Ter afwisseling (en dus niet iedere dag) zie ik niet in wat er mis is met een spijkerbroek. Mits goed gecombineerd en in flatteus model.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:15 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik draag altijd goede pakken, dus gooi je spijkerbroeken maar weg (geen dank, B).
Ik probeerde een beeld te krijgen van jou en je roze overhemd. Wat Ringo daar mee te maken heeft, weet ik niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Trouwens, waar zie je me voor aan? Ringo lijkt me hier bij uitstek degene die knalkleuren in vloekende kleurcombinaties draagt. Zo iemand die zich totaal onwennig voelt in pak en daarom maar wat willekeurig aan doet.
Daar zal die ouwe Italiaan ongetwijfeld mee instemmen. Met zijn bril en zijn tas. En het klopt ook wel. Maar ik vind de dissonanten in iemands outfit juist zo interessant.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef zodiakk het volgende:
Het toverwoord is harmonie.
En degene die het eerst voor schut loopt, zet de massatrend voor volgend jaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:23 schreef DO2 het volgende:
Termen als interessant en harmonie komen niet eens in me op...
Bij mij ligt het toch wat eenvoudiger;
de mensen lopen of voor schut, of niet.
Jij durft! En kon mevrouw speknek je geste waarderen?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef speknek het volgende:
Ik heb een knalroze zwembroek. Daarmee toon ik aan dat ik niets hoef te compenseren. Ik ben down met mijn geaardheid. Als bewijs vorige week op m'n knieen gegaan voor m'n vriendin. Met een ring deze keer.
Gefeliciteerd! Zijn er al concrete plannen?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef speknek het volgende:
Als bewijs vorige week op m'n knieen gegaan voor m'n vriendin. Met een ring deze keer.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:45 schreef speknek het volgende:
Concrete plannen zijn er nog niet, maar het zal wel ergens volgend jaar zomer zijn, tegen de tijd dat ik moet promoveren, want er is niets zo moois om vlak voor je huwelijksdag een hartstilstand van de stress te krijgen.
En waar kan ik dat komen bekijken?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef JAM het volgende:
Het toneelstuk komt er, tekst en regie: JAM. Uitvoering 27 en 28 augustus.
Zie aan! Dan ga ik deze week aan de slag. Blijft het bij eerder genoemde ondertitel? Die vind ik best titelwaardig.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef JAM het volgende:
Ik wil heel graag weten waar ik trots op je mag komen zijn. En ik wil niet op de poster moeten wachten.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef JAM het volgende:
De bedoeling was om teleurstelling weer te geven over het feit dat iemand zou denken dat ik uberhaupt een knalroze overhemd zou dragen en toen zag ik een mogelijkheid om pro-actief een grapje over Ringo te maken (die volgens mij overal een knalkleurig ratjetoe van zou maken) die tegelijkertijd een voorzet zou vormen voor een mooi fashion-statement.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:57 schreef mane het volgende:
[..]
Ik probeerde een beeld te krijgen van jou en je roze overhemd. Wat Ringo daar mee te maken heeft, weet ik niet.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef speknek het volgende:
Ik heb een knalroze zwembroek. Daarmee toon ik aan dat ik niets hoef te compenseren. Ik ben down met mijn geaardheid. Als bewijs vorige week op m'n knieen gegaan voor m'n vriendin. Met een ring deze keer.
Mocht je ooit in de buurt van de Universiteit Utrecht komen moet je het laten weten.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van harte, spekman.
En ik geef me graag over aan wetenschappelijke experimenten (zolang ik mijn broek mag aanhouden).
Wat was dat ook weer? Een trap zonder leuning of toch De man die zijn boeken op hoogte sorteerde? Ik ben het even kwijt.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:17 schreef Ringo het volgende:
Zie aan! Dan ga ik deze week aan de slag. Blijft het bij eerder genoemde ondertitel? Die vind ik best titelwaardig.
Ik denk dat JAM teleurgesteld is als het geen schandaal zou opleveren.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef Gellius het volgende:
Betalen, IR. Daar heeft JAM ook nog wat aan.
Wat voor proefpersonen heb je nodig?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:12 schreef speknek het volgende:
Op zich wel aardig, publicaties gaan prima, maar ik loop vast op m'n proefpersonen. Ze zijn er gewoon niet. Ik wil drie grote experimenten doen, maar halverwege de tweede nu droogt het op. Ik mag geen proefpersoonuren geven van sociale wetenschappen (ookal is mijn experiment psychologischer dan menig psychologie-experiment) en bij de computernerds van mijn studie krijg je geen gewillige mensen. Probeer nu afstudeerders te ronselen (dan kunnen zij hun vrienden gebruiken), maar onze studierichting is aan het afsterven, dus die zijn er ook niet echt. Begin nu dus wel enigszins achter te lopen op schema.
Eigenaardig inderdaad. In mijn tijd was het helemaal niet ongebruikelijk dat studenten zich in een in de bossen van Zuidlaren verborgen testkliniek enthousiast lieten volspuiten met een cocktail van instabiele barium-isotopen om een centje bij te verdienen.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:44 schreef speknek het volgende:
Het duurt driekwartier, ze moeten dus alleen een computerspel spelen, ze krijgen ervoor betaald, en nog steeds laten die luie donders zich er niet voor lenen.
Om met Poelmo te spreken: als ik mijn leven over zou kunnen doen, verhuisde ik op mijn achtendertigste naar meppel.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef speknek het volgende:
Nee, dat is het grote probleem, het kan maar op een computer, en het vergt een hele fikse installatie. Heb het wel op een laptop, maarja, dan kan nog steeds maar een iemand tegelijk erop. Als ik het over kon doen zou ik dat misschien wel heel anders aangepakt hebben.
Dat doet mijn broertje nog steeds, trouwens. Alhoewel hij tegenwoordig ook bij de Nationale Reserve zit voor extra bijverdiensten.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Eigenaardig inderdaad. In mijn tijd was het helemaal niet ongebruikelijk dat studenten zich in een in de bossen van Zuidlaren verborgen testkliniek enthousiast lieten volspuiten met een cocktail van instabiele barium-isotopen om een centje bij te verdienen.
Ik vind het zo suf dat er door faculteiten heen hier geen ervaringen over uitgewisseld worden. Bij ons is dataverzamelen alledaagse praktijk en we weten precies tegen wat voor soort problemen je aan kunt lopen. Bij ons is het bijvoorbeeld gebruikelijk om een aantal laptops (desnoods netbooks) aan te schaffen en ik heb zelf voor een online systeem gekozen zodat ik geld kon besparen op laptops.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef speknek het volgende:
Nee, dat is het grote probleem, het kan maar op een computer, en het vergt een hele fikse installatie. Heb het wel op een laptop, maarja, dan kan nog steeds maar een iemand tegelijk erop. Als ik het over kon doen zou ik dat misschien wel heel anders aangepakt hebben.
De Europese kanarie denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef Z het volgende:
[..]
... en een nog nader te benoemen geel vogeltje.
Een puttertje zag ik laatst op Ameland. Gele kwikstaarten memoreerden wij laatst nog, in geen jaren gezien. Europese kanaries kan ik me niet heugen, wel hadden wij hier begin dit jaar twee geelgorzen.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef Z het volgende:
[..]
In Duitsland, waar ik op vakantie was, heb ik ook zwarte roodstaarten gezien en kruisbekken, putters, gele kwikstaarten, zwarte mezen, zwartkoppen en een nog nader te benoemen geel vogeltje.
geweldige blog idd.. volg hem op twitterquote:Op zondag 4 juli 2010 20:19 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, dat is een soort pak waar ik ook wel van houd. Maar mannen in pakken in 't algemeen brengen mij niet direct in extase.
Ik kijk wel eens op deze website: http://thesartorialist.blogspot.com/
Daar zie je veelvuldig Italiaanse mannen voorbij komen, soms in pak of casual. Naar onze begrippen ziet het er vaak wat overdone uit, maar ook wel erg mooi. Vooral van die oude mannen die zich met stijl en elegantie kleden vind ik een voorbeeld voor hoe het kan. De vrouwen trouwens ook.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
En je verhaal was, zoals al opgemerkt, leuk om te lezen. Schrijf je tegenwoordig nog?
Nou, om speknek en Manono als nieuwe users te zien moet je wel heel graag willen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:15 schreef Gellius het volgende:
Ik zag laatst twee, drie... nee vièr frisse nieuwe usertjes in deze topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |