Leuk! Ik hou wel van unieke namen, die toch makkelijk uit te spreken zijn....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:54 schreef Jeetjejom het volgende:
Nee hoor, we hebben de naam al:
asdfjheijklargdhue, uit te spreken als Piet
en in geval dat we ooit weer een meisje krijgen
ikmguhflkdmfver: uit te spreken als Els

quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:54 schreef Jeetjejom het volgende:
Nee hoor, we hebben de naam al:
asdfjheijklargdhue, uit te spreken als Piet
en in geval dat we ooit weer een meisje krijgen
ikmguhflkdmfver: uit te spreken als Els

Oh Ella vind ik zo'n mooie naamquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:27 schreef Poppedein het volgende:
Wat grappig, ik was sarcastisch, want ik ben niet zo van de engelstalige namen, maar als ik Lena invul komt de naam die we bij haar als 2e op ons lijstje hadden staan bovenaan te staan; Ella.

Ik vond/vind Ella ook wel leuk, maar als suggestie geeft die site dan Della.... Ja, nee dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef Chell het volgende:
[..]
Oh Ella vind ik zo'n mooie naamHet is alleen ook het laatste stuk van mijn eigen naam en valt daarom dus af voor "ooit"

Ik had een tante, de 12 jaar oudere zus van mijn moeder, die altijd Elsje geheten heeft.... en dan niet denken dat het een klein iel mager poppetje was, nee een flinke vrouw van ongeveer 1.75 lang.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik vond/vind Ella ook wel leuk, maar als suggestie geeft die site dan Della.... Ja, nee dus.
Vind Els overigens ook echt heel leuk. Ken een hele leuke Els, meisje, ging eerste als Elsje door het leven.
Altijd nog beter dan Mari anneke, en dan promoveren naar Marianne

Meisjesnamen die ik krijg als ik de naam van mijn zoon invoer:quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:
www.nymbler.com is leuk!
Zag de site via BB.. en je kunt namen inspiratie op doen aanklikken wat je leuk lijkt & daarmee husselen.

Vertel!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
Nogmaals bedankt voor alle suggesties! Ik heb er zelf veel leuke voorbij zien komen en er zat zelfs een meisjesnaam tussen waar zowel ik als mijn lief enthousiast over waren.

Ik weet het niet hoor, sake is hier nou ook weer niet zo'n heel populair drankje. Ik denk dat het wel mee zal vallen met het gepest eigenlijk.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:14 schreef Leandra het volgende:
Nou ik denk dat het kind (buiten Friesland) wel erg makkelijk gepest zou kunnen worden met zo'n naam.... en dan begint het misschien niet eens bewust, maar met gniffelende ouders als ze de naam zien staan.
Ik denk dat er mensen zijn die het als jongensvariant op een meisjesnaam als Chardonnay zien, en niet als ouderwetse Friese naam, zeker buiten Friesland, om het over buiten NL nog maar niet te hebben.....

Chardonnay als meisjesnaam, serieus?quote:Op zondag 11 juli 2010 09:14 schreef Leandra het volgende:
Nou ik denk dat het kind (buiten Friesland) wel erg makkelijk gepest zou kunnen worden met zo'n naam.... en dan begint het misschien niet eens bewust, maar met gniffelende ouders als ze de naam zien staan.
Ik denk dat er mensen zijn die het als jongensvariant op een meisjesnaam als Chardonnay zien, en niet als ouderwetse Friese naam, zeker buiten Friesland, om het over buiten NL nog maar niet te hebben.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |