actief op Fok!
pi_83635065
Ik heb ook nog een abbo gehad op de tina hoor en ik kom uit '88

Heb volgens mij ook nog allemaal Noortje stripboeken liggen en oude tina vakantieboeken. Die goeie ouwe tijd...
pi_83635076
En verder staan hier ongeveer 20 ouwe takken in wandelkledij op het perron en ze kijken me allemaal nasty aan. Zuurpruimen
pi_83635097
o: yoghurt met muesli, aardbeien, thee
l: 4 sneden volkorenbrood, halvarine, ham, chocoladehagel, melk
t: ijsje
d: nasi met saus van sate, spitskool en doperwtjes
t: peer, appel
pi_83635132
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:04 schreef shinydiscoball het volgende:
En verder staan hier ongeveer 20 ouwe takken in wandelkledij op het perron en ze kijken me allemaal nasty aan. Zuurpruimen
Dat is omdat jij mooi, jong en stralend bent.
Lach oogverblindend terug, dat is het ergste wat je ze kan aandoen .
  zondag 4 juli 2010 @ 09:45:46 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83635487
ik mag vanaf nu niet meer elke dag wegen. het schommelt teveel met vocht en tijd van de maand dat weet ik wel, maar ik doe t toch en ik moet t nu even hardop zeggen....

(ma 102.0, di 101,6, wo 101.1, do 101.6, vrij 100.4, za 100.7, zo 100.9 ... als ik me alleen maandag en vandaag gewogen had zou ik nu blij geweest zijn... zo stom is dat)
Kwak
  zondag 4 juli 2010 @ 09:47:32 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83635513
Bij mij scheelt het meestal een kilo. En mijn buik is veel en veel dikker
  zondag 4 juli 2010 @ 09:48:46 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83635531
Ik mag trouwens meeboksen (zouden we dan echt synchroon gaan lopen? en hoe zit het dan met collega's en andere vrouwen in de omgeving waar ik veel mee omga? zijn we straks wereldwijd allemaal tegelijkertijd ongesteld? )
  zondag 4 juli 2010 @ 09:49:12 #50
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83635538
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij scheelt het meestal een kilo. En mijn buik is veel en veel dikker
mja, de 100.4 was de ochtend dat ik ongesteld werd, dus dat gaat bij mij niet helemaal op. maar toch. een kilo deze week, moet ik blij mee zijn.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')