Ik denk dat JAM teleurgesteld is als het geen schandaal zou opleveren.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef Gellius het volgende:
Betalen, IR. Daar heeft JAM ook nog wat aan.
Wat voor proefpersonen heb je nodig?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:12 schreef speknek het volgende:
Op zich wel aardig, publicaties gaan prima, maar ik loop vast op m'n proefpersonen. Ze zijn er gewoon niet. Ik wil drie grote experimenten doen, maar halverwege de tweede nu droogt het op. Ik mag geen proefpersoonuren geven van sociale wetenschappen (ookal is mijn experiment psychologischer dan menig psychologie-experiment) en bij de computernerds van mijn studie krijg je geen gewillige mensen. Probeer nu afstudeerders te ronselen (dan kunnen zij hun vrienden gebruiken), maar onze studierichting is aan het afsterven, dus die zijn er ook niet echt. Begin nu dus wel enigszins achter te lopen op schema.
Eigenaardig inderdaad. In mijn tijd was het helemaal niet ongebruikelijk dat studenten zich in een in de bossen van Zuidlaren verborgen testkliniek enthousiast lieten volspuiten met een cocktail van instabiele barium-isotopen om een centje bij te verdienen.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:44 schreef speknek het volgende:
Het duurt driekwartier, ze moeten dus alleen een computerspel spelen, ze krijgen ervoor betaald, en nog steeds laten die luie donders zich er niet voor lenen.
Om met Poelmo te spreken: als ik mijn leven over zou kunnen doen, verhuisde ik op mijn achtendertigste naar meppel.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef speknek het volgende:
Nee, dat is het grote probleem, het kan maar op een computer, en het vergt een hele fikse installatie. Heb het wel op een laptop, maarja, dan kan nog steeds maar een iemand tegelijk erop. Als ik het over kon doen zou ik dat misschien wel heel anders aangepakt hebben.
Dat doet mijn broertje nog steeds, trouwens. Alhoewel hij tegenwoordig ook bij de Nationale Reserve zit voor extra bijverdiensten.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Eigenaardig inderdaad. In mijn tijd was het helemaal niet ongebruikelijk dat studenten zich in een in de bossen van Zuidlaren verborgen testkliniek enthousiast lieten volspuiten met een cocktail van instabiele barium-isotopen om een centje bij te verdienen.
Ik vind het zo suf dat er door faculteiten heen hier geen ervaringen over uitgewisseld worden. Bij ons is dataverzamelen alledaagse praktijk en we weten precies tegen wat voor soort problemen je aan kunt lopen. Bij ons is het bijvoorbeeld gebruikelijk om een aantal laptops (desnoods netbooks) aan te schaffen en ik heb zelf voor een online systeem gekozen zodat ik geld kon besparen op laptops.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef speknek het volgende:
Nee, dat is het grote probleem, het kan maar op een computer, en het vergt een hele fikse installatie. Heb het wel op een laptop, maarja, dan kan nog steeds maar een iemand tegelijk erop. Als ik het over kon doen zou ik dat misschien wel heel anders aangepakt hebben.
De Europese kanarie denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef Z het volgende:
[..]
... en een nog nader te benoemen geel vogeltje.
Een puttertje zag ik laatst op Ameland. Gele kwikstaarten memoreerden wij laatst nog, in geen jaren gezien. Europese kanaries kan ik me niet heugen, wel hadden wij hier begin dit jaar twee geelgorzen.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef Z het volgende:
[..]
In Duitsland, waar ik op vakantie was, heb ik ook zwarte roodstaarten gezien en kruisbekken, putters, gele kwikstaarten, zwarte mezen, zwartkoppen en een nog nader te benoemen geel vogeltje.
geweldige blog idd.. volg hem op twitterquote:Op zondag 4 juli 2010 20:19 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, dat is een soort pak waar ik ook wel van houd. Maar mannen in pakken in 't algemeen brengen mij niet direct in extase.
Ik kijk wel eens op deze website: http://thesartorialist.blogspot.com/
Daar zie je veelvuldig Italiaanse mannen voorbij komen, soms in pak of casual. Naar onze begrippen ziet het er vaak wat overdone uit, maar ook wel erg mooi. Vooral van die oude mannen die zich met stijl en elegantie kleden vind ik een voorbeeld voor hoe het kan. De vrouwen trouwens ook.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
En je verhaal was, zoals al opgemerkt, leuk om te lezen. Schrijf je tegenwoordig nog?
Nou, om speknek en Manono als nieuwe users te zien moet je wel heel graag willen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:15 schreef Gellius het volgende:
Ik zag laatst twee, drie... nee vièr frisse nieuwe usertjes in deze topic.
En de nascherei en de wijn?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik ben geloof ik helemaal vergeten te melden dat ik op vakantie een bruine vogel heb gezien en ook nog een beetje een soort grijsachtig vogeltje.
Dat lag aan jou.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef TitusPullo het volgende:
Graag zou ik speknek feliciteren. Iedereen trouwens, maar speknek is de enige die ik wel eens sprak, een of twee forumgedaanten geleden.
Heldere klare grondtonen.quote:
volgens mij heb ik in het vorige deel (met appeltaart?) idd nog gepost, blijf nooit lang genoeg bij vaste kliekjes hangen om indruk te maken i guess..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, om speknek en Manono als nieuwe users te zien moet je wel heel graag willen.
133 jaar, wat een leeftijd!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Shit, Jan Blokker stond op m'n deadlist voor volgend jaar.
Dat hoeft niet eens meer zo te zijn tegenwoordig, dat is het hem juist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga rond negen uur te bed, alle voorgaande wedstrijden was het enige geloei dat ik hoorde toch een koe.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Frollo het volgende:
Och ja, dat voetbal, dat is vanavond hè?
We wilden juist vandaag een beetje op tijd gaan slapen, maar dat zal dus wel niks worden, met dat gebrul overal.
macht nichtsquote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef Gellius het volgende:
Het is niet dat ik je voor het éérst zie, Manono, maar ik associeer je vooral met het Raad-de-Straat Amsterdam topic, waar ik ook wel eens een gokje gewaagd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |